Orale bevrediging, bang dat hij afknapt op mij

28-02-2017 20:06 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na bijna 2 jaar alleen te zijn geweest heb ik sinds december contact met een hele leuke man. Enige probleem is dat hij in Engeland woont. In April gaan we elkaar voor het eerst ontmoeten, hij komt een week naar NL en ik ben nu al zenuwachtig voor het moment dat, als we elkaar echt superleuk vinden in het echt, we seks gaan hebben...

Ik ben namelijk heel erg onzeker over mijn vagina. Naar mijn idee zijn mijn kleine schaamlippen best groot, ze hangen een stukje tussen de grote uit. Nu weet ik heel goed dat iedere vagina anders is enzo, maar toch....



Hiervoor ben ik bijna 6 jaar getrouwd geweest met een man die mij niet oraal wilde bevredigen, dus het is al meer dan 8 jaar geleden dat ikoraal ben bevredigd. Dit alles heeft mij erg onzeker gemaakt.



Natuurlijk heb ik met deze leuke man al een beetje over seks gepraat, wat we prettig vinden en wat niet, en hij zegt dat hij het heerlijk vind om een vrouw oraal te bevredigen, fijn voor mij natuurlijk, maar ik ben echt bang dat hij afknapt op hoe mijn vagina eruit ziet én ruikt.



Na mijn 30e is het een en ander veranderd in mijn hormoonhuishouding en naar mijn idee is toen de geur anders geworden, sterker. Mijn gynaecoloog zegt dat er niks raars is, dus dat neem ik dan maar van hem aan. Maar toch! Ik ben zo onzeker geworden, ook door het feit dat het al jaren geleden is dat het is gebeurd.



Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik me wat minder onzeker voel, want als hij nu bij mij zou zijn, dan zou ik hem niet eens toestaan om naar beneden te gaan...



Ook weet ik niet goed hoe ik mijn schaamhaar het beste kan "dragen". Ik weet dat de meeste mannen het liefst alles kaal en glad hebben, maar ik vind het erg lastig om dat bij te houden, na een paar uur voel ik alweer stoppeltjes komen en dat zou mij dan ook weer superonzeker maken, als hij mij wil bevredigen en ik het idee heb dat het niet helemaal glad is, plus ik vind persoonlijk het idee van helemaal kaal niet echt fijn meer. Maar ja zo'n hele bos is natuurlijk ook niks, en dat vind ik ook totaal niet hygiënisch!



Pfff wat een drama haha, in plaats dat ik me lekker verliefd voel, voel ik alleen maar onzekerheid....

Help!
Misschien is het in het echt wel een verschrikkelijke zeikerd en wil je hem nog niet eens een kusje geven.
Alle reacties Link kopieren
Schattig.
Schaamhaar en lippen doen er geen moer toe bij echte liefde en lust.
Alle reacties Link kopieren
Er is niets onhygienisch aan schaamhaar. Scheren is een mode, als je er last van hebt moet je het gewoon niet doen. Met jeuk zit je ook niet lekker op je eerste date.
For whom the bell tolls
Poef
Alle reacties Link kopieren
Als er een vonk is, en dikke vette passie dan kijkt hij echt niet naar de vorm van je schaamlippen en die geur barstens vol feromonen voor de beast modus

En scheer het meeste weg en laat een streepje staan.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Na een halve fles wijn zijn je remmingen vast weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat veel vrouwen hier onzeker over zijn. Ikzelf was het ook, maar door mijn vriend ben ik dit niet meer (zo erg).



Zelf was ik me meestal dagelijks of om de dag met Chilly wasgel.



Maar misschien kan hij je oraal bevredigen onder de douche, of tenminste in het begin. Misschien voel je je daar prettiger bij?



Succes!
I used to be an adventurer like you, but then I took an arrow to the knee..
quote:Isabonita schreef op 28 februari 2017 @ 20:14:

Jouw vagina "probleem" over de lipjes heb ik ook.

Moeders heeft zich zelfs er aan laten"helpen".

Ik heb er nog nooit opmerkingen over gehad, terwijl ik me er zelf wel heel bewust van ben.

Heb het zelf wel is ter sprake gebracht bij mijn vriend maar die vind het maar grote onzin...



ik scheer het om de 3/4 dagen kaal, anders irritaties..

En wanneer er een "bijzonder" moment is, scheer ik me die dag. (Mannen hebben ook stoppeltjes... geschoren kaal = nooit volledig kaal)



Ik was mijn poez gewoon met zeep en spoel het goed af.... ja.. voor de rest geurtjes.... af en toe een washandje? Of intieme doekjes gebruiken na het plassen... misschien dat je je dan wat zekerder voelt.'Gewoon' met zeep wassen is hartstikke slecht voor je vagina dus dat kan je echt beter niet doen. Water is voldoende.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker douchen voor die tijd en scheren.



Wat ik ook wel eens doe... ik heb een dun streepje...Doe ik wat purfum op mijn vinger en veeg ik t over mijn streepje ( dus niet op mijn huid of vagina natuurlijk )



Heb een keer de vraag gehad of ik me vagina in de parfum had gedoopt, was iets te enthousiast geweest. TIP! Hahaha



En me lichaam met lekkere bodylotion of olie insmeren.

( ook niet de vaginale zelf )
Alle reacties Link kopieren
Zeep en hygiënische doekjes vooral niet gebruiken.

Verder, Let it go. Als het klikt dan maakt dat allemaal niet meer uit.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Als jij niet van kaal houdt moet je niet scheren. Goed wassen met water zou voldoende moeten zijn. Geen enkele vagina is hetzelfde. Misschien maakt hij zich wel druk omdat hij scheef staat.

Als hij op jou afknapt vanwege te grote schaamlippen of haar dan is hij jou niet waard.
De meeste mannen houden van kaal? Hoe kom je daar nu weer bij?!



Ik heb altijd een kortgetrimd streepje, zijkanten geschoren. Schaamlippen scheer ik niet, want heb last van de stoppeltjes.



Wat een man ervan vindt boeit me geen biet, als het hem niet bevalt gaat hij maar lekker een deurtje verder. Maar das nog nooit gebeurd.



Overigens heb ik wel mannen gehad die juist van schaamhaar hielden, het liefst zo weelderig mogelijk. Bedenk maar dat die gekke scheertrend nog maar 20 jr is, daarvoor had iedereen gewoon een bos haar.



Je schaamlippen ook normaal.



Geur kan ik nirt beoordelen natuurlijk, maar slaap eens zonder onderbroek, of alleen een losse pyamabroek en draag katoenen onderbroekjes. 2 x daags wassen en het zou goed moeten zijn.



Ik was de buitenkant altijd gewoon lekker met douchegel, schijnt niet goed te zijn maar ik heb er geen last van en voel me frisser dan alleen met water. Ik zet de douchekop er nog altijd even op en haal dan gelijkertijd een vinger erdoor/in. Liefst op mijn hurken. Heerlijk fris. Heb ik hier eens gelezen, schijnt Surinaams te zijn maar het bevalt me goed.



Lekker fris, weinig afscheiding, geen geurtjes en nooit klachten.
Maar ja, eerst maar eens kijken of er wel een klik is natuurlijk, TO!
Alle reacties Link kopieren
Dat jouw ex jou niet oraal wilde bevredigen hoeft niets met jouw doos te maken te hebben!
Alle reacties Link kopieren
quote:karin12345 schreef op 28 februari 2017 @ 20:10:

Misschien is het in het echt wel een verschrikkelijke zeikerd en wil je hem nog niet eens een kusje geven.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Bij de meeste vrouwen komen de binnenste schaamlippen tussen de buitenste uit. Dat is dus heel normaal en absoluut niet iets om je zorgen over te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ach, uiterlijke kenmerken en geur zeggen niets op het moment dat er een klik/verliefdheid/gele bui is. Dan nemen de hormonen het over. Tenzij je schaamlippen op je knieën hangen en je ruikt als een half vergaan lijk maar die kans is redelijk verwaarloosbaar.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Ik zou nu kijken hoe waxen bevalt. Is het wat dan kun je herhalen.

Zo niet dan kun je nog herstellen
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij een creep...
Wat ik vooral denk als ik jouw openingspost lees is dat het hartstikke jammer is dat je jezelf zo onzeker en druk maakt.



Als er sprake is van aantrekkingskracht of eventueel zelfs verliefdheid dan doen al die dingen er niet toe! Waar het om gaat is dat je gewoon verzorgd en hygienisch bent. Thats all. Dat kun je zjin met schaamhaar zonder schaamhaar met grote schaamlippen kleine schaamlippen een giga klit een mini klit etc etc!



Ga eens na wat jij belangrijk aantrekkelijk of juist een afknapper vind bij een man? Stel je aan die man ook zulke (onrealistische!) eisen?



p.s. geen enkel geslachtsorgaan ruikt naar bloemetjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 28 februari 2017 @ 20:52:

Ach, uiterlijke kenmerken en geur zeggen niets op het moment dat er een klik/verliefdheid/gele bui is. Dan nemen de hormonen het over. Tenzij je schaamlippen op je knieën hangen en je ruikt als een half vergaan lijk maar die kans is redelijk verwaarloosbaar.Ja zo iets en dan verstand op nul, blik op oneindig en lekker genieten... Sommige dingen kun je ook dooddenken...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:YouWish schreef op 28 februari 2017 @ 20:20:

[...]





'Gewoon' met zeep wassen is hartstikke slecht voor je vagina dus dat kan je echt beter niet doen. Water is voldoende.



Heb er nog geen last van gehad

Bij mij gaat het goed en voel ik me fris.
Alle reacties Link kopieren
quote:dwynwen schreef op 28 februari 2017 @ 21:11:

Wat ik vooral denk als ik jouw openingspost lees is dat het hartstikke jammer is dat je jezelf zo onzeker en druk maakt.



Als er sprake is van aantrekkingskracht of eventueel zelfs verliefdheid dan doen al die dingen er niet toe! Waar het om gaat is dat je gewoon verzorgd en hygienisch bent. Thats all. Dat kun je zjin met schaamhaar zonder schaamhaar met grote schaamlippen kleine schaamlippen een giga klit een mini klit etc etc!



Ga eens na wat jij belangrijk aantrekkelijk of juist een afknapper vind bij een man? Stel je aan die man ook zulke (onrealistische!) eisen?





p.s. geen enkel geslachtsorgaan ruikt naar bloemetjes.



en dat ook. Kun je altijd later nog overleggen wat jullie liever hebben, kaal geschoren, kort getrimd or the full bush...



p.s. dat zijn ook nog eens geinig gespreksonderwerpen.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven