Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Leen, heb ik jullie het bubbelbad in zien stappen (denk ik dan)! Jullie hebben een ontzettend leuke (open) uitstraling. Was ook duidelijk aan jullie beider glimlach te zien dat jullie het erg naar jullie zin hadden.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is gewoon toevallig dat ik deze week 2 van zulke ervaringen lees en hoor.



Bij orale seks is het risico klein dat je iets krijgt. Maar dan denk ik... je hebt die piemel toch niet onbeschermd ergens ingestoken? Of wat heb jij net voor iemand afgelebberd? Het is puur dat soa ding, ik heb absoluut geen moeite met seks sappen. Een condoom pijpen word ik ook niet enthousiast van. Lastig vind ik het.



Het wordt mijn eerste keer, ik ga met een vriendin en haar vriend mee. De verhalen schrikken mij niet af in de zin dat ik niet meer ga. Ik ben veeeeel te nieuwsgierig om niet te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig dat het je niet afschrikt Hint. Gewoon zelf ervaren. Zo'n leuke avond dan, niet zo'n lomperik in je mond.

Ik hoor inderdaad wel eens dat een man klaarkomt in de mond van een vrouw. Dat is echt not done in swingersland, ik vraag me dan wel af wat voor lompe mannen dat zijn. En wat voor ervaring ze hebben.

Ik heb echter wel de indruk dat het uitzonderingen zijn.

Ik heb het zelf bijna eens aan de hand gehad. Het kwam heel erg snel en redelijk onverwacht en wilde het tegenhouden maar dat lukte niet. Ik was een beetje ruw om uit haar mond te gaan omdat daarin klaarkomen het laatste was wat ik wilde.

De vrouw keek daar een beetje vreemd van op maar kon het daarna alleen maar waarderen.



Leen, leuk om over jullie bezoek in de Fun te lezen. Het maakt nieuwsgierig, ik was er dit jaar nog maar een keer. Wordt hoog tijd.

En zo te lezen moeten jullie niet al te vaak gaan, anders is het elders opeens maar een tamme en saaie boel.
Alle reacties Link kopieren
quote:simpelll schreef op 03 november 2014 @ 19:24:

Wat leuk Leen, heb ik jullie het bubbelbad in zien stappen (denk ik dan)! Jullie hebben een ontzettend leuke (open) uitstraling. Was ook duidelijk aan jullie beider glimlach te zien dat jullie het erg naar jullie zin hadden.



Och ja, wij zijn wel maar heel eventjes geweest!!! Beetje er in en weer eruit. Was zo warm!! Maar of wij het waren ???

Ben ik zelf ook nieuwsgierig wie jullie zijn..haha maar daar hoef je niets over te verklappen als je dat liever niet doet.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:hint schreef op 03 november 2014 @ 19:39:

Ja, het is gewoon toevallig dat ik deze week 2 van zulke ervaringen lees en hoor.



Bij orale seks is het risico klein dat je iets krijgt. Maar dan denk ik... je hebt die piemel toch niet onbeschermd ergens ingestoken? Of wat heb jij net voor iemand afgelebberd? Het is puur dat soa ding, ik heb absoluut geen moeite met seks sappen. Een condoom pijpen word ik ook niet enthousiast van. Lastig vind ik het.



Het wordt mijn eerste keer, ik ga met een vriendin en haar vriend mee. De verhalen schrikken mij niet af in de zin dat ik niet meer ga. Ik ben veeeeel te nieuwsgierig om niet te gaan.



Met lichaamssappen heb ik ook geen probleem maar dan wel alleen van mijn eigen man. Och, achteraf denk ik had ik er wel degelijk iets van moeten zeggen. Daar heb ik wel spijt van dat niet gedaan te hebben.



Fijn dat je met een ander stel mee kunt gaan. Hoef je het avontuur niet alleen aan. Even een moederlijk advies. Maak goede afspraken met je vrienden en blijf zeker alert!! Heel veel plezier en laat weten hoe het was. Naar welke club gaan jullie trouwens?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Leen, wij gingen er geloof ik vrij snel uit nadat jullie erin kwamen (had daar overigens niks mee te maken hoor haha).

Ik val wat minder op dan mn partner, hij is bijna 2 meter, slank en kaal. Ook wij behoorden tot de "ouderen" die avond. Does it ring a bell?
Alle reacties Link kopieren
quote:simpelll schreef op 04 november 2014 @ 07:06:

Leen, wij gingen er geloof ik vrij snel uit nadat jullie erin kwamen (had daar overigens niks mee te maken hoor haha).

Ik val wat minder op dan mn partner, hij is bijna 2 meter, slank en kaal. Ook wij behoorden tot de "ouderen" die avond. Does it ring a bell?Gaat geen belletje rinkelen. Maar ik heb ook een geheugen als een zeef. Ik weet alleen nog dat er een jonge, donkere man in bad zat en dat die het echt druk had met zijn partner. Dat bordje geen sex in het bad hangt daar ok voor noppes.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:sailor schreef op 03 november 2014 @ 20:33:

Gelukkig dat het je niet afschrikt Hint. Gewoon zelf ervaren. Zo'n leuke avond dan, niet zo'n lomperik in je mond.

Ik hoor inderdaad wel eens dat een man klaarkomt in de mond van een vrouw. Dat is echt not done in swingersland, ik vraag me dan wel af wat voor lompe mannen dat zijn. En wat voor ervaring ze hebben.

Ik heb echter wel de indruk dat het uitzonderingen zijn.

Ik heb het zelf bijna eens aan de hand gehad. Het kwam heel erg snel en redelijk onverwacht en wilde het tegenhouden maar dat lukte niet. Ik was een beetje ruw om uit haar mond te gaan omdat daarin klaarkomen het laatste was wat ik wilde.

De vrouw keek daar een beetje vreemd van op maar kon het daarna alleen maar waarderen.



Leen, leuk om over jullie bezoek in de Fun te lezen. Het maakt nieuwsgierig, ik was er dit jaar nog maar een keer. Wordt hoog tijd.

En zo te lezen moeten jullie niet al te vaak gaan, anders is het elders opeens maar een tamme en saaie boel. Ja, als ik mezelf terug lees dan zijn we behoorlijk bezig geweest in de Fun. Eigenlijk heb ik liever eerst wat meer contact met een stel maar als ik in de mood ben en de sfeer in de club goed is dan gebeurt er meer. De meeste stellen waren ook gewoon leuk en lekker
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Nou Leen, 2 mogelijkheden, jullie waren het niet of we hebben weinig indruk gemaakt:smile:
Alle reacties Link kopieren
Leen, hangt daar een bordje dan? lol Nee hoor zeker op sexpert is het een en al seks in the pool :-)
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
De angst voor lichaamssappen is terecht.

En bij orale sex is de kans op een SOA al iets kleiner, maar better safe then sorry.

Maar wat ik dan niet begrijp: Waarom ga je dan wel in een bubbelbad waarin mensen overduidelijk sex hebben.

Wij gaan daar dus nooit in omdat we dit zo'n beetje de meest onhygiënische plek in een parenclub vinden.

Vele mensen douchen niet voordat ze erin gaan, en hebben vervolgens ook nog eens sex in datzelfde water waarin jij zit te bubbelen.

Bbbrrrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat een onaangekondigde zaadlozing in je mond vergelijkbaar is met zitten in het bubbelbad. Een bubbelbad is niet heel hygiënisch, eens maar ik denk niet dat je SOA technisch het bubbelbad hoeft te vermijden. Als er al iets in drijft wordt het gedood door het chloor.

Ik heb ook wel eens een spontane lozing in/bij mijn mond meegemaakt en dat vind ik toch stukken asocialer dan seks in het bubbelbad mits er niet klaargekomen wordt door mannen. En dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vindt een onaangekondigde ejaculatie ook niet kunnen.

Laat daar geen misverstand over bestaan.

Maar in het bubbelbad heb ik toch ook al een en ander zien gebeuren.

Vanaf het balkon boven heb je een goed uitzicht.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook wel eens geneukt in het bubbelbad inderdaad, er gebeurt een hoop en ik zou er geen "crime scene investigation" monsters van willen nemen

Een beetje vies is wel lekker maar vreemd zaad in mijn mond... nee.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 04 november 2014 @ 16:56:

De angst voor lichaamssappen is terecht.

En bij orale sex is de kans op een SOA al iets kleiner, maar better safe then sorry.

Maar wat ik dan niet begrijp: Waarom ga je dan wel in een bubbelbad waarin mensen overduidelijk sex hebben.

Wij gaan daar dus nooit in omdat we dit zo'n beetje de meest onhygiënische plek in een parenclub vinden.

Vele mensen douchen niet voordat ze erin gaan, en hebben vervolgens ook nog eens sex in datzelfde water waarin jij zit te bubbelen.

Bbbrrrrrr.Ja, en daarom waren wij er ook weer zo snel uit. Ik vond het dus niet echt prettig nee. Dus weer gaan douchen en verder.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Verstandig!

Was het wel goed vol in de club overigens?

En dan bedoelen we: Een half uur na opening sta je hutje mutje, maar na het 'omkleedmoment' een goede spreiding tussen Boven en Onder. Leuk om te dansen, maar boven genoeg actie.

We waren er namelijk een paar keer dat het tegenviel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Keesadam



Ja, het was goed vol en in tegenstelling tot ons vorige bezoek bleef het ook onder druk genoeg. Vorige keer was onder langere tijd leeg.



Wanneer gaan jullie weer?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk op zaterdag de 15de.

Als alles een beetje meezit.

Zouden dit weekend willen gaan, maar dat redden we niet.

We kunnen tegenwoordig wat minder vaak, en dan kiezen we toch de zaterdagen uit.

Zondagen vonden we altijd wel leuk, maar het uitgaans-aspect op zaterdag bevalt ons beter.

Vrijdagen zijn erg afhankelijk van het thema.

Sexpert Night kon wel eens erg leuk zijn, maar ook meegemaakt dat er niks aan was.

Dus de weinige keren dat we dit najaar kunnen, worden het zaterdagen.

Of een lang weekend Za + Zo. Of Vr + Za.

Vr + Za + Zo hebben we (dacht ik) nog nooit gedaan. Zal een beetje teveel van het goede zijn....
Alle reacties Link kopieren
ehhh Keesadam, ik durf het bijna niet te vragen.... maar nemen jullie dan een slaapzak mee en zoeken jullie een je-vindt-ons-toch-niet plekje in de Fun?:-)
Alle reacties Link kopieren
In Duitsland heb je dus clubs waar dat kan.

Tegen sluitingstijd zie je dan mensen met dekentjes een plekje zoeken in een van de vele kamers.

De volgende ochtend is er blijkbaar een ontbijtje.

Of het dan weer doorgaat, weten we niet.



Als wij een 'lang weekend' Fun4Two van maken, nemen we een hotel in de buurt.

Soms Campanile langs de snelweg bij Gouda. Erg dichtbij.

Maar ook het NH hotel Nieuwerkerk ad IJssel of Best Western in Gouda zijn relatief dichtbij.



De 2de avond in de club komen we dan overigens wel meer bekenden van de 1ste avond tegen.

Vooral buitenlandse reizigers maken er graag een lang weekend van.

Sommigen schijnen alleen maar voor de club naar Nederland te komen.

Een ritje langs de bollenvelden kan er nog net vanaf.
Alle reacties Link kopieren
misschien moet je ze eens overdag meenemen naar de Zaanse Schans en Volendam?:-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal



Na een maandje fun rust gaan we zondag weer eens gezellig langs..... Hopelijk niet te rustig na het fetish feest van zaterdag a.s., we zullen zien....



M.b.t. klaarkomen in 'the Pool', vorige maal ben ik ontzettend lekker klaargevingerd door een hele leuke mevr, gelukkig verpesten wij meiden het water dan niet met allerlei sappen....



We hebben er zin in, hopelijk zijn een aantal forumleden present, want ik word inmiddels erg nieuwsgierig naar jullie.....
Alle reacties Link kopieren
Slapen in een club hebben wij 2 keer gedaan in Acanthus Belgie. Echt veel van slapen komt er dan ook niet.

Hotel Campanile hebben we beide keren gelogeerd. Een kamer beneden is prettig omdat deze een eigen uitgang heeft en je niet in je sexy outfit door de lobby hoeft.Met een taxi benje zo in de club.

Wij gaan binnekort weer eens naar Bornedries. Logeren we in een B&B
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft bij Campanile nooit door de lobby.

En elke kamer heeft een directe deur op de vrij toegankelijke galerij.

Aan de andere zijkant van het gebouw bevindt zich een buitentrap.

Een gewone trap (alleen niet superhandig voor naaldhakken)

Die trap is vrij toegankelijk van zowel de parkeerplaats als van de galerijen op de 1ste, 2de en 3de etage.

Niemand hoeft je te zien in de lobby.



Wij kiezen juist altijd een kamer die hoger ligt zodat je 's ochtends niet gewekt wordt door draaiende motoren voor je deur als er weer eens een grote groep reizigers vertrekt.
Alle reacties Link kopieren
Goed te weten. Wist ik niet van diekamer boven.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven