Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

19-11-2012 07:23 2832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.



In het begin van Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14 kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de opening van het nieuwe deel Dave!

Slotje kan aangevraagdworden bij het moderatortopic.

Doe ik wel even voor je...
Alle reacties Link kopieren
edit
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Dave, happy new topic!



Even om mijn vraag over te halen hierheen...



Sexy4u4: Volgens mij hebben we je gezien, had je zwarte laarzen onder je rode jurk met gedeeltelijk open rug?



Ik ben niet nieuwsgierig, het lijkt maar zo
Alle reacties Link kopieren
mr Timid dan vraag je dat toch in de fun! Ben jij sexy4u4?Of "zit jij op het parenclub topic van viva? Had ze ook geweten wie jullie zijn.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
edit
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Doddie, daar heb je een heel terecht punt, zie je ook meteen mijn "tekortkoming" naar voren komen, de terughoudendheid om iemand zomaar aan te spreken
Alle reacties Link kopieren
Mr timid; dat was ik inderdaad, jammer dat je niet even wat gezegd hebt, is toch juist leuk?



Zowiezo vind ik dat een groot minpunt in de fun, haast niemand durft iemand aan te spreken, is echt zo jammer. Er liepen echt heel veel leuke mensen, maar best moeilijk contact te krijgen. Vaak nemen wij zelf het initiatief, maar het zou zo leuk zijn als iemand anders dat ook eens doet. En boven in het donker maakt het ineens niet meer uit en mag alles, ook zo raar. Natuurlijk vinden wij het soms ook lastig, maar door oogcontact kun je al een beetje zien of iemand interesse heeft, en dan een leuk gesprekje aanknopen moet toch lukken?

Misschien ligt het aan de leeftijd, dat het bij de wat oudere, en meer ervaren, swingers makkelijker gaat?

Al met al toch een leuke avond gehad, en een erg leuk belgisch stel ontmoet, op de orgiezolder nog wel, waar wij eigenlijk nooit komen...
Ik denk ook dat je die email service beter achterwege kan laten Dave. Zoveel moeite is het nou ook weer niet voor iemand met een vraag om even een accountje aan te maken op de Viva en het is bij advies leuker om te communiceren met iemand met een profiel dan dat het via jou moet lopen.



Prima opening verder.
Alle reacties Link kopieren
Maar ook zonder interesse in verder gaan dan een praatje is het toch alleen maar leuk die spontane contacten en gesprekjes!



Het helpt inderdaad als je daar zelf niet moeilijk mee bent en die contacten wel maakt. Maar wat je zegt is het wel jammer sexy4 dat veel die afwachtende houding hebben.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs en swingen in het algemeen.
Alle reacties Link kopieren
edit
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Sexy4u4, ik was de moed aan het verzamelen, maar dat duurt voor mij even, zeker bij de Fun heb ik daar moeite mee. Ik wilde je aanspreken bij het eetgedeelte, wij zaten met z'n 4-en in het smalle stukje links, het middelste tafeltje, misschien zegt het je wat
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 19 november 2012 @ 10:32:

Maar ook zonder interesse in verder gaan dan een praatje is het toch alleen maar leuk die spontane contacten en gesprekjes!



Het helpt inderdaad als je daar zelf niet moeilijk mee bent en die contacten wel maakt. Maar wat je zegt is het wel jammer sexy4 dat veel die afwachtende houding hebben.Doddie, nogmaals, ik ben het helemaal met je eens. Ik zou willen dat ik mezelf over die drempel van terughoudendheid kon zetten maar ik heb daar veel moeite mee en ik heb het recept nog niet gevonden om er vanaf te komen.
Alle reacties Link kopieren
Nee sorry, zegt me niets. Welke leeftijd/persoon, ben nu toch wel benieuwd? Of stuur wat via sdc, als je dat hier niet kwijt wilt.:) Wel grappig dat je dan moed moet verzamelen, zou het juist leuk vinden als iemand me zomaar aanspreekt, en ik denk dat iedereen dat leuk vindt, dus wat doen we eigenlijk moeilijk met zijn allen? ( vind het zelf soms ook lastig, hoor)Ook al hoeft dat niet gelijk interesse te zijn in meer, of al ben je 60, we zijn daar toch allemaal voor de fun? Volgende keer doen hoor! Wie weet tot de volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
Sexy4u4, volgende keer zal ik het doen, en je hebt wat in de mailbox bij sdc
Alle reacties Link kopieren
Nou en ik ben zo flink geweest ook een poging te doen op sdc en heb ook gemailt. Nu maar hopen dat ik de goede eruit gepikt heb.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om m'n eigen verslagje over ons bezoek aan de Fata in dit nieuwe topic terug te lezen!



A.s. zaterdag staat een bezoek aan Sin City op de planning, aangezien dat de eerste keer daar wordt denk ik dat ik een verslagje ga schrijven



Afgelopen tijd een aantal leuke dates gehad (thuis/hotel). Ook internationale Vrijdag een date gehad met twee super sexy Engelse stellen...weekendje London wordt snel gepland



We swingen nu bijna een jaar en t wordt steeds leuker! Het ontdekken van nieuwe mogelijkheden, dingen die je lekker vind, nieuwe mensen ontmoeten (met steeds weer hun eigen dynamiek) en vooral ook het voor- en nagenieten Het heeft ons leven nu al ontzettend verrijkt!



Het blijft ook leuk om verhalen van anderen te horen en te lezen, dus ik blijf jullie ook dit deel weer volgen...en zal misschien wel wat vaker m'n ideeën delen.
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs en swingen in het algemeen.
Alle reacties Link kopieren
Doddie en mr timid; Ging goed hoor jongens, jullie hebben post.



Klinkt goed, dazzledlady, nog veel swingplezier gewenst, wij hebben ongeveer hetzelfde. Qua belevenis.
Alle reacties Link kopieren
even een privacy vraagje hier stellen.



Ik bemerk dat sommige al weten wie wij zijn op sdc omdat ze dat al van andere forumleden hebben doorgekregen.



Ik heb wel eens toestemming gegeven aan mensen die ik al ken van sdc en het forum dat ze mijn profiel naam aan iemand mochten geven waar ik me wel bekend aan wilde maken, Maar ik vind het niet prettig dat dat zonder toestemming gebeurd en die gene die kijken zich dan niet zelf bekend maken. (bedoeld als net zo kwetsbaar op stellen)



Wij staan er herkenbaar op en wat ik hier anoniem vertel zal ik op sdc niet aan iedereen kenbaar willen maken. Niet iedereen staat er tenslotte het zelfde in en ik heb ook een baan en kinderen.





Ik maak me graag bekend aan mensen waar ik een goed gevoel bij heb maar dat hoeft niet bij iedereen op het forum zo te zijn.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
En wat is je vraag dan, Doddie?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de vraag is, wil je dit niet doen?



Eens met Doddie, stel je op z'n minst net zo kwetsbaar op
Alle reacties Link kopieren
Een vraag om privacy, hier wat zorgvuldiger mee om te gaan en je realiseren dat forummers mogelijk niet bij iedereen van het forum zich bekend wil maken.



En als dat wel gebeurd zelf even een mail sturen en eerst jezelf bekend maken met de vraag of iemand op het viva forum zit.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 19 november 2012 @ 11:49:

Een vraag om privacy, hier wat zorgvuldiger mee om te gaan en je realiseren dat forummers mogelijk niet bij iedereen van het forum zich bekend wil maken.



En als dat wel gebeurd zelf even een mail sturen en eerst jezelf bekend maken met de vraag of iemand op het viva forum zit.Zo heb ik het ook gedaan met mensen die ik meende te herkennen en ik ben het met je eens Doddie. Ook ik zou het niet prettig vinden om door Jan en Alleman gelinkt te worden aan mijn SDC profiel. Graag laat ik dat mijn eigen keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven