Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Als er een kleine groep hier actief is dan lijkt dat al snel een kliekje. Dan hierbij de oproep om je vooral niet te laten afschrikken door wat anderen schrijven en gewoon dat neer te zetten wat je kwijt wilt, de reacties hierop kunnen de lezers zelf wel filteren op relevantie.
Alle reacties Link kopieren
Er wordt hier m.i. te weinig geschreven om over een kliekje te kunnen spreken. Wat ik wel merk is dat er maar weinigen reageren op "hee, wie van hier gaat zondag ook naar de fun"? Ik zou daar zelf ook niet op reageren, wil forum en real life graag scheiden.



Karinabos, je doelt Keesadam? Ik snap je wel maar je kunt er ook voor kiezen daar overheen te lezen. Ik denk niet dat hij het echt rot bedoelt.

Ik heb ook niet zoveel met die club -ons kent ons- maar ik snap ook dat het heel "eigen" voelt als je ergens vaak komt.
...
Alle reacties Link kopieren
Hij bedoelt het misschien niet rot maar het komt wel erg rot zijn toetsenbord uit. Het zou hem sieren als hij zijn achterdocht voor zichzelf zou houden.
Alle reacties Link kopieren
Zelf ervaar ik het niet als een kliekje hier maar ik kan me voorstellen dat sommige opmerkingen nieuwkomers afschrikken. Ik lees ze ook soms met kromme tenen omdat ik hetzelf anders zou formuleren. Anderzijds neem ik niet alles letterlijk omdat je immers de persoon niet hoort of ziet en je dit dus al snel zelf invult. Och en dat botte, denk ik vaak ik weet wie het zeg. 't Is niet altijd op z'n plaats maar ik kan het ook vaker waarderen als iemand gewoon zegt wat ie denkt.

Mijn advies komt overeen met die van MaenRo gewoon hier neerzetten wat je zelf kwijt wil. En de reacties hierop? Neem ter harte waar je wat aan denkt te hebben en de rest? Laat lekker van je afglijden.

En please reageer gewoon hier. Ik vind het juist erg leuk wanneer er weer nieuwe schrijvers bijkomen met een ander verhaal en andere mening.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak heb ik mijzelf nu herhaalt??
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw hier heeft een toegetakeld toetsenbord bij haar I-pad en het gaat meteen mis...sorry!!!
It's never too late start living!
Helemaal met je eens, Leen!
Alle reacties Link kopieren
ook met je eens hoor, |Leen, even doorheen prikken. Maar dat is ongetwijfeld voor sommigen (hoeveel?) moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wij gaan zaterdag 1/11 naar de fun. Nu hebben we hier al veel tips gelezen dus we zouden gewapend moeten zijn.

We waren er al eens en toen hielden we het op kijken en bekeken worden. Nu willen we graag wat meer in gesprek raken met andere koppels en we zien wel wat er van komt.... .

We zijn zelf 38v slank en 40m normaal.

Moesten er mensen ook gaan en als die zin hebben in praatje, mag je dat altijd laten weten.

Ook car poolen (afspreken ergens tussen Brussel en Antwerpen) is een optie....goed voor milieu en portemonnee

Groeten,
Alle reacties Link kopieren
Alvast veel plezier Otherdouble !
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Otherdouble. Wij hebben ook plannen maar het is nog de vraag of het de Fun wordt.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de adviezen. Altijd fijn om de mening van experts te horen.

Ik vind niet echt dat hier een kliekje is eigenlijk. Tuurlijk heb je wel eens reacties, waar je zelf anders over denkt, maar ja, dat is ook weer het charme van een forum. En ik vind het juist fijn dat hier meerdere mensen schrijven met veel ervaring, zo krijg je toch een heel goed beeld van bijv een pc.
Alle reacties Link kopieren
staat ome gerrit nog aan de deur?:-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, geloof het wel. Hoe lang staat die beste man daar eigenlijk al?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Ome Gerrit? Eerste keer niet echt opgevallen. Komende zaterdag maar eens goed kijken. Knoop doorgehakt hier. We gaan lekker naar de Fun!!
It's never too late start living!
spuit 11: ik vind het vooral jammer dat bij vragen van nieuwe mensen soms vooral wordt gereageerd met 'lees maar even terug' , dat is toch een drempel volgens mij



on topic: geen clubervaring nog, wel fetish party nr 2 bezocht, Toxic deze keer, was wel leuk maar erg druk, en voor ons niet genoeg ruimte om wat te spelen helaas
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op 26 oktober 2014 @ 18:54:

Ja, geloof het wel. Hoe lang staat die beste man daar eigenlijk al?Nou, we zien hem al een jaartje of 10 aan de deur staan?
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort hebben we een date gepland staan met een leuk stel. Vorige keer toen ze hier te gast waren, namen ze een lekkere massage-olie mee. Dit keer zijn wij te gast en zoek ik nog een leuk (ondeugend) cadeautje. Iemand leuke tips? Nemen jullie wel eens een cadeautje mee op date?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 oktober 2014 @ 03:48:

[...]

[...]





PC en BDSM laat zich best heel goed combineren, weet ik uit eigen ervaring ;)



Voorlopig houden we die 2 nog even gescheiden, maar wie weet over een poosje..

Als iemand 11 maanden gelezen tegen me gezegd zou hebben dat ik PC's zou bezoeken, of met BDSM bezig zou zijn zou ik ze gezegd hebben dat ze nog maar een neut moesten gaan drinken, zo grappig waar je op je "oude" dag nog achterkomt, heerlijk !
quote:grenada schreef op 26 oktober 2014 @ 17:03:

staat ome gerrit nog aan de deur?:-)

Yep, ome Gerrit is still alive and kicking



Wie is er wel eens naar de Gigolo Night en/of de Black Edition in Mystique geweest, en wil daar hier iets over vertellen?
Alle reacties Link kopieren
wij zijn wel eens naar de gigolo avond geweest. Dat is een gewone vrijdag net als elke andere. Er lopen alleen een stuk of 10 door de Fun uitgenodigde mannen rond. En die kun je aanspreken en als het van alle kanten kikt meenemen voor wat extra fun.



Het zijn geen lelijke mannen, maar zeker niet allemaal van die types, die je misschien voor ogen hebt. Dus niet 1 meter 90, zwaar gespierd en dergelijke. En ze zijn allemaal wat verschillend, de een wat groter, de ander een kleurtje, de volgende wat ouder of jonger.



En ze dringen zich zeker niet op, ze wachten tot ze aangesproken worden. Tenminste dat is onze ervaring van een keer of 3 of 4 gigolo avonden. Je kunt dus ok makkelijk funnen zonder dat je je wat aantrekt van deze mannen.

heb je hier wat aan?
quote:jajajade49 schreef op 28 oktober 2014 @ 01:05:

[...]





Voorlopig houden we die 2 nog even gescheiden, maar wie weet over een poosje..

Als iemand 11 maanden gelezen tegen me gezegd zou hebben dat ik PC's zou bezoeken, of met BDSM bezig zou zijn zou ik ze gezegd hebben dat ze nog maar een neut moesten gaan drinken, zo grappig waar je op je "oude" dag nog achterkomt, heerlijk !



Ik moest even spieken in je profiel hoe oud "oude dag" was. Mijn man en ik willen binnenkort ook eens naar een parenclub, maar als ik over jong en mooi lees bij Fun4Two dan voel ik me met mijn 43 al ongemakkelijk. Ondanks dat ik redelijk slank ben en er jonger uitzie. Tussen mijn oren werkt dat kennelijk anders.

En zondag met iets ouder publiek is oppastechnisch niet zo handig. Ik dub nog even verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 28 oktober 2014 @ 08:52:

[...]





Ik moest even spieken in je profiel hoe oud "oude dag" was. Mijn man en ik willen binnenkort ook eens naar een parenclub, maar als ik over jong en mooi lees bij Fun4Two dan voel ik me met mijn 43 al ongemakkelijk. Ondanks dat ik redelijk slank ben en er jonger uitzie. Tussen mijn oren werkt dat kennelijk anders.

En zondag met iets ouder publiek is oppastechnisch niet zo handig. Ik dub nog even verder.



joh, met 43 ben je absoluut niet te oud!!!



Met ouder publiek op zondag wordt eerder 50 en 60 plus bedoeld.



Gewoon gaan hoor, en eens de sfeer proeven. Alleen jij kunt beoordelen of het wat voor jullie is. Laat je niet door andere info van de wijs brengen.
quote:grenada schreef op 28 oktober 2014 @ 08:43:

wij zijn wel eens naar de gigolo avond geweest. Dat is een gewone vrijdag net als elke andere. Er lopen alleen een stuk of 10 door de Fun uitgenodigde mannen rond. En die kun je aanspreken en als het van alle kanten kikt meenemen voor wat extra fun.



Het zijn geen lelijke mannen, maar zeker niet allemaal van die types, die je misschien voor ogen hebt. Dus niet 1 meter 90, zwaar gespierd en dergelijke. En ze zijn allemaal wat verschillend, de een wat groter, de ander een kleurtje, de volgende wat ouder of jonger.



En ze dringen zich zeker niet op, ze wachten tot ze aangesproken worden. Tenminste dat is onze ervaring van een keer of 3 of 4 gigolo avonden. Je kunt dus ok makkelijk funnen zonder dat je je wat aantrekt van deze mannen.

heb je hier wat aan?

Ja daar heb ik wat aan .



Hoe herken je die mannen, vanaf hoe laat lopen ze rond/zijn ze aanwezig?
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 28 oktober 2014 @ 10:29:

[...]



Ja daar heb ik wat aan .



Hoe herken je die mannen, vanaf hoe laat lopen ze rond/zijn ze aanwezig?Tijd weet ik niet meer, maar om 10 of 11 uur worden ze geïntroduceerd en ze dragen een strikje op hun verder blote bast:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven