onder de douche seksen: hoe dan?

20-02-2017 18:42 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
In bed nooit wat te klagen. Onder de douche wel: Hij is (veel) langer dan ik, dus altijd gehannes. Handwerk is daardoor ook lastig, hij moet moeilijk bukken om bij mij erbij te kunnen.

Hoe doen jullie dat onder de douche? Misschien doe ik hier goede ideeën op die we (m'n lover en ik, dit is geen oproepje! ) kunnen gaan uitproberen? Zowel handwerk als het 'echte' werk als andere ideeën. Krukje erbij pakken was geen succes: bang om weg te glijden helpt niet bij de focus...
Alle reacties Link kopieren
Moet het onder de douche dan? Als het zo lastig is.... misschien gewoon niet doen??
Nou uh... niet. Te veel gedoe inderdaad ivm lengteverschil.
Alle reacties Link kopieren
Beiden op de grond en jij op zijn schoot met je gezicht naar hem toe.
Alle reacties Link kopieren
ja daar had ik ook moeite mee! maar indd op de grond
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:brenne schreef op 20 februari 2017 @ 18:44:

Moet het onder de douche dan? Als het zo lastig is.... misschien gewoon niet doen??Kan natuurlijk ook, maar voor de afwisseling lijkt het me wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:brenne schreef op 20 februari 2017 @ 18:45:

Beiden op de grond en jij op zijn schoot met je gezicht naar hem toe.Ok, gaat op de lijst!
Alle reacties Link kopieren
quote:pieterpad schreef op 20 februari 2017 @ 18:45:

Nou uh... niet. Te veel gedoe inderdaad ivm lengteverschil.

Dit.

En anders op je knieën en oraal.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon staand werkt hier prima hoor: ik op mijn tenen, hij wat door zijn knieën (gelijk een goeie work out). Handwerk bij hem doe ik op mijn knieën, andersom doen we alleen in bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:montblanc schreef op 20 februari 2017 @ 18:48:

Gewoon staand werkt hier prima hoor: ik op mijn tenen, hij wat door zijn knieën (gelijk een goeie work out). Handwerk bij hem doe ik op mijn knieën, andersom doen we alleen in bed.



Maar met op m'n tenen ben ik er nog niet, want moet een beetje wijdbeens. Daardoor ben ik nog kleiner .

Zou achterlangs dan makkelijker zijn?
Alle reacties Link kopieren
Een krukje om op te staan. Een "invalidenbeugel" waar je je aan vast kunt grijpen en bukken kan ook. Een vriendin van mij had het laatste speciaal voor dat doel laten aanbrengen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:afrodite05 schreef op 20 februari 2017 @ 18:51:

[...]





Maar met op m'n tenen ben ik er nog niet, want moet een beetje wijdbeens. Daardoor ben ik nog kleiner .

Zou achterlangs dan makkelijker zijn?Ohja, het woord achterlangs was ik vergeten. Voorlangs is hier idd niet eens een optie , bang dat we uitglijden
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 20 februari 2017 @ 18:52:

Een krukje om op te staan. Een "invalidenbeugel" waar je je aan vast kunt grijpen en bukken kan ook. Een vriendin van mij had het laatste speciaal voor dat doel laten aanbrengen.Mwoah, dat speciaal laten aanbrengen gaat me weer wat te ver. Krukje was geen succes (zie OP)
Alle reacties Link kopieren
quote:afrodite05 schreef op 20 februari 2017 @ 18:54:

[...]





Mwoah, dat speciaal laten aanbrengen gaat me weer wat te ver. Krukje was geen succes (zie OP)Speciale douchekrukjes glijden niet weg...
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:afrodite05 schreef op 20 februari 2017 @ 18:54:

[...]





Mwoah, dat speciaal laten aanbrengen gaat me weer wat te ver. Krukje was geen succes (zie OP)

Kwestie van bezoekje Gamma, boren, pluggen en schroeven.

Als een krukje niet werkt, misschien zo'n step die ze bij aerobic clubs gebruiken.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Moet het persé onder de douche?



Als je het dan toch "elders" wil, doe het dan bovenop de eettafel, in de zetel, in de auto, in de tuin, ...

Zet desnoods een grote sproeier in de tuin .
Alle reacties Link kopieren
Ik 1.60 en fwb 186 doen het regelmatig in de douche, ik buk en hou mijn benen gestrekt en op mijn tenen en hij gaat iets door zijn knieën en dan achterlangs. Voor de stabiliteit zet ik mijn handen plat op de grond.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
En dat gegym is dan ook nog lekker? Of vooral voor het afvinklijstje?

Ik zou dat alleen overwegen als het buiten 35 graden is en nat buiten de douche staan verkoelend werkt
Alle reacties Link kopieren
Hoe dan? Is dit een vraag voor Geert Wilders? :-) :-) :-)
Minder lang vriendje nemen. Of een bad. Invalidenstoeltje.
quote:MinkeDeWit schreef op 20 februari 2017 @ 19:05:

En dat gegym is dan ook nog lekker? Of vooral voor het afvinklijstje?

Ik zou dat alleen overwegen als het buiten 35 graden is en nat buiten de douche staan verkoelend werkt



Mijn zin zou van al dat gegym toch ook wel overgaan.



Wel héérlijk: Een privé-zwembad .

Van hoogteverschillen minder last.
Gewoon niet onder de douche doen. Simpel zat.
Achterlangs. Nog nooit problemen mee gehad dat het niet lukte.



Of ik een been omhoog die hij vasthoudt, maar dat is minder makkelijk volhouden. Of helemaal op hem, met beide benen om hem heengeslagen zodat hij je tilt tijdens de penetratie, maar dat is nog moeilijker vol te houden.



Op de grond zou ik niet doen. Armoedig.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 20 februari 2017 @ 19:02:

Ik 1.60 en fwb 186 doen het regelmatig in de douche, ik buk en hou mijn benen gestrekt en op mijn tenen en hij gaat iets door zijn knieën en dan achterlangs. Voor de stabiliteit zet ik mijn handen plat op de grond.



Op je tenen en handen plat op de grond ?

Ik visualiseer ff...
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Minder lange vriend inderdaad



Ik ben zelf ook klein en vind het maar niks zo'n lengteverschil. Scheelt weer, vind lange mannen dan ook niet erg aantrekkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven