Over vagina's en orgasmes...

08-10-2014 16:49 38 berichten
http://onlinelibrary.wile ... ced/doi/10.1002/ca.22471/



Wellicht leuk studiemateriaal en basis voor een leuke discussie?
Vat het eerst maar samen in je eigen (NL) woorden, luie beer

En vertel dan eens waar de discussie over zou moeten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Een leuke discussie op een forum begint meestal met een mooi opgezette openingspost eindigend in een prikkelende vraag of stelling.



Een linkdump is zelden een aanzet tot een verwoede/geanimeerde discussie.
Ik heb 'm ff door Translate gegooid:



CONCLUSIES



Vrouwelijke orgasme is mogelijk in alle vrouwen altijd effectieve stimulatie van de vrouwelijke erectiele organen, bijvoorbeeld de vrouwelijke penis, tijdens masturbatie, cunnilingus, partner masturbatie, en ook tijdens vaginale / anale seks gewoon door het stimuleren van de clitoris met een vinger (Puppo, 2011a, 2013a). Masters en Johnson gerapporteerd in 1966 het belang van ontwikkeling door partners specifieke coïtale technieken clitoris vergemakkelijken en dat de vrouwelijke superieure coïtale positie maakt directe stimulatie van de clitoris gemakkelijk worden bereikt met de vingers (Puppo, 2014c 2014 vrij Audioslides) .



Net als bij "mannelijk orgasme," "vrouwelijk orgasme" is de juiste term. G-spot / vaginaal / clitoraal orgasme, vaginaal orgasme geactiveerd, clitorally geactiveerd orgasme, clitoris of clitoris-urethra-vaginale complex, clitoris vagina, clitoris urethra, clitoris bollen, clitoris raphe, inwendige clitoris, zijn zonder wetenschappelijke basis en ze niet aanvaard door experts in menselijke anatomie. Bevindingen uit de disciplines van de embryologie, anatomie en fysiologie over de congestief structuren van de vulva, die homoloog zijn aan mannen erectiele organen zijn, moet de basis van het biologische verhandelingen over het vrouwelijk orgasme te vormen.
Poeh...





enneh...de vrouwelijke penis? Is het raar dat ik niet weet waar die zit? Of mis ik iets enorms in mijn seksleven?
Die translate slaat natuurlijk nergens op en ik heb geen zin om het hele stuk te lezen, maar gaat het er nou om dat elke vrouw klaar kan komen met de juiste techniek? Niet echt een eyopener!
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 08 oktober 2014 @ 17:48:

Ik heb 'm ff door Translate gegooid:



CONCLUSIES



Vrouwelijke orgasme is mogelijk in alle vrouwen altijd effectieve stimulatie van de vrouwelijke erectiele organen, bijvoorbeeld de vrouwelijke penis, tijdens masturbatie, cunnilingus, partner masturbatie, en ook tijdens vaginale / anale seks gewoon door het stimuleren van de clitoris met een vinger (Puppo, 2011a, 2013a). Masters en Johnson gerapporteerd in 1966 het belang van ontwikkeling door partners specifieke coïtale technieken clitoris vergemakkelijken en dat de vrouwelijke superieure coïtale positie maakt directe stimulatie van de clitoris gemakkelijk worden bereikt met de vingers (Puppo, 2014c 2014 vrij Audioslides) .



Net als bij "mannelijk orgasme," "vrouwelijk orgasme" is de juiste term. G-spot / vaginaal / clitoraal orgasme, vaginaal orgasme geactiveerd, clitorally geactiveerd orgasme, clitoris of clitoris-urethra-vaginale complex, clitoris vagina, clitoris urethra, clitoris bollen, clitoris raphe, inwendige clitoris, zijn zonder wetenschappelijke basis en ze niet aanvaard door experts in menselijke anatomie. Bevindingen uit de disciplines van de embryologie, anatomie en fysiologie over de congestief structuren van de vulva, die homoloog zijn aan mannen erectiele organen zijn, moet de basis van het biologische verhandelingen over het vrouwelijk orgasme te vormen.Nee, das dan duidelijk.
quote:grenada schreef op 08 oktober 2014 @ 18:07:

[...]





Nee, das dan duidelijk.Ja he?
Alle reacties Link kopieren
'Vrouwelijk orgasme is mogelijk'



Dus tóch!
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
eerlijk gezegd ben ik nooit zo technisch en wetenschappelijk bezig als ik seks heb, en gelukkig mijn vriendin ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:cello1987 schreef op 08 oktober 2014 @ 18:16:

'Vrouwelijk orgasme is mogelijk'



Dus tóch!
Ok ok ok, ik kom uit een wereld waar mensen gewend zijn snel even dergelijke stukken te lezen en dan zelf een eigen, op basis van het lezen, zelf geformuleerde mening te ventileren...



Stelling: "Het vaginaal orgasme bestaat niet."

Stelling: "Iedere vrouw bezit de anatomie om een orgasme te beleven"

Stelling: "Iedere vrouw beschikt over maar 1 orgaan wat dit orgasme teweeg brengt; de clitoris."



En daarvoor beschrijft het stuk de opbouw van de anatomie, het totstandkomingsproces van de beide weefsels (clitoris en penis) bij man en vrouw en de (on)mogelijkheden van stimulatie van andere delen van de anatomie. Hierbij worden ook historische zienswijzen aangehaald en weerlegd.
Zonder vagina, geen orgasme. tenzij anaal en spuitend (heb ik eens gelezen hier). Dat laatste noem ik gewoon diarree.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ano*k schreef op 08 oktober 2014 @ 17:01:

Vat het eerst maar samen in je eigen (NL) woorden, luie beer

En vertel dan eens waar de discussie over zou moeten gaan.Inderdaad... jeetjemekreetje wat een lap tekst. Wel interessant, maar dan moet ik wel echt de tijd ervoor nemen om het door te lezen.
World of Warcraft: Legion
Oh ja; in de jaren 70 is er een documentaire verschenen over iemand die een clitoris achter in d'r keel had.
"Ik kom uit een wereld waar..." gaaaaap. Wie intelligent is weet waar, hoe en tegen wie hij praat. Ken uw publiek.

En dan dat wetenschappelijk geneuzel over vrouwen en orgasmes. Man ga neuken and you will find out. Oh nee, om een vrouw via penetratie te kunnen laten klaarkomen moet je ervaringsdeskundig zijn, geen wetenschapper.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 08 oktober 2014 @ 18:38:

Oh ja; in de jaren 70 is er een documentaire verschenen over iemand die een clitoris achter in d'r keel had.Daarom ben ik ook zo gek op eten
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
quote:lady-aurora schreef op 08 oktober 2014 @ 19:12:

[...]



Daarom ben ik ook zo gek op eten
Alle reacties Link kopieren
quote:knoefelbeer schreef op 08 oktober 2014 @ 18:28:



Stelling: "Het vaginaal orgasme bestaat niet."

Wedden van wel?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 08 oktober 2014 @ 18:38:

Oh ja; in de jaren 70 is er een documentaire verschenen over iemand die een clitoris achter in d'r keel had.





Ohhh

Was het een documentaire?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:knoefelbeer schreef op 08 oktober 2014 @ 18:28:

Ok ok ok, ik kom uit een wereld waar mensen gewend zijn snel even dergelijke stukken te lezen en dan zelf een eigen, op basis van het lezen, zelf geformuleerde mening te ventileren...



.Vivaforum is een andere wereld
Je bent zelf een theepot




Hoofdpersoon in die documentaire.
Alle reacties Link kopieren
quote:knoefelbeer schreef op 08 oktober 2014 @ 18:28:

Ok ok ok, ik kom uit een wereld waar mensen gewend zijn snel even dergelijke stukken te lezen en dan zelf een eigen, op basis van het lezen, zelf geformuleerde mening te ventileren...

Hé dan is er goed nieuws voor je, er is nu ook yoghurt voor jouw soort! http://www.speld.nl/2014/ ... urt-voor-hogeropgeleiden/

Eet smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Flikker toch op en neem die yoghurt mee
quote:Ano*k schreef op 08 oktober 2014 @ 19:36:

[afbeelding]



Hoofdpersoon in die documentaire.



Ziet Linda er tegenwoordig zó uit?

Het lijkt erop dat ze zich oraal heeft laten gangbangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven