Onveilige seks met getrouwde man

09-10-2016 17:31 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds een jaar vrijgezel en sindsdien neem ik het ervan.



Ik ga geregeld uit en als ik dan een leuke man tegenkom dan wil het weleens gebeuren dat de avond eindigt in een hete vrijpartij in mijn bed.



Gisteren ontmoette ik een leuke vent op een huisfeest en ondanks dat hij getrouwd is liep hij continu te flirten. Hij is met mij mee naar huis gegaan waar we onveilige seks hebben gehad.



Achteraf voel ik me een beetje schuldig als ik zijn Facebook bekijk met foto's van zijn vrouw en zijn 6-jarige zoontje en 4-jarige dochtertje. Heel dubbel gevoel.
quote:Jaimy86 schreef op 09 oktober 2016 @ 18:59:

Hij appte me nu, noemt me "geil ding"Ok.
Jullie zijn grappig. Ow To, je weet toch dat je getrouwde mannen kunt herkennen aan het witte bandje aan de basis van de ringvinger. Wist je dat ie getrouwd is? Zo ja foei. Zo nee ook foei. Nou drie onzevadertjes... o nee.
En wat heb je terug geappt? Wat zegt je schuldgevoel nu?
Niet jouw probleem lijkt mij. Jij bent vrijgezel.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft onveilig in dit verhaal voor relevantie dan?
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
quote:Quetzalcoatl schreef op 09 oktober 2016 @ 19:07:

Wat heeft onveilig in dit verhaal voor relevantie dan?Love-beeb mogelijkheid. Denk ik. O love-soa.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 09 oktober 2016 @ 19:09:

[...]





Love-beeb mogelijkheid. Denk ik. O love-soa. Ik verwachtte idd zo'n conclusie in de opening. Maar dan ziet ze foto's vd kinderen en dàn heeft ze opeens schuldgevoel. Dus verhaaltechnisch is het benoemen van onveilige sex niet echt zinnig...
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 09 oktober 2016 @ 18:52:

[...]





Welnee. Hooguit HIV en een huwelijk naar de getver.

Boeiend.



Was sarcastisch bedoeld....



En TO, op je post hierboven: afkappen die handel!

Als je dat pad gaat bewandelen of hem dat laat doen, is er asap een huwelijk met kleine kids naar de kloten
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaimy86 schreef op 09 oktober 2016 @ 18:59:

Hij appte me nu, noemt me "geil ding"Ja..en..? Jullie hebben dus nrs uitgewisseld. Was je van plan er een affaire van te maken?
quote:Jaimy86 schreef op 09 oktober 2016 @ 18:59:

Hij appte me nu, noemt me "geil ding"Jij gekke meid, hihi.
Alle reacties Link kopieren
[quote]RegalPrinces schreef op 09 oktober 2016 @ 19:06:

Niet jouw probleem lijkt mij. Jij bent vrijgezel.[/quote



Vind ik altijd zo'n dooddoener om maar geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen voor het feit dat je bijdraagt aan een potentieel zeer pijnlijke situatie voor vrouw en kinderen.
Nou, wacht gewoon even en mocht je zwanger zijn ga dan na zo'n zeven maanden met bolle buik even bij hem aanbellen. Verras hem en wie weet valt hij spontaan in je armen, verlaat hij zijn vrouw en kinderen en leven jullie nog lang en gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 09 oktober 2016 @ 19:28:

[...]





Was sarcastisch bedoeld....



En TO, op je post hierboven: afkappen die handel!

Als je dat pad gaat bewandelen of hem dat laat doen, is er asap een huwelijk met kleine kids naar de klotenIk ga niet meer op zijn appjes reageren
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 09 oktober 2016 @ 18:08:

Juist, en op dat feest waren 0,0 bekenden van hem aanwezig die zijn vrouw zouden kunnen informeren? Pas maar op, misschien heeft hij wel een vrouw die niet bang is om de confrontatie aan te gaan



Enneh, soatest ja. Je zult vast niet de eerste zijn waar hij zomaar mee vreemdgaat. En als je zoveel wisselende contacten hebt, koop dan condooms in. En even serieus, die man zit heeeuuul fout maar jij speelt ook met vuur door met een gebonden man te rotzooien. Je weet nooit in welke situatie zoiets je kan brengen..



Ik vind dit tot nog toe de meest zinnige reactie.



Verder TO: Doe niet zo stom en kap het af joh.
Alle reacties Link kopieren
Als je nog iets goed wilt maken kun je sturen: "Ik schaam me kapot voor dat ik seks heb gehad met jou. En jij als getrouwde man zou hetzelfde moeten doen." En dan direct blokkeren en nooit meer een woord mee wisselen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaimy86 schreef op 09 oktober 2016 @ 18:59:

Hij appte me nu, noemt me "geil ding"Het gaat wel weer over. Vrij snel denk als hij je naam niet weet en je ding noemt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Was ik hem maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaimy86 schreef op 09 oktober 2016 @ 18:59:

Hij appte me nu, noemt me "geil ding"Die ziet jou al als potentiële minnares.... dus wat wil jij? Bijvrouw zijn of niet?
quote:SallySpectra schreef op 09 oktober 2016 @ 19:56:

[...]



Jij gekke meid, hihi.
quote:mariposita schreef op 09 oktober 2016 @ 17:32:

Wat kan jou het schelen, gewoon doen en dan hier vertellen. Dit!! Echt sommige mensen.
Gewoon niet meer doen als je er een nare bijsmaak aan overhoudt.
Alle reacties Link kopieren
Yolo!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaimy86 schreef op 09 oktober 2016 @ 17:36:

Hoe kom ik van het schuldgevoel af?Hem blokkeren en voor minimaal twee jaar een monogame relatie aangaan met een zoekende verstokte vrijgezel van 15 jaar ouder.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:Jaimy86 schreef op 09 oktober 2016 @ 17:36:

Hoe kom ik van het schuldgevoel af?



Niet.



Of je laat een bloemetje bij zijn vrouw bezorgen met de tekst "Sorry dat ik met je man naar bed ben geweest. Ik voel mij een beetje schuldig sinds ik zijn Facebook heb bekeken met foto's van jou en jullie 6-jarige zoontje en 4-jarige dochtertje. Het geeft mij een heel dubbel gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven