Op zoek naar avontuur

14-09-2016 02:24 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie een handige manier om van te voren een beetje sneaky de penisgrote van een man te ontdekken?



Ik heb net een uitgebreid achtergrond verhaal getypt maar toen flopte mijn telefoon uit, dus nu even in het kort mijn aanleiding; ongeveer 7 jaar geleden was ik een losbandig jong pubertje opzoek naar erkenning en avontuur. (14 jaar of zo)



Ik heb toen besloten dat ik niemand die het niet verdient mijn lichaam 'gun', dus heb een hele rustige 6 jaar achter de rug. In die periodes 2 lange en 2 korte relaties gehad. (Dus met 4 jongens sex gehad)

Voor sommigen is dit juist nog steeds veel of ook heel weinig. Ik heb in ieder geval wel het idee dat ik het voor een 20 jarig persoon best netjes heb gedaan. Ik heb de mannen waarmee ik een relatie had ook lang laten wachten, soms zelfs 6 maanden.



Alleen nu komt de man met de hamer. Ik vind het fijn om netjes te zijn alleen ik denk dat mijn behoefte wel ligt bij een leuk avontuurtje. Een toyboy kun je het noemen. Een one night stand over mijn lijk, dat zou ik niet kunnen. Dus ik moet hem wel een beetje kennen. Maar niet serieus.



Ik heb al wel een potentieel sexspeeltje op het oog. En mijn radartje merkt dat er spanning is van beide kanten.



Dit klinkt stom om te zeggen: omdat ik het liever in een keer goed doen, zou ik het wel leuk vinden als ik van tevoren al een beetje kan uitvinden of hij groot geschapen is.



Hahaha, ik dacht, op de bank met je hoofd op zijn schoot liggen? Of eerste een nachtje bij hem slapen zonder sex en dan mijn billen tegen zijn zaakje aandrukken? Wat werkt ?



Het lijkt me gewoon super lullig om een keer tegen een super kleine aanloop terwijl ik hoop op iets groots.



Ik heb namelijk een keer een mini pinkje gehad en uit medelijden wat gedaan maar ik voelde niks en baalde er nogal van.



Bij voorbaat al mijn excuses naar mensen die iets hebben van meid, een man is toch geboren hoe hij geboren is. Maar het gaat niet om liefde. Dan mag het zelfs een micropenis zijn. Maar nu wil ik graag spannende sex en dat lijkt me leuker met een grote.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Nah, als het toch nergens over gaat kan je het hem toch gewoon vragen?

Dat je niks voelde kan ook aan jou liggen trouwens, misschien neuk jij wel als een zoutzak....
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist best wel ruig ingesteld, houd wel van hard aanpakken / aangepakt worden...



Maar hem vragen... hmmm:p



Wat nou als ie dan een kleine heeft? Hee ik heb een kleine dat wordt 'm dus niet? Xd
Zoek je die grote piemel ter compensatie van alle verkleinwoorden die je gebruikt? Man, wat irritant.
En een tip: gebruik geen spreekwoorden waarvan je niet weet wat ze betekenen. De man met de hamer... Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Hmm voel je je wel lekker in je vel? Wat jammer dat je je frustratie afreageert. Als ik mij niet lekker voel probeer ik dat meestal niet door te geven aan andere mensen.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf nu graag alleen klachten of off topic reacties op een briefje schrijven, vliegtuigje vouwen en uit je raam gooien. Komt vast ooit eens aan in mijn brievenbus.



Ik ben namelijk echt benieuwd wat jullie vinden over dit onderwerp en ik vind het zo jammer dat er negatieve (nutteloze) reacties tussen zitten.
Ga met 'm naar de sauna.

Nou. Er is 1 hele simpele en goede manier om er stiekem achter te komen.

Maar die weet je zelf ook wel..
Alle reacties Link kopieren
Zoenen met hem en dan voelen. Of blijven slapen en dan de ochtenderectie voelen. Van de slappe voelen word je niet veel wijzer namelijk, het formaat kan nog erg veranderen als hij stijf wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de sauna wel een goeie.

Een andere (nog meer direct) is de parenclub. Daar mag je al eens voelen of zie je het wel in zijn spannende boxer.

En er zijn ook datingsite waar je gerust mag vragen: fotootje of camsessie vooraf graag.

Gewoon eens spannend skypen met je "lief" en je weet het.
Begin een geil App gesprek en vraag om een selfie!
quote:sandra1905 schreef op 14 september 2016 @ 07:00:

Begin een geil App gesprek en vraag om een selfie!

Gheghe. Er is wel eens iemand geweest die me langs die weg (en rechtstreeks vragen daarna) geproberd heeft de afmetingen van mijn Euromast te ontfutselen.



Mooi niet hè. Als je wilt weten hoe ver dat ding door de wolken steekt dan kom je dat maar in persoon onderzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Je bent 20 en wilt een toyboy?
Je gunt niet zomaar iemand je lichaam maar je spreekt wel over een andere man met de benaming "potentieel sexspeeltje".....

Maakt je niet echt een sympathiek persoon in mijn ogen
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 september 2016 @ 07:14:

[...]



Gheghe. Er is wel eens iemand geweest die me langs die weg (en rechtstreeks vragen daarna) geproberd heeft de afmetingen van mijn Euromast te ontfutselen.



Mooi niet hè. Als je wilt weten hoe ver dat ding door de wolken steekt dan kom je dat maar in persoon onderzoeken. go Amand
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel een strakke doos? Want als je alleen grote piemels voelt, denk ik dat je doos al aardig uitgelubberd is.
Alle reacties Link kopieren
Haha, niet. Helaas pindakaas, voelen of er in bed achterkomen zijn de manieren.
quote:Lucydepucy schreef op 14 september 2016 @ 08:28:

Heb je wel een strakke doos? Want als je alleen grote piemels voelt, denk ik dat je doos al aardig uitgelubberd is.



Ze zegt toch niet dat ze kleintjes niet voelt?

Ze wil gewoon liever een grote. Een grote is gewoon lekkerder, voel je nu eenmaal meer van en het ziet er veel geiler uit.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de grootte van buiten niet te zien. En in slappe toestand ook niet zo, dus of de sauna nou zoveel helpt...



Als je mannen alleen maar ziet als speeltjes, waarom probeer je er niet gewoon een paar? En dan blijf je hangen bij (aan?) de vent met de grootste pik. Die "gun" je dan wat langer je lijf en die hoef je dan niet "lang te laten wachten".
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 14 september 2016 @ 09:26:

[...]





Ze zegt toch niet dat ze kleintjes niet voelt?

Ze wil gewoon liever een grote. Een grote is gewoon lekkerder, voel je nu eenmaal meer van en het ziet er veel geiler uit.



Ik las dit:

"Ik heb namelijk een keer een mini pinkje gehad en uit medelijden wat gedaan maar ik voelde niks en baalde er nogal van."



Misschien ben ik niet goed in begrijpend lezen, dat kan natuurlijk ook.
quote:Lucydepucy schreef op 14 september 2016 @ 10:00:

[...]





Ik las dit:

"Ik heb namelijk een keer een mini pinkje gehad en uit medelijden wat gedaan maar ik voelde niks en baalde er nogal van."



Misschien ben ik niet goed in begrijpend lezen, dat kan natuurlijk ook.



Ja een mini pinkje is wel heel dramatisch. Er zit natuurlijk ontzettend veel tussen een mini pinkje en een enorme lul.



Zo tussen de 5 en de 25 cm
je wilt avontuur en je wilt een grote lul voelen, ik zou zeggen ga diep de jungle in van congo

als je op google zoekt naar land met de grootste penissen dan zie je dat congo in afrika op nummer 1 staat. je kunt ook ghana proberen. de hunt voor de black mamba, of zoiets.
de gemiddelde piemel in filipijnen is 9,85 centimeter. en dan denk je: slap. nee, stijf dus.

das nie veel.

er zullen wel filipijnen zijn die een iets grotere lul hebben, maar het meest is formaatje bierworst.

als TO dat in haar achterhoofd houd en dat ze hier in nederland gewoon bijna een twee keer zo grote lul hebben, dan ga je al met een veel blijer gevoel met die date op pad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 14 september 2016 @ 04:12:

Ga met 'm naar de sauna.





je moest eens weten wat het verschil kan zijn tussen slap en stijf.



de ene groeit niet, word alleen hard. en de andere word 5 keer zo groot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven