Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen hebben wij ook kennis kunnen maken met een 'feestje' bij mensen thuis.



Het is echt totaal anders dan naar een club gaan. Wij hebben ook hiervan genoten. In totaal 4 koppels. We zijn zelfs internationaal gegaan, want de helft was van Nederlandse nationaliteit, de andere helft Belgisch.



Het klopt inderdaad wel dat het een verrijking kan zijn. Voor ons is het dit in ieder geval toch het geval.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal. Na een jaartje pauze morgen naar Moordrecht. Weer spannend en we zijn heel benieuwd of er wat veranderd is tov vorig jaar. Gaan rond zessen. We hebben nog nooit het 'buitengebeuren' meegemaakt. Wil iemand ons daar iets over vertellen? Bloot buiten? Of in bikini? Of in lingerie? Actie buiten of allemaal relaxed aan 'n wijntje?



We zijn een goed verzorgd stel, begin veertig en hebben echt weer 'ns zin in een ontspannen avondje met spanning als het op het (tuin?)pad komt.
Alle reacties Link kopieren
Nooit bij de Fun buiten geweest. Wel bij de Fata. Daar ging men in lingerie en was er veel actie buiten. Ook leuk idee dat het verkeer over de A1 langsraast terwijl achter de schutting volop actie is! Ondanks het kleine zwembad is het echt wel een aanrader.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-08-2015 12:23
Reden: Hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:fitch schreef op 23 augustus 2015 @ 10:11:

Nooit bij de Fun buiten geweest. Wel bij de Fata. Daar ging men in lingerie en was er veel actie buiten. Ook leuk idee dat het verkeer over de A1 langsraast terwijl achter de schutting volop actie is! Ondanks het kleine zwembad is het echt wel een aanrader.Was dit gewoon op een weekendavond? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de zondagmiddag bij de Fata, maar ik vraag me ook een beetje af of er meer actie is dan een beetje borrelen rond het zwembad ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ventjuh schreef op 23 augustus 2015 @ 11:01:

-Dit is geen visvijver. Ik heb je gestaft. Gewone vragen kunnen hier gesteld worden, als je op zoek bent naar een date, moet je niet hier zijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-08-2015 17:23
Reden: Verwijderd ivm hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Fitch. Weliswaar weten we nu nog niks over de Fun op zondag, maar zal allemaal wel op elkaar lijken. We zijn benieuwd, in het echt licht is het allemaal natuurlijk wat plastischer, maar laten we dat ook maar 'ns meemaken.



Nee, vissen maar in de vijver, of in 'the pool'. haha, maar geen nat pak halen dan!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een keer op een zonnige zondagmiddag bij de Fata geweest. Ongeveer de helft van de stellen was toen in lingerie en de helft was naakt. De meeste liggen een beetje te zonnen en te friemelen bij elkaar. Maar sommige stellen waren ook oraal met elkaar bezig. Niet echt veel interactie tussen de stellen was er toen. Wij lagen op een gegeven moment wel met een ander stel op 1 bed en wat met hun gezoend en gevoeld. De meeste actie was toen toch vooral 's avonds boven.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook nooit bij de fun buiten geweest bij de fata wel.Het lijkt me in de fun hetzelfde sommige naakt en sommige in lingerie.

Zou gewoon lingerie meenemen en kijken wat je prettig vind,in de fata was toen aktie binnen en buiten al was er inderdaad weinig contact met anderen stellen ,later wel heerlijk van stel genoten.

gewoon lekker gaan en je ziet vanzelf hoe t loopt elke keer is weer anders.

Heel veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
quote:boterham123 schreef op 23 augustus 2015 @ 11:11:

[...]





Was dit gewoon op een weekendavond? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de zondagmiddag bij de Fata, maar ik vraag me ook een beetje af of er meer actie is dan een beetje borrelen rond het zwembad ;)Was op een vrijdagavond. In het volle licht zal de vibe wellicht anders zijn, al ben ik zelf een groot liefhebber van vrijen met de zon op je billen! 😃
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers. Het was echt geweldig zondag. We gingen wat laat en werden meteen in de tuin getrakteerd op een trio met een mooie vrouw met twee mannen. Binnen uiterst nette ontvangst door de nieuwe eigenaresse. Goed verzorgde, vriendelijke mensen om ons heen die best in waren voor spannende actie! Vooral in de kinky kamer en het zwembad was het echt leuk en geil.

Wat een verademing na toch mindere ervaringen van een jaar terug.

Aanrader dus en wij gaan weer vaker!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja! Je loopt bij de Fun vanaf de parkeerplaats door de tuin heen om bij de ingang te komen! Was ik ff kwijt, tijd niet meer in Moordrecht geweest.



Fijn dat 't nu goed bevallen is.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Wij zij. Onlangs onze eerst keer geweest bij club monique. Prima bevallen en smaakt naar meer. Geen sexueel contact gehad met anderen, maar voor het eerst vrijen terwijl anderen je bekijken was al bijzonder genoeg. Wij zijn eigenlijk voor ons tweede bezoek op zoek naar een dame voor v-v en v-v-m contact. Lees over fun tegenstrijdige berichten terwijl een paar in monique the fun juist adviseerde. Wij net 40 laten graag jullie ervaringen op ons af komen.
Alle reacties Link kopieren
Hi Romein, leuk zo'n ontdekkingstocht toch? We doen dit nu zo'n vijf jaar. Wat voor ons na een jaartje pauze het belangrijkste is gebleken is een erotische sfeer waarin ongedwongenheid voorop staat. Dus is er VV toenadering, kan het leiden tot spannend contact, en VM ook. Tip aan jullie: zoek nou niet een VV contact via dit medium, echt kansloos. Laat het gebeuren in een club en eigen initiatief levert vaak leuke reacties op. Zorg dat je je goed voelt, trek iets aan waarin je prettig voelt en echt waar, succes verzekerd. En natuurlijk, als veertigers gaat het echt niet lukken met een bloedmooi stel twintigers! Net zomin als het mij niet lukt net die man met het hele grote gereedschap te vinden, - zucht -.

De fun is naar onze ervaring echt leuker en mooier geworden, zowel qua ambiance als publiek, we vonden het echt weer fijn afgelopen zondag!
Alle reacties Link kopieren
Hallo plezierenfun. Dank voor je reactie. Het is idd een leuke ontdekkingstocht met veel spanning. Wij zijn bijv nog nooit in een bloot sauna geweest en nu hebben wij sex terwijl iedereen ons zou kunnen bekijken. De sfeer was echt ontzettend relax en voelde mij daar veiliger als in menig discotheek. Het is niet mijn bedoeling contact via het forum te gaan leggen, maar ben wel op zoek naar een club waar dat de meeste kans van slagen heeft. Lees de laatste reacties van the fun die mij zwaar tegenvallen, maar goed dat jij positief bent. Mij een raadsel waarom je een man moet vinden met dat hele grote gereedschap.....ik moet er niet aan denken, normaal is goed genoeg en zo heeft ieder zijn ding natuurlijk. Nogmaals wat een heerlijke sfeer hangt er in zo een club.
Alle reacties Link kopieren
Hi Romein. Goed om te lezen. Hele grote gereedschap? Well........😌. Ik vind een mooie, grote p.. echt alleen al mooi om naar te kijken, aan te raken en lange halen te maken. Verder kan ik best veel hebben, heerlijk. Zondag echt zó'n mooie man met werkelijk een prachtig exemplaar gezien in the pool. Veel oogcontact gemaakt, maar zijn vriendin was erg afwerend naar iedereen. Gelukkig mag ik niet mopperen over mijn partner, dus het kijken alleen al en ondertussen in de bubbels mijn partner en een man naast me aftrekken was al heel erg oke.😉
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben verschillende trio's gezien op onze eerste avond en die bestonden allemaal uit v-m-m.

Terwijl wij juist dachten dat er eerder contact tussen de dames zou zijn. Ik heb nog nooit met een vrouw gevreeen, maar voordat ik ooit overweeg het met een extra mancte doen wil ik eerst schaken met een extra vrouw.......
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder! Onze ervaring is dat er juist veel meer VV actie is in the fun. Hoewel ik toch écht van de mannen ben, is het in zo'n erotische omgeving toch best wel fijn en spannend om met 'n vrouw te vrijen. Buiten de club niet mijn ding, heb ook meer met mannen dan met vrouwen. Dus....... Wat sfeer met je kan doen.

Dus..... Wieweet komen we elkaar 'ns tegen, tegen een leuke, spontane vrouw zeg ik geen nee😏
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten.Mijn club ervaringen zijn juist dat je in een club makkelijk aan v v contact komt,hou er zo van

Eigenlijk gebeurt het van zelf. Heerlijk al wil ik er daarna wel graag een man bij en ja groot geschapen is zeker niet verkeerd,hebben dat al aantal keer mogen ervaren.

Wat clubs betreft het is heel persoonlijk waar jullie je prettig voelen dus gewoon meerdere clubs uit proberen en bedenken dat de ene avond heel anders kan zijn als de volgende.



Ook zou je voor vvm of mvv naar een gigolo of lovergirl avond kunnen gaan volgens mij hebben meerdere clubs zulke avonden.

Verder heel veel plezier op jullie ontdekkingsreis vind het nog steeds heerlijk na 5 jaar en ben nog lang niet klaar met ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan vrijdag voor het eerst, naar Mystique. En hoewel we in principe alleen met elkaar aan de gang gaan de eerste keer, zou mijn vrouw zeker open staan voor vv of zo. Maar gebeurt dat vaker, echt alleen vv of willen de mannen dan ook altijd meedoen?



We hebben afgesproken dat er dat sowieso niet de eerste keer doen.



Joey
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Het eerste contact bij ons verloopt vaker via vv contact. Dit echter nooit op mijn initiatief omdat ik eigenlijk altijd eerst naar mannen kijk. Wij zijn gewoon samen op zoek naar een leuk stel en gaan dan weer snel onze eigen weg als er verder geen contact is met de man of de vrouw met mijn man.



Eind september gaan wij er zelf weer op uit. Misschien ook wel naar Mystique hoewel ik ook weer eens graag naar de fun zou willen gaan.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben wel eens stellen ontmoet waarbij het puur om vv contact ging vaak werd dit bij een praatje/ aftasten ook al aangegeven.

Mijn ervaring is dat best veel vrouwen het willen en vaak vinden de mannen het heerlijk om alleen te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Stermaanenzon, mijn vrouw kan nu al helemaal niet meer wachten tot het vrijdag is !
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan en heel veel plezier vrijdag,en in mystique gaat dat zeker lukken
Alle reacties Link kopieren
Dat is onze ervaring ook, het lijkt of zeker de helft van de vrouwen het wel leuk vindt om met andere vrouwen te spelen.Soms blijft het wat wat strelen maar vaak ook oraal. We hebben meegemaakt dat een vrouw alleen maar met mijn vriendin wilde en niet door mij aangeraakt wilde worden, maar ook dat het een opmaat was tot soft swap zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven