Ongewone fantasie?

04-05-2016 13:31 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje (overdreven) voorzichtig, dus heb een nieuwe nick aangemaakt.

Ik fantaseer er regelmatig over dat mijn vriend zoent, vrijt, seks heeft met een andere man terwijl ik toekijk. Twee mooie mannen samen, ik vind dat beeld heel opwindend. Ik vind hem supermooi en aantrekkelijk en een andere knappe man erbij versterkt dat beeld nog meer. Ik zelf denk dat het hetzelfde is als dat een heteroman graag naar twee sexy vrouwen samen kijkt. Alleen hoor je daar wel veel meer over, je wordt er veel meer mee geconfronteerd in TV-programmas enzo. Lesbische scenes lijken veel normaler ter worden gevonden en makkelijker te worden geaccepteerd.

Ik heb het idee dat ik bijna de enige vrouw ben die het andersom juist heel spannend vindt. Volgens mijn vriend zijn twee vrouwen samen spannend en mooi. Twee mannen? Nee, dat is heel wat anders, jak.. Het is dus een geheime fantasie van me, die wel heel veel boven komt. Ik vraag me af of er niet toch meer vrouwen zijn..
Alle reacties Link kopieren
Dus je fantasie is dat je man homoseksueel is? Ik snap best je je vriend daar niet zoveel mee kan. De meeste mannen moeten er niet aan denken om ook maar iets met een andere man te doen.



Het aantal bi-schierige vrouwen schijnt idd hoger te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 04 mei 2016 @ 13:43:

Dus je fantasie is dat je man homoseksueel is? Ik snap best je je vriend daar niet zoveel mee kan. De meeste mannen moeten er niet aan denken om ook maar iets met een andere man te doen.



Het aantal bi-schierige vrouwen schijnt idd hoger te zijn.Of bi. Zucht...
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Kijk even rond op dit forum en je zult gauw ontdekken dat je echt niet de enige bent.

(Ik fantaseer daar ook over.)



En verder.. Uhhm Google ?
quote:julius schreef op 04 mei 2016 @ 13:43:

Dus je fantasie is dat je man homoseksueel is? Ik snap best je je vriend daar niet zoveel mee kan. De meeste mannen moeten er niet aan denken om ook maar iets met een andere man te doen.



Het aantal bi-schierige vrouwen schijnt idd hoger te zijn.Alle vrouwen die wel eens iets doen met een andere vrouw zijn toch ook niet lesbisch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 04 mei 2016 @ 14:35:

[...]



Alle vrouwen die wel eens iets doen met een andere vrouw zijn toch ook niet lesbisch?Precies, dat dacht ik ook..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosequarts schreef op 04 mei 2016 @ 14:37:

[...]





Precies, dat dacht ik ook..inderdaad, ik fantaseer niet over dat mijn vent homo is, maar gewoon over het beeld van hem met een andere man. Dat is voor mij toch wezenlijk anders.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ligt het aan de zoekwoorden die ik gebruik maar ik kom via Google alleen maar pagina's tegen over 'mijn vrouw met een andere man' of hooguit een trio of ja hoor, weer de bekende lesbo-seks voor mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dorothea_Rasmussen schreef op 04 mei 2016 @ 15:19:

Misschien ligt het aan de zoekwoorden die ik gebruik maar ik kom via Google alleen maar pagina's tegen over 'mijn vrouw met een andere man' of hooguit een trio of ja hoor, weer de bekende lesbo-seks voor mannen.Maar wat zoek je dan precies? Wil je gewoon gedachten uitwisselen of ben je ook van plan om (op lange termijn) actie te ondernemen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen actie. Zou ook moeilijk worden als hij niet wil. ;) Maar van mij hoeft dat ook niet. Het is puur een fantasie. Het gaat mij erom of meer vrouwen dat soort fantasieën hebben of dat ik een 'freak of nature' ben.
Ik vind het altijd al meten met twee maten. Zelf dromen veel mannen over twee vrouwen die het met elkaar doen. En niet alleen fantasie, nee, soms willen ze het ook nog beleven en dat moet je als heterovrouw dan maar leuk vinden of zo. Zelf zou ik dan ook zeggen van hé waarom wil je persé lesbische taferelen waarbij je als man geen plek hebt.



En andersom vind ik het ook gewoon moeten kunnen hoor, fantaseren over twee mannen. In het kader van mannen en vrouwen zijn echt wel gewoon gelijk op bijna de meeste punten. En er wordt niet gemeten met twee maten.



Wellicht is het een andere machtsverhouding, een andere beeldvorming qua wie de touwtjes in handen heeft. Verder is fantasie fantasie en in dromen wil het ook wel eens zo zijn dat je zelf nog een andere rol aanneemt.



Mannen en vrouwen hebben verschillende geef- en neemverhoudingen met regelmaat qua hoe zij geschapen zijn. Twee mannen bij elkaar geeft denk ik een andere dimensie.



Het lijkt mij heel natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 04 mei 2016 @ 14:35:

[...]



Alle vrouwen die wel eens iets doen met een andere vrouw zijn toch ook niet lesbisch?



Nee, die zijn een tikje bi. Volgens mij zijn een stuk minder mannen een tikje bi. Verreweg de meeste heteromannen gruwen van het idee te zoenen met een man, laat staan deel te nemen aan de blote pikkendans. Ik denk dat je meer kans maakt op een trio met twee mannen, maar die mannen raken elkaar dan echt niet aan. Ja, misschien een high five zo nu en dan



Maar dat neemt uiteraard niet weg dat je erover kan fantaseren
Alle reacties Link kopieren
Denk je Julius, of is het meer de wens? (ik ga er even vanuit dat je een man bent)

Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken met een vrouw. Ik heb ooit gehoord dat de meeste vrouwen zo'n lesbo-scene doen om hun man te plezieren. Ergens vermoed ik dat er evenveel mannen als vrouwen zijn die bi-gevoelens hebben maar dat die mannen er door het grote taboe niet over durven praten en het verdringen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 04 mei 2016 @ 18:27:

Ik vind het altijd al meten met twee maten. Zelf dromen veel mannen over twee vrouwen die het met elkaar doen. En niet alleen fantasie, nee, soms willen ze het ook nog beleven en dat moet je als heterovrouw dan maar leuk vinden of zo. Zelf zou ik dan ook zeggen van hé waarom wil je persé lesbische taferelen waarbij je als man geen plek hebt.



En andersom vind ik het ook gewoon moeten kunnen hoor, fantaseren over twee mannen. In het kader van mannen en vrouwen zijn echt wel gewoon gelijk op bijna de meeste punten. En er wordt niet gemeten met twee maten.



Wellicht is het een andere machtsverhouding, een andere beeldvorming qua wie de touwtjes in handen heeft. Verder is fantasie fantasie en in dromen wil het ook wel eens zo zijn dat je zelf nog een andere rol aanneemt.



Mannen en vrouwen hebben verschillende geef- en neemverhoudingen met regelmaat qua hoe zij geschapen zijn. Twee mannen bij elkaar geeft denk ik een andere dimensie.



Het lijkt mij heel natuurlijk.Thanks Paek, het voelt ook als iets moois en natuurlijks.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook opwindend. Ik heb geen vriend, maar ik kijk wel eens filmpjes van trio's van een vrouw met 2 mannen die het ook met elkaar doen.

Over het meten met 2 maten, dat ik het opwindend vind om 2 mannen met elkaar te zien, betekent niet dat ik het opwindend vind om het zelf met een vrouw te doen, dat is gewoon heel iets anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocopinda schreef op 04 mei 2016 @ 18:49:

Ik vind dat ook opwindend. Ik heb geen vriend, maar ik kijk wel eens filmpjes van trio's van een vrouw met 2 mannen die het ook met elkaar doen.

Over het meten met 2 maten, dat ik het opwindend vind om 2 mannen met elkaar te zien, betekent niet dat ik het opwindend vind om het zelf met een vrouw te doen, dat is gewoon heel iets anders.Nee, dat heeft er inderdaad niets mee te maken. Zoals een man die naar twee vrouwen kijkt ook niet de wens heeft om met een man aan de slag te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dorothea_Rasmussen schreef op 04 mei 2016 @ 18:53:

[...]





Nee, dat heeft er inderdaad niets mee te maken. Zoals een man die naar twee vrouwen kijkt ook niet de wens heeft om met een man aan de slag te gaan.



Is dat zo?

Je kunt me in welk hokje stoppen dat je wilt maar ik heb ook seks met een man gehad (niet alles overigens). De reden? Ik wilde ooit een trio met twee vrouwen en vond dat ik een vrouw dan ook een trio met twee mannen moet kunnen bieden. En dan is het wel zo dat ik dan tijdens zon trio niet "vies" wil zijn van een man. Dus in een vrijgezelle periode heb ik dat geprobeerd. Was het gek? Ja, maar ik zou nu wel klaar zijn voor intense trios met twee vrouwen of een andere man er bij.



Maakt mij dat homo/bi? Meh.. Ik val nog steeds alleen op vrouwen en snap ik ook niet dat niet elke vrouw lesbisch is.



Maar je fantasie is dus niet zo heel bijzonder. En afhankelijk van hoe open jij/jullie zijn kan het altijd nog een keer gebeuren...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dorothea_Rasmussen schreef op 04 mei 2016 @ 18:43:

Denk je Julius, of is het meer de wens? (ik ga er even vanuit dat je een man bent)

Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken met een vrouw. Ik heb ooit gehoord dat de meeste vrouwen zo'n lesbo-scene doen om hun man te plezieren. Ergens vermoed ik dat er evenveel mannen als vrouwen zijn die bi-gevoelens hebben maar dat die mannen er door het grote taboe niet over durven praten en het verdringen.



Hmm.. Ik denk dat dat wel mee valt. Als ik kijk naar de mensen om me heen dan hebben de meeste vrouwen op z'n minst met een andere vrouw gezoend en als nog zijn ze gewoon hetero. Terwijl ik maar weinig mannen ken die daar zin in hebben (of ze zijn homo). Zelf heb ik ook wel eens met een meisje gezoend, heerlijk was dat. Iets met een vrouw zou ik dan ook puur voor mijn eigen plezier doen, als mijn vriend het toevallig ook leuk vindt dan is dat mooi meegenomen, Maar een relatie met een vrouw zie ik niet zo zitten, dus naar mijn mening zijn het dan niet echt bi-gevoelens. Persoonlijk zou ik mezelf pas 'bi' noemen als ik ook daadwerkelijk een relatie met een vrouw zou willen, nu zie ik dat gewoon echt niet voor me. Toch was zoenen was heerlijk. "I kissed a girl" van Katy Perry slaat denk ik voor veel vrouwen toch wel de spijker op z'n kop.



Ik snap alleen niet waarom je alleen zou willen toekijken.. Daar zou ik dan echt totaal geen zin in hebben, zij het met een man of vrouw. Als ik aan een trio denk, dan denk ik aan een driehoeksverhouding en niet aan een twee-op-eentje ofzo. Misschien heel kort als voorspel, maar dan zou ik toch al snel mee willen doen. En tja.. Voor dat voorspel weet ik niet hoe belangrijk het is dat mijn vriend met een man of vrouw zoent, als hij/zij me maar opwind.



Maar inderdaad, vrouw-vrouw is denk ik socialer geaccepteerd. Al merk je anno 2016 wel dat daar verandering in begint te komen, om te beginnen door meer man-man seksscènes in films/series te verwerken. Ken je bijvoorbeeld de serie 'how to get away with murder'? Nou van die man-man seksscènes gleed ik echt van mijn stoel, echt geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Overigens zou ik er niet zo mee zitten of andere deze fantasie ook hebben en of het gewoon is of niet. Dat maakt verder toch allemaal niet zoveel uit? Er zijn zoveel ( (on)gewone ) fantasieën op seksueel gebied dat er maar weinig mensen zullen zijn die er geen hebben. Maar wat een buitenstaander daar van vindt, en of hij het deelt, maakt toch verder niet zoveel uit? Jij zit met jouw vriend in een relatie, dus jullie moeten lekker zelf weten wat jullie doen. Al doen jullie aan hevige BDSM met plas- en poepseks en vele orgies, het kan mij echt niet zoveel schelen. En het allermooiste is dat je dit vaak vanaf de buitenkant niet ziet. Denk maar eens na over alle mensen die je op straat ziet lopen, enig idee wat zij doen in de slaapkamer?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn inderdaad wel meer vrouwen met die fantasie.



Net zoals vrouwen die hetero zijn wel eens met elkaar rommelen en er mannen zijn die dat opwindend vinden is dat andersom natuurlijk net zo goed het geval.



Wat jammer dat je man het af doet als 'jak', dan is de dialoog meteen gesloten. Een fantasie hoeft natuurlijk ook lang niet altijd werkelijkheid te worden.
Alle reacties Link kopieren
@ Faranya: dank voor de tip! Op Youtube is best veel te vinden. En de commentaren eronder van dames maken veel duidelijk.



@ MissY2: ik begin er ook achter te komen dat ik lang niet de enige ben. Ik begrijp mijn vriend wel een beetje, in die zin dat ik eerlijk gezegd hetzelfde 'he nee' gevoel heb als ik zelf denk aan seks met een vrouw. Alleen ben ik wel bereid om over zijn fantasieën op dit vlak te praten en mee te fantaseren. Maar ik zou het noooooit in de praktijk willen. Ik ben echt vrijwel helemaal hetero geloof ik. Ergens wel jammer.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat experimenteren met hetzelfde geslacht los staat van al dan niet hetero zijn, maar dat terzijde.



Fijn dat je met je vriend de overeenkomst hebt dat jullie allebei de fantasie (2 mannen/ 2 vrouwen) niet ten uitvoer willen brengen. Het is dan wel aardig dat je bereid bent om met hem mee te fantaseren. En dat dat andersom niet is, zeker jammer, maar ik denk dat je op internet genoeg kunt vinden om je fantasie te blijven voeden
Alle reacties Link kopieren
quote:MissY2 schreef op 04 mei 2016 @ 20:12:

Ik denk dat experimenteren met hetzelfde geslacht los staat van al dan niet hetero zijn, maar dat terzijde.



Fijn dat je met je vriend de overeenkomst hebt dat jullie allebei de fantasie (2 mannen/ 2 vrouwen) niet ten uitvoer willen brengen. Het is dan wel aardig dat je bereid bent om met hem mee te fantaseren. En dat dat andersom niet is, zeker jammer, maar ik denk dat je op internet genoeg kunt vinden om je fantasie te blijven voeden Laat ik dan zeggen dat ik net zo weinig lust voel voor vrouwen als hij lijkt te voelen voor mannen.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dat had ik begrepen hoor

Het is fijn dat jullie je daarbij in elkaar kunnen verplaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven