Parenclub inn4love ervaringen 2016

26-10-2016 14:03 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen



Wie wil zijn recentelijke ervaringen delen over de club inn4love?

Mijn vriend en ik zitten erover te denken om de club binnenkort te bezoeken.

Is het een aan- of afrader...

Wat voor soort type mensen komen er...

Hoe is de sfeer...



Groetjes

Rebecca
Alle reacties Link kopieren
Hallo rebecca,



Jammer dat er geen reacties komen. Ik heb even afgewacht om te zien of ervaringen gedeeld worden. Evervrouw en ik hebben ook naar Inn4love gekeken. Zijn ook benieuwd naar ervaringen,
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er alleen viavia wat over gehoord, ik ben er zelf nooit geweest. Dan wel weer van verschillende bronnen. Men was er zeer negatief over, dus wij hebben besloten om het maar bij een andere club te houden. Reacties waren: smerig, opdringerige mannen, onskentons.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee, sinds kort ook op ontdekkingsreis wat PC betreft en vind Party Player in Lelystad heel relax. Ik weet niet hoe het daar in het weekend is maar doordeweeks in de middag, super sfeer.
Ik ben er vorig jaar eenmaal geweest en dat was een fijne avond, zeer vriendelijke uitbater, vreselijke muziek en wel erg rustig maar desondanks met n ander stel n goede avond gehad. Was er schoon en netjes en gemoedelijk.
Alle reacties Link kopieren
nog meer mensen met ervaringen?? wij zijn ook razend benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ervaring met partyplayers op woensdag en vrijdagavond. De woensdagavond is altijd wel druk bezocht met veel stellen (en mannen alleen) . Het is een nette club met een goede sfeer. Voordeel is dat er ook kamers zijn die op slot kunnen. Hoewel wij het niet erg vinden als er leuke mannen en vrouwen bijkomen is het ook wel fijn als je even met zijn tweeen of ander stel in een rustiger deel je kan afzonderen.
Daarnaast ervaring bij parenclub Monique. Voor beginners is Monique zeker aan te raden. De laatste tijd komen er weer veel nieuwe mensen en ook wat jonger (25-45 jaar) publiek. Tot vorig jaar was bij Monique een nadeel dat er een vaste oude clan was. Dit is gelukkig afgelopen en komt de club zeker ten goede. Aanstaande zaterdag 15 juli is er een Hot summer party en uit ervaring weet ik dat er dan een gevarieerd publiek komt op dit soort avonden en er een leuke zomerse sfeer hangt. Voor een eerste ervaring is deze avond aan te raden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven