Orale seks

02-02-2016 23:41 42 berichten
Ik heb nu al bijna een jaar een relatie met mijn vriend, maar de keren dat hij mij oraal heeft bevredigd zijn op 1 hand te tellen (en van die keren kan ik me weinig herinneren omdat het vaak nog niet eens 30 seconden duurde) Nu zit het zo: ik ben totaal het tegenovergestelde van hem, ik was erg onzeker voor ik hem ontmoette en ook redelijk verlegen en rustig. Maar dat was een jaar geleden en ik ben zoveel gegroeid in mijn zelfvertrouwen, ik durf dus ook heel wat meer voor mezelf op te komen. Hij is erg spontaan, impulsief en makkelijk in zijn woorden.



Ik wou eerst ook niet dat hij het bij mij deed, dat heb ik gezegd, omdat ik me er niet fijn bij voelde en me niet kon ontspannen en me gewoon ongemakkelijk voelde e.d.. Na een half jaar ongeveer zei ik dat ik het toch wel weer wou proberen omdat ik me al heel wat zekerder voelde en ik hield eerst een paar subtiele praatjes eromheen. Hij leek eerst begripvol maar het kwam er nooit van.



Sindsdien heb ik al meerdere keren gewoon gezegd wat ik wilde, waarbij hij zelfs één keer (toen ik een beetje verkouden was) zei dat hij het niet ging doen omdat ik ''ziek'' was en hem dat niet veilig leek. Volgensmij heb ik dat zelfs nog opgezocht en gevonden dat het bullshit was, en dat heb ik ook boos tegen hem gezegd. Ik word er gewoon zo onzeker van, ik ben natuurlijk nog altijd wel ergens een beetje onzeker en dan vooral ''down there''. Ik vind het dus ook echt niet leuk als ik vraag ''vind je het vies ofzo'', waarop hij zegt dat dat niet zo is, want omdat hij het alsnog niet doet voelt het dan alsof hij stiekem wel vies is van me. Zelfs als ik verzeker dat ik mezelf heel goed schoonhoudt (niet met zeep wassen, maar dus wel met water) is dat blijkbaar geen overtuiging. (En ik scheer me ook echt altijd en dan ook alles.) Ik snap het gewoon niet, want ik doe het zo vaak bij hem.. en hij vind het geweldig. Ik bedoel, ik doe het omdat hij ervan geniet en omdat ik van hem houdt, en ik doe het zeker niet omdat ik een wederdienst verwacht. Vandaag zei hij overigens ook als reden ''dat hij het zeker niet ging doen als ik voor de seks naar de wc ging'', waarop ik zei dat ik vaak voor de seks naar de wc ging om mezelf gewoon op te frissen en niet om 'echt' naar de wc te gaan. Ik vind het echt belachelijk, want zijn zaakje is ook niet altijd even fris.



Maar ik wil gewoon dat hij het een keer spontaan bij mij terugdoet. In het begin van onze relatie heeft hij volgensmij zelfs een keer gezegd dat hij het leuk vond om te doen bij een meisje. Ik wil het ook gewoon niet meer hoeven te vragen, ik wou gewoon dat dit probleem er niet eens was.



Wat vinden jullie hier nou van? Vinden jullie dat je hierom een beetje gefrustreerd mag zijn of vinden jullie het overdreven?
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-05-2018 02:02
Reden: privacy
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-05-2018 02:02
Reden: privacy
98.29% gewijzigd
Ik ben gefrustreerd omdat het op mij overkomt alsof hij Oost-Indisch doof is en alles doet om het te vermijden.. en dat kwetst me nogal als ik heel eerlijk ben. Het hoeft echt niet per se van mij, maar het zou gewoon leuk zijn als hij het een keer uit zichzelf deed vind ik zelf. En ik zat laatst ook een discussie op een ander forum te bekijken waar meiden het hadden over dat het best een wederdienst mag zijn (waar ik het dan weer niet mee eens ben), maar het zette me toch aan het denken
Volgens mij doet ie t niet alleen niet uit zichzelf, maar ook niet als je er om vraagt?

En je mag het best per se wel willen, vind ik..
Alle reacties Link kopieren
Mompelt iets met 69.



Gewoon op hem kruipen als je bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-05-2018 02:00
Reden: privacy
99.81% gewijzigd
quote:Tessaa schreef op 03 februari 2016 @ 00:01:

Vooral omdat jij zo te lezen wel iemand bent die kan leven zonder orale seks.

...

Dus ik begrijp je frustratie, maar ik denk dat je jezelf harder straft door die frustratie te blijven houden dan als je gewoon zou denken 'nou oké, dan maar niet' en verder genieten van de seks met hem.



Maar het lijkt er toch juist op dat TO iemand is die niet kan leven zonder orale seks? In het begin was ze onzeker, maar nu wil ze het wel. Ze vraagt er ook om maar krijgt het niet. Als ze er niet om vraagt is ze al helemaal zeker dat ze t niet gaat krijgen.



Ik zou echt nooit 'oke dan maar niet' kunnen denken en dan accepteren dat dat blijkbaar geen onderdeel is van mn seksleven..waarmee ik niet wil zeggen dat jouw advies slecht is, maar ik geloof echt niet dat ik dat zou kunnen. Saaie boel!



TO, is ie niet gewoon stierlijk lui?
Alle reacties Link kopieren
Jij vind het geen wederdienst, ik vind eigenlijk voor een deel van wel. Als he hem nu eens oraal op droog zet. Het niet meer uit je eigen doen en ook niet als hij het vraagt. Misschien valt dan het kwartje bij hem wel. Tenslotte je hebt het al duidelijk aan hem gevraagd.



Soms werkt bij mannen alleen de harde manier.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Al ie je ook zoent als je verkouden bent, kan ie je ook beffen.

Hij wil het dus duidelijk niet doen, misschien omdat hij er onzeker over is of omdat hij het niet lekker vindt. Aan punt 1 is te werken. Bij punt twee moet je je af gaan vragen of je zo'n relatie wil.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:Minthe1314 schreef op 03 februari 2016 @ 00:38:

Jij vind het geen wederdienst, ik vind eigenlijk voor een deel van wel. Als he hem nu eens oraal op droog zet. Het niet meer uit je eigen doen en ook niet als hij het vraagt. Misschien valt dan het kwartje bij hem wel. Tenslotte je hebt het al duidelijk aan hem gevraagd.



Soms werkt bij mannen alleen de harde manier.





Is een mogelijkheid.



Tegelijkertijd, ook een man kun je niet dwingen iets seksueels te doen als ie dat niet wilt. Net als je de keuze van een vrouw moet respecteren als man zijnde als zij niet wilt pijpen.
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 03 februari 2016 @ 00:40:

Ik heb niks met mannen die het niet graag doen!

Ik heb niets met mannen die gaan mierenneuken over, wanneer je naar de wc bent geweest.



Mijn vriend en ik zijn daar niet zo moeilijk in en het hoeft niet net gewassen te zijn, zolang het schoon is. Daar zit een verschil tussen.



Ja een 3 daags ongewassen geslachtsdeel niet willen bevredigen, prima. Maar vind dit onzin, ik denk eerlijk dat hij er geen zin in heeft, het niet leuk vind.



Ik zou er niet mee kunnen leven,maar t gaat om jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 03 februari 2016 @ 00:40:

Ik heb niks met mannen die het niet graag doen!

Ik heb niets met mannen die gaan mierenneuken over, wanneer je naar de wc bent geweest.



Mijn vriend en ik zijn daar niet zo moeilijk in en het hoeft niet net gewassen te zijn, zolang het schoon is. Daar zit een verschil tussen.



Ja een ongewassen geslachtsdeel niet willen bevredigen, prima. Maar vind dit onzin, ik denk eerlijk dat hij er geen zin in heeft, het niet leuk vind.



Ik zou er niet mee kunnen leven,maar t gaat om jou.Ben ik met mee eens, mijn vent likt me nog als ik een hele dag gewerkt heb en zelfs een halve seconde nadat ik naar t toilet ben geweest.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Maar in het begin deed hij het wel en toen wilde je het niet meer, waardoor hij het gevoel kreeg dat hij het niet goed genoeg deed, maar nu jij het ineens weer wel wil moet hij je maar gelijk weer bedienen of wat!!?



Je klinkt erg wispelturig en alsof het echt nooit eens gewoon goed is bij je, ik zou het nu ook niet meer doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Minthe1314 schreef op 03 februari 2016 @ 00:38:

Jij vind het geen wederdienst, ik vind eigenlijk voor een deel van wel. Als he hem nu eens oraal op droog zet. Het niet meer uit je eigen doen en ook niet als hij het vraagt. Misschien valt dan het kwartje bij hem wel. Tenslotte je hebt het al duidelijk aan hem gevraagd.



Soms werkt bij mannen alleen de harde manier.Dit vind ik enorm kinderachtig, maar kennelijk zijn sommige kerels zo. Ik zou het niet willen op die manier iig.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 03 februari 2016 @ 00:44:

[...]



Ben ik met mee eens, mijn vent likt me nog als ik een hele dag gewerkt heb en zelfs een halve seconde nadat ik naar t toilet ben geweest.



Dat hebben wij ook, en we hebben altijd doekjes mocht het toch nodig zijn.

Ik zie het echt als een verrijking/ontspanning wanneer het zo kan, ipv eerst altijd moeten douche enz. Kan een dikke libido killer zijn voor mij.



Mocht t een x onverwacht toch te zijn, dan zijn er voor ons genoeg andere dingen die wij doen waardoor het de pret niet verpest.

Beetje ruimdenkend zou goed zijn voor vele.
Alle reacties Link kopieren
quote:gurly3 schreef op 03 februari 2016 @ 00:50:

[...]





Dat hebben wij ook, en we hebben altijd doekjes mocht het toch nodig zijn.

Ik zie het echt als een verrijking/ontspanning wanneer het zo kan, ipv eerst altijd moeten douche enz. Kan een dikke libido killer zijn voor mij.



Mocht t een x onverwacht toch te zijn, dan zijn er voor ons genoeg andere dingen die wij doen waardoor het de pret niet verpest.

Beetje ruimdenkend zou goed zijn voor vele.

Doekjes hebben we er nooit aan te pas gehad. (ja oké, achteraf dan ) We douchen elke dag en downunder is het netjes bijgehouden, klaar.

Dat spastische hygiëne gedoe bij sommigen, zeep smaakt anders ook niet lekker

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik echt kan genieten van hem pijpen en hij zijn hoofd ook het liefst tussen mijn benen heeft.

Een nadeel, we zijn onwijs slecht in vluggertjes.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ja sommige slaan Door in het hele hygiëne gedoe.



oraal bevrediging is bij ons ook een belangrijk onderdeel, al is het idd alleen al omdat het verrekte geil is!

En elk nadeel heeft zijn voordeel toch

Alleen maar mooi als 2 mensen zo op elkaar in kunnen gaan en elkaar aanvoelen.



Ipv mierenneukerrij
Ik douche persoonlijk altijd voor de sex. Volgens mij vinden veel mensen dat overdreven. Maar als je graag wil dat hij je likt raad ik het toch aan: omdat hij -in mijn ogen heel terecht- heeft aangegeven dat hij het niet wil doen nadat je op de toilet geweest bent. Jezelf in de toilet (Hoe dan? Met intieme doekjes ofzo?) opfrissen is wat mij betreft ook niet voldoende eerlijk gezegd. Douche het liefst waar hij bij is zodat hij weet dat je schoon en fris bent. En dan zou ik er niet eens om vragen maar er gewoon standje 69 van maken, dat kan toch vanzelf gaan?



Tenzij hij heeft aangegeven het niet te willen doen natuurlijk. Maar dan zie ik ook geen enkele reden om hem wel te pijpen. Veel mensen vinden dat kinderachtig en vinden dat je er geen "ruilhandel" van mag maken, maar zo zie ik het niet. Orale seks is bij uitstek iets wat je voor elkaar doet. Niet de één wel en de ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Eens met bovenstaande



Eerst douchen is gewoon het meest frisse, vooral bij vrouwen. Het kan een keer zomaar zonder te douchen maar ik voel persoonlijk niet prettig als ik niet eerst gedoucht ben.

Vwb die vriend van TO, gewoon niet meer pijpen. Het is niet kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou je het vinden als hij anale seks wilde, jij dat niet leuk/lekker/fijn vindt en hij er regelmatig op terugkomt dat hij dat nou echt wel (weer) een keer wil doen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
@himalaya

Die vergelijking gaat echt niet op. Appels en peren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sanjay schreef op 03 februari 2016 @ 08:12:

@himalaya

Die vergelijking gaat echt niet op. Appels en peren.Want? Het gaat om iets waar je geen zin in hebt (om wat voor reden dan ook) en de ander daar toch regelmatig over begint.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Libra1990 schreef op 03 februari 2016 @ 02:04:



Maar dan zie ik ook geen enkele reden om hem wel te pijpen. Veel mensen vinden dat kinderachtig en vinden dat je er geen "ruilhandel" van mag maken, maar zo zie ik het niet. Orale seks is bij uitstek iets wat je voor elkaar doet. Niet de één wel en de ander niet.ach nee, in een relatie (en al helemaal in de slaapkamer) moet je niet alles op een weegschaaltje leggen. Soms doe je iets (sexueels) gewoon omdat de ander dat erg lekker vindt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven