of ik zijn FWB wil zijn

26-11-2015 12:35 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens mijn lunch aan t appen met een man die ik ken uit kroeg. Wel eens mee gedate, maar is niks geworden.



Hij vraagt nu dus ineens op whatsapp of ik zijn friend with benefit wil worden. Noy nee dus.....



maar wtf is dat normaal als mensen dat vragen op whatsapp? Ben een beetje geshockeerd hierdoor. Aan de andere kant: het is wel eerlijk en open.



Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje een afknapper.. En ik kan (of misschien, hoop) mij voorstellen dat de context van je app tijdens lunch er ook niet helemaal naar staat. Naar mijn mening, moet zoiets spontaan gebeuren tussen twee mensen.
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
FWB zou voor mij sowieso 'not done' zijn. Ik heb dan ook een relatie. En voor hem is vragen via de app schijnbaar normaal. Ik zou die creep blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Vanuit hem gedacht is het ergste wat hem kan overkomen dat je nee zegt. Jullie waren toch al niet echt vrienden, zoals ik het begrijp. Dus hij kon het proberen, nietwaar? Er gaat geen vriendschap door kapot.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik snap het wel eigenlijk.. Inderdaad, open en eerlijk. Niet geschoten is altijd mis.

Er zijn ook mannen die alles uit de kast halen, de vrouw op het verkeerde been zetten omdat het lijkt alsof ze een relatie willen, maar het gaat om (eenmalige) seks. Dan is dit toch gewoon heel eerlijk? :')
Alle reacties Link kopieren
Ja ergens.wel begrijpelijk. Na onze dates is t niks geworden. Maar soms nog contact op app over vakantie, stappen en algemene dingen. Nu ineens dit. Haha
Ik vind het niet zo'n rare vraag, ook niet via de app. Je kan toch gewoon ja of nee zeggen? Serieuze/belangrijke dingen via de app: nee dat is echt not done.
Ik vind niks, zo via WhatsApp. Tijdens een gezellige avond vind ik het wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Sinds de uitvinden van whatsapp hebben veel meer mensen een fwb. Het is gewoon veel makkelijker vragen. Ik ken niemand die een vrouw recht in haar gezicht vraagt of ze af en toe met hem wil neuken en verder niks.
quote:julius schreef op 26 november 2015 @ 12:48:

Sinds de uitvinden van whatsapp hebben veel meer mensen een fwb. Het is gewoon veel makkelijker vragen. Ik ken niemand die een vrouw recht in haar gezicht vraagt of ze af en toe met hem wil neuken en verder niks.Ik wel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook vrouwen die dat doen hoor. Mensen hebben gewoon veel haast tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er helemaal niks van. En jij, stiekem wel gevleid neem ik aan? Anders had je gewoon het berichtje weggemieterd en was je overgegaan tot de orde van de dag denk ik zo?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 26 november 2015 @ 12:58:

[...]

Ik wel hoor.Uiteraard zijn ze er wel. Sinds de uitvinding van smartphones is de drempel om het te vragen echter 1000 maal zo laag.
Alle reacties Link kopieren
Wel duidelijk toch. Blijkbaar ziet hij voldoende in jou om dat te vragen.



Dan kan jouw antwoord dus Ja of Nee zijn.



Via WhatsApp is zoiets vragen wel een stuk makkelijker. Geen emotionele verbinding met wat letters op een schermpje, dus makkelijker dan in persoon te doen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:julius schreef op 26 november 2015 @ 13:22:

[...]





Uiteraard zijn ze er wel. Sinds de uitvinding van smartphones is de drempel om het te vragen echter 1000 maal zo laag.



Weet ik.



Maar omdat jij zei dat jij zulke mensen niet kende, wilde ik laten weten dat ik ze wel ken.
quote:pipi23 schreef op 26 november 2015 @ 12:39:

FWB zou voor mij sowieso 'not done' zijn. Ik heb dan ook een relatie. En voor hem is vragen via de app schijnbaar normaal. Ik zou die creep blokkeren.Gewoon nee zeggen is toch voldoende? Waarom blokkeren? Hij stelt een vraag en TO is er niet van gecharmeerd. Het is niet dat hij haar aangerand heeft ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Nee had hij al, dus wat had hij te verliezen... voor hetzelfde geld was je gelijk soppend over de barkruk geschoven !
One life, live it !
Wat een gedoe allemaal via Whatsapp. Ik doe het gewoon via PB op een forum. Succes verzekerd.



Maar eh, leuk voor je?
Wat mij betreft is zo'n actie ook een afkapper.
Alle reacties Link kopieren
quote:Caketopper schreef op 26 november 2015 @ 15:11:

Wat mij betreft is zo'n actie ook een afkapper.Dan neem ik aan dat hij met een andere aanpak wel succes zou hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Hmmm echt subtiel is het niet. Maar aan de andere kant, als je vrijgezel bent heb je ook wel eens behoefte aan wat sexueel contact, zo erg is dat toch niet?

Hij is helder in wat hij van je wil en wat hij je kan bieden... Prima toch? En jij wil niet, dus snel klaar.



Vraag me wel af waarom je appt met iemand waarmee je gedate hebt en het niks werd. Wat wil je dan van hem? Aandacht?
Alle reacties Link kopieren
't is wel handig zo via de app en lekker duidelijk. Als je niet wil is een nee snel terug gestuurd.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
ik denk dat die term het makkelijker maakt om te vragen. in het nederlands zou het zijn 'wil je zo nu en dan met me neuken zonder dat we een relatie hebben?'
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 november 2015 @ 13:16:

Ik vind er helemaal niks van. En jij, stiekem wel gevleid neem ik aan? Anders had je gewoon het berichtje weggemieterd en was je overgegaan tot de orde van de dag denk ik zo?+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven