Ouder zijn/ouder worden en seks.....

12-03-2014 01:35 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben imiddels de 60 jaren al voor de helft voorbij.... Normaal gesproken zit je dan achter de geraniums of maak je een wandelingetje door het park al of niet achter een rollater....of zoiets...Ik realiseer me dat ik nu heel erg veralgemeniseer hoor. Dit zal beslist niet gelden voor iedere 60-plusser.

Ik merk echter dat ik na m'n 60e nog steeds of zelfs meer behoefte heb aan seks. Dat ik nog steeds volop kan genieten van samen vrijen en van klaarkomen.

Ik voel me dus allerminst een uitgebloeide of verdorde ouwe teef.... Integendeel zelfs... Voel me vitaal, voel me happy en zelfs sexy... hoewel ik me tegelijkertijd heel goed realiseer dat ik niet meer zo strak en glad ben als pakweg 40 jaar geleden. Is dit voor leeftijdsgenoten herkenbaar......? Of zijn de geraniums beter herkenbaar... ? hihihihi.......
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je hier weinig leeftijdsgenoten zult treffen.



Maar ook al is het niet 'normaal' omdat de meesten van jouw leeftijd achter de geraniums zouden zitten: wat maakt dat uit? Jij geniet er nog van, fijn voor je.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hihihi?

Nou goed, seksuele gevoelens zijn op elke leeftijd normaal.

Wel kunnen ouderen meer problemen met seks tegenkomen (te droog, impotentie). Maar als jij en je man er nig plezier in hebben....gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt eerder of iemand van 18 dit schrijft...
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Maar doe wat jij goed vind, ongeacht de leeftijd. Toch?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Onze toestemming heb je zeker niet nodig. Je bent ruim 18+
Nou 't lijkt me niet erg normaal dat je met 65 al achter de geraniums zit hoor! Mijn ouders zijn nu half in de 70 en die maken nog verre reizen (die ze via internet boeken) en hebben een drukker sociaal leven dan ik!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken echt niemand van in de zestig die achter de geraniums zit en wandelingen door he park maakt



Ik ken wel een aantal zestigers die wereldreizen maken,sporten en dus volop in het leven staan.



Wat ze met met hun seksleven doen weet ik niet maar ik kan me niet voorstellen dat dat stil staat.



Eigenlijk vind ik jouw OP ontzettend onvriendelijk.

Alsof je jezelf zo vreselijk veel jonger en gekker vindt dan je leeftijdsgenoten.

Siert je niet moet ik zeggen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh hahaha, dit staat op seks
Alle reacties Link kopieren
Wat in godennaam heeft strak zijn met seks te maken?

Maar you go girl!

Lijkt mij ook eigenlijk gewoon normaal, dat je zin in sex blijft hebben.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat ze bedoeld dat ze zich ondanks haar niet meer zo strakke lichaam meer sexy voelt dan ooit!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders zijn tegen de 70, werken nog, zijn veel op vakantie en reken maar dat die nog sex hebben.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
heerlijk toch!

Ik zou zeggen geniet ervan!!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat dat voor mij ook geldt tegen die tijd, Luckyjane! Ik weet dat mijn moeder ook nog volop actief zou willen zijn, maar na infarct van mijn vader ligt het blijkbaar moeilijk. Jammer.



Enjoy!
Als ik geen partner heb als ik 65 ben zal ik waarschijnlijk net zo weinig behoefte aan seks hebben als nu ik 45 ben en geen partner heb. Voor 'n quicky zijn er altijd vibi's tenslotte.

Wel hoop ik dat als ik dan nog leef, ik nog steeds geniet van verre reizen. Dat vind ik namelijk 'n stuk boeiender dan seks.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt wel een heel raar beeld van je leeftijdsgenoten, praat je wel eens met ze?
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een 60plusser (61). Ik vind dat jij ook een vreemd beeld heb van mensen (laat ik zeggen) boven de 50! Vroeger was dat misschien zo, maar tegenwoordig echt niet meer hoor. Ik werk nog fulltime (in onderwijs, met pubers), houd helemaal niet van geraniums, laat staan er achter zitten!

Ik maak reizen alleen door Cuba, Costa Rica, vind vrijen heerlijk, ga soms nog uit, houd van dansen (zit op Zumba en Shbam), sport veel: kortom: Ik sta midden in het leven en de mensen om me heen van ong. dezelfde leeftijd doen dit ook.

Dus nee, het beeld wat jij schetst ken ik niet.



Ik ken ook mensen van 40 jaar die ingedut zijn...dus leeftijd zegt daarin niets.
Alle reacties Link kopieren
Maar volgens mij heb ik vaker (sexgerelateerde) berichten van jou gelezen....
Alle reacties Link kopieren
Mijn Viva onderbuik gevoel zegt dat de OP door een man geschreven is. Is of door een meisje van rond de 18.



Maar ik kan niet loepen. Anyone?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 12 maart 2014 @ 08:56:

Mijn Viva onderbuik gevoel zegt dat de OP door een man geschreven is. Is of door een meisje van rond de 18.



Maar ik kan niet loepen. Anyone?





Ik wel, niks bijzonders.

Veel hihi en ..... Maar wel echt
Je bent zelf een theepot
Met je 60 achter de geraniums???? Jemig hoe kom je daar nou bij!.

Mn ouders hebben daar de tijd niet eens voor, dat zou hun werkgever trouwens niet eens goed vinden!

Hihihihi????? Brrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders zijn van jouw generatie en ik gun hen een heel lekker sexleven
Alle reacties Link kopieren
Deze vijftigplusser dacht laatst:"eigenlijk best mooie bloemen, geraniums." Oeps.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 12 maart 2014 @ 09:05:

Mijn ouders zijn van jouw generatie en ik gun hen een heel lekker sexleven

Ouders hebben geen seks. Hoogstens die één of twee keer om jou en je broer of zus te verwekken. Maar verder blijven ze van elkaar af.



Dat weet toch iedereen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 12 maart 2014 @ 09:03:

[...]



Ik wel, niks bijzonders.

Veel hihi en ..... Maar wel echt



Ok, in dat geval: als ik kijk naar zestigers om mee heen zie ik ze van alles doen: werken, reizen, sporten, op de kleinkinderen oppassen, feestjes geven, creatieve dingen doen en vooral heel veel genieten van het leven.

Ik ga ervan uit dat veel van die stellen gewoon een seksleven hebben, maar daar ben ik dus niet bij.



Ik ken geen enkele zestiger die achter de geraniums zit of een wandelingetje maakt achter de rollator.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven