Oeps, ik had sex met mijn baas!

24-11-2014 23:50 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Speechless
quote:Halve-Haan schreef op 25 november 2014 @ 00:15:

[...]



Ben ik! Mijn kØtje is klete natte!Ok, ik ben zojuist van de bank gepleurd. Hopelijk heb ik man niet wakker gemaakt
quote:Magdalan schreef op 25 november 2014 @ 00:21:

[...]





Ok, ik ben zojuist van de bank gepleurd. Hopelijk heb ik man niet wakker gemaakt heb er maar mijn motto van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 25 november 2014 @ 00:01:

[...]



Klinkt als een Ikea bankDan lees ik duizend keer liever het leuke verhaal van Djoels over de Ikea bank
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
TO, als je toch bezig bent met corrigeren, zet dan ook even een t bij 'ik heb iets soms gedaan'.
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 november 2014 @ 23:53:

is dit je inzending voor de Mijn Geheim? Dit is het viva forum je zit verkeerdDus ik lees de OP en ik wist al wat mijn reactie zou zijn. Dit dus! Zou zo in de Anoniem ofzo kunnen. Scroll ik naar beneden zie ik dat meer mensen als eensgezind zijn
Alle reacties Link kopieren
Haha dikke oepsiederfloeps, zo ineens, bam.

Echt de slechtste trol in tijden.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:Halve-Haan schreef op 25 november 2014 @ 00:35:

TO, als je toch bezig bent met corrigeren, zet dan ook even een t bij 'ik heb iets soms gedaan'.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het forum Gingerlady!



Ik kan me je probleem helemaal voorstellen. Gelukkig zie je je baas donderdag pas weer. Misschien heeft je vriend tips over hoe je je dan kan opstellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Halve-Haan schreef op 25 november 2014 @ 00:15:

[...]



Ben ik! Mijn kØtje is klete natte!

Hahaha, de Zweedse kok maakt alles klaar. Klete in da basket.



Dit vind ik trouwens ook best knap: 'Na mijn eerste orgasme kwam hij op me en schoof hem naar binnen.' De meeste mannen hebben nadat ze op iemand gekomen zijn toch echt even niet zo'n stijve dat ze hem zomaar naar binnen kunnen schuiven. Dat zou dan toch eerder worden: 'Na mijn eerste orgasme kwam hij op me, maar hij probeerde hem toch nog naar binnen te prakken. Wat een gehannes. En wat een smeurieboelie op mijn buik.'
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Werd je tijdens deze sportiviteiten wel gewoon doorbetaald?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Cool story bro. Ik vraag me wel af waarom hij op het moment dat hij tussen je benen zat bleef zeggen dat je de deur open moest maken.



Ik zou daar nog een alinea tussen doen, zodat het verhaal wat lekkerder loopt. Nu lijkt het net of je daar saloon-deurtjes hebt zitten.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Je hebt iets soms gedaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, MV!!



Daar had hij gelijk in en ik opende de deur.Qoute..

Jeetje.. facepalmwaardig! alleen kan ik geen smiley's plaatsen.



Mens,je bent gewoon ordinair vreemd gegaan,daar hoef je niet zo'n verhaal van te maken.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Oeps?



Goed verhaal, lekker kort
Alle reacties Link kopieren
Zo stom vind je jezelf niet, aangezien je er zo in details over schrijft.

Maar ach, ik word er lang niet nat van, alleen maar droger.
Wat veel woorden om te vertellen dat je bent vreemd gegaan! Als je zo'n verhaal schrijft om te kijken of wij vinden dat je leuk kunt schrijven moet je de plot niet in de titel zetten. En let dan ook op je spelling!
Ik hing aan je schaamlippen!

Herkenning ook trouwens, ik heb dit zó vaak, pfffff....het is maar goed dat mijn man offshore op een baggerschip zit.

Doe ik het ineens met de DHL bezorger of met een iets te vlotte bullshitverkoper bij The Phonehouse.

Ik heb het geaccepteerd als een eigenaardigheidje in mijn karakter.



Dat hier gezeurd wordt over dat je een relatie hebt moet je je niet aantrekken.

Doen ze altijd op dit forum.

Vinden ze niet kunnen want vreemdgaan en leugens en bedrog en zo. Echt van die 'schwere wörter'.

Zo achterhaald en altijd meteen op de achterste hoeven hier bij van dit soort oepsmomentjes.

Terwijl, een relatie heb je lekker voor de zekerigheid, verder ben je geen gevangene of zo, dûh, we wonen niet in Rusland.

En wat niet weet, wat niet deert.



Nou meid, gooi lekker je deuren open.

Je leeft maar één keer. Ja toch? Nou dan.
Alle reacties Link kopieren
tja.....
Alle reacties Link kopieren
Leuk verhaaltje zo in de ochtend op kantoor.

Heb het aan mijn leidinggevende gezien.



Ben benieuwd
In for the cause....
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het goed gedaan. Wat is er op tegen, dat 2 mensen intens van elkaar genieten, zonder dat hun relatie stuk loopt?

Ik zou zeggen, ga 1-2 keer per week naar een hotel en....... Hele nacht of dag, genieten maar.

Baas of niet : het gaat om de klik.
Funy World
Alle reacties Link kopieren
Mensen die negatief op reageren, zijn meestal niet zo bevoorrecht en jaloers.

Reken maar dat ze, als de kans zich voordoet, hetzelfde zouden doen :

Hemels genieten.
Funy World
Alle reacties Link kopieren
Ha,ha!! Jaloers! Ik ben de minares geweest van zo'n man. Hij loog alsof het gedrukt stond.. Heeft zelfs verzwegen dat hij een zoontje had van net twee maanden toen ik hem net kende. Dus zulke mannen laat ik voortaan graag aan me voorbij gaan.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven