operatie vagina vernauwen

20-07-2007 22:06 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Op korte termijn laat ik een vagina vernauwingsoperatie doen. Ik heb 3 kids van rond de 8 pond gebaard zonder dat er hechtingen nodig waren. Tijdens het gewone vrijen  voel ik niks en hij ook niet. Bij de kliniek bleek dat mijn spier helemaal uitgerekt was en dat dit met geen oefening goed te krijgen is. Ik heb geen last van urineverlies ofzo. Het lijkt me geweldig om weer gewoon te kunnen vrijen en ik ben dolblij dat er wat aan te doen is! Eerder in een topic is dit ook aan de orde geweest en vandie reakties schrok ik een beetje. Zo van doe maar wat oefeningen, heb geduld en alles komt goed. Nou dat hoeft dus echt niet!
Alle reacties Link kopieren
Waarom doe je die oefeningen dan niet?



Heb je liever een operatie?
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zo jammer vind, taboes lijken op vele fronten doorbroken te zijn, echter, wanneer je ervoor kiest om na de bevalling(en) een operatie te laten uitvoeren om weer genot van sex te hebben, wordt vaak veroordelend gereageerd. Er is weinig te lezen over dit probleem, ik heb er vaak op gegoogled, maar er is niet veel over te vinden. Wanneer de oefeningen niet helpen, moet je iets. Misschien dat veel vrouwen er geen problemen door ondervinden, misschien zijn er weinig stellen bij wie dit openlijk wordt besproken. Ikzelf heb een zware bevalling gehad, na de bevalling is bij ons veel genot verloren, natuurlijk genieten we van elkaar, maar het volle gevoel dat voor mij hoort bij genomen worden, is er niet meer. Jij hebt 3 kinderen gebaart, dus begrijpelijk dat dit invloed heeft op je bekkenbodem en de strakheid. Tegenwoordig kan je een boobjob laten doen, een neus kleiner maken. Als je als mama kiest om meer gevoel te willen bij het vrijen, dan zeg ik; go for it. De oefeningen helpen inderdaad niet altijd. Ik heb gelezen over oefeningen op de powerplate om het zaakje van onderen weer wat strakker te krijgen, dus dat ga ik proberen nu. Bij ons zal nog een tweede kindje komen, maar mocht ik daarna de strakte missen, dan zal ik ook een operatie kiezen. Ik wens je veel succes en hoop nog wat te horen over de resultaten? Groetjes
Alle reacties Link kopieren


Waarom doe je die oefeningen dan niet?



Heb je liever een operatie?



oefeningen helpen niet omdat de rek uit die spier is. Ik doe natuurlijk liever spieroefeningen dan een operatie. Duh. Ik vind het wel belachelijk dat het niet vergoed wordt. Zowel psychischa als lichamelijk heb ik er problemen van.
Alle reacties Link kopieren
Als JIJ vindt dat je door een operatie geholpen wordt met dit probleem (en het onderzoek heeft uitgemaakt dat je spieren inderdaad verslapt zijn) wie zijn WIJ dan om daar een oordeel over te vellen??? Gewoon doen als je er volledig achter staat en fuck the family, neighbours, friends etc. etc..

Suc6 N4B
Alle reacties Link kopieren




quote: mevrouwk reageerde



Waarom doe je die oefeningen dan niet?



Heb je liever een operatie?



oefeningen helpen niet omdat de rek uit die spier is. Ik doe natuurlijk liever spieroefeningen dan een operatie. Duh. Ik vind het wel belachelijk dat het niet vergoed wordt. Zowel psychischa als lichamelijk heb ik er problemen van.



Buikwandcorrecties worden tegenwoordig ook niet meer vergoed...en daar zie ik weleens dingen van dat ik denk: Ondenkbaar dat dat niet meer vergoed wordt.....maar ja, dat is met zoveel dingen.. gewoon erg jammer.
Alle reacties Link kopieren
Tja als we het zorgstelsel nog een beetje willen laten werken is het idd terecht dat bepaalde dingen niet vergoed worden. Anders is het straks niet meer te betalen of lopen we met zijn allen te klagen dat de premies weer verdubbeld zijn.
Alle reacties Link kopieren
mfrauwK nie gchoed leesch of show?



Ieder mens heeft RECHT of sex,......FIJNE sex  en als dat door welke oorzaak dan ook buiten de schuld van die persoon niet mogelijk is om door welke oefening dan ook vind ik het niet meer normaal dat deze persoon recht heeft op een operatie zonder oordeel van wie dan ook.  Dus Agns  ik wens je veel succes en sterkte de komende tijd om deze operatie goed te door staan want het lijkt me toch niet zo maar een beslissing om naar een operatie te vragen om dat je geen fijne sex hebt,   ik zou niet weten of ikd dat zou durven.



Maar ok  Angs  als alles achter de rug is  zou ik zeggen  HAVE FUN.



Greetz Apache



(In liefde gedenk ik.....)
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoe die operatie in zijn werk gaat? Snijden ze "vlees" weg ???



Ik geef je by the way groot gelijk. Go go go!!! :R
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet eens dat dit kon (weer wat geleerd :)), maar zo te horen zou ik er ook voor gaan als ik jou was!



Ik heb ook gemerkt dat het bij mij toch een beetje veranderd is na de bevalling (ook groot kind), niet zo heel erg maar toch vind ik dit al vervelend hoor. Als dit echt erg zou worden na een volgende bevalling en oefeningen helpen niet dan zou ik het ook doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil alleen maar zeggen: Je hebt groot gelijk! Succes met de operatie, en veel plezier daarna!!!



Shanon
Count your blessings...
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk, hoor, dat je zo'n operatie laat doen. Waarom ook niet? Een fijn seksleven is toch belangrijk? Als een man potentieproblemen heeft en het is te verhelpen met medicatie, dan kan dat toch ook? Waarom dit dan niet? Zeker als oefeningen niet helpen. Succes!!!




    Nooit geweten dat deze operatie bestaat, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er behoefte aan hebben.



    Iemand zei dat de buikwandcorrecties niet meer vergoed worden, die zitten inmiddels wél weer in het basispakket, sinds dit jaar, geloof ik. [...] heeft hem in elk geval op medische indicatie vergoed gekregen.
    moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-11-2014 16:08
    Reden: Naam verwijderd
    % gewijzigd
    Alle reacties Link kopieren
    Nou mij anders niet gezien. Heb ik net 25 jaar mijn best gedaan om hem op te rekken, zal ik hem zeker weer gaan dicht-pritten. En bovendien, waar moet ik anders mijn auto parkeren straks in de winter? X-D
    Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
    Alle reacties Link kopieren
    als je het maar wel voor jezelf doet en niet voor je vent.....

    en als je het doet dan hoop ik dat alles goed gaat en je het gewenste resultaat krijgt waar je op hoopt

    *duimt hard voor je ;)*
    Alle reacties Link kopieren
    Misschien doet TO het voor hen beiden..?
    Alle reacties Link kopieren
    Laat ik eerst zeggen dat ik je begrijp. Toch heb ik zelf ook lang het idee gehad dat ik veel te ruim was en voelde ik na mijn bevallingen ook niet veel.



    Tegenwoordig pers ik meer en wat hoor ik nu? Dat ik het nauwste kutje heb dat mijn vriend ooit gevoelt heb (voor duidelijkheid ik heb zowel een man als een vriend omdat wij mogen sexen met anderen)



    Ik voel enorm veel van het vrijen vind neuken nu heerlijk. Toch had ik in die tijd het zelfde gevoel als jij.

    Vraag me ook af wat de resultaten zijn en of je niet van de regen in de drup komt.Maar hopelijk heb je daar goede garanties voor gekregen.



    Mijn verhaal is meer voor als je toch nog twijfelt dat er dus bij mij ook heel veel veranderd is en het misschien het proberen waard is.
    Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
    Alle reacties Link kopieren
    Beste dames. Ik ben een gezonde, sterke man van 55 jaar. 2 jaar geleden getrouwd met een vrouw van 30. Zij is nu dus 32. Wat heel erg tegenvalt is dat haar vagina niet strak genoeg is. En dat ik veel moeite moet doen om tot een hoogtepunt te komen ( soms niet eens aan kom) .Operatie wil ze niet, en ik denk er niet aan om haar te bedriegen. Dus hebben we besloten, dat ik een vaste vriendin op mag na houden. Ben ik nu te ver gegaan?
    Funy World
    Alle reacties Link kopieren
    Driver open lekker je eigen topic zou ik zo zeggen.
    This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
    Alle reacties Link kopieren
    P. S. Ik zorg wel dat ze elk keer haar hoogtepunt bereikt en zij heeft wel plezier van de sex.
    Funy World
    Alle reacties Link kopieren
    Eigen topic?? Voor de duidelijkheid: in onze cultuur, mag men meerdere vrouwen hebben, ALS er een duidelijke reden voor is.
    Funy World
    Alle reacties Link kopieren
    ( India)
    Funy World
    quote:viva-amber schreef op 15 november 2014 @ 15:48:

    Driver open lekker je eigen topic zou ik zo zeggen.+ 1
    Driver heeft waarschijnlijk een te kleine piemel.
    O_oDus jij kunt niet klaarkomen en je vrouw heeft een operatie nodig? Eehh....

    Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

    Terug naar boven