operatie vagina vernauwen

20-07-2007 22:06 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Op korte termijn laat ik een vagina vernauwingsoperatie doen. Ik heb 3 kids van rond de 8 pond gebaard zonder dat er hechtingen nodig waren. Tijdens het gewone vrijen  voel ik niks en hij ook niet. Bij de kliniek bleek dat mijn spier helemaal uitgerekt was en dat dit met geen oefening goed te krijgen is. Ik heb geen last van urineverlies ofzo. Het lijkt me geweldig om weer gewoon te kunnen vrijen en ik ben dolblij dat er wat aan te doen is! Eerder in een topic is dit ook aan de orde geweest en vandie reakties schrok ik een beetje. Zo van doe maar wat oefeningen, heb geduld en alles komt goed. Nou dat hoeft dus echt niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniemex schreef op 22 november 2014 @ 15:04:

Driver hou jij wel van je vrouw?Ja, natuurlijk hou ik van haar. Vanwaar anders al deze moeite -" onderzoek" ( toegegeven, best lekkere onderzoek) . Maar ik wil hetzelfde bij haar bewerkstelligen. ( st
Funy World
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 22 november 2014 @ 15:09:

Jee driver, kun je niet in de kuttenkerk je mening verkondigen.

Wat ben jij een zemel zeg.
Funy World
Alle reacties Link kopieren
" OLDWOOD " : Ik dacht, met mijn ervaringen kunnen veel vrouwen hun man weer voor he.n. winnen!

En trakteren op het LEKKERSTE SEX

Dus, doe je voordeel ermee
Funy World
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben jij niet helemaal normaal moreel ontwikkeld.

Ik ben in ieder geval blij dat je mijn man niet bent.

Bah zeg, smerig.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniemex schreef op 22 november 2014 @ 15:58:

Volgens mij ben jij niet helemaal normaal moreel ontwikkeld.

Ik ben in ieder geval blij dat je mijn man niet bent.

Bah zeg, smerig.



Wat is er smerig aan? Uitleg, aub. Heb je mijn verhaal goed gelezen? Onze relatie stond op het spel en dankzij slechts 2 bezoeken aan prostituees, weet ik nu, hoe zij weer HEEL LEKKER sex kan aanbieden. : oefenen met balletjes. Zij is er al mee begonnen en zij geniet er nu zelf van. Ik zal pas na 2 weken haar nogmaals beproeven.

Ik zal jullie ( dames die hun man Fantastisch sex gunnen) op de hoogte houden van mijn bevindingen.
Funy World
Alle reacties Link kopieren
quote:driver25 schreef op 22 november 2014 @ 15:54:

" OLDWOOD " : Ik dacht, met mijn ervaringen kunnen veel vrouwen hun man weer voor he.n. winnen!

En trakteren op het LEKKERSTE SEX

Dus, doe je voordeel ermee



Heb ik een verrassing voor je, die van mij is strak, dus ik hoef er mijn voordeel niet mee te doen.



En schreeuw niet zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:driver25 schreef op 22 november 2014 @ 14:48:

Als je het maar niet voor die vent doet??! Voor wie dan? De man heeft er VEEL plezier van!

Hoezo voor jezelf?

Mijn conclusie nu, na enkele avontuurtjes : als de vrouw zorgt voor een héérlijk vagina, ( al dan niet oefenen met balletjes) en zorgt dat ze de penis zo vast kan klemmen : GEEN man die zal fantaseren over andere vrouwen.En gaat het daarom? Om jou te behagen? Hoezo heb je het erover dat jullie dan een fantastisch seksleven tegemoet gaan? Ik lees vooral dat jij dan een plezieriger seksleven denkt te krijgen en dat dan gebeurt doordat het jou dat fijne gevoel van dat strakke om jouw pik geeft. En zij mag dan blij zijn dat jij niet naar andere vrouwen om kijkt? Dat is alles wat het haar oplevert? Iets wat eigenlijk doodnormaal is in een fijne liefdevolle relatie?



Wil ze je niet pijpen ook? Al dingen zelf geprobeerd om wat minder ongevoelig te worden? Met 2 andere dames had je dat "probleem" niet dus moet het wel aan haar liggen?



Meer kans als je die balletjes/kegeloefeningen voorstelt dat ze het ook idd gaat doen, is als je benadrukt wat het voordeel voor haar zal zijn: dat zij zelf daar (ook) baat bij heeft en haar meer gevoel/genot geeft als ze sterke bekkenbodemspieren heeft. Eisen van haar dat ze dat voor jou doet? Tot aan een operatie aan toe (als je die oefeningen niet had geweten)? Ben je niet goed?



Btw, ik kan ook heel hard knijpen, maar zonder die balletjes en ondanks een paar bevallingen verder. De truc is: haar heeeel vaak laten klaarkomen, dat is ook nog eens een leuke oefening voor haar! Ik zeg win-win!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hem trakteren op de lekkerste seks? Trakteer je haar ook weleens op de lekkerste seks? Ik bedoel die zij het lekkerst vindt, he.



Ik kan hard knijpen, maar ben toch gescheiden. Niet eens om een jonger en strakker exemplaar. Rara hoe kan dat?!

Waar kan ik mijn geld terugvragen???!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 22 november 2014 @ 14:09:

[...]





[...]





Ik mag toch hopen en aannemen dat jouw vrouw inderdaad iets met jouw balletjes doet, en dat jij inderdaad diep op je knietjes gaat, als je met je gestoorde eis aan komt zetten.Ik denk dat we binnenkort kunnen lezen dat er balletjes zijn verwijderd, vanwege gestoorde eisen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:paulaner schreef op 22 november 2014 @ 23:42:

[...]



Ik denk dat we binnenkort kunnen lezen dat er balletjes zijn verwijderd, vanwege gestoorde eisen. Volgens mij gaat het zelfs de krant en het nieuws halen.
Alle reacties Link kopieren
En HvN, da's wel zeker.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 22 november 2014 @ 23:35:



Ik kan hard knijpen, maar ben toch gescheiden. Niet eens om een jonger en strakker exemplaar. Rara hoe kan dat?!

Waar kan ik mijn geld terugvragen???!









Sorry, maar ik kon wel mijn scherm schoonmaken nu.



(was ook wel nodig)
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:paulaner schreef op 22 november 2014 @ 23:53:

En HvN, da's wel zeker.Waarschijnlijk dus ook in de nrc, er komt zelfs een extra uitgave voor.
Alle reacties Link kopieren
Waarom reageren zoveel mensen serieus op driver25?

Het is toch heel duidelijk dat ie gewoon een beetje loopt te fucken hier? (of ben ik nou gek)?
Alle reacties Link kopieren
(George schudt nogmaals met z'n hoofd).

Dit kan gewoon niet serieus bedoeld zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:george1977 schreef op 23 november 2014 @ 00:01:

(George schudt nogmaals met z'n hoofd).

Dit kan gewoon niet serieus bedoeld zijn.Er zijn gekken hier hoor
Als ik de mevrouw van Driver met z'n gekke taalgebruik was dan liet ik mijn poort van jade zo vernauwen dat hij er van z'n levensdagen niet meer in kon.
Alle reacties Link kopieren
Driver, jij bent echt de meest horkerige, autoritaire, oppervlakkige en misselijkmakende man die ik in tijden heb gelezen.

In een gezonde relatie eis je niks! Daarin overleg je, kom je tot compromissen, is er wederzijds respect en hou je rekening met elkaar. Je bent 55 en weet nog niet hoe je komt tot een gelijkwaardige, liefdevolle relatie? Trouw dan gewoon een maagdelijke vagina zonder vrouw eraan vast. Bah zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 23 november 2014 @ 00:15:

Als ik de mevrouw van Driver met z'n gekke taalgebruik was dan liet ik mijn poort van jade zo vernauwen dat hij er van z'n levensdagen niet meer in kon.Hahaha
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:george1977 schreef op 23 november 2014 @ 00:01:

(George schudt nogmaals met z'n hoofd).

Dit kan gewoon niet serieus bedoeld zijn.

Beste George,

Dit is echt een serieus probleem.En nu denk ik dus DE oplossing gevonden te hebben.



Ik had ook geschreven, dat ik haar frequent hoogtepunten bezorg, waar ze veel van geniet.
Funy World
Alle reacties Link kopieren
" Mendy "

Je reactie heeft wel wat bij me aangewakkerd. Dank je.

Ik heb geen recht om te eisen, hooguit wederzijds overleg. Maar ik was radeloos bij dit dilemma ;

ik heb zelfs gedacht aan foute oplossingen( andere sekspartner)



Ook bedank ik de dames met briljante ideeën.
Funy World
Eh, je hébt toch ook andere sekspartners gehad? De prostituees, weet je nog?



Vond zij dat geen probleem? Ik had je een schop onder je hol verkocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 22 november 2014 @ 23:35:

Hem trakteren op de lekkerste seks? Trakteer je haar ook weleens op de lekkerste seks? Ik bedoel die zij het lekkerst vindt, he.



Ik kan hard knijpen, maar ben toch gescheiden. Niet eens om een jonger en strakker exemplaar. Rara hoe kan dat?!

Waar kan ik mijn geld terugvragen???!Suzy, Dan wist je man je niet te waarderen. Voor mij ben je heel veel waard. ( Had ik je maar eerder gekend.........)
Funy World
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 23 november 2014 @ 10:49:

Eh, je hébt toch ook andere sekspartners gehad? De prostituees, weet je nog?



Vond zij dat geen probleem? Ik had je een schop onder je hol verkocht.



De prostitué, met name die van 40 jaar, heb ik geprobeerd om te ervaren of alle vrouwen boven de 35 -40 een te wijde vagina hadden.

Wel wijd, maar ze kon dichtknijpen als een bankschroef!

Bij haar was de ervaring hetzelfde als bij die van 20 lentes!
Funy World
Alle reacties Link kopieren
En het is gebleven bij deze 2 ervaringen.

Ik ben geen reguliere " wandelaar"

( ik bezoek geen prostituees)
Funy World

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven