Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Keesadam, wij waren ook afgelopen zaterdag in de Fun.

Inderdaad veel koppels voor de eerste keer, dat is best leuk, sfeer was goed, maar voor ons veel te rustig.

Dan is de fun eigenlijk weer te groot?
quote:2stel schreef op 07 oktober 2014 @ 19:59:

Waar regelen jullie die afspraakjes?Lees dit draadje eens vanaf de tweede pagina Aanpak voor een extra man er bij

en verder gewoon in een PC of sexbios.

Er zijn ook prima chatsites zoals chatten.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:jajajade49 schreef op 07 oktober 2014 @ 23:28:

Volgens mij mag ik hier geen sites noemen, maar Google is your friend...waarom zou je hier geen site mogen noem? wij melden regelmatig dat we een date via bv sdc hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hier een Fun ganger. Zaterdagavond is erg leuk. Veel jonge mensen. Ik bi meid heb het er erg naar mijn zin.
Alle reacties Link kopieren
yess!!



We gaan weer zondag naar F4two! Manlief kwam met het lumineuze idee dat ik een beetje gedienstig moet zijn zondag.... ben benieuwd, vind dat wel een lekker idee!



Nog meer liefhebbers voor zondag?
Zaterdag weer lekker met mijn vriendin naar een PC, hebben we zin in.
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag gaat club oase in Ammerzoden open. Zijn er mensen die daar heen gaan?

Voor mij helaas ver weg maar misschien dat er iemand die hier meeschrijft heen gaat. Als ik van anderen heb gehoord of het de moeite waard is onderneem ik de reis misschien het weekend erop wel.
Alle reacties Link kopieren
Wij willen volgende week vrijdag (17 okt) weer eens gaan. We zijn nu enkele keren bij Fata Morgana geweest en we overwegen nu eens de Fun4Two te proberen.



Nu zagen we op de website dat het dan all-in night is. Dat betekent dat stellen een vriend of vriendin extra mogen meenemen. Betekent dat in de praktijk dat er een mannenoverschot is of is de balans nog steeds redelijk in evenwicht?



We zijn voornamelijk geïnteresseerd in stellen namelijk, niet in jagende mannen zoals in een sex cinema.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn afgelopen maand bij de all-in avond geweest. Wat mij op viel was dat er wel meer mannen waren, maar geen 'overschot' om het zo te zeggen. Er liepen ook gigolo's rond. Dus wat dat betreft genoeg voor de stellen en single dames die daar op uit zijn. Wij hebben geen last gehad van de heren. Er waren genoeg andere stellen die ook een stel op zochten zoals wij. Wij hebben een prima avond gehad.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Niemand naar de fun zondag?
Dan zal het er niet druk zijn als niemand gaat
Alle reacties Link kopieren
Wij twee wel. Gelukkig is dat ook nog steeds heerlijk......
Alle reacties Link kopieren
Voor ons net iets te ver rijden, wij gaan naar de Gallery's.
Alle reacties Link kopieren
Summernights, thanks voor de feedback. Misschien ook wel spannend om eens met een man extra te proberen. Of met een stel die nog een man erbij heeft, dus met zijn 5en



Eerder hebben we al trio's in de parenclub gedaan, mvm en mvv/ vmv en dat beviel erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Voor de eerste keer erotisch uit geweest,was altijd al eens een wens van ons samen,lekker super sexy gekleed uitgaan maar niet naar die wilde party's en opdringerige parenclubs,gewoon wij met z'n tweetjes met goede afspraken en vertrouwen,doch lekker genieten van elkaar in een ongedwongen atmosfeer,nou gegoogeld en sexy uitgaan in Tilburg geprobeerd en .....super bevallen allerlei pluimage maar iedereen super vriendelijk en geen press.

Je bent geheel vrij hoever je wilt gaan in kleding/lingerie je kan je eigen grenzen opzoeken en waar je jezelf lekker in voelt absoluut geen competitie,het is er klein voor zo'n 20 / 25 koppels,o sorry alleen koppels toegestaan daar, enne... geen sex wel pleasen en teasen en een ietjes meer.........dit is geen probleem en het buffet is prima en de kwaliteit prijs is ook goed.Wij hebben het er v/d eerste keer super gehad,lekker sexy dansen, en heerlijk geil kunnen relaxen op de bank super avond gehad echt kicken gaan we vaker doen,groetjes.
geniet
Alle reacties Link kopieren
Voor de eerste keer erotisch uit geweest,was altijd al eens een wens van ons samen,lekker super sexy gekleed uitgaan maar niet naar die wilde party's en opdringerige parenclubs,gewoon wij met z'n tweetjes met goede afspraken en vertrouwen,doch lekker genieten van elkaar in een ongedwongen atmosfeer,nou gegoogeld en sexy uitgaan in Tilburg geprobeerd en .....super bevallen allerlei pluimage maar iedereen super vriendelijk en geen press.

Je bent geheel vrij hoever je wilt gaan in kleding/lingerie je kan je eigen grenzen opzoeken en waar je jezelf lekker in voelt absoluut geen competitie,het is er klein voor zo'n 20 / 25 koppels,o sorry alleen koppels toegestaan daar, enne... geen sex wel pleasen en teasen en een ietjes meer.........dit is geen probleem en het buffet is prima en de kwaliteit prijs is ook goed.Wij hebben het er v/d eerste keer super gehad,lekker sexy dansen, en heerlijk geil kunnen relaxen op de bank super avond gehad echt kicken gaan we vaker doen,groetjes.
geniet
Zo zijn wij hier allemaal begonnen en nu is het een grote orgie

Zonder gein, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Waar in Tilburg zijn jullie geweest?
Alle reacties Link kopieren
HoiDedoper, Ja ik dacht al kan mijn reactie wel?

Maargoed we zijn naar sexy uitgaan geweest gewoon effe googelen en via de site kan je dan contact maken het is er twee keer in de maand wij vonden het super,we denken wel dat we het gaan combineren maar voor een eerste keer was het super maar we hadden alle twee na de eerste schroom eigenlijk wel zin om zeker op het eind v/d avond wel erg veel zin [super heet] effe van bil te gaan effe inhouden maar heb m/n 'mannetje' wel goed bedient.....

voor de volgende keren lijkt een combi met de fata en fun4two ons ook wel wat.
geniet
Alle reacties Link kopieren
Laat ik het voorzichtig stellen:



Je bent 0 dagen lid. Valt hier binnen met iets in Tilburg. Ik zoek en google en facebook en vind geen locatie of adres. Je moet reserveren via de site ..... Je hebt een leuke avond gehad samen.. hoe zag de gelegenheid er uit? Hoe waren de andere 20 a 25 stellen?
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
reclame tot en met
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Natuurlijk kan je reactie, graag zelfs.

Erotisch uit gaan gaat ook heel goed met zijn tweetjes.

In mijn vorig leven ging mijn partner sexy gekleed de kroeg in en ik kwam even later binnen. Zij geilde de mannen een beetje op en ik speelde het spel mee. De mannen probeerde haar te versieren en ze had veel plezier. Op het einde van de avond deed ik net of ik haar ook wilde versieren en dat lukte zogenaamd. Wij weer goed geil samen de kroeg uit. De mannen die haar probeerde te versieren stonden neergeslagen te kijken. Waarom hij wel en wij niet.

Het wond ons op en thuis hadden wij dan spetterende sex.

Ik zal eens gaan Googlen.
Alle reacties Link kopieren
Had je daar een FB pagina en een website zonder locatie en adres voor nodig DeDoper?
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
quote:vigan schreef op 15 oktober 2014 @ 20:54:

HoiDedoper, Ja ik dacht al kan mijn reactie wel?

Maargoed we zijn naar sexy uitgaan geweest gewoon effe googelen en via de site kan je dan contact maken het is er twee keer in de maand wij vonden het super,we denken wel dat we het gaan combineren maar voor een eerste keer was het super maar we hadden alle twee na de eerste schroom eigenlijk wel zin om zeker op het eind v/d avond wel erg veel zin [super heet] effe van bil te gaan effe inhouden maar heb m/n 'mannetje' wel goed bedient.....

voor de volgende keren lijkt een combi met de fata en fun4two ons ook wel wat.Hoe bedoel je combi: die tent in Tilburg & Fun,, die tent in Tilburg en Fata, of de Fun en Fata? Is niet echt bij elkaar o pde route he, Tilburg / Moordrecht /Muiden?
Alle reacties Link kopieren
Hallo diedo,

Inderdaad kom maar zo binnen moet toch een keer de eerste keer zijn? en dit is onze eerlijke eerste ervaring enja voor ons is het super bevallen,leuke en lieve koppels wel enkele groepjes maar das logies we kwamen er ook meer zo binnen vallen,nee gewoon contact opnemen via de site en je krijgt alle info. onder sexy uitgaan.com

En nee dit was geen reclame,gewoon een leuke ervaring mogelijk voor meer koppels die ook nog drempelvrees hebben en nog graag net als ons op zichzelf willen blijven en toch net iets meer als thuis lekker iets meer willen,gewoon een keer proberen.

ik kan me voorstellen,ja ieder is zo begonnen het lijkt mij ook verslavend tis echt kicken jamie,jamie....
geniet
Alle reacties Link kopieren
Wat is jamie jamie... T is namelijk nogal om de hoek



Vigan.... hoe zag de locatie eruit? Wat was er meer dan dansen? Hoe gingen de andere gasten gekleed? Wat kan er wel, wat kan er niet? vragen, vragen, vragen...



En de vraag van Naara staat ook ...
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven