Onzekere vriend

24-05-2016 15:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.



Mijn vriend geeft aan heel onzeker te zijn over zijn prestaties, terwijl ik er juist helemaal geen problemen mee heb. We hebben het er veel over, maar komen niet verder.



Ik merk dat hij hoge eisen voor zichzelf stelt en dat zijn doel is om mij helemaal tevreden te stellen. Maar ik ben tevreden. Het gaat mij er om dat we het fijn hebben samen. En dat is elke keer anders. Soms wat langer, soms wat korter. Dat maakt mij niet uit. Maar hij geeft aan dat hij er over in zit dat hij het niet lang volhoudt.

Ik weet ook wel dat hij het niet lang volhoud en dat hij daar moeite mee heeft. Maar het is zeker niet nodig voor hem om er zo onzeker over te zijn. Als ik aangeef dat ik het fijn vindt met hem, wil hij het niet geloven. Door zijn onzekerheid vermijd hij het nu en gebeurt er weinig. Ik vind het zo zonde dat hij onzeker is en het daarom vermijd.



Wat kan ik er aan doen om er voor te zorgen dat hij minder onzeker is?
Niks



Hij moet lekker naar een psycholoog gaan.
Alle reacties Link kopieren
@badmeester

Bedankt voor je duidelijke antwoord.

Ik hoopte dat ik nog iets voor hem kan doen, maar misschien is het iets waar hij inderdaad zelf mee aan de slag moet?

Ik wou dat ik hem kon helpen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij een slechte conditie of komt hij snel klaar?

Waarom neemt hij niet van je aan dat je tevreden bent?

Ben je zijn eerste bedpartner?
...
Wat verstaan jullie onder niet zo lang? De gemiddelde vrijpartij schijnt geen uren te duren.

Waarom gelooft hij jou niet als jij zegt dat je tevreden bent?
Alle reacties Link kopieren
Niet te lang volhouden kan je verhelpen door je vriend eerst van de hoogspanning af te helpen (hoe dat vul je zelf maar in )



Dan kan hij vervolgens helemaal los op jou, en als toetje kan hij dan nog een keer..



Works for me,

Alleen werkt mijn vrouw helaas niet mee aan dat scenario.



Dat is wel een goede remedie, een 2de keer klaarkomen duurt dan effectief langer.

Overigens kan dat ook de andere kant op werken, alleen heb ik het idee dat vrouwen door de regel niet veel last hebben van te snel klaarkomen.



Het is op dat punt helaas niet eerlijk verdeeld.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Laat hem je OP lezen, misschien dat hij zich dan realiseert dat je 't echt geen probleem vindt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je hem duidelijker laten merken hoe fijn je het vind als jullie met elkaar bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn best veel topics geweest over te snel klaarkomen. Daar is veel info in te vinden.

Maar jij vind het niet te snel. Dus dat is het probleem niet. Het probleem zit tussen zijn oren.



Hoe je dat kunt weghalen? Geen idee... maar misschien wrl wat tips.



Verleid hem. Laat hem merken dat je hem wilt, dan voelt hij zich vast meer gewaardeerd.

Misschien kun je hem eens verwennen? Geile pijpbeurt of lekkere massage met happy ending?

Zodat hij metkt dat jij het niet belangrijk vind om zelf altijd in het middelpunt te staan, maar dat je ervan geniet als hij geniet. Dat je hem dat gunt. Misschien voelt hij zich dan wat rustiger.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
@Rooss4.0

Geen slechte conditie. En ik ben niet z'n eerste.



@chirpy

Het is een gok, ik heb geen horloge om. Maar soms is het 10 minuten. Soms ook 1 minuut. Of 30 seconden. Ik denk dat het gemiddeld 3 minuten is (zonder voorhandelingen).



@paulaner

Hebben we in het verleden wel eens geprobeerd, hoogspanning er af. Het is dan alleen dat het daar beneden dan soms eventjes niet zo goed meer werkt.



Ik heb hem dit topic laten lezen. Hij vond het heel lief dat ik dat gedaan had. Hij zei alleen dat ik hem niet helemaal begreep.

''ik ben niet onzeker. Het is alleen dat je na het liefde maken nog meer wil (een 2e ronde o.i.d.), maar dan wil ik dat niet meer omdat ik dan moe ben en niet echt zin meer heb.''

Toen dacht ik dat hij dus eigenlijk bedoelde dat hij eigenlijk gewoon een beetje vermoeid/lui is daarna en het daarom maar liever niet doet. Dus ik dacht, phieuw, hij is gewoon moe/lui

Maar, toen ik doorvroeg waarom hij dat vervelend vindt, zei hij dat hij dan bang is dat ik op termijn ''niet genoeg krijg''.



Ik snap niet helemaal wat hij bedoelt. Hij is niet onzeker, maar wel bang dat hij niet aan m'n behoeften kan voldoen? Toen ik vroeg wat ik dan precies niet snap kwam ik er ook niet helemaal achter.



Ik heb gister initiatief genomen en dingen bij hem gedaan zonder dat hij iets bij mij terug doet. Nou dat kon ik wel vergeten! Dat wou hij echt niet. Hij vond het lichamelijk wel fijn, maar toch wou hij dat ik stopte. Hij gaf aan dat hij het oneerlijk vond. Toen merkte ik pas hoe gericht hij er op is om mij te pleasen. Ik heb er totaal geen moeite mee als ik iets bij hem doe en hij niet bij mij. Andersom gebeurt dat ook wel.



Anyway, het is voor mij nog niet veel duidelijker geworden allemaal.
Alle reacties Link kopieren
ookiemand: Zoals ik het lees wil/kan je man 'maar' 1 ronde en is hij bang dat jij dat niet genoeg vindt, omdat jij vaak aangeeft nog een keer te willen. Wat snap je daar niet aan dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven