Ontharing bij mannen...

20-09-2007 20:52 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik even een praktisch vraagje dat vast wel vaker hier is gesteld :



Wat is de beste manier voor een man om z'n penis en balzak te ontharen.

Mijn man vindt het, net is ik, prettig om kale penis en balzak te hebben. Ontharingscreme vindt hij erg stinken en er blijven ook vrij veel stoppeltjes achter.



Wat zijn de ervaringen ...!?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend doet het gewoon met een scheermesje en scheerschuim, werkt perfekt!
Gaat idd prima met een scheermes (wel een goeie, bijvoorbeeld MACH3 van Gillette...niet zo'n bot kreng, zoals die wegwerpscheermesjes)...ik gebruik geen scheerschuim, maar olie van Williams.....krijg je een beter scheerresultaat! :)
Alle reacties Link kopieren
Yeppers... gewoon elke dag als hij onder de douche staat ff het scheermesje gebruiken...
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik noppes als man zijnde, maar zou liever wel ontharingscreme gebruiken vanwege ehem bepaalde vormen zegmaar, & eigenlijk laat ik 't bijna overal liever weg laseren, maar dat wordt weer niet vergoed.. Of ik win de 10e Oktober toevallig iets ;-)

Heerlijk die emo-con's die hier ook niet werken.. Bij React moeten ze geloof ik nog leren programmeren..

edit1.1: in de edit modus dus wel.. (6)

M'n mening over ontharen als man in general net als bij de vrouw: verplicht wettelijk regelen, als 'k 'n bos wil zien ga ik wel naar de veluwe óf brazilie e.d. O.o
Alle reacties Link kopieren
Mijn man scheert zich gewoon met een wegwerpscheermesje en gebruikt daarbij gewone scheerschuim. Hij strekt de balzak uit en dan en gaat dan links en rechts van de ballen langs. Ook de penis wordt geheel glad geschoren en de buik tot ongeveer 2 centimeter boven de penis. Dat is gewoon praktisch bij het condoomgebruik.

Mijn man is ook volledig besneden, d.w.z. dat ook het toompje onder de eikel verwijderd is. Als hij klaar is, hij is er circa een kwartier onder de douche mee bezig, ziet het er prachtig uit, het is gewoon een plezier als ik zijn kroonjuwelen tussen mijn vingers door laat glijden.

Dus heren, gewoon een nieuw wegwerpmesje en veel scheerschuim gebruiken en verder geen moeilijke toestanden.
Alle reacties Link kopieren
Ik scheer me gewoon iedere dag onder de douche. Ballen en lul kaal. Geen geneuzel daar. Gewoon met 't scheermes, soms met scheerschuim, maar meestal niet. Voorzichtig aan is 't motto. Een goed scheermes is randvoorwaardelijk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend idem dito, scherp scheermesje en scheerschuim en scheren maar..... ik kaal hij kaal is ons motto, en het ziet veel smakelijker uit ;-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn lief zweert bij de nieuwe Feet, ik zelf gebruik alleen (goede) mesjes ...
Alle reacties Link kopieren
2 keer per week met electrisch scheerapparaat, wat ik speciaal voor die regio heb gekocht (scheer mijn gezicht "nat", en de rest van ongewenst lichaamshaar scheer ik droog met scheermesje.)



Ik smeer de kroonjuwelen wel in met olie (nu van Weleda) na het scheren, dan kalmeert alles. Werkt een stuk beter dan moisturiser o.i.d. Tip over olie had ik hier op het forum gelezen, leerzaam hoor :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend scheert alleen zijn balzak met een scheermesje. Het overige haar trimt hij netjes kort. Gelukkig maar want ik vind een kale lul echt niet mooi.



Zelf scheer in het gebied rond mijn schaamlippen en iets daarboven helemaal kaal.Het gebied boven mijn clitoris hou ik voor wat het is, ik hou het netjes kort maar scheer daar niet meer. Ik heb werkelijk alles geprobeerd maar het blijft altijd doffe ellende...rode bulten en bulten met gore gele koppen erop. JAKKES!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend gebruikt idd onder de douche gewoon scheermesjes van Gilette. Werkt perfect!
Alle reacties Link kopieren
Scheermesjes en Williams scheerolie werken bij mij het beste. En daarna uiteraard een goeie aftershave-balsam.
Alle reacties Link kopieren
Het verbaasde me trouwens dat in het programma Ranking the stars al die BNer mannen ontkenden (op 1 na dan!) dat ze zichzelf intiem schoren.... ik geloof het gewoonweg niet!!

En wat is het, dat je je als man daarvoor zou moeten schamen? Ik vind het juist fijn dat ik niet in een bos haar hoef te happen...
Alle reacties Link kopieren
Ik scheer me met de ontharing tondeuse van m`n vrouw die heeft een nieuwe gekocht en moet zeggen het gaat heel goed en snel , vooral de ballen ^_^
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
xxx
anoniem_106300 wijzigde dit bericht op 13-06-2010 22:20
Reden: xxxx
% gewijzigd
Gewoon scheren onder de douche met een gebruikt, nog goed scheermes zonder schuim o.i.d. Als je geregeld scheert en niet schraapt, dan krijg je nergens last van. Epileren werkt ook voor de liezen, maar is niet aan te raden voor de rest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donald1 schreef op 12 juni 2010 @ 23:49:

Is er iemand die geregelt mijn schaamstreek en lul wil scheren en of ontharen?



Ik heb zowel aansteker als een spuitbus met haarlak in huis, en bovendien ben ik vanmiddag vrij, dus kom gewoon even langs
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 13 juni 2010 @ 12:36:



[...]







Ik heb zowel aansteker als een spuitbus met haarlak in huis, en bovendien ben ik vanmiddag vrij, dus kom gewoon even langs
Wel zielig trouwens voor de mannen hier die een behaarde lul hebben.
quote:Donald1 schreef op 12 juni 2010 @ 23:49:

Is er iemand die geregelt mijn schaamstreek en lul wil scheren en of ontharen?Ik wil je best elke maand een harsbeurt geven hoor.
quote:Zinderend schreef op 13 juni 2010 @ 15:18:

[...]



Ik wil je best elke maand een harsbeurt geven hoor.Ze hadden het beter een 'harsh-beurt' kunnen noemen.
Ik kan niet vaker dan 1 keer per week, HOOGUIT twee keer per week scheren. Wordt anders rauw, pijnlijk en licht bloederig... Heb een goed scheermes van Wilkinson. Wat doe ik niet goed?
quote:jamesblond schreef op 13 juni 2010 @ 16:15:

Ik kan niet vaker dan 1 keer per week, HOOGUIT twee keer per week scheren. Wordt anders rauw, pijnlijk en licht bloederig... Heb een goed scheermes van Wilkinson. Wat doe ik niet goed?Denk dat je toch te veel schraapt. Probeer hooguit twee keer over hetzelfde stuk huid te gaan en zorg dat je scheermes dus scherp is. Daarnaast zoveel mogelijk met de haarrichting mee scheren. Doe het ook gewoon onder de warme douche en zorg dat het al even geweekt heeft dus. Gebruik geen scheerschuim, want dan kan je niet zien waar je scheert (naar het resultaat).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven