Oraal-Bi

02-01-2017 15:35 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
We wisten niet zo goed welke titel te bedenken, dus maar even deze :" Oraal-Bi.



Wij komen nu al een tijdje in parenclubs en hebben een paar keer ook thuis met een tweetal stellen afgesproken ( niet gelijktijdig overigens)

Wat ons opvalt is dat met name in de clubs het een algemeen geaccepteerd "fenomeen" is dat de vrouwen elkaar verwennen. Ze zoenen, ze likken elkaar en dat wordt soms "aangemoedigd" door de partner. Het lijkt alsof 80% van de vrouwen die daar komen Bi -sexueel zijn. Ook ik heb het mogen meemaken en wij beide vinden het (soms) een aanvulling. Het is net een beetje extra en net even wat gevoeliger dan wanneer een man het doet. Overigens over eigen man geen klagen......



Maar nu het topic: Mijn man wordt ook graag oraal verwend en geniet hier intens van. Ik geniet daar uiteraard ook van. En op zijn beurt merkt hij weer dat ik er van geniet. Nu zegt hij dat , en ik citeer : " Als jij er zo van kan genieten en het zo lekker vindt, dan moet het ook wel heel bijzonder zijn. Ik wil dat ook wel eens meemaken"



En daar ligt een beetje onze vraag. Want in de club zien we dit nooit gebeuren. Er zo maar op af gaan en iemand er mee verrassen is ook niet echt onze bedoeling.

Zijn er meer stellen waarvan de man dit "verlangen" heeft? Waarom is het zo'n taboe onder de mannen en onder de vrouwen niet?

Windt het andere vrouwen ook op? Het lijkt mij wel spannend om dat eens met hem te doen of te zien doen. Want ik heb ook wel eens met een andere vrouw andere mannen samen gepijpt. Dus zou ik dat ook met mijn man kunnen doen bij een andere man.



Overigens is dat ook voor hem direct een grens. Pijpen prima, anaal wil hij niet.

We zijn er benieuwd naar jullie ideeën hierover.



Liefs

AnJa
In clubs lopen toch ook wel bi-mannen rond?
Dan kun je zo'n man eens bij jullie thuis uitnodigen (als je man niet in een club door een andere man wil worden gepijpt).
Alle reacties Link kopieren
Ga naar speciale bi avonden in clubs. Ik het wel eens gezien, sporadisch trouwens en nee, ik word er niet opgewonden van.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:RosesAreRed schreef op 02 januari 2017 @ 15:41:

Dan kun je zo'n man eens bij jullie thuis uitnodigen (als je man niet in een club door andere een man wil worden gepijpt).

Hoi RosesAreRed,



Het gaat er niet om dat hij niet wil worden gepijpt hoor. Het gaat er om dat wij het nog nooit hebben gezien in een club en dat ik dat samen met hem wel eens wil doen met een andere man...
Alle reacties Link kopieren
Tja, biseksualiteit onder vrouwen. Ik denk dat het maatschappelijk geaccepteerd zijn daarvan ook flink mee wordt bepaald door het feit dat mannen twee vrouwen die samen bezig zijn 'zo'n geil plaatje' vinden. In de swingerswereld lopen relatief veel bi-vrouwen rond, maar vlak de stellen niet uit waarbij mevrouw het doet omdat meneer het zo geil vindt.

Biseksualiteit onder mannen is anno 2017 toch nog steeds een ander verhaal. Mannen komen er minder gemakkelijk voor uit, zijn bang met homoseksualiteit geassocieerd te worden... Nou ja, de bekende redenen. Maar dat neemt niet weg dat je op de juiste avonden in clubs zeker mannelijke bi-actie tegen kunt komen. Meerdere clubs hebben speciale bi-avonden.

En wat de handelingen betreft... Dat kun je gewoon aangeven. Ik neem aan dat jullie inmiddels wel wat ervaring hebben met de communicatie in clubs, waarbij een simpel handgebaar vaak wel genoeg is.

Have fun.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het wel, een man pijpen wil ik ook nog wel eens proberen. Nieuwsgierigheid.



En waarom het een taboe is... Ik gok omdat het voor heteromannen niet geaccepteerd is om onderdanig te zijn tegenover een andere man? Een beetje zoals bij de Grieken vroeger: als man neuken met een andere man was helemaal geaccepteerd, zolang jij maar degene was die neukte en niet zelf geneukt werd. Dus niks mis met je pik in een slaaf steken (voor de oude Grieken dan), maar gepakt worden door een slaaf was een grote vernedering. Misschien is de sociale norm voor heteromannen nog steeds zo? Maar dan zonder dat slavernij-aspect, natuurlijk.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar.



Bi vrouwen te over, en sterker nog, ze gaan er maar allemaal vanuit dat elke vrouw het wel met elke andere vrouw wil doen. Maar bi-mannen, Ho! maar... terwijl wij daar juist wel een keer aan toe zijn. Leuke vent, in ieder geval open minded, maar zelfs die vindt je niet in clubs. Wel een paar jaar geleden een keer in een dark-room meegemaakt dat er sprake was van "enig" man-man contact, maar wij hebben het niet op darkrooms, en behalve een beetje gefrunnik gebeurde er verder niets.



Denk dat mannen zich inderdaad "te hetero" voelen......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:2east schreef op 03 januari 2017 @ 15:00:

Herkenbaar.



Bi vrouwen te over, en sterker nog, ze gaan er maar allemaal vanuit dat elke vrouw het wel met elke andere vrouw wil doen. Maar bi-mannen, Ho! maar... terwijl wij daar juist wel een keer aan toe zijn. Leuke vent, in ieder geval open minded, maar zelfs die vindt je niet in clubs. Wel een paar jaar geleden een keer in een dark-room meegemaakt dat er sprake was van "enig" man-man contact, maar wij hebben het niet op darkrooms, en behalve een beetje gefrunnik gebeurde er verder niets.



Denk dat mannen zich inderdaad "te hetero" voelen......



Dat is dan toch raar. Gezien het aantal reacties op dit topic lijkt er inderdaad een hele grote taboe sfeer te zijn. We denken echt dat veel meer mannen, en dus niet alleen maar mijn man, dit mee willen maken. En we denken dat er stiekem ook wel veel vrouwen dit op de eens of andere manier best wel een beetje spannend vinden. Of ben ik nou de enige??

Kom op dames en mannen! Maak dit topic wat levendig.....
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je man wel.. Samen met mijn minnares is dit ook een droom om werkelijkheid te maken.

Beide willen we dit avontuur aangaan, maar hoe kom je de juiste persoon tegen?

In een club vinden we dit te "vluchtig", dus goede ideeën zijn welkom
Alle reacties Link kopieren
Denk dat bi vrouwen het in algemeen meer zouden accepteren van hun mannelijke partner echter denk ik dat heel veel hetero vrouwen zonder bi gevoelens denken dat hun man homo is geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marco_32 schreef op 06 januari 2017 @ 11:28:

Denk dat bi vrouwen het in algemeen meer zouden accepteren van hun mannelijke partner echter denk ik dat heel veel hetero vrouwen zonder bi gevoelens denken dat hun man homo is geworden.Dit is wel heel kort door de bocht, ik neem aan dat als je swingt je met je partner bespreekt wat je wel/niet wil, je kunt toch nieuwsgierig zijn als man en dat dan uit willen proberen.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ja als je swingt wel maar swingers lijken mij in het algemeen opener te zijn dan stellen die dit niet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Braille1964 schreef op 06 januari 2017 @ 11:27:

Ik snap je man wel.. Samen met mijn minnares is dit ook een droom om werkelijkheid te maken.

Beide willen we dit avontuur aangaan, maar hoe kom je de juiste persoon tegen?

In een club vinden we dit te "vluchtig", dus goede ideeën zijn welkom



En is dat dan wat jij wil, of wind dit je minnares ook op? En hoever wil je dan gaan? De juiste persoon tegenkomen is altijd lastig. Ik denk dat de mannen bang zijn wat de reactie is van een andere man, wanneer hij, al dan niet samen met de vrouwelijk partner, deze man opeens gaan pijpen. Omgekeerd zegt mijn man dat het niets uitmaakt als je in dermate staat van opwinding bent wie wat doet. Begrijp je wat ik bedoel. Ik zie hem altijd zeer blij kijken als ik mij bezig ga houden met een andere vrouw. Daar geniet ik van en daar kan hij ook weer van genieten. En dus zou ik ook wel eens "geholpen" willen worden door hem, als ik een andere man pijp. Omgekeerd doen we dat ook wel eens nl.

Herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marco_32 schreef op 06 januari 2017 @ 13:32:

Ja als je swingt wel maar swingers lijken mij in het algemeen opener te zijn dan stellen die dit niet doen.



klopt!

Maar wij zijn ook swingers. Geen doorgewinterde en elk weekend in een club te vinden, maar ja, we swingen wel. En dus valt ons die openheid zwaar tegen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Leefvandaag schreef op 06 januari 2017 @ 12:51:

[...]





Dit is wel heel kort door de bocht, ik neem aan dat als je swingt je met je partner bespreekt wat je wel/niet wil, je kunt toch nieuwsgierig zijn als man en dat dan uit willen proberen.Precies! Wij hebben dit dus besproken. Net zoals we besproken hebben dat ik het met een andere vrouw zou kunnen doen ( wat ook gebeurd )
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook swingers. Wij gaan (alles wel met mate) wel eens naar clubs en we doen wel eens aan thuisdates. En thuis nodigen wij ook wel eens een stel, een vrouw of een man uit. Dan het liefst een bi-oraal man. Dat doen we zo 2 keer per jaar of zo en dat gaat heel erg goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 06 januari 2017 @ 15:13:

Wij zijn ook swingers. Wij gaan (alles wel met mate) wel eens naar clubs en we doen wel eens aan thuisdates. En thuis nodigen wij ook wel eens een stel, een vrouw of een man uit. Dan het liefst een bi-oraal man. Dat doen we zo 2 keer per jaar of zo en dat gaat heel erg goed.





Hoi Grenada,

Maar dat gebeurd voornamelijk thuis? Want zoals wij begrijpen uit je reactie, is dit niet in de club. Het is toch raar, want zelfs op een bi avond in de Fun zien we dit niet gebeuren. En we gaan toch regelmatig het Bi-kamertje in ( wat overigens niet een echt super gezellig hok is....)
Alle reacties Link kopieren
Het blijft een steeds terugkerend onderwerp, dat mannen en bi zijn.



Of het een Griekse (wel toepasselijk ) oorsprong heeft weet ik niet, maar volgens mij schamen mannen zich vooral onder elkaar als ze die gevoelens hebben.



Als een vrouw bi of bischierig is, is dat stoer en sociaal min of meer wel geaccepteerd. Als een man diezelfde gevoelens heeft zal het wel een latente homo zijn.



En dat is ook zo bij swingers hoor. Want ook bij de stellen waarmee we afgesproken hebben via SDC is dat iets wat zogezegd 'tussen neus en lippen door ter sprake komt' . Ik heb die nieuwsgierigheid ook, en op ons profiel staat dat er ook bij.



Maar bij de stellen waarmee we gedatet hebben is het al een paar keer voor gekomen dat de man het onderwerp steeds weer daar op terugbracht omdat hij er niet voor uit durfde te komen dat hij die gevoelens ook heeft. En bij die profielen stond dan ook steevast 'Vrouw is 100% bi, de man nie' of zo'n soort typering.



In de clubs heb ik het eigenlijk nog niet echt gezien. Er zijn avonden her en der dat je op een bi-avond een polsbandje kan dragen met de kleur die zegt dat je ervoor open staat, maar dat is nou niet echt ons ding, veel te geforceerd!



Als jullie het willen, gewoon even op SDC kijken, duidelijk aangeven en dan heb je wel vrij snel mogelijkheden hoor.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 08 januari 2017 @ 11:34:

Het blijft een steeds terugkerend onderwerp, dat mannen en bi zijn.



Of het een Griekse (wel toepasselijk ) oorsprong heeft weet ik niet, maar volgens mij schamen mannen zich vooral onder elkaar als ze die gevoelens hebben.



Als een vrouw bi of bischierig is, is dat stoer en sociaal min of meer wel geaccepteerd. Als een man diezelfde gevoelens heeft zal het wel een latente homo zijn.



En dat is ook zo bij swingers hoor. Want ook bij de stellen waarmee we afgesproken hebben via SDC is dat iets wat zogezegd 'tussen neus en lippen door ter sprake komt' . Ik heb die nieuwsgierigheid ook, en op ons profiel staat dat er ook bij.



Maar bij de stellen waarmee we gedatet hebben is het al een paar keer voor gekomen dat de man het onderwerp steeds weer daar op terugbracht omdat hij er niet voor uit durfde te komen dat hij die gevoelens ook heeft. En bij die profielen stond dan ook steevast 'Vrouw is 100% bi, de man nie' of zo'n soort typering.



In de clubs heb ik het eigenlijk nog niet echt gezien. Er zijn avonden her en der dat je op een bi-avond een polsbandje kan dragen met de kleur die zegt dat je ervoor open staat, maar dat is nou niet echt ons ding, veel te geforceerd!



Als jullie het willen, gewoon even op SDC kijken, duidelijk aangeven en dan heb je wel vrij snel mogelijkheden hoor.



Dat denk ik nou ook!

Volgens mij is het juist "Macho" om uit te komen voor je fantasie, ook al is die niet helemaal standaard,

Maar het denken dat je in een hoekje wordt gedrukt en dat je een latente homo bent, is zoooo 2015..... Kom op mannen!



Wij willen ook geen polsbandjes om trouwens Nog nooit gezien ook daar.... Iedereen doet ze af bij de lockers zeker , Hahaha

Zou SDC zo'n goede zijn? Ook wij zien daar wel vaak staan: V 100% Bi, man houdt het bij een warme handruk..... Pffff.....

Jammer...



Maar wat ik al eerder zei: In dit Topic is het erg stil en de reden waarom we 20 posts hebben is om dat ik er 10 zelf heb beantwoord.... Hihi

Hoop dat het een keer losgaat hier en dat we een echt topic gaan hebben.



x
Alle reacties Link kopieren
Probeer de zoekfunctie op SDC eens An_ja. Met biseksueel stel zoekt biseksueel stel kom ik tig profielen tegen. Jullie hebben trouwens toch niet iets met een bepaald seizoen op SDC?
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 08 januari 2017 @ 21:34:

Probeer de zoekfunctie op SDC eens An_ja. Met biseksueel stel zoekt biseksueel stel kom ik tig profielen tegen. Jullie hebben trouwens toch niet iets met een bepaald seizoen op SDC?



De hits die wij krijgen op SDC zijn er geloof ik 12. Of doen wij dan iets niet goed?

Wat bedoel je met de laatste zin eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Veel profielen zetten hetero in hun kenmerken, en dat maakt het soms lastig zoeken op SDC. Ook bij de bi vrouwen en mannen.



Die zinnnetjes zeggen ook wel veel hoor. Al dan niet 'bang voor verdwaalde handen' , 'zij bi, hij nie' dat soort dingen.

het typeert echt wel de schaamte die er ook op een site als SDC nog steeds is. Vooral als juist die stellen dan toch echt allebei op zijn minst nieuwsgierig te zijn.



Ook hier op het forum is het kennelijk een tikkie taboe . Er zijn wat topics over geopend, maar die bloeden steeds vrij snel dood.

Wellicht zijn de meeste mannen hier op het forum stiekem ook op zoek naar wat vrouwelijke contacten en passen bi gevoelens niet helemaal in dat plan :-) ?
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Het werkt ook een beetje de andere kant op. Zodra je als man kenbaar maakt bi-gevoelens te hebben, valt er een flinke.groep stellen af. Namelijk de stellen waarvan de"met-testosteron-afgevulde-heteroman" bang is dat er ineens een kerel aan je gaat zitten.



Bi schijnt bij mannen te betekenen dat je elke piemel.diemje tegenkomt meteen wil misbruiken.



Overigens niet zo gek gedacht want veel bi-vrouwen in een club gedragen zich ook zo naar andere vrouwen.



Bi lijkt soms te betekenen dat je geen smaak, geen voorkeuren en geen gevoel voor stijl.meer hebt. Zodra je bekent maakt bi te (m/v) zien anderen dat vaak als een vrijbrief om te pas en te onpas aan je te zitten.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Dat heeft er zeker mee te maken denk ik.



Als een vrouw bi is denkt men ook gelijk dat ze zich aangetrokken voelt tot iedere vrouw. En ook op SDC lopen er veel testosteronbommetjes rond die iedere schijn angstvallig willen vermijden dat ze het wel een leuk zouden kunnen vinden als er een man aan ze zit.



Of daar ooit een omslag in zal komen waag ik te betwijfelen. Op SDC is 90% van de vrouwen bi, en zijn ze het niet, zetten ze toch bi-schierig (zou het eigenlijk niet bi-sgierig moeten zijn trouwens ? ) op hun profiel om beter in de markt te liggen.



Ons maakt het eigenlijk niet echt iets uit als mensen ons profiel negeren omdat dat erbij staat. We daten niet vaak, en als we dat doen vaak met dezelfde stellen. Dus wie zo kortzichtig is en ons daarom overslaat die missen we echt niet.



In een blog op SDC kwam wel eens naar voren dat veel mensen dan in de validaties en vrienden kijken van een stel om te zien of ze daten met stellen die wel 'openlijk allebei bi' zijn om zo een indicatie te krijgen.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven