Onzeker door grote penis, wie heeft er tips?

20-02-2017 23:20 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij is zo onzeker over zijn grote penis.



Hij omschrijft zijn penis als lang en dik, zo'n 18 cm in slappe toestand, zo'n 26 cm bij erectie, maar vooral ook dik, geen idee hoe dik.



Hij is zo onzeker omdat het kleine aantal vrouwen dat seks met hem heeft gehad zijn penis als te groot en pijnlijk hebben omschreven, waardoor hij nu denkt dat geen enkele vrouw hem meer wil vanwege zijn grote penis. De opmerkingen op zijn grote penis, vooralsnog allemaal afwijzend en negatief, hebben er bij hem enorm ingehakt.



Ikzelf heb de indruk dat niet eens de lengte het probleem is (vanwege de pijn die vrouwen hebben aangegeven), maar de dikte.



Misschien simpel gedacht: ik hoor weleens vrouwen die aangeven na een bevalling minder strak zijn, ligt bij vrouwen met kinderen wellicht meer een betere match? (serieuze vraag)



Hij is ook naar de huisarts en een sexuoloog geweest die hebben aangegeven dat een bedpartner goed opgewonden moet zijn en anders dat er veel glijmiddel gebruikt moet worden, en dat vrouwen hem moeten accepteren dat hij zo is (vooral dat laatste komt voor mij zo negatief over).



Maar ondertussen is hij helemaal down, zo onzeker geworden. Hij ziet zijn grote formaat als een enorme belemmering en is er totaal niet gelukkig mee.



Ik heb geen ervaring met een dergelijk formaat, maar het lijkt mij sterk dat een dergelijk formaat alle deuren sluit. Op ieder potje past toch een dekseltje?



Tot nu toe kende ik alleen de verhalen van mannen die ontevreden waren met het kleine formaat, maar deze man is echt zo neerslachtig vanwege het grote formaat.



Heeft er iemand wat positieve verhalen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Rja hoor, zullen wij het beter weten dan de huisarts en de seksuoloog.

Jij hebt die vrouwen ondervraagd , dat jij weet hoe ze hun pijn omschreven? Wat vraag je dan?

Beetje gek, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Met veel glijmiddel moet het toch gewoon kunnen lukken? Dan doet het ook geen pijn. Ik kan me er wat bij voorstellen hoor ik vond groot ook niet fijn. Maar als ik van diegene had gehouden had ik t er voor over gehad elke keer glijmiddel te gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Een vriend?
Alle reacties Link kopieren
Uitgelubberd? Zet een contactadvertentie: man zoekt uitgewoonde vrouw met minstens 6 koters. Wellicht werkt het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zalmsnipper schreef op 20 februari 2017 @ 23:29:

Uitgelubberd? Zet een contactadvertentie: man zoekt uitgewoonde vrouw met minstens 6 koters. Wellicht werkt het.Wat een onaardige opmerking. Deze man heeft het er serieus moeilijk mee.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex had een enorme. Echt.

Inderdaad belangrijk dat zijn bedpartner goed opgewonden is, laat dat bij ons nou nét het hele probleem zijn geweest...! Hij was zo met zichzelf en zijn enorme onzekerheid bezig dat hij vergat om mij opgewonden te maken. Fail. Ook na huisarts en seksuoloog. Uitgemaakt.



Het gaat niet om de grootte, maar wat hij (ermee) in bed kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2017 @ 23:27:

Rja hoor, zullen wij het beter weten dan de huisarts en de seksuoloog.

Jij hebt die vrouwen ondervraagd , dat jij weet hoe ze hun pijn omschreven? Wat vraag je dan?

Beetje gek, hoor.Ik heb alleen zijn kant van het verhaal gehoord
Alle reacties Link kopieren
..
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 20-02-2017 23:38
Reden: .
% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Seks bestaat toch niet alleen maar uit neuken? Een beetje zijn fantasie gebruiken. Laat hem desnoods het handboek over lesbische seks eens lezen (en ja dat bestaat echt), er zal een wereld van mogelijkheden voor hem open gaan. En de vrouwen zullen alleen maar tevredener zijn met die aandacht, dan met de mannen die alleen maar willen neuken.
You can never have too many hats, gloves and shoes
'Een vriend' 'deze man'

Wat vindt je collega ervan dat je zijn intieme seksproblemen op een open internetforum bespreekt?



Of is dit een beetje een Noorse vriend...
Alle reacties Link kopieren
quote:absor schreef op 20 februari 2017 @ 23:27:

Een vriend?



Ja, iemand die met veel moeite de problemen waar hij als man tegenaan loopt bij een vrouw heeft neergelegd.



Ik vraag ook weleens dingen juist aan mannelijke vrienden om hun mening of adviezen als man te peilen.
En die slingeren dat dan ook op internet.. Sure.. Nogmaals, is het een Noorse vriend?
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 20 februari 2017 @ 23:39:

Seks bestaat toch niet alleen maar uit neuken? Een beetje zijn fantasie gebruiken. Laat hem desnoods het handboek over lesbische seks eens lezen (en ja dat bestaat echt), er zal een wereld van mogelijkheden voor hem open gaan. En de vrouwen zullen alleen maar tevredener zijn met die aandacht, dan met de mannen die alleen maar willen neuken.Dank je! Dit ga ik opzoeken!
Ik heb ook weleens gehoord dat vrouwen na een bevalling minder strak waren. Ik weet niet of het waar is. Het lijkt mij niet zo'n goed idee als jij je vriend de tip geeft vooral te zoeken naar uitgelubberde kutjes.

Met voorspel en echte opgewondenheid en veel vocht kan het best goed gaan. Ik zie eigenlijk niet in waarom dat niet gaat. Er zijn ook standjes die diep gaan. Daar zou ik dan niet voor kiezen. Heb je hem weleens gevraagd wat hij allemaal doet? Gelijk diep doorstoten ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 20 februari 2017 @ 23:46:

Ik heb ook weleens gehoord dat vrouwen na een bevalling minder strak waren. Ik weet niet of het waar is. Het lijkt mij niet zo'n goed idee als jij je vriend de tip geeft vooral te zoeken naar uitgelubberde kutjes.

Met voorspel en echte opgewondenheid en veel vocht kan het best goed gaan. Ik zie eigenlijk niet in waarom dat niet gaat. Er zijn ook standjes die diep gaan. Daar zou ik dan niet voor kiezen. Heb je hem weleens gevraagd wat hij allemaal doet? Gelijk diep doorstoten ofzo?



Dank je. Jij omschrijft het een stuk netter, zal de OP aanpassen.



We hebben niet besproken wat hij allemaal doet, hij schaamt zich enorm voor de problemen waar hij tegenaan loopt, hij is er enorm onzeker van geworden
Alle reacties Link kopieren
Als hij kiest voor standjes waarbij de vrouw in een 'bepalende' rol is, bijvoorbeeld de vrouw bovenop, dan kan de vrouw zelf doen wat wel en niet gaat.



Wat betreft dat boek, niet alles is van toepassing natuurlijk maar ik denk dat hetero mannen er een hoop van kunnen leren over het plezieren van een vrouw! https://www.bol.com/nl/p/lesbische-seks ... 002043332/
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Het is volgens mij best simpel. Op een dag komt hij een vrouw tegen die hem in zijn ogen kijkt, botergeil wordt en geen enkel probleem heeft met zijn formaat.

Ja, ik ben serieus en spreek uit ervaring. Gemiddeld geschapen exen en het ging nooit probleemloos (lees: pijn), na einde laatste relatie een scharrel gehad die echt fors groter was: geen enkel probleem, hoe harder hij me nam hoe beter. Kwestie van geiligheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 20 februari 2017 @ 23:51:

Wat betreft dat boek, niet alles is van toepassing natuurlijk maar ik denk dat hetero mannen er een hoop van kunnen leren over het plezieren van een vrouw! https://www.bol.com/nl/p/lesbische-seks ... 43332/Dank je!
26 in erectie !!!! als ie mij nou 6 cm geeft hebben we allebei 20.
quote:absor schreef op 20 februari 2017 @ 23:27:

Een vriend?Ja. Hij is het niet zelf hoor. Is voor een vriend van 'm.
26 cm, pfft, daar sla je iemand mee bewusteloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:lief1970 schreef op 20 februari 2017 @ 23:33:

[...]





Wat een onaardige opmerking. Deze man heeft het er serieus moeilijk mee.Uitgelubberd was minstens net zo onaardig. Maar ik zie dat je het hebt aangepast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Labalade schreef op 20 februari 2017 @ 23:45:

En die slingeren dat dan ook op internet.. Sure.. Nogmaals, is het een Noorse vriend?



Dit is de sex-pijler, en niet een kinder-topic.



Ik zie dat je vrij nieuw hier bent op het forum, maar blijkbaar wel zo goed ingelezen om met Noorse trollen te komen.



Het is ook onnodig dat je jouw trol-opmerkingen 2x in dit topic plaatst. Ik heb melding gedaan bij de moderator



Correctie: met Noorse vriend wordt naar mijn mening overduidelijk (onterecht) geïnsinueerd dat jij dit een Noors trol-verhaal vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 20 februari 2017 @ 23:59:

[...]





Ja. Hij is het niet zelf hoor. Is voor een vriend van 'm.Ik ben een vrouw....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven