operatie vagina vernauwen

20-07-2007 22:06 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Op korte termijn laat ik een vagina vernauwingsoperatie doen. Ik heb 3 kids van rond de 8 pond gebaard zonder dat er hechtingen nodig waren. Tijdens het gewone vrijen  voel ik niks en hij ook niet. Bij de kliniek bleek dat mijn spier helemaal uitgerekt was en dat dit met geen oefening goed te krijgen is. Ik heb geen last van urineverlies ofzo. Het lijkt me geweldig om weer gewoon te kunnen vrijen en ik ben dolblij dat er wat aan te doen is! Eerder in een topic is dit ook aan de orde geweest en vandie reakties schrok ik een beetje. Zo van doe maar wat oefeningen, heb geduld en alles komt goed. Nou dat hoeft dus echt niet!
Alle reacties Link kopieren
Ach gut, een man met een te kleine piemel

En nou voelt hij niets....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Moest je daarvoor een topic uit 2007 omhoog halen?



Succes met je zoektocht naar een doosje wat strak genoeg is voor jouw kleine piemeltje.
quote:Summerdance schreef op 15 november 2014 @ 16:19:

Ach gut, een man met een te kleine piemel

En nou voelt hij niets....
Alle reacties Link kopieren
Ligt India naast Zweden?
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Als er echt niets anders aan te doen is geef ik je geen ongelijk. Seks is een belangrijk deel van een relatie.
quote:driver25 schreef op 15 november 2014 @ 15:45:

Beste dames. Ik ben een gezonde, sterke man van 55 jaar. 2 jaar geleden getrouwd met een vrouw van 30. Zij is nu dus 32. Wat heel erg tegenvalt is dat haar vagina niet strak genoeg is. En dat ik veel moeite moet doen om tot een hoogtepunt te komen ( soms niet eens aan kom) .Operatie wil ze niet, en ik denk er niet aan om haar te bedriegen. Dus hebben we besloten, dat ik een vaste vriendin op mag na houden. Ben ik nu te ver gegaan?Een gezonde sterke man van 55 met een vriendin van 32 en jij wil een ander erbij? Mag zij dan ook een ander. Kan me voorstellen dat neuken met iemand boven de 50 niet zo prettig is als je zelf 32 bent al heb je een minder strakke kut.
quote:agns schreef op 22 juli 2007 @ 16:40:

[...]

oefeningen helpen niet omdat de rek uit die spier is. Ik doe natuurlijk liever spieroefeningen dan een operatie. Duh. Ik vind het wel belachelijk dat het niet vergoed wordt. Zowel psychischa als lichamelijk heb ik er problemen van.Je hebt je lichaam zelf op het spel gezet door zwangerschappen/bevallingen, dus het is in feite een luxe-behandeling net zoals 'n buikwandcorrectie. Die krijg je ook niet vergoed. Maar ik vind het wel heel begrijpelijk dat je er voor kiest zoiets te laten uitvoeren als je niet meer lekker in je vel zit. Het bestaat niet voor niets tenslotte.
Alle reacties Link kopieren
Tsjongejonge, een topic uit het jaar kruik.



Beste opgraver hiervan, heb je al gedacht aan een penisvergroting ? Daar hebben zowel je partner als je aanstaande minnares hopelijk wat plezier van.

Gewoon bij Bol.com verkrijgbaar, blijkbaar.



http://www.bol.com/nl/p/x ... iddelen/9200000011891821/





Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
@Driver, er bestaan ook stimulerende cremes/gels die ervoor zorgen dat je gevoeliger wordt en dus sneller klaarkomt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
.
Anoniem17062022131418 wijzigde dit bericht op 16-11-2014 13:25
Reden: 2007...
% gewijzigd
quote:yoni851 schreef op 16 november 2014 @ 01:36:

Als er echt niets anders aan te doen is geef ik je geen ongelijk. Seks is een belangrijk deel van een relatie.Hoe is "seks buiten de relatie" een belangrijk onderdeel van een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Nee,dames. Want bij mijn vorige relaties ging alles perfect, beiderzijds.

Maar onlangs heb ik een ontdekking gedaan, zeer serieus :

Bewust heb ik een prostituee bezocht rond de 40 jaar. Na enig gepraat ( ze had 3 kinderen) , aan de sex begonnen. Wat bleek? Ze kon haar vagina zó dicht knijpen, ik dacht dat is de lekkerste / meest strakke, dat ik ooit heb meegemaakt!

Dus de verhaal van een dame hierboven klopt 100 % !!!!

Als de vrouw wil, kan ze oefenen en zo de meest BEGERENSWAARDIGE vagina voorschotelen! En daarmee ALLE problemen opgelost!

Dat zal ik mijn vrouw voorstellen, NEE, eisen!
Funy World
Alle reacties Link kopieren
Beste " Shanika "

Ik ben weliswaar 55 , maar nog steeds Athletisch en nog steeds heb ik " sixpack " en ik neem de trap op naar 10 e etage, bijna evensnel als de lift.

En in bed, evenante prestaties.
Funy World
Alle reacties Link kopieren
Aan de dames die dachten aan een operatie : AUB, , NIET DOEN!

Na het vrijen heb ik nog nagepraat met de prostituee. Ze oefende met de bekende bolletjes, om weer strakke vagina te hebben ; Klanten hadden al opgemerkt, dat ze te wijd was. En ze heeft geoefend ;

MET VERBLUFFEND RESULTAAT.

( P.S. Om te vergelijken heb ik ook een meid van 20 geprobeerd : net zo strak! )

Dames, dit alles heb ik serieus uitgeprobeerd, om het een en ander te weten te komen

Trouwens, penis vergroting blijkt risico vol en onzin!
Funy World
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 16 november 2014 @ 09:53:

@Driver, er bestaan ook stimulerende cremes/gels die ervoor zorgen dat je gevoeliger wordt en dus sneller klaarkomt.

Dat heb ik reeds geprobeerd : Geen resultaat.

Nogmaals, Dames wil je je man HEEEEL ERG BLIJ maken?

Oefen met de balletjes en hij zal voor je op zijn knieën gaan!!!
Funy World
Alle reacties Link kopieren
quote:driver25 schreef op 21 november 2014 @ 00:47:

Nee,dames. Want bij mijn vorige relaties ging alles perfect, beiderzijds.

Maar onlangs heb ik een ontdekking gedaan, zeer serieus :

Bewust heb ik een prostituee bezocht rond de 40 jaar. Na enig gepraat ( ze had 3 kinderen) , aan de sex begonnen. Wat bleek? Ze kon haar vagina zó dicht knijpen, ik dacht dat is de lekkerste / meest strakke, dat ik ooit heb meegemaakt!

Dus de verhaal van een dame hierboven klopt 100 % !!!!

Als de vrouw wil, kan ze oefenen en zo de meest BEGERENSWAARDIGE vagina voorschotelen! En daarmee ALLE problemen opgelost!

Dat zal ik mijn vrouw voorstellen, NEE, eisen!quote:driver25 schreef op 21 november 2014 @ 01:07:

[...]



Dat heb ik reeds geprobeerd : Geen resultaat.

Nogmaals, Dames wil je je man HEEEEL ERG BLIJ maken?

Oefen met de balletjes en hij zal voor je op zijn knieën gaan!!!Ik mag toch hopen en aannemen dat jouw vrouw inderdaad iets met jouw balletjes doet, en dat jij inderdaad diep op je knietjes gaat, als je met je gestoorde eis aan komt zetten.
Echt funy.
Alle reacties Link kopieren
quote:driver25 schreef op 21 november 2014 @ 01:02:

Aan de dames die dachten aan een operatie : AUB, , NIET DOEN!

Na het vrijen heb ik nog nagepraat met de prostituee. Ze oefende met de bekende bolletjes, om weer strakke vagina te hebben ; Klanten hadden al opgemerkt, dat ze te wijd was. En ze heeft geoefend ;

MET VERBLUFFEND RESULTAAT.

( P.S. Om te vergelijken heb ik ook een meid van 20 geprobeerd : net zo strak! )

Dames, dit alles heb ik serieus uitgeprobeerd, om het een en ander te weten te komen

Trouwens, penis vergroting blijkt risico vol en onzin!



Dus dan moet zij maar wel een operatie ondergaan?

En eisen dat ze die balletjes gaat gebruiken? Wat een nare kerel ben jij.



Het is net als met de grootte van je pik, je hebt er geen invloed op, je wordt ermee geboren.

Als ik niets voel van een kerel met een klein pikkie, dan is dat dus niet een blijvende sexpartner.

Die ga ik dan niet dwingen tot een penisvergrotende operatie of speciale rekoefeningen zodat ie groter wordt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Sara schreef op 10 augustus 2007 @ 14:26:

als je het maar wel voor jezelf doet en niet voor je vent.....

en als je het doet dan hoop ik dat alles goed gaat en je het gewenste resultaat krijgt waar je op hoopt

*duimt hard voor je ;)*
Funy World
Alle reacties Link kopieren
Als je het maar niet voor die vent doet??! Voor wie dan? De man heeft er VEEL plezier van!

Hoezo voor jezelf?

Mijn conclusie nu, na enkele avontuurtjes : als de vrouw zorgt voor een héérlijk vagina, ( al dan niet oefenen met balletjes) en zorgt dat ze de penis zo vast kan klemmen : GEEN man die zal fantaseren over andere vrouwen.
Funy World
Alle reacties Link kopieren
Miss Innuendo :

Wat is er op tegen, dat ze aan de gang gaat met het oefenen met de balletjes en zo een Begerenswaardige stevige kut de man kan aanbieden? Dan hebben we een Fantastische sex leven!
Funy World
Alle reacties Link kopieren
En..... Ik heb dus ontdekt, dat een operatie niet hoeft. Lees eerdere berich, aub.
Funy World
Alle reacties Link kopieren
Aan " Kerol "

Hoezo gestoorde eis? Oefenen met balletjes, zodat we beiden fijne sex hebben, is toch niet veel gevraagd?

Anders...... einde relatie . Zou jammer zijn, want ik hou van haar!
Funy World
Alle reacties Link kopieren
Driver hou jij wel van je vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Jee driver, kun je niet in de kuttenkerk je mening verkondigen.

Wat ben jij een zemel zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven