ontmaagd door hem?

29-01-2016 21:14 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

ik zit namelijk een beetje met iets, ik wil heel graag ontmaagd worden door 1 iemand. iemand anders zou ik ook niet durven. hij wilt ook alleen durven we allebei niet?? wat nu?
Alle reacties Link kopieren
Wachten totdat jullie beiden eraan toe zijn ?
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 29 januari 2016 @ 21:18:

Hoe oud ben je?17
Toch maar doen dan, anders blijf je maagd. En geloof me nou maar: neuken is echt lekker. Dat wil je niet missen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het loslaten. Er komt vanzelf iemand op je pad waarbij jullie beiden durven deze stap te nemen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Eerst je rijbewijs halen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Niet luisteren naar Armand, maR de tijd nemen. Wen aan elkaar, doe het rustig aan, ga steeds den stapje verder maar pas als jullie er allebei aan toe zijn. Je bent 17, dus neem rustig de tijd tot je er wel aan toe bent
Alle reacties Link kopieren
Gewoon wachten totdat jullie niet meer bang zijn. Het mag best een beetje leuk zijn ipv een verplichting.
M'n broer is niet meer hoor. In het zadel gestorven, dat dan weer wel
quote:Friction-90 schreef op 29 januari 2016 @ 21:16:

Wachten totdat jullie beiden eraan toe zijn ?Ja, en tot die tijd gewoon een beetje klooien samen, komt vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Doe het wanneer jij denkt dat je er klaar voor bent.
Dan blijf je maagd tot je het wel durft.
Ja gewoon lekker wachten tot jullie er klaar voor zijn. Van "overhaasten" krijg je alleen maar spijt achteraf
Alle reacties Link kopieren
Wat nu? Wat dacht je van geen sex hebben.
quote:Mvronbekend schreef op 29 januari 2016 @ 21:45:

Doe het wanneer jij denkt dat je er klaar voor bent.Dit!
Kunnen jullie niet nog even wachten? Ik bedoel: totdat jullie er allebei aan toe zijn?
Als jullie beiden niet durven dan gewoon nog wachten, er is nog tijd genoeg om seks te hebben en het moet wel ontspannend gebeuren en niet helemaal nerveus, dan is het voor jullie beiden geen leuke ervaring en dat is zonde.
Alle reacties Link kopieren
Tjeetje, bedenk me nu hoe ontzettend lang geleden het is dat ik 17 was. Ik was zo naief dat ik toen ook dacht dat "het moet er toch eens een keer van komen".

Nu weet ik dat dat bijzaken zijn en dat je veel beter rekening kunt houden met hoe je je erbij voelt en of het goed voelt bij iemand. Volgens mij zit dat laatste wel snor. Verder hoef je weinig te doen dan zorgen dat jullie het verder leuk hebben, leuk dingen doen samen, lekker op stap, etc. Leer elkaar kennen en vertrouwen. Voedt die verliefdheid en ja, heb je de gelegenheid dan plan een avondje alleen romantisch samen. Niet persé voor de sex maar wel voor intimiteit. Samen thuis eten, filmpje kijken enzo. Zorg dat je die momenten samen alleen hebt en ooit loop je dan tegen het moment aan dat jullie verder durven. Zorg wel een beetje voor een gezonde dosis nuchterheid en humor want een eerste keer gaat nooit zoals in de romantische film. Niemand kon tenslotte bij de eerste poging fietsen en meters maken. Zo is het ook met sex. Geneer je gewoon niet, neem de tijd, gebruik je humor en ben eerlijk en lief voor elkaar!
It's never too late start living!
Dan doe je lekker samen alle dingen die je wél durft. Ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
En zorg alvast voor goede anticonceptie (je weet wel, pil en condoom) voor het geval dat jullie het wel opeens durven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En hij wil, niet hij wilt.
Alle reacties Link kopieren
Happinezzz is de hij in jou verhaal jouw vriend of iemand die heel vertrouwd voelt? Of meer een scharrel of bekende? Dat maakt namelijk best heel veel verschil. Als hij jou vriend is en je voelt je veilig en vertrouwd bij hem; go for it! Zo niet, denk er dan heel goed over na. De eerste keer kan heel fijn zijn met de juiste persoon. Het is niet magisch of bijzonder maar wel een fijne basis. Daarom ook best het wachten waard. Het zou zonde zijn als je het doet vanwege de druk in je omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Doe 't met 'n ervaren man ipv met 'n puberjochie die 't ook nog nooit heeft gedaan.
Shoot first, ask questions later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven