Op zoek naar avontuur

14-09-2016 02:24 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie een handige manier om van te voren een beetje sneaky de penisgrote van een man te ontdekken?



Ik heb net een uitgebreid achtergrond verhaal getypt maar toen flopte mijn telefoon uit, dus nu even in het kort mijn aanleiding; ongeveer 7 jaar geleden was ik een losbandig jong pubertje opzoek naar erkenning en avontuur. (14 jaar of zo)



Ik heb toen besloten dat ik niemand die het niet verdient mijn lichaam 'gun', dus heb een hele rustige 6 jaar achter de rug. In die periodes 2 lange en 2 korte relaties gehad. (Dus met 4 jongens sex gehad)

Voor sommigen is dit juist nog steeds veel of ook heel weinig. Ik heb in ieder geval wel het idee dat ik het voor een 20 jarig persoon best netjes heb gedaan. Ik heb de mannen waarmee ik een relatie had ook lang laten wachten, soms zelfs 6 maanden.



Alleen nu komt de man met de hamer. Ik vind het fijn om netjes te zijn alleen ik denk dat mijn behoefte wel ligt bij een leuk avontuurtje. Een toyboy kun je het noemen. Een one night stand over mijn lijk, dat zou ik niet kunnen. Dus ik moet hem wel een beetje kennen. Maar niet serieus.



Ik heb al wel een potentieel sexspeeltje op het oog. En mijn radartje merkt dat er spanning is van beide kanten.



Dit klinkt stom om te zeggen: omdat ik het liever in een keer goed doen, zou ik het wel leuk vinden als ik van tevoren al een beetje kan uitvinden of hij groot geschapen is.



Hahaha, ik dacht, op de bank met je hoofd op zijn schoot liggen? Of eerste een nachtje bij hem slapen zonder sex en dan mijn billen tegen zijn zaakje aandrukken? Wat werkt ?



Het lijkt me gewoon super lullig om een keer tegen een super kleine aanloop terwijl ik hoop op iets groots.



Ik heb namelijk een keer een mini pinkje gehad en uit medelijden wat gedaan maar ik voelde niks en baalde er nogal van.



Bij voorbaat al mijn excuses naar mensen die iets hebben van meid, een man is toch geboren hoe hij geboren is. Maar het gaat niet om liefde. Dan mag het zelfs een micropenis zijn. Maar nu wil ik graag spannende sex en dat lijkt me leuker met een grote.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 14 september 2016 @ 09:26:

[...]





Ze zegt toch niet dat ze kleintjes niet voelt?

Ze wil gewoon liever een grote. Een grote is gewoon lekkerder, voel je nu eenmaal meer van en het ziet er veel geiler uit.



Dat zegt ze wel in de enalaatste alinea.



Maar je begrijpt toch wel dat bij iemand met een strakke poes 10 cm al best groot is en bij iemand die uitgelubberd is 20 cm aan de kleine kant is.



Het is niet zo simpel als groot is lekker, ik denk dat normaal het allerlekkerst is. Wat precies normaal is, is voor iedereen verschillend.



Dit zeg ik wel als hetero man, ik kan het dus ook mis hebben.
er zit natuurlijk ook verschil tussen lekker voelen en lekker uitzien.

kan me wel voorstellen dat sommigen de pijn niet lekker vinden als hij te groot is, of zij te strak.

maar denk dat we allemaal voor het oog liever een grote mooie lul zien, dan een kleintje.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon foto's uitwisselen? Jij maakt een mooie kutopname en vraagt als tegenprestatie een pik in volle glorie.
quote:ManofHonor schreef op 14 september 2016 @ 15:28:

[...]





Dat zegt ze wel in de enalaatste alinea.



Maar je begrijpt toch wel dat bij iemand met een strakke poes 10 cm al best groot is en bij iemand die uitgelubberd is 20 cm aan de kleine kant is.



Het is niet zo simpel als groot is lekker, ik denk dat normaal het allerlekkerst is. Wat precies normaal is, is voor iedereen verschillend.



Dit zeg ik wel als hetero man, ik kan het dus ook mis hebben.





Ze zegt een mini pinkje, een micropenis dus. Dat is iets anders dan 'gewoon' een kleine(re).



Je vergelijking slaat werkelijk nergens op. Uiteraard doet alleen de breedte ertoe wanneer een vrouw strak of ruim is. Heeft met lengte geen moer te maken. En voor een strakke vrouw is 10cm groot?



Sorry ik ben superstrak hoor ik altijd van m'n bedpartners en toch heb ik het liefst een grote dikke lul. Het is mooier/geiler en je voelt je echt gevuld ook al kan het soms een beetje pijn doen.



Daarnaast zullen er sowieso bar weinig vrouwen zijn die 10cm groot vinden hoor



Wel opvallend dat zodra iemand hier aangeeft dat ze van grote piemels houdt er meteen allerlei gefrustreerde mannetjes opduiken die beweren dat ze dan wel enorm 'uitgelubberd' moet zijn omdat ze een kleine niet waardeert.



Laat je niet zo kennen zeg.
goed gezegd youwish, ik vind het sneu voor die gefrustreerde mannetjes maar we blijven het zeggen: we zijn gek op grote dikke lullen. als je er bij het zien een beetje bang voor wordt dan, ja dan heb je een flinke te pakken. smullen maar.
quote:coralie76 schreef op 14 september 2016 @ 18:43:

goed gezegd youwish, ik vind het sneu voor die gefrustreerde mannetjes maar we blijven het zeggen: we zijn gek op grote dikke lullen. als je er bij het zien een beetje bang voor wordt dan, ja dan heb je een flinke te pakken. smullen maar.
Alle reacties Link kopieren
Ahh wat een toffe reacties allemaal! En slim!!



Ja ik snap dat ik niet sympathiek klink. Maar ik ben gewoon even klaar met het relatie gedoe en heb echt zin in, je hoort het goed, een toybpy. En voordat ik ook maar iets met hem zou doen zou ik hem dat vertellen!



Ik vind het wel dat hij kan kiezen van nee, ik wil geen buddy, maar juist iets serieus. Dan kan hij dat altijd aangeven. Hehe... als dat hem lukt ;)



Nee maar echt leuke reacties van jullie allemaal! Ik ga morgen met hem naar de sauna... en even zwemmen.... nomnomnon zin in spannunndd!
Alle reacties Link kopieren
En ik ben trouwens wat strak maar wel diep.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 14 september 2016 @ 18:39:

[...]

Ze zegt een mini pinkje, een micropenis dus. Dat is iets anders dan 'gewoon' een kleine(re).



Je vergelijking slaat werkelijk nergens op. Uiteraard doet alleen de breedte ertoe wanneer een vrouw strak of ruim is. Heeft met lengte geen moer te maken. En voor een strakke vrouw is 10cm groot?



Sorry ik ben superstrak hoor ik altijd van m'n bedpartners en toch heb ik het liefst een grote dikke lul. Het is mooier/geiler en je voelt je echt gevuld ook al kan het soms een beetje pijn doen.



Daarnaast zullen er sowieso bar weinig vrouwen zijn die 10cm groot vinden hoor



Wel opvallend dat zodra iemand hier aangeeft dat ze van grote piemels houdt er meteen allerlei gefrustreerde mannetjes opduiken die beweren dat ze dan wel enorm 'uitgelubberd' moet zijn omdat ze een kleine niet waardeert.



Laat je niet zo kennen zeg.



Een micropenis komt bijna niet voor, het lijkt me sterk dat zij die gehad heeft en serieus bang is die nog een keer te krijgen.



We hebben het hier over een grote penis, niet over een lange. Mijn vergelijking is dus gebasseerd op lengte en breedte. Die 10 cm is een voorbeeld. Het gaat er om, dat het logisch is dat een uitgelubberde vagina een grotere penis nodig heeft. Dat is toch logisch. Het was geen sneer naar jou toe.



Wat nou een grote penis is, is voor de helft afhankelijk van hoe groot de vagina is. Of wil je zeggen dat alle zuid koreaanse vrouwen niks voelen, omdat de gemiddelde penisgroote van een zuid koreaan 9 cm is. De vrouwen zullen daar beneden ook wel wat strakker zijn. Voor hen is 10 cm best groot.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 14 september 2016 @ 18:43:

goed gezegd youwish, ik vind het sneu voor die gefrustreerde mannetjes maar we blijven het zeggen: we zijn gek op grote dikke lullen. als je er bij het zien een beetje bang voor wordt dan, ja dan heb je een flinke te pakken. smullen maar.



iedere man die bekrompenheid aan de kaak stelt, moet wel gefrustreerd zijn. Zou houden jullie je eigen ego hoog.



Nou succes. Mij kan het niet zo veel schelen hoor.
quote:ManofHonor schreef op 15 september 2016 @ 08:19:

[...]





iedere man die bekrompenheid aan de kaak stelt, moet wel gefrustreerd zijn. Zou houden jullie je eigen ego hoog.



Nou succes. Mij kan het niet zo veel schelen hoor.Waarom ben je bekrompen als je van een lekkere dikke grote lul houdt?
quote:ManofHonor schreef op 15 september 2016 @ 08:17:

[...]





Een micropenis komt bijna niet voor, het lijkt me sterk dat zij die gehad heeft en serieus bang is die nog een keer te krijgen.



We hebben het hier over een grote penis, niet over een lange. Mijn vergelijking is dus gebasseerd op lengte en breedte. Die 10 cm is een voorbeeld. Het gaat er om, dat het logisch is dat een uitgelubberde vagina een grotere penis nodig heeft. Dat is toch logisch. Het was geen sneer naar jou toe.



Wat nou een grote penis is, is voor de helft afhankelijk van hoe groot de vagina is. Of wil je zeggen dat alle zuid koreaanse vrouwen niks voelen, omdat de gemiddelde penisgroote van een zuid koreaan 9 cm is. De vrouwen zullen daar beneden ook wel wat strakker zijn. Voor hen is 10 cm best groot.



Joh ik ben 1.60 met maatje 34 dus nog kleiner/dunner dan de gemiddelde Koreaan.



Ik heb ook kleine piemels gehad van rond de 10cm. Natuurlijk voel je dat en kan het lekker zijn. Niemand zegt dat je niks voelt van een kleine. Maar een grote voelt gewoon lekkerder. Ik vind het veel geiler als het amper past waardoor je alles supergoed voelt. Dat je de broek uitdoet en schrikt, heerlijk!



Deze to zoekt een man puur voor de sex, natuurlijk wil ze dan een grote lul. Wat is daar bekrompen aan?
ik snap to ook, dat ze met die gast goede seks wil en anders hoeft het niet.



ik ben ook niet zo dat ik snel piemels zal weigeren en weet uit ervaring ook wel dat het belangrijk is wat hij er mee kan.

maar wat you wish zegt. zelf ben ik wel langer dan zij en heb ook geen maatje 34 maar volgens mij gewoon strak genoeg. maar een kut kan veel hebben. als je niet geil word van iemand is 1 pink er in al te veel, maar als je goed nat en opgewonden ben dan passen er ineens meer vingers.

met een lul hetzelfde. ik moet die man wel leuk vinden. maar dan hoop je ook dat je inderdaad schrikt wat you wish zegt. vooral als je het niet bij hem verwacht aan zijn postuur en dat er dan toch ineens zo een flinke knuppel uit die broek komt. of dat je het aan de bobbel al ziet, als je over zijn boxer wrijft en denkt, mmm wauw, die groeit maar door. of dat zijn kopje dan al boven die boxer uit komt.

voorpret is ook belangrijk. en een grote glimmende heel donkerbuin haast zwarte lul ziet er nog meer uit dat je denk, oh my god, daar gaan we dan.



als hij echt groot is, wel graag wat glijmiddel, maar hoeft niet heel veel. ik wil hem ook naar binnen voelen gaan met dat gevoel helemaal opgevuld te zijn. dan heb je echt het gevoel dat je goed gepakt gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Erynn schreef op 14 september 2016 @ 03:25:

En een tip: gebruik geen spreekwoorden waarvan je niet weet wat ze betekenen. De man met de hamer... Seriously?





Tip: Hij (of zij) die zonder zonde is, werpe de eerste steen.....



"de man met de hamer" is geen spreekwoord (of gezegde) maar een uitdrukking. Als je corrigeert, corrigeer dan ook goed!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:2east schreef op 15 september 2016 @ 10:40:

[...]





Tip: Hij (of zij) die zonder zonde is, werpe de eerste steen.....



"de man met de hamer" is geen spreekwoord (of gezegde) maar een uitdrukking. Als je corrigeert, corrigeer dan ook goed!Dit topic gaat ook meer over de 'man met de klopboor' volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 14 september 2016 @ 04:12:

Ga met 'm naar de sauna.

Hahaha! Die bedacht ik ook al, toen ik aan het lezen was. Heb ik in het verleden vaak gedaan met potentiële scharrels, om te weten wat voor vlees ik in de kuip had en als dat dan beviel, had ik bij thuiskomst ook gegarandeerd een schoon en fris gewassen avontuurtje bij me, want daar mankeert ook nogal eens wat aan......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man, en ik vind het prima dat TO op zoek is naar een grote pik. Kan goed wezen dat een vrouw minder voelt als hij een kleine pik heeft. Dan kun je nog steeds lol hebben, maar gepakt worden door een grote zal zeker geil en lekker zijn, stel ik mij zo voor.

Maar dat hangt ook van de vrouw af. Ik denk niet in termen van uitgelubberd oid. Een vagina lubbert niet uit volgens mij, en het maakt ook niet uit of je 10x neukt met 1 vent, of 1x met 10 verschillende mannen. Je bent ruimer of strakker, daar verandert miss. hoogstens een bevalling wat aan.



Alleen als TO kort door de bocht wil en simpelweg een grote pik wil, moet ze het ook niet te moeilijk maken. Kaarten op tafel, zeggen wat je wilt en gewoon wat mannen proberen tot ze de gewenste pik bij de hand heeft.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 15 september 2016 @ 08:32:

[...]





Joh ik ben 1.60 met maatje 34 dus nog kleiner/dunner dan de gemiddelde Koreaan.



Ik heb ook kleine piemels gehad van rond de 10cm. Natuurlijk voel je dat en kan het lekker zijn. Niemand zegt dat je niks voelt van een kleine. Maar een grote voelt gewoon lekkerder. Ik vind het veel geiler als het amper past waardoor je alles supergoed voelt. Dat je de broek uitdoet en schrikt, heerlijk!



Deze to zoekt een man puur voor de sex, natuurlijk wil ze dan een grote lul. Wat is daar bekrompen aan?



Het lijkt me echt heel sterk dat jij zoals je zelf zegt meerdere mannen hebt gehad met een piemel van 10 cm. 3% van de nederlanders hebben deze lengte (of kleiner)



Er is helemaal niks mis met een voorkeur hebben voor een grote piemel. Ik zeg alleen dat wat voor de ene groot aanvoelt, voor de andere klein aanvoelt.



Bij de ene kan 15 cm ontzettend pijn doen en bij de andere kan hij nooit groot genoeg zijn.



Dus de grote van een piemel is niet alles. De piemel moet gewoon goed passen bij de vagina.



Mannen willen over het algemeen ook een strakke poes. Maar ook dit is afhankelijk van de piemelgrootte.



Eigenlijk willen we dus allemaal het liefst iemand die goed bij ons past. in dit geval fysiek goed bij ons past.
Alle reacties Link kopieren
In dit geval lijkt me de directe benadering het meest effectief.

Zodra je een potentiele kandidaat hebt, gewoon precies aangeven wat je zoekt.

Weet iedereen gelijk waar die aan toe is.

Voldoet hij niet aan je wensen, jammer dan, next.



Dat halfbakken gedoe van blijven slapen zonder sex en dan met je kont voelen ... dat doe je toch niet.

Je wekt al een verwachting en dan voelt hij niet goed en kan hij onverrichter zake opzouten.



Voor wat jij zoekt, een toyboy, just sex, is de directe aanpak het beste.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
quote:ManofHonor schreef op 15 september 2016 @ 13:09:

[...]





Het lijkt me echt heel sterk dat jij zoals je zelf zegt meerdere mannen hebt gehad met een piemel van 10 cm. 3% van de nederlanders hebben deze lengte (of kleiner)

.



En ik neuk alleen met Nederlanders?



Sorry maar dat '15cm ontzettend pijn kan doen' ligt aan de man in kwestie die dus er niet voor gezorgd heeft dat je opgewonden genoeg bent. Tjonge er kan een baby door een doos dat worstje van 15cm (er is opeens 5cm extra bijgekomen?) kunnen ze ook wel aan hoor pfff.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 15 september 2016 @ 19:20:

[...]



Sorry maar dat '15cm ontzettend pijn kan doen' ligt aan de man in kwestie die dus er niet voor gezorgd heeft dat je opgewonden genoeg bent. Tjonge er kan een baby door een doos dat worstje van 15cm (

Dat ligt aan de man die een vrouw niet geil maakt vind ik niet erg geëmancipeerd eigenlijk. Als vrouw kun je daar een aardig steentje in bijdragen dunkt me.

En natuurlijk kan 15 cm zeer doen. Als ze haar spieren onwillekeurig aanspant bij angst voor pijn.



Het vergelijk met een bevalling gaat compleet mank.
...
quote:YouWish schreef op 15 september 2016 @ 19:20:

[...]





En ik neuk alleen met Nederlanders?



Sorry maar dat '15cm ontzettend pijn kan doen' ligt aan de man in kwestie die dus er niet voor gezorgd heeft dat je opgewonden genoeg bent. Tjonge er kan een baby door een doos dat worstje van 15cm (er is opeens 5cm extra bijgekomen?) kunnen ze ook wel aan hoor pfff.

Heb ik een onderzoek gemist ofzo?



Het is trouwens erg makkelijk om een vrouw pijn te doen bij gemeenschap, ook wanneer je geen (heel) grote penis hebt; er zijn genoeg vrouwen die het raken van haar baarmoedermond als pijnlijk ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Oh, híer hadden jullie het over!



Grote pikken zijn zeker leuk om naar te kijken, maar geven niet per definitie de lekkerste seks. Vind ik dan. De enige manier om zeker te weten of hij groot is, is vragen of je hem even vast mag houden
quote:YouWish schreef op 15 september 2016 @ 19:20:

[...]





En ik neuk alleen met Nederlanders?



Sorry maar dat '15cm ontzettend pijn kan doen' ligt aan de man in kwestie die dus er niet voor gezorgd heeft dat je opgewonden genoeg bent. Tjonge er kan een baby door een doos dat worstje van 15cm (er is opeens 5cm extra bijgekomen?) kunnen ze ook wel aan hoor pfff.Maar dat ligt toch aan beiden? Als je nog niet opgewonden genoeg bent laat je m toch niet doorproppen als je dat niet wilt?
Als verschrikkelijk lange (2.10m) man zijnde kan ik wel bevestigen dat het allemaal iets groter is dan gemiddeld. Dus als het een lange ehh toyboy is, is de kans groot dat je goed zit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven