Onze eigen "parenclub"

17-01-2013 09:29 276 berichten
Alle reacties Link kopieren
De kogel is door de kerk: we hebben de nodige vergunningen om onze eigen Parenclub te gaan bouwen.



Omdat we regelmatig thuisfeestjes geven en we tegen de beperkingen van ons eigen huis aanlopen qua ruimte en faciliteiten, hebben we het plan opgevat om een extra "huis" te bouwen op het stuk land dat om ons huidige huis ligt, en dit huis in te richten als onze eigen parenclub. De bedoeling is een huis te bouwen waarin ruimte en faciliteiten komen voor feestjes tot 10 paren. Omdat je maar nooit weet wat de toekomst brengt, willen we de ruimtes en faciliteiten eigenlijk zo maken dat er in theorie ruimte is voor 15 paren.



We willen drie verdiepingen maken. Een kelder, begane grond en 1 verdieping. De BG is voor een bar, dansvloer en eetruimte met garderobe en toiletten. De kelder en de 1e verdieping zijn voor de "relaxruimtes" In de kelder komen in ieder geval een zwembad, bubbelbad en sauna met daarbij toiletten en douches. Maar we houden dan nog ruimte over in de kelder.



Op de 1e verdieping willen we diverse relaxruimtes maken: een darkroom, een sm achtige ruimte en verder luxe aangeklede ruimtes met grote bedden (geen matrassen op de grond dus). Ook op de eerste verdieping komen toiletten en douches.



Waar we nu een beetje mee zitten is hoe we de overige relaxruimtes kunnen aankleden / inrichten. Hebben jullie ideeen voor attributen (misschien een doktersstoel. Vind ik zelf niks, maar misschien anderen weer wel) of andere leuke ideeen over de aankleding. En verder hoe we die ruimtes gaan verdelen over de kelder en 1e verdieping. Moet er een duidelijke scheiding komen tussen de sfeer in de kelder en die op de verdieping of maakt dat niet echt uit. Ik had zelf gedacht om de dark room misschien in de kelder te maken en de sm ruimte. Dat associeer ik op de een of andere manier met ene kelder. maar misschien hebben jullie daar andere ideeen over.



Alvast erg bedanat. Alle tips zijn welkom.
quote:manikshamanik schreef op 18 januari 2013 @ 12:49:

[...]





Ja, en zo mix je dus 'verstandige taal' met wat steekjes onder water. Dan lijkt het heel volwassen wat je schrijft maar kun je toch lekker je irritaties kwijt. Succes meid.

Precies!

En stukken minder irritant dan al die droef geplakte komkommers. Jij ook succes hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chartreuse schreef op 18 januari 2013 @ 12:49:Inderdaad actie-reactie, waarbij de eerste actie toch echt van de kant van TO kwam.Maar Roosssss identificeert zich nogal met TO, dus wil ze dat niet zien.
Chartreuse, ik schat jou te hoog in om met jou een wellusnietus of een jij begon nee jij begon spelletje te spelen.

Ik word er gewoon wel eens moe van dat veel topics verzanden in een "wie plakt het aller aller komieste plaatje" en een "wie verzint de aller aller bijdehandste opmerking".
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 18 januari 2013 @ 12:50:al die droef geplakte komkommersDie waren wèl on-topic, gezien de groentestal-aspiraties van TO. Jouw gezwets is dat bepaald niet. Doei!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 18 januari 2013 @ 12:54:Ik word er gewoon wel eens moe van dat veel topics verzanden in een "wie plakt het aller aller komieste plaatje" en een "wie verzint de aller aller bijdehandste opmerking".Dan lees je niet mee. Niemand die je hierheen geroepen heeft.
quote:manikshamanik schreef op 18 januari 2013 @ 12:50:

[...]





Maar Roosssss identificeert zich nogal met TO, dus wil ze dat niet zien.

Werkelijk, doe ik dat?

Grappig.. dat wist ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 18 januari 2013 @ 12:54:ik schat jou te hoog in om



Goeie gesprekstechniek. Wel wat achterhaald.



Tot slot een tip voor Roossss: lees eerst het héle topic goed door (en eventueel relevante eerste postings, als daarnaar verwezen wordt) en kom dan met je meta-commentaar op de discussie.
quote:manikshamanik schreef op 18 januari 2013 @ 12:56:

[...]





Goeie gesprekstechniek. Wel wat achterhaald.

Ik had het dan ook niet tegen jou.



Toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 18 januari 2013 @ 12:57:Ik had het dan ook niet tegen jou.Dat doet er ook niet toe.
Alle reacties Link kopieren
Zeer vereerd Rooss, zeer vereerd. En likewise, maar dat weet je ook wel.



Maar los daarvan: mijn reacties op dit topic komen juist voort uit hoe ik hier in sta. Dat het "werk" dat veel anderen verzetten om bepaalde onderwerpen bespreekbaar te maken, teniet wordt gedaan door mensen die die onderwerpen vooral gebruiken om aan hun eigen behoefte aan aandacht te kunnen voldoen door die onderwerpen bewust en met opzet het middelpunt van een controverse te maken.



Je hebt gelijk dat veel van dit soort topics verzanden in allerlei wedstrijdjes door degenen die reageren. Maar in dit geval heeft TO er toch echt zelf een hele grote hand in en schuwt TO het totaal niet om het vuurtje zelf op te poken en er nog wat olie overheen te kieperen. TO maakt er nu zelf een wedstrijdje van, en dat is precies het doel geweest. Want die ideeën voor de inrichting haalt ze heus wel ergens anders, daar heeft ze VF niet voor nodig.



Dat gezegd hebbende: ook ik reageer inmiddels exact zoals TO het graag zou zien, hou het topic mede in stand en actief. Ik ga douchen en eens kijken of ik nog een ondeugend verhaaltje uit mijn mouw kan schudden voor de wedstrijd die VF heeft uitgeschreven (alhoewel: max 700 woorden... dat gaat mij dus echt niet lukken he... ).
Grappig, aan jouw motto te zien zou je niets liever willen volgens mij, dan even lekker rollebollen in het sekspaleisje van Lookatme. Toch de kift...

Prima jôh, maar geef het gewoon toe.
Mooie conclusie Chartreuse en zo is het maar net. Kijk, al 9 paginaas gaat het over haar privé parenclub, een beetje exhibisioniste zou daar toch zowat van moeten komen



Verhaaltje? Is het weer zover, mogen we weer verhaaltjes schrijven?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 18 januari 2013 @ 13:02:

Grappig, aan jouw motto te zien zou je niets liever willen volgens mij, dan even lekker rollebollen in het sekspaleisje van Lookatme. Toch de kift...

Prima jôh, maar geef het gewoon toe.Op elk forum komt er in elke discussie wel zo'n uitgedroogd wijs kruidenvrouwtje als jij laten zien dat hààr bijdragen wèl altijd volgens de regelen der kunst gemaakt zijn. Dat ze daarmee alleen maar off-topic is ziet ze niet. Je laatste "bijdrage" laat zien dat je geweldig goed kunt projecteren. En ook eigenlijk alleen dat.
Manik hou op joh.

Voor jouw informatie: ik heb het hele topic gelezen, heus waar. Mijn reacties zijn off topic, dat klopt, ik heb namelijk geen verstand van inrichtingen van parenclubs en dát is waar de TO om vraagt in haar opening.

Dus als je iemand beticht van off topic zijn, haal dan eerst die balk eens uit je eigen oog.



En nu ben ik wel klaar met je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 18 januari 2013 @ 13:11:Voor jouw informatie: ik heb het hele topic gelezen, heus waar. Mijn reacties zijn off topic, dat klopt, ik heb namelijk geen verstand van inrichtingenHou je klep dan. Of reageer op wat TO schrijft, of je het nou met haar eens bent of niet. Maar let eens niet zo op anderen en eens wat meer op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 18 januari 2013 @ 13:05:

Verhaaltje? Is het weer zover, mogen we weer verhaaltjes schrijven?Yep.

Maar: maximaal 700 woorden. Het is een afgerond erotisch verhaal in de ik-vorm.

Afgerond? In max 700 woorden? Dat ga ik dus echt niet redden vrees ik... Ik heb al 600 woorden nodig voor het schetsen van de sfeer. Maar dat maakt het juist zo'n goede oefening natuurlijk
Chart, ik heb een plan. Stuur jij je pennekind eerst even leuk naar Roos, dan ga ik schrappen.



Plan?
Alle reacties Link kopieren
hahaha, het laatste wat je hier kunt doen is een vergelijking trekken tussen L A M en Rooss.. als er 2 verschillend zijn..



Maar Rooss, het is een beetje de toon die LAM zet, ze zegt net even te vaak dat ze veel geld hebben, ze zegt net even te vaak dat ze niet hoeft te werken, ze zegt net even te vaak dat ze het geld niet nodig hebben..



Ze had dit alles ook kunnen posten zonder het pochen erbij..



Ik zie anderen ook niet posten over hoeveel geld ze hebben, of juist niet hebben.. Dat is wat het een beetje scheef maakt..
Alle reacties Link kopieren
Rooss, kun jij een pennekind van 3500 woorden terugbrengen naar 700? Als je die uitdaging aan wil gaan, dan heb ik al iets klaar staan voor je

Dat verhaal had ik al eens geschreven en valt m.i. precies in de overige voorwaarden. Maar ik heb gisteren al zitten schrappen en kwam niet verder dan 2200 woorden (die ik vervolgens allemaal heb weggekieperd... zo dom ben ik dan ook wel weer...).
anoniem_134796 wijzigde dit bericht op 18-01-2013 13:33
Reden: mailadres even weggehaald, rooss: even roepen als we er allebei weer zijn?
% gewijzigd
Eeeeh 3500 gedeeld door 5, 6 onthouden, 4 derbij... 3e boom links, ja hoor moet lukken. Stuur maar naar rooss.



Sense, thanks.

Ik verbaas me ook over het bijzonder postgedrag van LAM, laat dat duidelijk zijn maar dan nog vind ik het jammer dat een topic als deze moet verzanden in die droeve plaatjesplakkerij.
Alle reacties Link kopieren
Mail is onderweg Rooss!! (en ik had er 200 woorden bij gelogen zie ik net )
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 18 januari 2013 @ 14:23:





Sense, thanks.

Ik verbaas me ook over het bijzonder postgedrag van LAM, laat dat duidelijk zijn maar dan nog vind ik het jammer dat een topic als deze moet verzanden in die droeve plaatjesplakkerij.Tja.. door die malle groentekraam,.. ik vind het wel grappig , kan er ook de humor wel in zien..
Sense, zou je me imeel even uit je post willen halen alstubliefdankuwel. Anders weet straks de hele hengelbrigade deze goddelijke avocadokoningin te vinden
quote:waarbij schreef op 18 januari 2013 @ 10:27:

[...]









Die moet toch minstens op een tegeltje in het Parenclub-plashuis.



*Proest*

Mijn zegen hebben ze!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 18 januari 2013 @ 15:07:

Sense, zou je me imeel even uit je post willen halen alstubliefdankuwel. Anders weet straks de hele hengelbrigade deze goddelijke avocadokoningin te vinden solly .. had dat stukje meteen bij het quoten al weg moeten halen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven