Ouder zijn/ouder worden en seks.....

12-03-2014 01:35 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben imiddels de 60 jaren al voor de helft voorbij.... Normaal gesproken zit je dan achter de geraniums of maak je een wandelingetje door het park al of niet achter een rollater....of zoiets...Ik realiseer me dat ik nu heel erg veralgemeniseer hoor. Dit zal beslist niet gelden voor iedere 60-plusser.

Ik merk echter dat ik na m'n 60e nog steeds of zelfs meer behoefte heb aan seks. Dat ik nog steeds volop kan genieten van samen vrijen en van klaarkomen.

Ik voel me dus allerminst een uitgebloeide of verdorde ouwe teef.... Integendeel zelfs... Voel me vitaal, voel me happy en zelfs sexy... hoewel ik me tegelijkertijd heel goed realiseer dat ik niet meer zo strak en glad ben als pakweg 40 jaar geleden. Is dit voor leeftijdsgenoten herkenbaar......? Of zijn de geraniums beter herkenbaar... ? hihihihi.......
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 12 maart 2014 @ 09:05:

Mijn ouders zijn van jouw generatie en ik gun hen een heel lekker sexlevenJa dat. Ik wil er alleen niks over horen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel wat je bedoeld. Ik ben dan een stuk jonger, maar ik merk wel hoe ouder ik word...hoe meer ik kan genieten van seks.



Ik ben nu al bijna verslaafd... wordt wat als ik 60 ben!!!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben mijn schoonouders van die leeftijd amper tot geen seks. Klachten die zijn gebleven na de overgang en twee gescheiden bedden zegt mij genoeg.
Ik denk dat de meerderheid van de 60 plussers geen seks meer heeft of wil. Vrouwen die niet meer willen en mannen die het niet meer willen of kunnen (althans de daad zelf). Al die stomme 'vitale' mijn-erfenis-verspillende baby boomers met al die idiote en nutteloze reizen, die zo nodig sportief willen zijn. Die gaan gvd. allemaal meer dan 100 worden maar waarvan de laatste 50 seksloos. Ik vrees het ergste voor mezelf voor later. En daarom word ik van LuckyJane altijd heel blij! Het hoeft dus niet per se.
Mien hemel. Zo oud bent u niet hoor! Uiterst deprimerende gedachte dat men na het 50e levensjaar niet meer seksueel actief zou zijn. Geniet ervan zou ik zo zeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:noreservations schreef op 12 maart 2014 @ 09:29:

[...]



Ouders hebben geen seks. Hoogstens die één of twee keer om jou en je broer of zus te verwekken. Maar verder blijven ze van elkaar af.



Dat weet toch iedereen.Als puber had ik dat idee, nu echt niet meer
Ik weet niet waarom je dit topic opent , wil je een beetje opscheppen? Of hengel je naar contacten? Zo bijzonder vind ik het niet hoor.



Achter de geraniums zit niemand meer tegenwoordig. Mijn vader van 85 doet een computer cursus en fysio fitness en heeft alleen maar orchideeën op de vensterbank



Toen ik een puber was en verliefd was op mijn eerste vriendje heeft mijn oma (toen ook al dik in de 80) verklapt dat zij en opa het nog elke week een keertje romantisch maakten met kaarsjes aan, want oude mensen zijn ook vaak nog verliefd.



Ik ben ook wel eens binnengelopen terwijl mijn ouders hevig aan het kussen waren.



Dus ik ben opgegroeid met het idee dat het normaal is om nog dol op elkaar te zijn , ongeacht de leeftijd. En dat seks daar ook gewoon bij hoort.
quote:EvyBlissy schreef op 12 maart 2014 @ 08:56:

Mijn Viva onderbuik gevoel zegt dat de OP door een man geschreven is. Is of door een meisje van rond de 18.



Maar ik kan niet loepen. Anyone?



Ze heeft in het verleden al wel eerder rare topics geopend over seks. De onderwerpen hadden wel allemaal een hoog 'onderzoek' gehalte. Weinig persoonlijks maar wel veel 'wat vinden jullie' ..... Journalist voor een tijdschrift?



Seks om te pesten/te jennen



Wanneer is vreemdgaan vreemdgaan?



Waarom is masturberen nog steeds zo'n taboe...?`



Een topic wat niet over seks gaat , maar ook weer zo'n soort enquête gevoel geeft



Het nostalgie topic
Alle reacties Link kopieren
Vlgns mij is de overgang van de vrouw en haar sexuele activiteit hedurende deze periode bepalend voor de sexuele activiteit na deze periode. 'Use it or loose it' heb ik vaker horen zeggen mbt deze kwestie.

Kan iemand dit bevestigen of met argumenten ontkrachten?

Mn vriendin zit midden in de overgang en we neuken er flink op los, je weet maar nooit...
Ik vind 60 ook het nieuwe 40. Wat een onzin om dan 'oud' te moeten zijn. Ik ken zelfs 80er die enorm kwiek en vitaal zijn dus wat een kul.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 12 maart 2014 @ 08:56:

Mijn Viva onderbuik gevoel zegt dat de OP door een man geschreven is. Is of door een meisje van rond de 18.



Maar ik kan niet loepen. Anyone?

Nee hoor, Luckyjane is gewoon een al wat oudere vrouw.

Waarom moet je nou weer zo onaardig doen Single-lady, of jij volle zalen trekt poeh, poeh.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 17 maart 2014 @ 19:36:

[...]



Nee hoor, Luckyjane is gewoon een al wat oudere vrouw.

Waarom moet je nou weer zo onaardig doen Single-lady, of jij volle zalen trekt poeh, poeh.





hahaha, wat doorzichtig ben je Lama. Een keer kritiek in een ander draadje op je en jij begint meteen te katten. Ik open hier geen topics, dus ik hoef ook geen volle zaal. En btw, ik ben 53 dus ook een 'oudere vrouw' . De quote die je neerzet is ook niet van mij maar van Evyblissy.



TO werkt vast voor 'vriendin' of 'mijn geheim' of zo'n ander pulp blaadje en start altijd een discussie om daar vervolgens niet meer op terug te komen en de topics hebben een hoog enquête gehalte.



On topic. Seks is lekker, en mijn opa deed het ook nog toen hij 86 was
Alle reacties Link kopieren
quote:single-lady schreef op 17 maart 2014 @ 23:36:

[...]





hahaha, wat doorzichtig ben je Lama. Een keer kritiek in een ander draadje op je en jij begint meteen te katten. Ik open hier geen topics, dus ik hoef ook geen volle zaal. En btw, ik ben 53 dus ook een 'oudere vrouw' . De quote die je neerzet is ook niet van mij maar van Evyblissy.



TO werkt vast voor 'vriendin' of 'mijn geheim' of zo'n ander pulp blaadje en start altijd een discussie om daar vervolgens niet meer op terug te komen en de topics hebben een hoog enquête gehalte.



On topic. Seks is lekker, en mijn opa deed het ook nog toen hij 86 was

Dat weet ik, dat dat jouw quote niet was. Maar ik heb even de gelegenheid genomen om er nog wat anders bij te zetten.

En van kritiek in een ander draadje weet ik niks van. Het hele forum staat vol met mensen die kritiek op elkaars mening of posts hebben.

Je zit steeds maar alles uit te pluizen, wat ze al eerder hebben geschreven en meestal is dat weinig goeds in jouw ogen.

Laat mensen gewoon eens in hun waarde.
odi et amo
Volgens mij is seks niet leeftijd gebonden. Ik denk als je 70 of 80 bent ook nog wel seks hebt, de frequentie zal afnemen naar mate de leeftijd vordert, het verlangen naar elkaar is niet leeftijd gerelateerd.



Tuurlijk voel je je nog sexy en kleed je nog leuk als je 60+ bent. Wat een raar idee dat je denkt dat het over is als je 60 of 65+ bent.



Ik voel me dus allerminst een uitgebloeide of verdorde ouwe teef







Waar haal je het in godsnaam vandaan dat 60-65 plussers zich zo voelen? Ik vind dit denigrerend!



Mens wat heb jij een verkeerd beeld van 60 - 65 plussers, dat is een prachtig groep mensen.



En geloof mij, de seks is nog volop aanwezig. Jij bent zeker geen uitzondering.



Waar je wel een uitzondering in bent is dat je generaliseert. Jij plaatst de 60-65 plussers al in een hokje en vindt dat jij daar de uitzondering in bent.



Daar ga je dus de fout in. Ik vind je een domme doos. Waarschijnlijk kom je veel tekort en probeer je hier aan te geven hoe zogenaamd jouw leven is. Waarom open je een topic als je leven zo perfect is en je zo gelukkig bent?



Tuurlijk, het mag, maar om dan met "een uitgebloeide of verdorde ouwe teef" op de proppen te komen, sla je de plank volkomen mis, wat een woordkeuze.



Ik vind je een Nononono of verkort een Nono. Op jouw leeftijd weet je vast nog wel wie dat was.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben 20 en zelfs ik weet dat mensen van 60 niet achter de geraniums zitten dusseee....
Alle reacties Link kopieren
Sex on the brain, da's pas erg.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Alle reacties Link kopieren
quote:woepsie schreef op 12 maart 2014 @ 07:35:

Het klinkt eerder of iemand van 18 dit schrijft...Zo klinkt het voor mij ook. als je echt zelf rond de 60 zou zijn zou je weten dat dat zeker de leeftijd nog niet is voor de geraniums. Dit is hoe een <20 persoon dat ziet, niet een 60> persoon.
Alle reacties Link kopieren
hihihihi??

(Dat vind ik dan wel een beetje jammer voor iemand van 60+, of denk je dat dat lekker jeugdig overkomt)



Voor de rest hoop ik dat mijn libido niet afneemt, ik ben nu eind 40. Maar je weet maar nooit....



Laatst nog een documentaire gezien over de overgang en het lijkt me allemaal niet geweldig.

Die hormonen die gaan gewoon met je op de loop.
Alle reacties Link kopieren
quote:joyce2202 schreef op 12 maart 2014 @ 07:48:

Denk dat ze bedoeld dat ze zich ondanks haar niet meer zo strakke lichaam meer sexy voelt dan ooit!





Zeg dat dan ipv in je OP alle 60+ers achter de geramiums of rollator te plaatsen. Ook al zeg je dat je chargeert, het is gewoon zo bezijden de waarheid dat het een beetje wanhopig overkomt. Inderdaad zoals al eerder gezegd is: alsof je jezelf oneindig veel jonger vindt dan je leeftijdsgenoten en eigenlijk best wel een issue hebt.



Ik ken nl. geen enkele 60+er achter de geramiums of met rollator. De meesten hebben gewoon nog een full time baan.
quote:lamaatje schreef op 18 maart 2014 @ 00:26:

[...]



Dat weet ik, dat dat jouw quote niet was. Maar ik heb even de gelegenheid genomen om er nog wat anders bij te zetten.



Je zit steeds maar alles uit te pluizen, wat ze al eerder hebben geschreven en meestal is dat weinig goeds in jouw ogen.

Laat mensen gewoon eens in hun waarde.



Tja, als je hier goed leest zie je dat ik niet de enige persoon ben die kritiek heeft op de OP.



En verder ben ik single dus tijd genoeg om van alles uit te pluizen





Het is nogal komisch om oude topics te lezen van mensen die telkens dezelfde dingen posten hier. Zoals TO, die telkens een topic start maar nooit reageert en al een lange lijst van topics heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:luckyjane schreef op 12 maart 2014 @ 01:35:

Ik ben imiddels de 60 jaren al voor de helft voorbij.... Normaal gesproken zit je dan achter de geraniums of maak je een wandelingetje door het park al of niet achter een rollater....of zoiets...Ik realiseer me dat ik nu heel erg veralgemeniseer hoor. Dit zal beslist niet gelden voor iedere 60-plusser.

Ik merk echter dat ik na m'n 60e nog steeds of zelfs meer behoefte heb aan seks. Dat ik nog steeds volop kan genieten van samen vrijen en van klaarkomen.

Ik voel me dus allerminst een uitgebloeide of verdorde ouwe teef.... Integendeel zelfs... Voel me vitaal, voel me happy en zelfs sexy... hoewel ik me tegelijkertijd heel goed realiseer dat ik niet meer zo strak en glad ben als pakweg 40 jaar geleden. Is dit voor leeftijdsgenoten herkenbaar......? Of zijn de geraniums beter herkenbaar... ? hihihihi.......Nou, gefelicteerd dan, denk ik
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
quote:single-lady schreef op 18 maart 2014 @ 19:35:

[...]





Tja, als je hier goed leest zie je dat ik niet de enige persoon ben die kritiek heeft op de OP.



En verder ben ik single dus tijd genoeg om van alles uit te pluizen





Het is nogal komisch om oude topics te lezen van mensen die telkens dezelfde dingen posten hier. Zoals TO, die telkens een topic start maar nooit reageert en al een lange lijst van topics heeft.Of je bent gewoon jaloers dat ze een seksleven heeft en jij niet.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
quote:depressief schreef op 19 maart 2014 @ 20:17:

[...]





Of je bent gewoon jaloers dat ze een seksleven heeft en jij niet.Luckyjane heeft vaak genoeg gepost dat haar man een micropenis heeft en dat seks voor hun alleen gezamenlijk masturbatie is, dus snap niet wat dat met leeftijd te maken heeft. Raar topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:jellywobble schreef op 19 maart 2014 @ 20:35:

[...]





Luckyjane heeft vaak genoeg gepost dat haar man een micropenis heeft en dat seks voor hun alleen gezamenlijk masturbatie is, dus snap niet wat dat met leeftijd te maken heeft. Raar topic.Wat een bitch is 't ook
Leef je leven alsof het je laatste dag is
quote:depressief schreef op 19 maart 2014 @ 20:17:

[...]

Of je bent gewoon jaloers dat ze een seksleven heeft en jij niet.Weet je dat je ook seks kunt hebben als je géén relatie hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven