On Topic - Hij wil zo vaak anaal

04-03-2015 16:46 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Met gevaar voor eigen leven plaats ik deze nieuwe On Topic online



In de rubriek On Topic, in Viva, vertelt iedere week een vrouw haar persoonlijke, waargebeurde verhaal.

Soms indrukwekkend en emotioneel, andere keren grappig of herkenbaar.



Voortaan zullen we een korte versie van het verhaal op het Viva Forum posten, in de bijbehorende pijler, en jullie vragen naar jullie visie op dit verhaal.



Een paar reacties zullen we met forumnamen erbij in Viva plaatsen, bij het volledige artikel.

Dank jullie wel, alvast.



Angela (26) had een geweldig seksleven met haar vriend Bas. Tot ze voor het eerst anale seks hadden. “Sindsdien wil hij niets anders meer.”



“Met Bas kwam ik vaker en lekkerder klaar dan ooit. Ik voelde me vrij, dat hielp. We konden goed over seks praten. Over wat we lekker vonden, maar ook over wat beter kon. Ik riep euforisch dat ik alles wilde ontdekken. Hij gaf me billenkoek, we deden soms aan rollenspel. Hij de dokter, ik de patiënt. Ik vond het opwindend wanneer hij de baas speelde. Toen hij voorstelde het anaal te doen, was ik nieuwsgierig. Ik had het eerder gedaan, maar hoe zou het met Bas zijn?



Spannende vriendin

Hij kwam snel klaar en viel naast me op bed. ‘Wow,’ zei hij. ‘Wat was dat lekker.’ Mijn anus brandde, ik liep naar de wc om mezelf schoon te maken. ‘Ik vind het zo fijn dat met jou alles kan,’ riep hij. Ik wilde niet zeggen dat ik het vaginaal veel lekkerder vond. Ik was zijn spannende vriendin, waarvoor hij het hele land door reed. Eindelijk een vrouw die overal voor open stond. Die zeepbel wilde ik niet doorprikken.



Eigen schuld

Er gaat sindsdien geen vrijpartij voorbij zonder dat we het anaal doen. Bas woont ver weg, waardoor we elkaar vaak nog geen één keer per week zien, maar toch. Het voelt iedere keer als een aanslag op mijn lichaam. Steeds vaker neem ik me voor met hem te praten hierover. En toch doe ik het niet. Als ik niet meer wil word ik in zijn ogen misschien saai, net als andere vrouwen. Ik geniet van hem, van zijn kussen, knuffelen, zijn geur en glimlach. Dat is me zoveel waard, dat als hij weer anaal wil, ik vaak denk: dat heb ik ervoor over. Misschien is het ook mijn eigen schuld. Ik was degene die zei: ‘Alles kan, ik sta overal voor open.’ Dan kan ik nu niet opeens van gedachten veranderen.



Wat vind je van hoe Angela hiermee om gaat? Hoe vertel jij je partner dat je iets niet wilt in bed, al is hij zo enthousiast? We ontvangen graag serieuze reacties.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn geen waargebeurde echte verhalen, echt niet.



Laat mensen gewoon zelf een topic aanmaken ipv dit geleuter, komt vreselijk nep over en het is nooit herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Angela is een domme doos. Hij kan niet ruiken dat zij het niet zo fijn vindt, daar zal ze haar mond voor open moeten trekken en hoe ze dat doet?! "He Bas, ouwe darmdouwer van me, je hoeft niet iedere keer van mijn sterretje een rondje te maken, ik zou het fijn vinden als we weer eens vaginaal van bil gaan".



Isse niet zo heul moeilijk heur!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou angela aanraden om haar vriend eens met een flinke dildo te nemen. Weet hij tenminste hoe het voelt.
Alle reacties Link kopieren
druk op anaal....





Kwam hier de inspiratie vandaan?
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
"We ontvangen graag serieuze reacties."



Oh dear...
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Zeg hem de waarheid. Als hij echt van je houdt, zal hij dat accepteren!
Als de woorden 'ik wil niet meer anaal' echt te hoog gegrepen zijn voor onze verzonnen muts zou ze altijd deze nog kunnen proberen:



Alle reacties Link kopieren
... Ik wacht nog even tot er een waargebeurd topic over dat 'gevaar voor eigen leven' komt....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan ze van gedachten veranderen dat ze overal voor in was betekent niet dat ze alles ook lekker vind.
Alle reacties Link kopieren
Een complimentje accepteer je en gaat verder. Niet een compliment zien als een nieuw zelfbeeld waaraan je moet voldoen. Eigen schuld, pijn in je reet.
Alle reacties Link kopieren
Ponnetje omhoog, oogjes dicht, tellen tot 10 en denken aan Engeland, dan is het zo voorbij, echt waar.



PS, ik eis dat deze reactie in de papviev komt met naam en toenaam.
...
Alle reacties Link kopieren
Betaalt Viva nou werkelijk voor dergelijke onzintopics en dito 'forumster'? Het moet niet gekker worden.
Renee, een voor jou. Hopelijk krijg je (ook) leuke karweitjes te doen voor Viva.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het echt niet. Het is toch duidelijk dat niemand deze verhalen serieus kan nemen/neemt. Waarom trekt de Vivaredactie daar geen lering uit? I.p.v. nu te gaan zeuren over 'serieuze reacties', zou je ook de suggesties van forummers over kunnen nemen, zoals de suggestie van Thordis.
Als ik niet meer wil word ik in zijn ogen misschien saai, net als andere vrouwen



Wat een ego! En dan niet durven vertellen dat je niet anaal wilt? Dat snap ik niet.
Vraag de technische dienst.. Die doen ook niets anders...
Joh schat elke keer anaal komt me mijn neus uit en is elke keer een aanslag op mijn lichaam. Laten we ook weer eens vaginaal seksen en verder gaan met andere lekkere en spannende dingen te ontdekken.



En dat dan in je eigen woorden. Probleem opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Latent homoseksueel lijkt me, hij kan beter een vriend zoeken.
verba volant, scripta manent.
Trouwens ik snap echt wel dat jullie perse een link willen leggen naar het blad viva en de site maar ik denk toch dat we moeten concluderen dat dit niet gaat werken.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 04 maart 2015 @ 17:14:

Trouwens ik snap echt wel dat jullie perse een link willen leggen naar het blad viva en de site maar ik denk toch dat we moeten concluderen dat dit niet gaat werken.Moet de site het blad opkrikken of het blad de site?
Alle reacties Link kopieren
De site moet het blad opkrikken, maar de site voelt zich vooral hard in de kont geneukt.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:handigmetgeld schreef op 04 maart 2015 @ 17:18:

De site moet het blad opkrikken, maar de site voelt zich vooral hard in de kont geneukt.Ja precies en dat is elke week weer aanslag voor mijn psyche.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit eigenlijk te wachten op het "ontopic-topic" met de titel: 'Ik durf niet meer op het forum van mijn werk te komen'. Dat zou pas de virtuele tongen losmaken.
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven