onderdanig in bed

23-12-2012 02:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Mijn SV en ik zijn best goed op elkaar ingespeeld. We willen wat meer uitdaging in bed. Nu heeft hij me laatst verteld dat hij graag eens onderdanig zou willen zijn in bed. Maar ik vraag me af hoe ik daarvoor kan zorgen. Tegen hem praten in de directieve reden helpt niet. Hebben jullie tips? Het zit niet zo in mijn aard om dominant te zijn, althans, hij is dominanter dan dat ik ben.



Wie weet raad????
Alle reacties Link kopieren
Oeps 2x gepost zie ik. Reageer maar niet op deze maar op de andere post aub
Hem opdrachten geven werkt dus niet? Wat dan met vernederen?



(mwha, dat je dat leuk vindt, een onderdanige man.... :( )
Op zn billen tikken, hem vastbinden en dan van alles met m doen. Uitschelden enzo.
.
Alle reacties Link kopieren
De onderdanige blijft in controle, die bepaalt uiteindelijk de grens waar niet overheen gegaan wordt.



Verder is het aan jou de keus hoe je dat doet. In principe heb je niet eens middelen nodig, dat hij op zijn knieën moet en moet smeken, rollenspellen.



hem blinddoeken is wellicht wel handig als je je gezichtsuitdrukking niet goed kunt acteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook lastig vandaar dat ik advies vraag. K ga eens aan de slag met de tips
Alle reacties Link kopieren
Heb je er met hem over gesproken hoe hij dit wil? Wat zijn fantasieen zijn? Waar hij opgewonden van wordt? Op een directieve manier praten is blijkbaar niet zijn ding. Wellicht een rollenspel?
Alle reacties Link kopieren
2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven