Ongesteld en geil

23-10-2014 20:21 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat de titel zegt: als ik ongesteld ben, ben ik zo geil als een pakje boter. Ik kan dan weet-ik-veel-wie wel bespringen. Om mezelf en anderen te beschermen houd ik me in. (Ik denk dat ik later spijt zou hebben van mijn impulsieve keuzes en dat mannen waar ik niet aan gebonden ben niet zitten te wachten op een rode zee.) Maar toch. Ik vind het op z'n zachtst gezegd opmerkelijk. Hebben anderen hier ook weleens 'last' van? En wat doen die ermee?



Best frustrerend. Ik heb nu echt de neiging om een heerlijke ex-scharrel op te bellen die binnen een half uur bij me zou kunnen zijn. Maar ik weet zeker dat dat geen goed idee is.
ja, van de 12 keer heb ik 10 keer hetzelfde als jij. Gelukkig heb ik een man die niet vies is van een beetje bloed.



Als je geen man wilt bellen, misschien speelgoed gebruiken?
Hihi ik heb dat ook maar ik heb een vaste partner dus die profiteert ervan
Te herkenbaar!

Helaas heb ik dan ook teveel last van mijzelf (pijn) om sex te kunnen hebben.
Vraag mij wel af hoe dat dan biologisch in elkaar zit, want je bent dan niet in je vruchtbare dagen. Toch interessant! Maar wees creatief; filmpje, speeltje en gaan met die banaan
oh yeah!!
quote:stellar schreef op 23 oktober 2014 @ 20:32:

Te herkenbaar!

Helaas heb ik dan ook teveel last van mijzelf (pijn) om sex te kunnen hebben.Het schijnt anders zo te zijn dat een orgasme geweldig helpt tegen menstruatiepijn en bv lage rugpijn tijdens je menstruatie. Toch maar eens proberen?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook herkenbaar!
quote:Splinter_ schreef op 23 oktober 2014 @ 20:44:

[...]



Het schijnt anders zo te zijn dat een orgasme geweldig helpt tegen menstruatiepijn en bv lage rugpijn tijdens je menstruatie. Toch maar eens proberen?Dat heb ik ook eens gelezen ja maar t punt is dat penetratie aanvoelt als een schop in m'n buik dus dan "maar" die lage rugpijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken er helemaal niets van. Soms hebben we wel seks tijdens mijn menstruatie, maar dat is dan in feite niet anders dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor hier ook zo'n slakkenspoor door de gang
Yup. Herkenbaar. Maar ik doe niet aan seks tijdens menstruatie. Te gevoelig en rommelig.
Alle reacties Link kopieren
Nooit last van.
quote:stellar schreef op 23 oktober 2014 @ 20:52:

[...]





Dat heb ik ook eens gelezen ja maar t punt is dat penetratie aanvoelt als een schop in m'n buik dus dan "maar" die lage rugpijn.Of een orgasme zonder penetratie
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar ook ja



Heb eigenlijk alleen maar sekspartners gehad die het geen probleem vonden, en nu sinds kort weer een vriend die dat ook niet erg vindt.



Dus misschien toch maar je scharrel benaderen?
Alle reacties Link kopieren
Het is ook mijn ervaring dat veel mannen dit niet erg vinden. Liever een ongestelde vrouw dan met condoom, merk ik.
Ik vind het geen prettig idee. Te bloederig. Die weerzin is groter dan de zin.
Alle reacties Link kopieren
Heel er herkenbaar. Toch vindt mijn vriend het gelukkig niet erg om door de 'rode zee' te gaan.

En ik ben gelijk af van mijn buikpijn
Alle reacties Link kopieren
Mn vriend weigert... Geen matroos dus... Maar k herken t wel!

Altijd vervelend...
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar!

Maar vind het dan weer helemaal geen fris/fijn idee om seks te hebben tijdens ongesteldheid,en mijn weerzin daarin weegt zwaarder dan mijn zin:)



Maar gelukkig kan de douchekop me daarbij helpen;)
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel eens gehoord dat je soort sponsjes kunt kopen die je dan in kun brengen als je ongesteld bent. Je kunt dan gewoon seks hebben. Zo schijnen prostituees dit ook op te lossen.



Ik weet niet waar je dit koopt en of het erg comfortabel is!
Beppies! Google is your friend. Zelf nog niet gebruikt, maar het eruit halen schijnt enige oefening te vergen.
Een drama, die beppies.

Mijn scharrel kon meteen de gynaecoloog uithangen. Kreeg dat ellendige ding er niet uit en het lekte nog door ook.
Alle reacties Link kopieren
Een echte schipper vaart ook door de rode zee....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven