Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden de Sexpertnight ook niet zo bijzonder.

Inderdaad wat ouder publiek.

Dat heb je op zondagen ook, maar dan speelt het sociale aspect een grotere rol.

Op de Sexpertnight vinden wij bovendien dat de sex wel erg in your face is.

Boven is leuk, beneden vinden wij het juist leuk als er leuk gedanst wordt, gekletst en natuurlijk ook geflirt.

Bij de Sexpertnight is het beneden soms ook flink raak.

Maar ieder zijn ding.



Wij blijven toch de zaterdagen in clubs het leukste vinden.

Dit weekend maar weer eens op pad naar de Fun4Two.
Alle reacties Link kopieren
Dank, dank voor alle reacties tot nu toe..:-)...we lezen dat het publiek wat "ouder" is..maar wat is oud. Wij zijn 37 en 41....uhhh..is dat oud???
Alle reacties Link kopieren
Nee dat zijn wij ook.
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje tussendoor lieve medeswingers ; )



Ik heb gehoord dat er een nieuwe pc is geopend in Ammerzoden (swingersoase). Is iemand van jullie daar al geweest en zo ja....is het wat?



Thanks
There is more to explore
Behalve wat reclame pogingen van de eigenaren, nog niet nee.
Alle reacties Link kopieren
Mmmm haha dat schiet niet op dus.

Het leek me wel leuk en makkelijk. Aardig dicht bij huis.



Ik denk er dus nog even over na ;)



Le Baron A2 dan?

Volgens de site bestaat die ook al een tijdje maar volgens mij wordt daar ook weinig over geschreven hier.
There is more to explore
Alle reacties Link kopieren
quote:Kicks schreef op 14 november 2014 @ 16:00:

Dank, dank voor alle reacties tot nu toe..:-)...we lezen dat het publiek wat "ouder" is..maar wat is oud. Wij zijn 37 en 41....uhhh..is dat oud???Da's jong!! Wij zijn iets ouder, 49 en 53 dusse..!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
De leeftijdsopbouw van verschillende clubs is op elke avond weer anders.

Vrijdagen vaak wat gemeleerd.

Bij sexpertavonden leek het ons ook ouder.

Misschien wat meer diehards, van vroeger.

Op zaterdagavond veel laat-twintigers en midden-dertigers.

En op zondagen veel 45-plussers.

Maar op elke avond zijn er altijd uitschieters naar boven en naar beneden.



Le baron... ik dacht dat dit een gewone club was.

Dus meer een bordeel
Alle reacties Link kopieren
De Inn4love in Wagenborgen schijnt te zijn overgenomen door nieuwe eigenaars.



Deze swingerclub heeft de laatste tijd veel negatieve reviews gehad. Reden voor ons om de Inn4love te mijden. Hopelijk lukt het het nieuwe koppel om de club te reanimeren. Wij zijn er zelf nooit geweest maar het moet een mooie club zijn die met de juiste mensen beslist tot iets moois kan groeien. Dat zou niet verkeerd zijn in het hoge noorden



Misschien moeten we de nieuwe eigenaar een kans geven en toch maar eens een kijkje nemen.



Op 13 december hebben ze hun eerste avond zag ik op de website.
Alle reacties Link kopieren
Goed bericht kereltje! Hopen dat de nieuwe eigenaren het oude elan weer terug kunnen brengen. Hoop ook dat ze er weer exclusief een parenclub van maken en geen prostitutie doordeweeks. 😢
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
....
anoniem_64059fda820c3 wijzigde dit bericht op 16-11-2014 10:54
Reden: Te herkenbaar
% gewijzigd
Het lijkt me een heel goed plan om samen eens te kijken of de sfeer in een club je aanstaat, zeker met zo'n afspraak om alleen even wat te drinken en te eten, de sfeer te proeven. Als jullie zelf ook interesse hebben om eens een kijkje te nemen, waarom niet?
....
anoniem_64059fda820c3 wijzigde dit bericht op 16-11-2014 10:55
Reden: Te herkenbaar,
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heey

Ik heb een vraagje. Mijn vriend en ik willen met oud en nieuw naar de fun4two dit woord onze eerste keer in een pc. Heeft er iemand ervaring met oud en nieuw in de fun ik weet namelijk helemaal niet wat ik moet verwachten. Ik vind het heel spannend maar ben ook een beetje bang dat we geen aanspraak krijgen en dat we met ze 2tje in een hoekje staan en dat is niet zo leuk op oud en nieuw.

Ik ben zelf vrij jong en me vriend is een stukje ouder ik hoop niet dat we uit de toon vallen.

Iemand nog tips voor ons?



Alvast bedankt x
Alle reacties Link kopieren
quote:Vraagje010 schreef op 16 november 2014 @ 16:29:

Heey

Ik heb een vraagje. Mijn vriend en ik willen met oud en nieuw naar de fun4two dit woord onze eerste keer in een pc. Heeft er iemand ervaring met oud en nieuw in de fun ik weet namelijk helemaal niet wat ik moet verwachten. Ik vind het heel spannend maar ben ook een beetje bang dat we geen aanspraak krijgen en dat we met ze 2tje in een hoekje staan en dat is niet zo leuk op oud en nieuw.

Ik ben zelf vrij jong en me vriend is een stukje ouder ik hoop niet dat we uit de toon vallen.

Iemand nog tips voor ons?



Alvast bedankt xAl kaarten gekocht? Wij gaan ook. het is eigenlijk net een gewone avond in de Fun op bv een zaterdag hoor. Tenminste zo was het twee jaar geleden. Zijn jullie er wel eens geweest?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vraagje010 schreef op 16 november 2014 @ 16:29:

Heey

Ik heb een vraagje. Mijn vriend en ik willen met oud en nieuw naar de fun4two dit woord onze eerste keer in een pc. Heeft er iemand ervaring met oud en nieuw in de fun ik weet namelijk helemaal niet wat ik moet verwachten. Ik vind het heel spannend maar ben ook een beetje bang dat we geen aanspraak krijgen en dat we met ze 2tje in een hoekje staan en dat is niet zo leuk op oud en nieuw.

Ik ben zelf vrij jong en me vriend is een stukje ouder ik hoop niet dat we uit de toon vallen.

Iemand nog tips voor ons?



Alvast bedankt x



Zie het als een elk ander NYE-feest.

Zou je daar aanspraak hebben? Dat gebeurt ook niet zomaar.

Maar als je zelf een beetje open bent, dan heb je ook in pc snel een gesprekje.

Of daar verder wat uit voort komt... Ook dat ligt aan jullie.



Leeftijdsverschil hoeft zeker geen probleem te zijn.

Dat zie je wel vaker. Dus daar hoef je je op zich geen zorgen om te maken.

Als het verschil meer is dan 40 of 50 jaar, dan zal het misschien niet zo makkelijk worden.

De kans dat je een stel vindt met wie je dan een match hebt, zal wat afnemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 16 november 2014 @ 16:35:

[...]





Al kaarten gekocht? Wij gaan ook. het is eigenlijk net een gewone avond in de Fun op bv een zaterdag hoor. Tenminste zo was het twee jaar geleden. Zijn jullie er wel eens geweest?Nee nog geen kaarten gekocht zat nog beetje te twijfelen. Nee we zijn nog nooit eerder geweest ben erg benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje, waarom ben je bang dat je geen aanspraak zou krijgen? Ben je in het dagelijks leven verlegen of muurbloemerig? Durf je naar een vreemde te lachen en geef je fatsoenlijk antwoord terug als je een vraag krijgt? Zo ja, dan zal aanspraak geen probleem zijn. Ga lekker aan de bar zitten, op de dansvloer staan in het bubbelbad, heb het samen leuk en kijk lekker om je heen, dan komt het vast goed.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 november 2014 @ 13:57:

Vraagje, waarom ben je bang dat je geen aanspraak zou krijgen? Ben je in het dagelijks leven verlegen of muurbloemerig? Durf je naar een vreemde te lachen en geef je fatsoenlijk antwoord terug als je een vraag krijgt? Zo ja, dan zal aanspraak geen probleem zijn. Ga lekker aan de bar zitten, op de dansvloer staan in het bubbelbad, heb het samen leuk en kijk lekker om je heen, dan komt het vast goed.Ik ben niet verlegen ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten en wat voor mensen er zijn en wat voor sfeer er hankt. Als ik naar een feest ga weet ik wat voor soort mensen er zijn wat voor sfeer er hankt, kom ik bekende tegen. Maar ben nog nooit naar een pc geweest dus weet niet hoe het is en daarom vroeg ik het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vraagje010 schreef op 17 november 2014 @ 14:45:

[...]





Ik ben niet verlegen ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten en wat voor mensen er zijn en wat voor sfeer er hankt. Als ik naar een feest ga weet ik wat voor soort mensen er zijn wat voor sfeer er hankt, kom ik bekende tegen. Maar ben nog nooit naar een pc geweest dus weet niet hoe het is en daarom vroeg ik het.



Je kunt gewone mensen van tussen de 20 en 55 verwachten, ongeveer. Iedereen is mooi en sexy gekleed. beneden is een bar en een eetgedeelte en een dansvloer. Boven zijn de intiemere ruimtes. In een PC is het iedereen vooral erg voorzichtig met anderen. Nee is nee, en iedereen gedraagt zich daarnaar. Iemand aanspreken en aanspraak krijgen kan allemaal, het is wat vrijer dan in een kroeg, maar even laten merken dat je niets meer wilt is al prima. Jullie leeftijdsverschil is geen enkel probleem, zolang de een niet 90plus is en de ander 20, alhoewel...wat maakt het ook eigenlijk uit:-)



heb je hier iets aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vraagje010 schreef op 17 november 2014 @ 14:45:

Als ik naar een feest ga weet ik wat voor soort mensen er zijn wat voor sfeer er hankt, kom ik bekende tegen. Maar ben nog nooit naar een pc geweest dus weet niet hoe het is en daarom vroeg ik het.

Heb je iets met oud & nieuw, vind je dat een bijzondere avond om te vieren dat je een nieuw jaar in gaat, dan zou ik niet gaan. Kies dan voor een gewone avond.

Als het niet blijkt te zijn wat je verwacht dan heb je misschien spijt dat je die bijzondere avond naar een club bent gegaan.

Maakt het je niet uit dan gewoon gaan. Ik snap je vragen en twijfels, dat heeft bijna iedereen die voor het eerst gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 17 november 2014 @ 15:51:

[...]





Je kunt gewone mensen van tussen de 20 en 55 verwachten, ongeveer. Iedereen is mooi en sexy gekleed. beneden is een bar en een eetgedeelte en een dansvloer. Boven zijn de intiemere ruimtes. In een PC is het iedereen vooral erg voorzichtig met anderen. Nee is nee, en iedereen gedraagt zich daarnaar. Iemand aanspreken en aanspraak krijgen kan allemaal, het is wat vrijer dan in een kroeg, maar even laten merken dat je niets meer wilt is al prima. Jullie leeftijdsverschil is geen enkel probleem, zolang de een niet 90plus is en de ander 20, alhoewel...wat maakt het ook eigenlijk uit:-)



heb je hier iets aan?Ja dankje voor je reactie:)
Alle reacties Link kopieren
quote:sailor schreef op 17 november 2014 @ 16:32:

[...]



Heb je iets met oud & nieuw, vind je dat een bijzondere avond om te vieren dat je een nieuw jaar in gaat, dan zou ik niet gaan. Kies dan voor een gewone avond.

Als het niet blijkt te zijn wat je verwacht dan heb je misschien spijt dat je die bijzondere avond naar een club bent gegaan.

Maakt het je niet uit dan gewoon gaan. Ik snap je vragen en twijfels, dat heeft bijna iedereen die voor het eerst gaat.Ja inderdaad ik denk ook dat ik op een normale zaterdag ga dan kan ik even kijken of ik het wat vind.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand hier ervaring met de feestjes van Madame Homard?

Er zijn nog kaarten voor zaterdag en het ziet er super uit maar weet niet zo goed wat ik kan verwachten.

Aangezien we een hotel zouden moeten boeken en het nodige moeten aanschaffen , is het wel de bedoeling dat het de moeite waard is ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:senna30 schreef op 18 november 2014 @ 12:14:

Heeft er iemand hier ervaring met de feestjes van Madame Homard?

Er zijn nog kaarten voor zaterdag en het ziet er super uit maar weet niet zo goed wat ik kan verwachten.

Aangezien we een hotel zouden moeten boeken en het nodige moeten aanschaffen , is het wel de bedoeling dat het de moeite waard is ;)als je met het nodigen aanschaffen bedoelt dat je je kleding nog moet kopen, dan zou ik daar wat meer tijd voor nemen, als ik jou was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven