Nuvaring

28-10-2010 20:15 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb sinds 2 weken de nuvaring maar ik heb tot nu toe alleen maar probkemen met het ding. Hij glijdt er steeds uit en iedere keer duw ik m verder. Ik word er eigenlijk gek van. Ik wil het wel graag blijven gebruiken omdat ik geen zin meer heb in alle hormonen van de pil die in je lichaam komen. Heeft iemand anders ook dit probleem gehad en tips voor mij? Ik heb wel gelezen dat dit soms gebeurt bij mensen maar bij mij gebeurt het meer dan 10 keer per dag en om nou iedere keer je vingers er weer in te stoppen is ook niet fijn. Ik zie graag reacties!!
Alle reacties Link kopieren
Goh, bij mij is hij er nog nooit uitgegleden....

Geen tips dus.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij blijft ie altijd zitten ... Moet altijd moeite doen om hem erin te duwen..
Alle reacties Link kopieren
Echt eruit? Of zit ie gewoon een vlak bij de uit/ingang?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Bij de ingang maar het voelt raar en is soms pijnlijk. Vreemd he?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef echt alleen het topje van m'n vinger te gebruiken om em te voelen, dus hij zit bij mij ook niet diep. Hij is er iig nog nooit uit gevallen.



Wel moest ik in het begin wennen aan de ring en voelde dus ook iedere dag tig keer of ie er nog zat.

Door dat voelen kreeg ik last van huidirritatie dus daar ben ik mee opgehouden.



Gewoon niet meer steeds voelen, je hebt alleen even nodig om te wennen aan de ring.



Oh ja! Als ie er echt uit valt, dan voel je dat echt wel.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Zit ie zo ondiep? Maar heb je er dan geen last van tijdens de seks enz? En dan voel je m toch steeds zitten?

Maar ik voel iedere keer dat puntje prikken en als ik naar t toilet ga dan pers ik m er ook uit. klinkt een beetje raar maar goed...
Alle reacties Link kopieren
Mijn man voelt em soms zitten, maar heeft er geen last van verder.

Je kunt em tijdens de seks uitdoen als je wilt.

Wel binnen 3 uur terugplaatsen, anders is het niet meer veilig.



Misschien moet je nog wennen aan de ring op die plek, het is tenslotte anders dan een tampon. (minder diep)



Kun je em niet dieper duwen? Uiteindelijk zakt ie wel weer iets, maar ik heb nog nooit gehad dat ik em eruit perste tijdens toiletbezoek.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik voel er echt niks van, maar ik moet dan ook met mijn hele vinder erin om hem eruit te vissen......



Tijdens de seks voelt mijn man hem niet. Met vingeren uiteraard wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikdoehet schreef op 28 oktober 2010 @ 20:46:

Ik voel er echt niks van, maar ik moet dan ook met mijn hele vinder erin om hem eruit te vissen......



Tijdens de seks voelt mijn man hem niet. Met vingeren uiteraard wel.





Ik voel er ook niets van, ook al zit ie bij mij niet zo diep.

Wel geprobeerd op de ring dieper in te brengen, maar uiteindelijk zakt ie toch weer, dus ik laat het maar zo.



Hij zit me niet in de weg, en ik kan zelfs tampons gebruiken als ik nog vloei tijdens de "ringtijd".
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Dieper duwen.



Ik heb sinds de NR trouwens meer last(zeurderig gevoel) van onderbuik, bovenbenen..beetje ongesteld gevoel als ik dat niet ben. Herkennen jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Hij zit bij mij ook altijd vrij laag, maar heb niet dat ie er uit valt.

Krijg hem trouwens nooit zo zoals het wordt aangegeven door NR zelf.
Alle reacties Link kopieren
Hij zit bij mij ook altijd vrij laag, maar heb niet dat ie er uit valt.

Krijg hem trouwens nooit zo zoals het wordt aangegeven door NR zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mirremara schreef op 28 oktober 2010 @ 20:53:

Dieper duwen.



Ik heb sinds de NR trouwens meer last(zeurderig gevoel) van onderbuik, bovenbenen..beetje ongesteld gevoel als ik dat niet ben. Herkennen jullie dat?





Had ik wel in het begin, en wat meer afscheiding.

Na een paar maanden was het weg.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een déjà vu. Is er al niet een topic over deze ring?
Alle reacties Link kopieren
Vast wel maar misschien nog niet bij de sekspijler haha ik wilde dit topic zoeken maar kon niets vinden bij gezondheid (leek me logischer). Gisteren seks gehad en de nr eruit gehaald en daarna zat hij ook lager haha irritant (in de supermarkt) het helpt om 'em staand naar boven te duwen (als je het al op een andere manier deed).
Alle reacties Link kopieren
ik ben er vorig jaar mee gestopt omdat ik vage klachten zoals vreemde afscheiding en tussentijdse bloedingen etc had. Herkent iemand dit?



Ik moet zeggen, vond het ergens wel jammer om ermee te stoppen want het was buiten dat een prima dingetje, weinig hormonen en weinig gezeur met timing. Nu is het al meer dan een jaar puur natuur, kan nog steeds geen goede vervanging vinden. (tips?)
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg em zelfs niet diep ingebracht, hoe hard ik ook duw met mijn vinger hij schuift geen mm op naar boven.. EN 10 minuten later is hij al gezakt naar vlak voor de ingang en als hij daarzit doet hij pijn... Echt vervelend, iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al een oplossing gevonden? Ben net overgeschakeld naar de nuva ring, maar hij komt er telkens weer uit ook al duw ik hem zo diep als maar lukt. Vind het echt heel erg lastig en jammer. Maar heb het idee dat hier niets aan te doen valt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geruime tijd de nuvaring gebruikt, maar er eigenlijk nooit problemen mee ervaren met het dagelijks gebruik zeg maar. Dat die ring er zo makkelijk uitglijdt hoort in ieder geval niet 😮.. Ik kan je helaas niet verder helpen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven