Parenclub - 1e keer

06-11-2014 22:03 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn vriend en ik willen al een tijdje een keer naar een parenclub. Kijken of dat wat is. Maar... wat trek je nou aan? En wat doe je als man aan? Sorry, misschien een gekke vraag, maar ik heb echt geen idee!
Alle reacties Link kopieren
http://www.lamor.nl/parenclub
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De eerste keer had ik een mooi lingeriesetje aan, de man een mooie boxer. Later heb ik clubwear aangeschaft (makkelijk te googelen).



Er is trouwens een parenclubtopic waar je met vragen terecht kunt:

http://forum.viva.nl/foru ... list_messages/235706/last



Overigens kom je binnen in uitgaanskleding, en als de dresscode ingaat, kleedt iedereen zich om in lingerie/clubwear.
Alle reacties Link kopieren
Top, dank je wel Bianca & Theemok!
Alle reacties Link kopieren
De meeste mannen lopen trouwens in een boxer met blote voeten, slippers of (oh gruwel) gympachtige toestanden.



De lefkikkers zie je wel eens in een rok of leren harnasje maar dat is meer uitzondering dan regel.



Dames in lingerie of een kanten jurkje. Stel hakken eronder en klaar ben je.

Oh ja, en graag een string of hipster ofzo, ik zie wel eens dames sliploos maar eeehm. Nou ja, dat dus.
...
Alle reacties Link kopieren
Ok Rooss4.0! Ik zat net even op het topic parenclub, maar dat zijn 29 pagina's, ik weet nu wel ongeveer wat ik aan zal trekken. Spannend hoor!
Alle reacties Link kopieren
*Stomme reclame hier.. Ik was aan het lezen, scrolde naar beneden op mijn telefoon en las toen iets van 'bananenblad in je slipje'. Vond dat best wel vreemde parenclub-kleding X-D*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Adblock, Himalaya!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 06 november 2014 @ 22:34:

*Stomme reclame hier.. Ik was aan het lezen, scrolde naar beneden op mijn telefoon en las toen iets van 'bananenblad in je slipje'. Vond dat best wel vreemde parenclub-kleding X-D*
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 06 november 2014 @ 22:34:

*Stomme reclame hier.. Ik was aan het lezen, scrolde naar beneden op mijn telefoon en las toen iets van 'bananenblad in je slipje'. Vond dat best wel vreemde parenclub-kleding X-D*Ik heb erger gezien!
...
Alle reacties Link kopieren
Kun je daar gratis wippen of is de entree 80 euro en het bier 5 euro per glas net als in een bordeel ?
Alle reacties Link kopieren
Anders kan ik net zo goed naar de hoeren gaan...
@piepdemuis: entree is afhankelijk van de club, en de dag van de week. Ook of het inclusief of exclusief drank is, is afhankelijk van de club.



En het grappige is: niemand is verplicht om seks met jou te hebben. Want iedereen is daar voor haar of zijn eigen plezier, en zou zomaar kunnen dat jij niet in de smaak valt (qua uiterlijk, maar eerder nog qua omgangsvormen).



Dus jij kan beter naar de hoeren gaan, gok ik zo.
Piepdemuis, je klinkt erg plat en ongemanierd. Dat soort types zijn daar niet welkom.
Alle reacties Link kopieren
Wat aan te doen?



1. iets waarin je jezelf spannend vindt.

2. iets waarmee je je partner aangenaam verrast en waarvan hij (of zij) denkt: wow, dat is mijn meisje, hier word ik nou blij van......

3. of... (als het je doel is om je aantrekkelijk voor andere mannen of vrouwen te maken): zie 1. en 2., want het gaat vooral om de uitstraling die je hebt: als de kleding je happy en zelfverzekerd maakt is maak je een top indruk!
anoniem_207727 wijzigde dit bericht op 08-11-2014 15:41
Reden: schrijffout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
http://cdn-01.topvintage. ... 5-xcycxhpx-c-category.jpg



hier wordt manlief helemaal wild van.... en hij niet alleen



Dus wie morgen naar de Fun gaat, zo herken je me....
Alle reacties Link kopieren
ja, als je daar niet wild van wordt.......................
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 06 november 2014 @ 22:12:

Oh ja, en graag een string of hipster ofzo, ik zie wel eens dames sliploos maar eeehm. Nou ja, dat dus.Huh? Een bloot achterste kan niet in een parenclub? Mij om het even hoor, maar dat had ik niet gedacht...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Bloot kan wel, maar ik denk eerder dat Roos4.0 bedoelt dat ze geheel sliploos gewoon niet zo mooi vindt.

Alles kan in principe. Sommige mensen lopen helemaal naakt. Anderen in lingerie, van stijlvol tot trashy.

Heel soms zie je mensen in kinky- of partykleding. En ook daar varieert het weer van supermooi, spannend tot carnaval.

Elke club heeft bijna een site en daar staan de regels over kledingvoorschriften meestal wel omschreven.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Kees, ik vind geheel sliploos een gigantische afknapper. Helemaal naakt ook trouwens. Of het moet al bdsm avond zijn waar de sub alleen boeien draagt.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:plezierenfun schreef op 08 november 2014 @ 15:44:

http://cdn-01.topvintage. ... 5-xcycxhpx-c-category.jpgDraag je dit als clubwear? Ik zou eerder aan een zakelijk uitje denken.
...
Hangt ook van je outfit af, als je iets heel straks aan hebt, waardoor de randen van je sting door de stof zichtbaar zijn, dan maar liever zonder.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Shehot. Ik heb gewoon nog een onsmakelijk beeld voor ogen van iets te veel vlees in een lelijk corset gepropt met niks eronder. Houd op sheid uit.
...
Alle reacties Link kopieren
Haha! Ben visueel ingesteld, lijkt mij wel grappig om te zien.



Maar geil is het niet, al lag dat dan meer aan het uiterlijk en wat die persoon WEL aanhad dan aan een ontbrekend onderbroekje.



Anyway, ik snap wat je bedoelt.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven