Ontmaagd

14-03-2017 12:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend heb ik mijn vriendin ontmaagd. Ik zelf heb nog nooit echt een meisje ontmaagd ze waren meestal al geen maagd meer. Ik heb alles met respect gedaan en heb veel overlegd tijdens de seks. We hadden goeie voorspel en ze was ook nat (gaf ze zelf aan) nadat ik mijn penis erin stopte. Deed het bij haar wel pijn ze liet zich niet echt kennen en dacht het gaat zo wel voorbij. Na een kwartier werd het ongemakkelijk en ze vond het gewoon niet echt fijn ze kon zichzelf niet ontspannen. We hebben besloten te stoppen de dag erna had ze er ook nog wel last van. Nu is mijn vraag morgen zie ik haar weer is het verstandig weer seks te hebben mits het komt je kan het natuurlijk niet plannen of is het nu beter om een week geen seks te hebben? ze zegt dat het geen zeer meet doet maar ik kan me voorstellen dat ze nu ook nog wel pijn krijgt. Hebben jullie tips
Alle reacties Link kopieren
heb je wel neppe meisjes ontmaagd dan?
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Alle reacties Link kopieren
quote:Fairytalelover schreef op 14 maart 2017 @ 12:22:

heb je wel neppe meisjes ontmaagd dan?nee nog nooit iemand ontmaagd ik heb het wel romantisch aangepakt en ze voelde zich op haar gemak en was ontspannen voor de seks begon maar toen we eenmaal seks hadden en het begon zeer te doen was het niet echt ontspannen voor haar
Alle reacties Link kopieren
Het moet dus geen pijn doen. Als het dat wel doet, is je vriendin niet vochtig genoeg of is er iets anders aan de hand. Zou jij wel doorgaan met sex als het pijn deed? Probeer eens een ander standje, soms stoot je per ongeluk tegen de baarmoedermond bijvoorbeeld en dat doet pijn. Laat je vriendin weten dat pijn niet normaal is en dat jij alleen maar sex wil hebben als het bij haar geen pijn doet (lijkt me logisch). Als het toch pijn blijft doen, zou je vriendin hulp kunnen zoeken, bijvoorbeeld door naar de huisarts te gaan.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 14 maart 2017 @ 12:24:

Het moet dus geen pijn doen. Als het dat wel doet, is je vriendin niet vochtig genoeg of is er iets anders aan de hand. Zou jij wel doorgaan met sex als het pijn deed? Probeer eens een ander standje, soms stoot je per ongeluk tegen de baarmoedermond bijvoorbeeld en dat doet pijn. Laat je vriendin weten dat pijn niet normaal is en dat jij alleen maar sex wil hebben als het bij haar geen pijn doet (lijkt me logisch). Als het toch pijn blijft doen, zou je vriendin hulp kunnen zoeken, bijvoorbeeld door naar de huisarts te gaan.het was haar eerste keer en ze gaf wel aan dat ze vochtig genoeg was. Zelfs hebben we verschillende standjes uitgeprobeerd maar dat hielp niet ze had zelf wel vernomen dat de eerste keer seks gevoelig kon zijn en dus stond ze er niet raar van op te kijken als het een beetje pijn/onwennig was
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 14 maart 2017 @ 12:24:

Het moet dus geen pijn doen. Als het dat wel doet, is je vriendin niet vochtig genoeg of is er iets anders aan de hand. Zou jij wel doorgaan met sex als het pijn deed? Probeer eens een ander standje, soms stoot je per ongeluk tegen de baarmoedermond bijvoorbeeld en dat doet pijn. Laat je vriendin weten dat pijn niet normaal is en dat jij alleen maar sex wil hebben als het bij haar geen pijn doet (lijkt me logisch). Als het toch pijn blijft doen, zou je vriendin hulp kunnen zoeken, bijvoorbeeld door naar de huisarts te gaan.Normaal zou ik het helemaal met je eens zijn alleen in dit geval is het haar eerste keer en dan is het best normaal dat het pijn doet volgens mij
Alle reacties Link kopieren
quote:Babuino schreef op 14 maart 2017 @ 12:35:

[...]





Normaal zou ik het helemaal met je eens zijn alleen in dit geval is het haar eerste keer en dan is het best normaal dat het pijn doet volgens mijIk heb veel gepraat met haar tijdens de seks of ze dit lekker vond en dat lekker vond. Of ze het fijn vond en alles was goed ze gaf ook meerdere malen aan dat ze vochtig genoeg was maar het was gewoon een beetje pijnlijk voor haar uit respect heb ik na een tijdje gezegd beter als we stoppen met seks want als het voor jou niet fijn is vind ik het ook niet heel veel aan
Tijdens het voorspel kun jij toch ook al nagaan of zij al wel vochtig genoeg is,

Je hebt toch ook vingers aan je lijf.



Waaruit bestaat voor jou het voorspel. Wat doe jij om haar opgewonden te laten zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Monday_Lisa schreef op 14 maart 2017 @ 12:40:

Tijdens het voorspel kun jij toch ook al nagaan of zij al wel vochtig genoeg is,

Je hebt toch ook vingers aan je lijf.



Waaruit bestaat voor jou het voorspel. Wat doe jij om haar opgewonden te laten zijn.Ik zei toch meerdere malen dat ze vochtig genoeg was? dus waarom die vraag of ze vochtig was ze gaf zelfs aan dat ze vochtig was en ik voelde/merkte dat ook dus dat is het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 14 maart 2017 @ 12:50:

[...]





Nee, juist niet. Seks hoort geen pijn te doen, ongeacht of het de eerste keer is.Mwah, bij mij deed de eerste keer (en tweede) ook pijn, daarna wat meer ontspannen en geen pijn meer. Denk dus ook dat ze (onbewust) wat aanspande en daardoor pijnlijk. Neem de tijd, ga er relaxed in en leg ook geen onbedoelde druk op door telkens te vragen wat goed voelt etc.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft gerarg wel een enorme knuppel dat het pijn deed?



(Of misschien is het een hoax)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Je vroeg HAAR of ze vochtig was. Maar dan weet je het niet zeker, want hoeveel ervaring had ze nu ook weer? Misschien vind ze het wel genant dat ze niet nat wordt en zegt ze het alleen maar om te pleasen. Als meer ervaren persoon moet je dan het initiatief nemen en je ervan verzekeren dat ze nat wordt. Daarom de vraag:heb je ZELF ook gezien dat ze echt nat werd? Dat kan je toch niet ontgaan als je haar met je vingers of je mond bevredigt? Ik zou er voor de zekerheid een flinke kledder glijmiddel bij gebruiken. Natuurllijk doet het pijn als ze niet nat genoeg wordt. Dat kan door de spanning komen of omdat jullie elkaar nog moeten ontdekken. Ga door met dat ontdekken, maar help haar met glijmiddel. Kan zijn dat als jullie elkaar beter ontdekken haar geilheid ook toeneemt en je geen glijmiddel nodig bent...



Maar blijf niet doorbeuken als ze blijkbaar pijn heeft. Hoe graag zij ook wil. Je hebt er niks aan als ze er niet zelf ook van geniet.
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 14 maart 2017 @ 12:50:

[...]





Nee, juist niet. Seks hoort geen pijn te doen, ongeacht of het de eerste keer is.De eerste keer seks bij mij deed wel pijn, bij vriendinnen ook. Dat lijkt me normaal als je geen vibrator hebt gebruikt daarvoor, aangezien het dan de eerste keer is dat de wanden van de vagina wat opgerekt worden.
quote:kastella schreef op 14 maart 2017 @ 13:01:

Je vroeg HAAR of ze vochtig was. Maar dan weet je het niet zeker, want hoeveel ervaring had ze nu ook weer? Misschien vind ze het wel genant dat ze niet nat wordt en zegt ze het alleen maar om te pleasen. Als meer ervaren persoon moet je dan het initiatief nemen en je ervan verzekeren dat ze nat wordt. Daarom de vraag:heb je ZELF ook gezien dat ze echt nat werd? Dat kan je toch niet ontgaan als je haar met je vingers of je mond bevredigt? Ik zou er voor de zekerheid een flinke kledder glijmiddel bij gebruiken. Natuurllijk doet het pijn als ze niet nat genoeg wordt. Dat kan door de spanning komen of omdat jullie elkaar nog moeten ontdekken. Ga door met dat ontdekken, maar help haar met glijmiddel. Kan zijn dat als jullie elkaar beter ontdekken haar geilheid ook toeneemt en je geen glijmiddel nodig bent...



Maar blijf niet doorbeuken als ze blijkbaar pijn heeft. Hoe graag zij ook wil. Je hebt er niks aan als ze er niet zelf ook van geniet.





Jezus, je doet onderhand alsof hij haar verkracht heeft.

Hij heeft meerdere keren gevraagd of het ging, of ze pijn had, en ze zijn op ZIJN initiatief gestopt.



TO.

Je vriendin kan zelf bepalen of ze denkt er klaar voor te zijn. De tip van glijmiddel is wel een goede.
Alle reacties Link kopieren
quote:Babuino schreef op 14 maart 2017 @ 12:35:

[...]





Normaal zou ik het helemaal met je eens zijn alleen in dit geval is het haar eerste keer en dan is het best normaal dat het pijn doet volgens mijJa, vind je? Zou een man doorgaan met sex als het pijn doet? Ik denk het niet. Waarom zou een vrouw dat wel moeten doen?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Belle73 schreef op 14 maart 2017 @ 13:50:

[...]





Ja, vind je? Zou een man doorgaan met sex als het pijn doet? Ik denk het niet. Waarom zou een vrouw dat wel moeten doen?





Ze moest helemaal niets. Dat wilde ze.

TO wilde niet verder.



Knap hoe de man hier toch weer de schuld krijgt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn toch gestopt in overleg. Ik zie niet in wat TO fout heeft gedaan.

Misschien heb je een enorme lul knul, maar veel waarschijnlijker is het dat het wennen is voor haar. Ontspannen is moeilijk en dan blijft ze misschien niet nat en gaat het schuren.

Dus rustig opbouwen. Niet te lang penetreren. Maar verder goed bezig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 14 maart 2017 @ 13:53:

[...]





Ze moest helemaal niets. Dat wilde ze.

TO wilde niet verder.



Knap hoe de man hier toch weer de schuld krijgt hoor.'De man' krijgt nergens de schuld van. Ik val er alleen over dat iemand zegt dat het normaal is dat de eerste keer sex pijn doet. Dat lijkt me dus niet normaal.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
quote:gerarg schreef op 14 maart 2017 @ 12:42:

Ik zei toch meerdere malen dat ze vochtig genoeg was? dus waarom die vraag of ze vochtig was ze gaf zelfs aan dat ze vochtig was en ik voelde/merkte dat ook dus dat is het niet.Het feit dat je meermaals schreef dat ZIJ aangaf dat ze nat genoeg was en jij dat dus blijkbaar niet zelf had geconstateerd zorgt voor de verbazing.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 14 maart 2017 @ 14:06:

[...]





Het feit dat je meermaals schreef dat ZIJ aangaf dat ze nat genoeg was en jij dat dus blijkbaar niet zelf had geconstateerd zorgt voor de verbazing.Zij voelt toch beter of het schuurt. Niet zo gek dat hij niet alleen op zijn eigen natte vinger af gaat, maar vooral haar bevestiging zoekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 14 maart 2017 @ 13:43:

[...]





Jezus, je doet onderhand alsof hij haar verkracht heeft.

Hij heeft meerdere keren gevraagd of het ging, of ze pijn had, en ze zijn op ZIJN initiatief gestopt.



TO.

Je vriendin kan zelf bepalen of ze denkt er klaar voor te zijn. De tip van glijmiddel is wel een goede.



Oei, het staat er idd wat hard, maar was ook iets figuurlijk bedoeld. Zonder meer goed dat TS zelf gestopt is. Wat mij opviel was dat hij meent zeker te weten dat zijn vriendin nat is omdat hij het haar vroeg. Ik zou dat zelf willen zien en voelen. Zekerm et condoom merk je niet altijd het verschil tussen supernat en nat. Kan net zijn dat dit het verschil maakt voor TS vriendin. En dan de eerste keer. Dan is een kwartier denk ik best lang.



Doet het rustig aan.. bevredig haar met je mond tot ze drijfnat is. En penetreer dan nog eens. En als je onzeker bent over naar "natheid", gebruik extra glijmiddel. En houd het kort als ze zegt dat het pijn doet of wanneer het ongemakkelijk wordt voor haar.
.
quote:gerarg schreef op 14 maart 2017 @ 12:42:

[...]





Ik zei toch meerdere malen dat ze vochtig genoeg was? dus waarom die vraag of ze vochtig was ze gaf zelfs aan dat ze vochtig was en ik voelde/merkte dat ook dus dat is het niet.



In je OP heb je het alleen over dat zij het aangaf.

Dan denk ik van gebruik je vingers om te voelen of ze vochtig genoeg is en dan niet voelen of ze nat is, maar hoe makkelijk je vingers naar binnen kunnen.

Als onderdeel van het voorspel ben je daar toch ook al een tijd in de buurt om met haar klit te spelen of niet.



Je hebt het nu over "dat jij het voelde/merkte" maar hoeveel ervaring heb jij?



Heb het idee dat jullie elkaar nog niet echt lang kennen.
Alle reacties Link kopieren
De komende keren meer op haar letten, oftewel, jouw drang onderdrukken en het rustig aan doen. Met je vingers voelen hoe open ze staat voor penetratie, qua vocht en qua ontspanning. Je merkt vanzelf wel of ze onbewust verkrampt wanneer je tot penetratie wilt overgaan, waarop je dat nog even uitstelt. En anders maar heel langzaam een stukje naar binnen gaan, zodat zij zich ook weer kan ontspannen wanneer ze merkt dat het deze keer geen pijn doet. En op die manier gewoon een aantal keer opnieuw inbrengen waarbij je vanzelf merkt dat je verder komt. Wanneer dat verder zonder aanspannen of verkrampen vanuit haar lukt, laat je haar bovenop zodat zij zelf hoek, ritme, diepte, snelheid en kracht kan bepalen. Wanneer zij eenmaal vertrouwen heeft met het geheel kunnen jullie beide veel vrijer bewegen en kun je de rollen qua activiteiten, dominantie en uitingen onderling uitwisselen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:Belle73 schreef op 14 maart 2017 @ 13:50:

[...]





Ja, vind je? Zou een man doorgaan met sex als het pijn doet? Ik denk het niet. Waarom zou een vrouw dat wel moeten doen?Ik antwoorde alleen dat het niet raar is dat het de eerste keer pijn doet. Dit op een reactie daarvoor dat seks nooit pijn mag doen en je dan naar de dokter moet. Ik zou zeker niet door gaan, pijn is pijn. Maar pijn bij de eerste keer is dus normaal wilde ik zeggen, dus geen reden voor de dokter oid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven