Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

19-11-2012 07:23 2832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.



In het begin van Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14 kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Alle reacties Link kopieren
deugniet02,



Helemaal eens met Trixy67. Ga naar een avond voor stellen.

Daar is de sfeer veel meer ontspannen.

Overigens geweldig dat jullie dat gaan proberen, zo is het bij ons ook begonnen.



Tips:

Maak goede afspraken met elkaar over wat je wel en niet wilt.

En vooral: bij twijfel niet inhalen !



Wijzelf (leen65 en ik) hebben de eerste keer niet geswingd, wel mekaar uitgebreid verwend en hier en daar wat voorzichtig gestreeld.

Meteen erna wisten we allebei zeker dat we meer wilden en we konden niet wachten om weer terug te gaan.



Welkom in de swingerswereld !
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Wat leuk hier een topic over te vinden! Ik en mijn partner hebben er wel eens overnagedacht om naar een club te gaan maar ik denk niet dat dat wat voor ons is... Liever zouden we het gewoon gezellig thuis hebben met een stel maar dan wel zonder verplichtingen/verwachtingen (stel dat het niet klikt?) Ik ben hier helemaal niet in thuis maar misschien hebben jullie tips qua sites bv waar we ook leuke stellen kunnen ontmoeten? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
sorry lees nu dat ik beter eerst deel 14 kan lezen.. misschien ben ik dan al een stuk wijzer:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elise, leuk te lezen dat jullie op ontdekking willen gaan! Je kan voor het ontmoeten van andere stellen online naar sdc (swingers dating club) gaan. Je hebt ook andere sites zoals swingersnederland en vele meer. Meeste zijn gratis. Ik heb zelf geen ervaring met sdc, maar hoor niks dan goeds er over. Swingersnederland heb ik wel geprobeerd, maar dat was niet zo erg bevolkt en men reageerde daar ook niet echt veel op elkaar.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
dank je voor de tip ik ga gelijk eens kijken!
excitant.nl is een leuke site voor alleen stellen en bi-meiden, hier zullen jullie je snel op je gemak voelen. Naast sdc.nl is er ook adultmatch.nl.

Wij adviseren jullie om je op meerdere sites in te schrijven zo heb je wat vergelijkingsmateriaal en weet je meteen waar jullie je het meest thuis voelen.

Het inschrijven en surfen op deze sites is meteen leuk en spannend voor jullie en geeft goede gespreksstof voor jullie fantasiën.
Alle reacties Link kopieren
Graag in deel 16 verder dit deel heeft >3000 items
Delen doe je samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven