On Topic - Hij wil zo vaak anaal

04-03-2015 16:46 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Met gevaar voor eigen leven plaats ik deze nieuwe On Topic online



In de rubriek On Topic, in Viva, vertelt iedere week een vrouw haar persoonlijke, waargebeurde verhaal.

Soms indrukwekkend en emotioneel, andere keren grappig of herkenbaar.



Voortaan zullen we een korte versie van het verhaal op het Viva Forum posten, in de bijbehorende pijler, en jullie vragen naar jullie visie op dit verhaal.



Een paar reacties zullen we met forumnamen erbij in Viva plaatsen, bij het volledige artikel.

Dank jullie wel, alvast.



Angela (26) had een geweldig seksleven met haar vriend Bas. Tot ze voor het eerst anale seks hadden. “Sindsdien wil hij niets anders meer.”



“Met Bas kwam ik vaker en lekkerder klaar dan ooit. Ik voelde me vrij, dat hielp. We konden goed over seks praten. Over wat we lekker vonden, maar ook over wat beter kon. Ik riep euforisch dat ik alles wilde ontdekken. Hij gaf me billenkoek, we deden soms aan rollenspel. Hij de dokter, ik de patiënt. Ik vond het opwindend wanneer hij de baas speelde. Toen hij voorstelde het anaal te doen, was ik nieuwsgierig. Ik had het eerder gedaan, maar hoe zou het met Bas zijn?



Spannende vriendin

Hij kwam snel klaar en viel naast me op bed. ‘Wow,’ zei hij. ‘Wat was dat lekker.’ Mijn anus brandde, ik liep naar de wc om mezelf schoon te maken. ‘Ik vind het zo fijn dat met jou alles kan,’ riep hij. Ik wilde niet zeggen dat ik het vaginaal veel lekkerder vond. Ik was zijn spannende vriendin, waarvoor hij het hele land door reed. Eindelijk een vrouw die overal voor open stond. Die zeepbel wilde ik niet doorprikken.



Eigen schuld

Er gaat sindsdien geen vrijpartij voorbij zonder dat we het anaal doen. Bas woont ver weg, waardoor we elkaar vaak nog geen één keer per week zien, maar toch. Het voelt iedere keer als een aanslag op mijn lichaam. Steeds vaker neem ik me voor met hem te praten hierover. En toch doe ik het niet. Als ik niet meer wil word ik in zijn ogen misschien saai, net als andere vrouwen. Ik geniet van hem, van zijn kussen, knuffelen, zijn geur en glimlach. Dat is me zoveel waard, dat als hij weer anaal wil, ik vaak denk: dat heb ik ervoor over. Misschien is het ook mijn eigen schuld. Ik was degene die zei: ‘Alles kan, ik sta overal voor open.’ Dan kan ik nu niet opeens van gedachten veranderen.



Wat vind je van hoe Angela hiermee om gaat? Hoe vertel jij je partner dat je iets niet wilt in bed, al is hij zo enthousiast? We ontvangen graag serieuze reacties.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 05 maart 2015 @ 13:02:

[...]





Conclusie van Sensy...àlle vrouwen die het pijnlijk vinden roepen dat een man zelf maar eens met een dildo in de reet genomen moeten worden....



Het wordt hier steeds tragischer....Nee, niet alle vrouwen.
Mijn ervaring is dat anaal neuken niet lekkerder is maar wel geiler... en die boost zorgt voor een explosie in mijn hoofd en een waterval beneden.



Verder vind ik het ook een ander verhaal inzake "elke vrijpartij"...zij wonen ver van elkaar en zien elkaar 1x per week. Dan wil je natuurlijk een vrijpartij waar je een week op kan teren, dus voor hem met anaal, logisch!

Maar omdat zij haar mond niet opentrekt en hij het niet kan ruiken dat zij het liever niet doet, vind ik het een fout van haar.
2x
Alle reacties Link kopieren
Voorstellen om een voorbinder te kopen en hem eens anaal te nemen. Weet hij ook hoe het voelt.
Het gaat niet om wie je bent,maar wie je kent!!
quote:frapogalo schreef op 05 maart 2015 @ 13:16:

Voorstellen om een voorbinder te kopen en hem eens anaal te nemen. Weet hij ook hoe het voelt. Zo hé jij gooit er een verfrissende reactie op!
quote:GateKeeper schreef op 04 maart 2015 @ 16:50:

Angela is een domme doos. Hij kan niet ruiken dat zij het niet zo fijn vindt, daar zal ze haar mond voor open moeten trekken en hoe ze dat doet?! "He Bas, ouwe darmdouwer van me, je hoeft niet iedere keer van mijn sterretje een rondje te maken, ik zou het fijn vinden als we weer eens vaginaal van bil gaan".



Isse niet zo heul moeilijk heur!
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 04 maart 2015 @ 17:14:

Latent homoseksueel lijkt me, hij kan beter een vriend zoeken.Dit dus!



Die slip. 😹😹
Alle reacties Link kopieren
quote:goddess23 schreef op 04 maart 2015 @ 16:54:

druk op anaal....





Kwam hier de inspiratie vandaan? Nou, je ziet hoe mijn topic past bij de tijdsgeest....
"Mysteriemanning".... heb jij het in je?
Ach, als het nieuwe daar ook weer eens af is ... :-)

Maar, T.O. kan er beter gewag van maken, want dit komt zo niet goed.
En dat, dames en heren, was mijn meest ingetogen reactie, op dit deel van het forum, ooit. En wat vindt u van mijn komma`s?
Blijven oefenen, SME.
Dank je, Theemok, dank je heel hard. Maar met zacht en mild gemoed.
anoniem_205580 wijzigde dit bericht op 05-03-2015 15:12
Reden: Bij nader inzien.
% gewijzigd
Ben benieuwd welke reacties het blad halen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 04 maart 2015 @ 17:06:

Ponnetje omhoog, oogjes dicht, tellen tot 10 en denken aan Engeland, dan is het zo voorbij, echt waar.



PS, ik eis dat deze reactie in de papviev komt met naam en toenaam.Deze.. als Rooss iets eist dan zal het toch wel gebeuren???
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Vanzelf!
...
Nou de buit is binnen voor VIVA! *slotje*
Alle reacties Link kopieren
En dan graag ook een slotje op dat hele "on topic" gebeuren. Welke simpele ziel heeft dit ooit bedacht. Een prachtig forum met duizenden OP's helemaal voor het eggie zo voor het grijpen en dan vullen ze wekelijks de papViev op met dit soort slecht geschreven meuk.

Echt fukkin unbelieveble.
...
Alle reacties Link kopieren
Vince (39) is het eens met Rooss4.0.

Herkennen jullie dat? Hoe gaan jullie hier mee om?

We hopen op serieuze reactie! sommige reactie zullen we met naam overnemen in de papviev.

Alvast bedankt.
Trahit sua quemque voluptas
Mss moeten we het dan gewoon negeren!
quote:vincedexa schreef op 06 maart 2015 @ 10:44:

Vince (39) is het eens met Rooss4.0.

Herkennen jullie dat? Hoe gaan jullie hier mee om?

We hopen op serieuze reactie! sommige reactie zullen we met naam overnemen in de papviev.

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor, de Viva oppertrol heeft dit topic gevonden en zijn piemeltje komt er van omhoog. Al is zijn ego vast groter.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
huh, over wie heb jij het?
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:vincedexa schreef op 06 maart 2015 @ 11:04:

huh, over wie heb jij het?Over een trol die hier al jaren op dit forum gedoogd wordt door de mods en nu in dit topic gereageerd heeft.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 06 maart 2015 @ 11:18:

[...]



Over een trol die hier al jaren op dit forum gedoogd wordt door de mods en nu in dit topic gereageerd heeft.Ik heb hier bij mijn weten nog geen trol kunnen ruiken. Als je hier dan zo nodig moet trollhunten, wees dan ook een grote meid en vertel er even bij om wie het gaat en waarom?
...
Onze Kwslet, alias Martin, alias Geleerd, alias Edmund Burke, en nog wat namen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven