Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:DolceStrega schreef op 29 november 2014 @ 01:44:

[...]



De balans is er ook uit als er onvrede ontstaat als de één heel graag wil en de ander constant de rem er op houdt.Helemaal mee eens
Alle reacties Link kopieren
quote:stel2003 schreef op 29 november 2014 @ 12:40:

@DolceStrega, dat klopt. Dat is ook heel moeilijk. Het wordt niet voor niets vaak een lifestyle genoemd, dus met het stoppen met swingen vanwege je partner zet je, als partner die wél genoot, meer stop dan alleen af en toe seksen met of in bijzijn van anderen. Maar er is geen gulden middenweg als er één niets meer wil ondernemen op dat vlak en het voor zichzelf (en dus de partner) heeft afgesloten.



Met de inrichting van je huis, je vakantiebestemming enzovoorts zijn compromissen denkbaar, maar hier niet. Wij zien ze in ieder geval niet. Hoewel we wel willen, want nu is er één opgelucht en blij en één in een rouwproces en droef. hier ook :(
Alle reacties Link kopieren
quote:stel2003 schreef op 29 november 2014 @ 14:54:

Nee, Marana, de deur is helemaal dicht. Vooral om het heel duidelijk te maken. Dat er toch geen valse hoop gaat ontstaan dat we toch nog iets gaan proberen. En er toch weer onrust en spanning gaat onstaan. Een hele duidelijke streep dus. Met veel rust en ook verdriet als resultaat.



Bijkomend probleem, als je dat zo mag stellen, is dat de partner die niet zo genoot tijdens de laatste date erg heeft geprobeerd toch te genieten, wat deels ook wel lukte, zodat het voor de overige drie daters niets aan de hand leek. Achteraf was dat niet zo handig, want dat zorgde juist voor onbegrip en ook wel valse hoop...



Best lastig, dat swingen. hahaha, ja zeker weten!
Alle reacties Link kopieren
Zo wij hebben gisteravond een relaxt avondje gehad, ook al leek het aan het begin van de avond mis te gaan. Waarom houden mensen zo weing rekening met een ander vragen wij ons regelmatig af.



@stel2003 helaas kom je jullie ervaring erg veel tegen, ook dat een van de partners dan toch door blijkt te gaan.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Daar is hier geen sprake van Maybibi, we zijn ook samen gestopt. Er is wel ruimte om alleen verder te daten maar juist dat we het samen deden, samen ervaringen opdeden, was een heel belangrijk onderdeel. Daarom is dat nu geen optie. Achter elkaars rug om toch verder daten staat wel heel ver van ons af, dat gaat denk ik niet gebeuren.



@Eva4: sterkte, het is een lastig proces van verwerken, zeker om dat met z'n tweetjes te doen. Toch is dat wel aan te raden als het mogelijk is. Ik merk bij ons dat alles wat gebeurd is, ook het afsluiten, ons wel dichter bij elkaar heeft gebracht. Ik lees nu pas je andere topics hier op het forum, van een jaar geleden en zelfs 2009, en dat leest als zo ongelijkwaardig dat ik mij eigenlijk niet kan voorstellen dat hij er voor jou is om je te steunen. Sterker, ik denk dat de kans dat hij het door maybibi geschetste scenario van al dan niet stiekem doorgaan met buiten de deur seksen volgt of gaat volgen. Wat ik natuurlijk niet hoop. Heel veel sterkte!
anoniem_192806 wijzigde dit bericht op 30-11-2014 19:50
Reden: Inzicht
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ons verslagje over club Life in Gescher (DE).



Na een aantal keer in de Fun geweest te zijn vonden we het weer eens nodig wat afwisseling te hebben.

De Fun is leuk, maar ook niet altijd alles.

Life ligt net over de grens bij Lichtenvoorde en is al om 20.00 uur open, hier ook al ergens eerder gezegd. Wij kwamen om 21.00 binnen als één van de laatsten. Dresscode gaat gelijk in en dat werkt goed.

Wij vonden het een hele nette compacte club met veel afwisselende ruimten, leuk zicht op de dansvloer vanaf verschillende plekken en best goed eten, dat nemen we eigenlijk nooit, maar we hier waren we verrast.

Het was al aardig druk, zo'n 80 stellen schatten we in. Leeftijd 40+.

De dresscode is anders dan bij de Fun op een gewone avond. Het was meer alsof je bij Kinky at the fun was zonder dat er hier dat thema was. Dus mensen droegen veel zwart, lak, (nep)leer, mannen met rokken, weinig gewone boxers of dames met alleen kanten lingerie. Veel mannen droegen een shirt.

Deze dresscode sprak ons goed aan en we hadden zelf van te voren ook deze inschatting gemaakt.



De sfeer was gelijk heel gemoedelijk. Ondanks de goede aankleding van de mensen minder uiterlijk vertoon dan dat we in de Fun zien.

De muziek was gevarieerd, niet te hard, dj moet nog wel leren mixen.



Er viel ons wel iets op: namelijk handdoeken. Iedereen sjouwt overal een handdoek mee naar toe en als je ergens wil zitten, doe je dat op je handdoek. Dat ziet er niet altijd even aantrekkelijk uit. En je wil niet weten hoeveel handdoeken er dan op een avond doorheen gaan!



Al met al: voor ons een superclub.

Ondanks dat het voor ons een stukje rijden is, gaan we de volgende keer hier weer naar toe, terwijl we eigenlijk de fun in gedachten hadden!

Een aanwinst dus.
Alle reacties Link kopieren
In de twee duitse clubs waar wij zijn geweest is het zeer gebruikelijk om handdoeken overal mee te nemen waar je gaat zitten. Niks mis mee en wel zo hygienisch.



Voor ons nog 1 verticaal weekend komende week en dan weer op avontuur.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 30 november 2014 @ 20:45:

In de twee duitse clubs waar wij zijn geweest is het zeer gebruikelijk om handdoeken overal mee te nemen waar je gaat zitten. Niks mis mee en wel zo hygienisch.



Trouwens leuk weer eens een verslagje over een club.



Voor ons nog 1 verticaal weekend komende week en dan weer op avontuur.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Is inderdaad heel hygienisch! Dit te zien was voor ons even wennen, maar ook wel een beetje lachwekkend Maar na een uurtje vonden we het heel normaal.
Alle reacties Link kopieren
Het zit ook lekkerder dan zonder handdoek op een leren kruk
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Wij gaan over twee weken voor het eerst naar een pc, Monique in noord Holland.

Hoe werkt het met de dresscode? Ik vind een boxer niet echt charmant en sexy, en wat doe je er mee tijdens het vrijen, voor een vrouw is het wel wat makkelijker, sexy setje aan en klaar.



Hoe doen/zien jullie dat ?
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
In Monique wordt er (vind ik) niet superveel aandacht besteed aan kleding, een boxer is prima hoor. Je neemt hem mee naar de plek waar je seks hebt en legt `m even in een hoek. Of je trekt `m uit bij douche/bubbelbad, legt hem daar in een kastje oid en stapt met je handdoek om een speelkamer in.
...
Tijdens het vrijen gaat alles uit! Of eigenlijk vlak ervoor. Vinnik tenminste. Een gladde boxer (heet dat zo?) kan best heel sexy zijn, hoor. Zie bijvoorbeeld http://www.oops-clubwear.nl/clubwear-voor-heren.html. Ik vind zelf een shirt erbij heel erg ongeil, maar da's erg persoonlijk. Vorige week iemand in een boxer met gestreept poloshirt gezien. Opdroger van jewelste.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie daar wel eens geweest?

Hoe zijn ze daar met stellen zo als wij die voor de eerste keer naar een pc gaan?
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Ik ben daar één keer geweest.

Geen idee hoe ze omgaan met nieuwelingen, ik denk dat je netjes een rondleiding krijgt als je aangeeft nog nooit geweest te zijn. Het is een gemoedelijke club, heel noordhollands zeg maar.
...
Monique ken ik niet, maar voor zover ik weet kun je overal een rondleiding krijgen als je zegt dat je er voor het eerst komt.
Alle reacties Link kopieren
Mok

Die was idd de afknapper van de avond. Gelukkig mochten wij ergens anders naar kijken!



Je link doet het niet. Wilde je een kek boxertje plakken?
...
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan ik me voorstellen Mok, nou ja, even sjoppen voor een boxer dan maar



We beginnen beiden wel een beetje zenuwachtig te worden,
leef je droom
O! nog een poging dan:

http://www.oops-clubwear.nl/clubwear-voor-heren.html



Ja er was gelukkig heel veel leuks te zien (het allerleukste van heeeel dichtbij, mjammm), maar de vrouw die bij dat poloshirt hoorde had ook een totaal ongeil nachtponnetje aan. Dat kan dus echt niet.



Prettig zenuwachtig, hoop ik 2stel? Het is ook spannend! Leuk en lekker spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ja ja prettig zenuwachtig....
leef je droom
Mooi zo Enjoy! En laat even weten hoe het was, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Komt helemaal goed
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Mijn vriendin en ik willen graag een keer een parenclub bezoeken. Nu lees ik al even mee maar weten we nog niet welke dag voor ons het beste is. We lezen hier vaak over de fun, en aan de reacties te leze n moeten we hier niet op zaterdag zijn, want dat is de avond voor jongere stellen ?( wij zijn 45 en 43 ).

Is de vrijdag dan beter voor ons?,
Alle reacties Link kopieren
2stel, als je bij Monique bij binnenkomst bij de kassa aangeeft dat je voor het eerst bent, dan krijg je een rondleiding en dat is wel zo prettig. Na registratie stap je zo de club binnen, dat voelt gek want de dresscode is daar direct omkleden. Dus iedereen zit al in een (meestal) mooi setje leuk te wezen en dan klos jij binnen met je winterjas en laarzen. :-) De sfeer is ronduit gemoedelijk, personeel aardig en bezoekers ook. Dat gemoedelijke moet je aanspreken maar misschien juist voor een eerste keer wel goed.
Alle reacties Link kopieren
@cwdd, met avond voor jongere stellen wordt bedoeld dat er een gemend publiek komt met zowel jongere (zeg 18-39), midlife (40-50) als oudere (50+) stellen. Ik denk dat de verhoudingen tussen deze groepen dan ongeveer gelijk zijn.



Op een zondag zul je bijvoorbeeld minder uit de jongere doelgroep tegenkomen.



Maar jullie passen prima op de zaterdag qua leeftijd hoor.



Wij zijn ook van jullie leeftijd (paar jaar jonger) en dan hoor je in parenclubs al snel tot de jongeren. Alleen bijv op zaterdag in de fun dan net niet helemaal meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven