Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Pffff wordt inderdaad een heet weekend hmmmm
love life
Alle reacties Link kopieren
Komende weekend moet ik werken maar hebben wij ook verticale afspraken staan. Idem het volgend weekend het laatse weekend van juli wordt het misschien weer de fun.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
volgend week eerst avondje feesten met verticale vrienden en daarna nog een heet avondje hopelijk
love life
Alle reacties Link kopieren
Zal wel snikheet zijn in de orgiezolder als het zo'n tropische dag is.
Alle reacties Link kopieren
Die was gisteren bij de Fata al dicht, maar zal niet door de warmte zijn geweest.
love life
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig was de zolder in de Fun niet dicht. Daar begon ons amerikaans avontuur.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend naar Eroxx geweest.



Voor ons een beetje tegengevallen omdat de mensen die we er de vorige keer hebben ontmoet er ook waren. Toen was het echt gezellig, maar deze keer hadden die zoveel gedronken dat ze echt lastig werden. We hebben echt moeten uitkijken de ganse avond om ze te proberen te ontlopen, want neen verstonden ze niet. We zijn dan ook redelijk vroeg al vertrokken.



Wel een beetje spijtig, maar ondanks dit toch nog een ontspannende avond geweest voor ons.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging jullie Amerikaanse avontuur dan?
quote:Jerry_B schreef op 27 juni 2015 @ 22:23:

Na een tijdje schakelde de DJ over op rustigere muziek, we hebben nog een tijdje zitten wachten op het scheidsrechtersfluitje waarover hier eerder werd geschreven, maar die hebben wij niet meer gehoord.....afgeschaft ?





O dat is jammer zeg...dat vond ik juist altijd het toppunt van de avond!!

Jammer! Nu ga ik niet meer
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 29 juni 2015 @ 12:13:

Hoe ging jullie Amerikaanse avontuur dan?Bedoel alleen dat wij een erg leuk amerikaans stel zin tegengekomen op de zolder bij de Fun. We kregen best veel aandacht boven van stellen en zij waren gewoon erg lekker.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:gheel schreef op 29 juni 2015 @ 06:36:

Dit weekend naar Eroxx geweest.



Voor ons een beetje tegengevallen omdat de mensen die we er de vorige keer hebben ontmoet er ook waren. Toen was het echt gezellig, maar deze keer hadden die zoveel gedronken dat ze echt lastig werden. We hebben echt moeten uitkijken de ganse avond om ze te proberen te ontlopen, want neen verstonden ze niet. We zijn dan ook redelijk vroeg al vertrokken.



Wel een beetje spijtig, maar ondanks dit toch nog een ontspannende avond geweest voor ons.Wat vervelend en irritant zeg. Kon je ze er niet op aanspreken? Wij zijn een keer gestalkt of zoiets bij Bornedries. Een koppel wat we absoluut niet zagen zitten bleef ons maar volgen. Hints hielpen niet. Leenman heeft ze toen rechtstreeks duidelijk aangesproken en dat hielp. Maar goed, ze waren niet dronken.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetKiss schreef op 29 juni 2015 @ 12:18:

[...]





O dat is jammer zeg...dat vond ik juist altijd het toppunt van de avond!!

Jammer! Nu ga ik niet meer



Vond het tamelijk hilarisch beschreven hier, dus dat wilden wij wel eens zien......Misschien hebben we niet lang genoeg gewacht, we stonden te popelen om naar boven te gaan dus na een kwartiertje of zo zijn wij maar eens boven gaan kijken. En daar was bijna iedereen al te vinden.



Maar om eerlijk te zijn: wij gaan waarschijnlijk niet meer naar deze avond, ik denk dat een gewone zaterdagavond of de kinky edities iets beter bij ons passen. Net iets relaxter. We waren op bepaalde momenten een beetje tè populair en wij zijn best wel selectief. Een keertje iemand afwijzen is niet zo'n probleem maar als je het aan de lopende band moet doen dan wordt het wat vermoeiend. Gelukkig werd de avond gered door een ander relaxed stel waarmee het goed klikte.
Wij twijfelen,



Welke zullen we as zaterdag doen?



Mystique

Fun

Of de fata?
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 29 juni 2015 @ 14:02:

Wat vervelend en irritant zeg. Kon je ze er niet op aanspreken? Wij zijn een keer gestalkt of zoiets bij Bornedries. Een koppel wat we absoluut niet zagen zitten bleef ons maar volgen. Hints hielpen niet. Leenman heeft ze toen rechtstreeks duidelijk aangesproken en dat hielp. Maar goed, ze waren niet dronken.Neen, dat was het probleem. Volgende keer beter
Alle reacties Link kopieren
Wij willen zaterdag weer naar mystique gaan,alleen hopen we wel dat er meer mensen deze plannen hebben.



Aangezien het weer echt super super warm is!
Alle reacties Link kopieren
quote:pami87 schreef op 30 juni 2015 @ 09:19:

Wij willen zaterdag weer naar mystique gaan,alleen hopen we wel dat er meer mensen deze plannen hebben.



Aangezien het weer echt super super warm is!

Wij gaan voor de eerste keer, en hebben de plannen om naar Mystique te gaan. Puur alleen omdat we zowat om de hoek wonen.

Dat het door de warmte minder druk zou zijn, is misschien alleen maar prettig voor ons.
Ik heb ooit met 30+ graden op zolder gelegen bij Mystique, ging bijna van mijn rekje. Echt achterlijk heet. Maar de tuin is dan weer heeeeeerlijk. Het zwembad is onverwarmd trouwens, dat je daar even rekening mee houdt ;) Gelukkig zijn er beneden ook speelruimtes.



Veel plezier!
quote:pami87 schreef op 30 juni 2015 @ 09:19:

Wij willen zaterdag weer naar mystique gaan,alleen hopen we wel dat er meer mensen deze plannen hebben.



Aangezien het weer echt super super warm is!Daten😉 wij willen gaan.
Ik had niet aan de hitte gedacht 😨



Geen airco daar?



Leuk al die viva forum mensen. Haha. Wie weet komen we elkaar tegen.
Alle reacties Link kopieren
Chantal,wij ook 1 keer gas geven en we staan binnen😂



Leuk en spannend jullie eerste keer!



Rozaromee,wie weet treffen we elkaar 😀
Nee, daar is geen airco, en op zolder lig je echt onder het schuine dak, dus snoeiheet. Kan ook wel wat hebben hoor, zweetlijven... Maar zoals gezegd, de tuin is ook erg prettig. Vergeet je niet in te smeren ;)
Alle reacties Link kopieren
Een zolder in Mystique? Bedoel je niet gewoon "boven"?

Hmm... ik voel een clubdate aankomen Mokje!
...
Ja, dat is boven, maar dat is gelijk onder het schuine dak!



Haha, ik ook!!
Alle reacties Link kopieren
Als je dan toch een mooi tuinleven wil hebben moet je zondag naar de Fata! Da's een aanrader!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van mening dat Viva een boxer moet regelen voor de heren. Met grote letters..VIVA er op. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven