Op iemand klaarkomen

23-10-2016 16:35 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had sex met mijn vriend, heel fijn en aangenaam. Maar toen hij klaarkwam "spoot" hij op mijn rug. Ik vond dit eigenlijk niet aangenaam en een beetje vernederend, Of zie ik dit verkeerd en is dit normaal gedrag?
Alle reacties Link kopieren
Praat er met hem over?! Als jij het niet fijn vindt zeg je dat toch gewoon
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Het doet er niet toe of mensen het normaal gedrag vinden. Als jij het niet prettig vindt, vind je het niet prettig. Zeg dat tegen hem.
Wat maakt het nou uit of het 'normaal' gedrag is of niet? Als jij het niet wil, dan zeg je dat toch gewoon tegen je partner... Simple as that.

Nu al mosterd.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon aangeven? Seks wordt beter van communiceren.
Alle reacties Link kopieren
Eej joh, da plakt zeg je dan gewoon
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Dan zeg je dat toch tegen hem.

Als je niets tegen hem zegt weet hijtoch niet dat jij dat niet prettig vindt.



En misschien doet hij het wel omdat hij een beetje geschrokken is van aldie vroywen die zogenaamd doir de pil heen zwanger worden.
Alle reacties Link kopieren
Mwa.. Zo uit het niets, zonder daar ooit over gepraat te hebben? Daar zou ik ook wel even van op hebben gekeken... Idd bespreken dat je dit niet fijn vindt.
Alle reacties Link kopieren
Beter dan in je gezicht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat is normaal? Ik vind het niet heel bizar en ik ben van de behoudende tak. Maar als je het niets vind moet je dat zeggen.
?

waar had je gewild dat hij klaarkwam?

zeg dat tegen hem?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat hij, alleen maar door dit verlangen te hebben tov van zijn geliefde, hij 10 strafpunten krijgt.



Ik zou het met hem bespreken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit wat wij ervan vinden? Sommige mensen vinden het juist leuk om vernederd te worden tijdens de seks. Dan kunnen wij op het viva-forum wel gaan roepen dat het "niet normaal" is, maar als diegene dat toch graag doet in de slaapkamer?



Dus als je het niet fijn vindt, dan is er maar één manier waarop je er iets aan kan doen; zeg het tegen je vriend. En vertel hem dan meteen waar je liever hebt dat ie klaarkomt.
Alle reacties Link kopieren
Geen poll?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij bang dat je zwanger wordt.
Alle reacties Link kopieren
Wat Faranya al zei: Onze meningen doen er niet toe. Jij voelde je er niet fijn bij. Dat moet jouw vriend ook weten, dan zal hij het niet meer doen.
Let it go
Ik twijfel nog hoor
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij vrij normaal hoor. Over billen, rug, borsten, buik, mond. Ik kick persoonlijk op facials maar mijn vrouw niet. Daar is over gepraat en het gebeurt ook niet meer.
Whether you do or whether you don't, it often depends on the weather
Alle reacties Link kopieren
Over je rug spuiten vernederend?

En in je kut vagina dan? Of is dat normaal.



Rug + handdoekje + veeg = schoon.

Handig juist. Geen lekkende poes. En geen neukertje vriendin die eerst nog naar de wc moet om uit te lekken en bij terugkomst ontdekt dat partner al slaapt.

Ik zie alleen maar pluspunten. Maar ja, ik ben man, denk praktisch en zie niet overal beren op de weg.



Laat lekker spuiten die man.
Alle reacties Link kopieren
Slikken wel zo handig
die ik wilde bestaat al...
Ik vind het niet heel raar dat hij dat doet, en die vernederde gevoelens kan ik me wel iets bij voorstellen, maar is niet objectief in die actie aanwezig. Al werd mij tot nu toe wel altijd netjes vooraf gevraagd of ik bezwaar zou hebben tegen zoiets. Maar zeg gewoon dat je het niet lekker vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet mee zitten.. Liever niet in mijn gezicht, maar verder? Nee geen probleem..
Ik vind het niet vernederend, ook niet in het gezicht trouwens maar dat lijkt me dan weer niets vanwege de zooi in je haar Andersom is het juist vernederend om die man een tissue te geven om in klaar te komen.
Het was op je rug, niet in je snor. Kom op zeg. Gewoon zeggen dat je het liever niet weer hebt. Opgelost.
quote:attribuutje schreef op 23 oktober 2016 @ 17:44:

Slikken wel zo handigBeetje lastig in bepaalde standjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven