Onzeker

19-02-2017 22:58 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Denk dat deze klaagzang misschien al meerdere keren is vermeld???? kan deze niet vinden.



Ik heb nu een 'vriend' die 8 jaar ouders is als ik. Dit is geen probleem verder ofzo.



We hebben nog geen seks gehad, wat wel binnenkort gaat gebeuren, want dat komt er gewoon aan dat voel ik door het doen en zeggen.

Nu houd ik zelf ook erg de boot af, dit omdat ik erg onzeker ben. Ik ben bang dat hij mij niet goed vindt in bed, dat als hij mij eenmaal naakt ziet niet meer tot mij aangetrokken voelt. Ik ben niet dik, maar ik ben wel wat te zwaar en heb wat meer 'vet' dan ikzelf mooi vind hij daarentegen is 'strak' om het zo maar te zeggen. Zijn exen waren ook allemaal slank.



Daarbij komt dat hij 8 jaar ouder is, veel meer ervaring heeft. Ik voel me gewoon net weer een puber van 16 die niet weet wat ze moet doen en hoe ze het moet doen ... ????

Iemand tips? Of kwestie van niet teveel over nadenken....
Geef gewoon aan dat je je wat onzeker voelt en mss wat "roestig" bent geworden in bed. Normaliter breekt dat het ijs wat en kan hij er rekening mee houden. Dat is beter dan niets te zeggen, hij mss een tijgerin verwacht en dan een poesje (letterlijk en figuurlijk )aantreft.



En verder: enjoy the moment :-)
Laat je gewoon bruut nemen en leer nieuwe dingen. Van hem en over jezelf
Ohja, een man die rekening met je onzekerheden gaat houden. Klinkt echt geil.
quote:Amand schreef op 19 februari 2017 @ 23:07:

Ohja, een man die rekening met je onzekerheden gaat houden. Klinkt echt geil.En een man die geen rekening houdt met je onzekerheden klinkt als een hork.
Of kwestie van niet teveel over nadenken....



Dit dus
T
quote:flowe94 schreef op 19 februari 2017 @ 23:53:

TVP?
Probeer je niet te druk te maken. Jullie hebben immers niet voor niks een relatie! Hij vindt jou leuk en aantrekkelijk. Als je je echt niet prettig voelt vanwege je lichaam is het misschien een idee om te gaan sporten o.i.d. want uiteindelijk vind jij het niet mooi en moet jij ermee leven. Maar ik denk dat je je iets te druk maakt, nogmaals hij is niet voor niets met jou samen!



Als het je erg dwars zit kun je het er misschien luchtig met hem over hebben en sowieso kun je op het moment evt. het licht uitdoen/deken erbij houden zodat je het een beetje op kunt bouwen. Enne geniet van het moment!
quote:Corona67 schreef op 19 februari 2017 @ 23:53:

[...]



VP?Ging niet helemaal goed.. wat is Vp?
quote:flowe94 schreef op 19 februari 2017 @ 23:56:

[...]





Ging niet helemaal goed.. wat is Vp?

Als toevoeging op de T

TVP
quote:Corona67 schreef op 19 februari 2017 @ 23:57:

[...]



Als toevoeging op de T

TVPHaha die moest ik even opzoeken.. weer wat geleerd
Alle reacties Link kopieren
En hoe oud ben je dan ? 16 ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 20 februari 2017 @ 00:32:

En hoe oud ben je dan ? 16 ?26. Bedoel gewoon het gevoel van het begin
Gewoon zeggen dat je niet zoveel ervaring hebt. Dat je iets dikker bent maakt vast niet uit. Dat ziet hij ook wel met kleding aan.
quote:aatjuhh123 schreef op 19 februari 2017 @ 23:10:

[...]





En een man die geen rekening houdt met je onzekerheden klinkt als een hork.

Ik zal even een voorbeeldje geven:

Zij: 'Ik wil niet doggystyle want dan kijk je tegen mijn veel te dikke kont aan'.



Resultaat: TO kan lekker blijven zwelgen in haar overtuiging dat haar kont onaantrekkelijk is.



Het kan ook zo: ze zegt niks en laat die man haar flink hard achterlangs nemen. Hij blij en zij zal beseffen dat er niets mis is met haar kont.
Iemand van 8 jaar ouder maakt nog geen goede minnaar. En al heeft hij 100 vrouwen gehad.... ook niet.

Stop eens met denken en ga genieten, dat maakt jou ook beter in bed
Alle reacties Link kopieren
Hij weet heus wel wat je formaat is. Mannen doen niet veel anders (bij wijze van spreken), dan de hele dag lichaamsvormen van alle vrouwen die ze tegenkomen inschatten en bedenken of ze het met die vrouw kunnen "doen".
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je vriend heeft jou toch gekozen nu.

Het verleden is voorbij, en die slanke dames zijn niet voor niets "ex".
Alle reacties Link kopieren
Als hij op je afknapt omdat je niet op zijn magere exen lijkt, dan kan je veel beter krijgen. Plus hij weet vast al of heeft in ieder geval al een idee hoe jij er zonder kleren uit ziet. Hij mag ten eerste al blij zijn dat een 8 jaar jongere dame op hem valt.. toch? Hij kan je alleen maar dingen bij leren en jij hem misschien ook wel!! komt goed, don't worry.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 20 februari 2017 @ 06:42:

Iemand van 8 jaar ouder maakt nog geen goede minnaar. En al heeft hij 100 vrouwen gehad.... ook niet.

Stop eens met denken en ga genieten, dat maakt jou ook beter in bedHelemaal eens!
you go girl
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 20 februari 2017 @ 07:52:

Hij weet heus wel wat je formaat is. Mannen doen niet veel anders (bij wijze van spreken), dan de hele dag lichaamsvormen van alle vrouwen die ze tegenkomen inschatten en bedenken of ze het met die vrouw kunnen "doen".Inderdaad, ga er gerust van uit dat hij je postuur al lang ingeschat heeft. En al zou je postuur hem niet bevallen was het waarschijnlijk niet zover gekomen
Alle reacties Link kopieren
quote:aatjuhh123 schreef op 19 februari 2017 @ 23:10:

[...]





En een man die geen rekening houdt met je onzekerheden klinkt als een hork.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven