onder de douche seksen: hoe dan?

20-02-2017 18:42 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
In bed nooit wat te klagen. Onder de douche wel: Hij is (veel) langer dan ik, dus altijd gehannes. Handwerk is daardoor ook lastig, hij moet moeilijk bukken om bij mij erbij te kunnen.

Hoe doen jullie dat onder de douche? Misschien doe ik hier goede ideeën op die we (m'n lover en ik, dit is geen oproepje! ) kunnen gaan uitproberen? Zowel handwerk als het 'echte' werk als andere ideeën. Krukje erbij pakken was geen succes: bang om weg te glijden helpt niet bij de focus...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet onder de douche. Ik zou ook geen sex hoeven hebben in de douche. Mens, wat een gedoe, en dan constant zo'n straal water in je ogen als je even verkeerd staat, nee, ik zie er de lol niet van in. ná het douchen in een schoon bed... dat is meer mijn ding...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote: pejeka schreef op 20 februari 2017 @ 19:16:

ná het douchen in een schoon bed... dat is meer mijn ding...



Wij doen juist voor het douchen in een vies bed, anders blijf je wassen . Nee hoor, grapje.



Maar onder de douche is hier ook nooit favoriet geworden. In bad daarentegen...
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 20 februari 2017 @ 19:16:

Mens, wat een gedoe, en dan constant zo'n straal water in je ogen als je even verkeerd staat.



echt zo herkenbaar hahahaha

Ik zou voor doggie gaan, of als je een sterke vriend hebt hij jou opgetild, jij benen om zijn middel. Als hij je tegen de muur drukt scheelt dat een beetje in de kracht die hij nodig heeft.

Heb je een douche douche, of een douche in bad??
Alle reacties Link kopieren
Een keurig betegeld muurtje waar alle shampoo/doucheschuim/ander wasspul op staat helpt goed mee hoor .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Had een douchebakkie waar je letterlijk je kont niet kon keren
Alle reacties Link kopieren
Vrouw en ik schelen 34cm. Zij niet op haar tenen, benen iets uit elkaar, ik erachter iets door mijn knieën. Geen probleem. Zie het gewoon als een workout. Niet mauwen maar doordouwen
Leef en laat leven
Je kan gaan liggen onder de douche.

Hij kan gaan liggen en jij kan er op zitten.

Hij kan zich schuin klem zetten waarna jij er op kan klimmen.

Hij kan je optillen met zijn armen onder je benen en je zwevend nemen.

Jij kan op je knieën hem pijpen

Hij kan je op zijn schouders zetten met jouw benen aan weerszijden van zijn hoofd en je likken.

Jou met je gezicht tegen de muur zetten, je kontje naar achteren en hij een beetje door de benen zakken



Of de klassieker .. met de douchekop in de hand hoeft hij niet te bukken toch?



Even een paar opties. En daarnaast zijn veel speeltjes douche-proof. Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 20 februari 2017 @ 19:16:

Gewoon niet onder de douche. Ik zou ook geen sex hoeven hebben in de douche. Mens, wat een gedoe, en dan constant zo'n straal water in je ogen als je even verkeerd staat, nee, ik zie er de lol niet van in. ná het douchen in een schoon bed... dat is meer mijn ding...
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 20 februari 2017 @ 19:44:

Je kan gaan liggen onder de douche.

Hij kan gaan liggen en jij kan er op zitten.

Hij kan zich schuin klem zetten waarna jij er op kan klimmen.

Hij kan je optillen met zijn armen onder je benen en je zwevend nemen.

Jij kan op je knieën hem pijpen

Hij kan je op zijn schouders zetten met jouw benen aan weerszijden van zijn hoofd en je likken.

Jou met je gezicht tegen de muur zetten, je kontje naar achteren en hij een beetje door de benen zakken



Of de klassieker .. met de douchekop in de hand hoeft hij niet te bukken toch?



Even een paar opties. En daarnaast zijn veel speeltjes douche-proof. Veel plezier Liggen in de douche? Alleen als je met je benen in een hoek van 90 graden rechtop tegen de muur licht
quote:Phaedra__ schreef op 20 februari 2017 @ 19:46:

[...]



Liggen in de douche? Alleen als je met je benen in een hoek van 90 graden rechtop tegen de muur licht Welligt bedoel je ligt
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 20 februari 2017 @ 19:46:

[...]



Liggen in de douche? Alleen als je met je benen in een hoek van 90 graden rechtop tegen de muur licht Die pik je eruit? Ik heb 5 min moeten nadenken hoe je op zijn schouders moet gaan zitten zodat hij kan likken.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 20 februari 2017 @ 19:48:

[...]



Welligt bedoel je ligt Ag ja, een helder ligt.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 20 februari 2017 @ 19:50:

[...]



Die pik je eruit? Ik heb 5 min moeten nadenken hoe je op zijn schouders moet gaan zitten zodat hij kan likken.Aan de stang van het douchegordijn hangen toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 20 februari 2017 @ 19:51:

[...]



Aan de stang van het douchegordijn hangen toch?Geen stang, geen douchegordijn.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 20 februari 2017 @ 19:50:

[...]



Die pik je eruit? Ik heb 5 min moeten nadenken hoe je op zijn schouders moet gaan zitten zodat hij kan likken.Ik las pik hier heel anders en snapte er technisch helemaal niets meer van
quote:doornroosje9 schreef op 20 februari 2017 @ 19:50:

[...]



Die pik je eruit? Ik heb 5 min moeten nadenken hoe je op zijn schouders moet gaan zitten zodat hij kan likken.



Mijn man zou letterlijk instorten



Het zal wel af hangen van je douche. Wij zijn lijdende aan zo'n douchebakje met een cabine, en we hebben heus wel eens iets geprobeerd maar het eindigde altijd in een hele ongeile lachbui omdat we allebei geen idee hadden waar we al die ledematen kwijt moesten zonder de cabinedeur te openen en daarmee de rest van de badkamer om te toveren in een binnenzeetje.
En water in je neus tijdens orale activiteiten
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 20 februari 2017 @ 18:52:

Een krukje om op te staan. Een "invalidenbeugel" waar je je aan vast kunt grijpen en bukken kan ook. Een vriendin van mij had het laatste speciaal voor dat doel laten aanbrengen.Ik kijk nooit meer neutraal naar een invalidebeugel.
quote:Rhae schreef op 20 februari 2017 @ 19:54:

[...]



Ik las pik hier heel anders en snapte er technisch helemaal niets meer van
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 20 februari 2017 @ 18:52:

Een krukje om op te staan. Een "invalidenbeugel" waar je je aan vast kunt grijpen en bukken kan ook. Een vriendin van mij had het laatste speciaal voor dat doel laten aanbrengen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje26 schreef op 20 februari 2017 @ 19:31:

[...]





echt zo herkenbaar hahahaha

Ik zou voor doggie gaan, of als je een sterke vriend hebt hij jou opgetild, jij benen om zijn middel. Als hij je tegen de muur drukt scheelt dat een beetje in de kracht die hij nodig heeft.

Heb je een douche douche, of een douche in bad??Ik heb allebei, én een inloopdouche, én een fullsize badkuip. Maar ik hoef in beide geen seks onder stromend water. Voorspel OK, maar verder ook niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 20 februari 2017 @ 19:50:

[...]



Die pik je eruit? Ik heb 5 min moeten nadenken hoe je op zijn schouders moet gaan zitten zodat hij kan likken.



Ja, en dat glibberig en nat van het water. Ik zie een retourtje Huisartsenpost opdoemen. Hahaha.

Sorry, maar de mijne zou me echt niet zo lang in de lucht kunnen houden. Of begrijp ik het nou helemaal verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het tijd zo koud als ik niet onder de straal sta. Bad beter, maar bed toch het lekkerst.
Alle reacties Link kopieren
quote:elviva schreef op 20 februari 2017 @ 19:14:

[...]





Op je tenen en handen plat op de grond ?

Ik visualiseer ff... The perks of being lenig
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 februari 2017 @ 20:19:

Ik krijg het tijd zo koud als ik niet onder de straal sta. Bad beter, maar bed toch het lekkerst.ja brrr dan maar soloseks onder de douche whahahha
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven