One night stand

31-07-2016 18:52 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Niet zo zeuren als je er niet tegen kan geen ONS meer hebben.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zo je zit wel n hoop te miepen hoor
Alle reacties Link kopieren
Je hebt middelmatige seks gehad met iemand waar je geen gevoelens voor hebt en nu ben je van slag omdat je zijn foto zag. je moet geen dingen doen waarvan je weet dat je ze niet kan handelen. Als jij moeite hebt met een ONS of er in ieder geval een nasleep aan overhoudt moet je t meer niet doen.
Alle reacties Link kopieren
*
Als je dit al hebt na een one night stand.. Pff. Dan zou ik dat zeker niet meer doen nee, dat is toch niet prettig voor jezelf?
Gezien je post geschiedenis moet je eens in d spiegel gaan kijken
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
quote:kopstoot schreef op 31 juli 2016 @ 18:58:

@Gatekeeper: ik dacht dus juist door nu helemaal niets uit te wisselen dat ik het wel kon handelen. Ik ken hem immers helemaal niet en de seks was nou niet bepaald fantastisch. Nogmaals, ik heb er dus geen spijt van maar vraag me af waarom het toch niet ok voelt.Misschien ben je gewoon niet t type die seks en liefde los kan zien, geeft toch niet?
Alle reacties Link kopieren
@Eva: het voelt idd niet prettig maar ik zit nu ook niet bepaald in zak en as hoor. Het is meer dat ik me afvraag waar dit gevoel vandaan komt en of er meer mensen zijn die zichzelf hierin herkennen.
Hou je jezelf voor de gek of ligt t aan mij?
Alle reacties Link kopieren
@Gatekeeper: misschien is dat het inderdaad. Blijkbaar hecht ik me door seks waardoor het niet ok voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:kopstoot schreef op 31 juli 2016 @ 19:05:

@Eva: het voelt idd niet prettig maar ik zit nu ook niet bepaald in zak en as hoor. Het is meer dat ik me afvraag waar dit gevoel vandaan komt en of er meer mensen zijn die zichzelf hierin herkennen.Misschien is het meer een vrijage met een smet? Voelde het op dat moment redelijk goed en voel je je er nu schuldig over? Iets anders kan ik ook niet bedenken. Ik weet van mijzelf dat ik niet zo goed zou zijn in een ONS. Als ik jou was zou ik deze ervaring maar gewoon vergeten en doorgaan met je leven: veranderen kun je het nl. toch niet meer.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft trouwens op jouw profiel gekeken. Daarom staat ie in het rijtje.

Maar hij heeft de keuze gemaakt het daarbij te laten en dat is helemaal prima.

En anders geen ONS meer doen.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Misschien verklaart dit het: https://m.youtube.com/watch?v=AQ9L9YBJkk8
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
Je bent gewoon ontzettend verschrikkelijk enorm onzeker.

Daar groei je vanzelf overheen, met pak m beet 20 jaar is het wel gepiept. Of je pakt het aan, kan ook.
...
Alle reacties Link kopieren
@enchantedjewell: Ik heb me laten vertellen dat dat niet klopt (dat mensen dan je profiel hebben bekeken). Dit was overigens niet via Facebook. Ik heb zelf ook niets meer laten horen dus daar zijn we allebei eensgezind in geweest. Ik wist meteen al dat het een eenmalig iets zou zijn, prima. En dat was het ook, totdat ik zijn foto dus zag. Mijn gevoel druist blijkbaar in tegen mijn verstand of zoiets.
Alle reacties Link kopieren
@i12b3: dat filmpje is hilarisch inderdaad, ik ken het!!
Alle reacties Link kopieren
@Rooss4.0: ik ben soms inderdaad onzeker en werk al jaren aan mezelf, op vele vlakken. Ik ken weinig tot geen mensen die nooit onzeker zijn trouwens..
Alle reacties Link kopieren
Nooit onzeker hoeft ook niet. Het heeft zelfs wel wat charmants.

Maar als jij alle toegangswegen dichttimmert en van slag raakt door zijn naam plus foto omdat je pijnpunt eigenlijk is dat hij geen contact heeft opgenomen dan zit het je danig in de weg.

En dan is het niet charmant meer.
...
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Nee het is geen vrouwen ding, het is een jouw ding. Waarom moet alles meteen zo gegeneraliseerd worden? Verder "moet" je niks, het is maar waar je jezelf door heen wilt zetten. Waarom zou je een ONS hebben als je weet dat het achteraf vervelend voelt? Niemand verplicht je om een ONS te hebben. Het hoeft geen gedoe te leveren, dat ligt er maar net aan hoe je er zelf instaat. Dat gedoe, dat maak jij helemaal zelf. Aan de ene kant doe je er alles aan om deze jongen te vertellen dat het maar een ONS is en dat je geen contact meer wilt, maar aan de andere kant voel je je afgewezen omdat hij dus naar je luistert en geen contact zoekt. Tja.. Vind je het gek dat het dan een gedoe wordt?
Alle reacties Link kopieren
@Faranya: waarom vreten sommige mensen zich helemaal vol als ze zich daarna vreselijk voelen? Waarom roken sommige mensen terwijl ze weten dat het niet gezond voor ze is? Omdat het op dat moment goed voelt, daarom. En niet iedereen gelijk op de lange termijn denkt, soms zit je in het moment en is dat genoeg. Ik weet dat het bij mij ligt, no worries.
Alle reacties Link kopieren
Maar vol vreten heeft lichamelijke en geestelijke gevolgen. Op een gegeven moment krijg je overgewicht, met alle gezondheidsrisico's van dien. Bij een ONS ligt dat net even wat anders.

Ten eerste hoeft het helemaal geen ONS te zijn, als er een klik is dan kan je elkaar daarna nog zien? Bij mij zou er in ieder geval een klik moeten zijn om überhaupt samen in bed te belanden, dus dan kan dat zich daarna verder ontwikkelen? Jij sluit je heel bewust direct na de daad af van deze man (als je een man was geweest dat hadden we kunnen zeggen dat je kwakje hebt geloosd en verder kan ), dan moet je daarna niet gaan miepen dat hij geen contact op neemt.

Mocht je echt alleen behoefte hebben aan een ONS, dan is die behoefte vervult en kan je toch weer verder met je leven? In tegenstelling tot overgewicht hoef je er niks voor te doen om deze ONS er "weer af te krijgen". Zolang je alles veilig doet natuurlijk.



Ik snap het probleem gewoon niet helemaal. Je hebt dus alleen behoefte aan de seks, want je wil geen contact met deze man. Dat heb je gekregen en toch is het niet goed? Wat had je anders willen zien dan? Hoe had zo'n avond moeten verlopen dat je wel gelukkig was? Had je liever gehad dat het niet gebeurd was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven