Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
@ CWDD,



Dit jaar zijn mijn partner en ik (44-49) ook voor het eerst naar een PC gegaan. En op de een of andere manier maakten wij ook overal uit op dat je dan juist niet op de zaterdag moest gaan, want iedereen zou te jong /te mooi etc etc zijn voor onze leeftijds categorie. Nou hebben we inmiddels de vijdag, zaterdag en zondagen gedaan in zowel de Fun als Fata Morgane en conclusie is dat juist de zaterdag het leukst is. Meestal is het dan het drukst met vele (alle) verschilende leeftijden: 20-55+ en hebben wij ons nog nooit te oud gevoeld. En helemaal omdat het de eerste keer zal zijn is dat drukke juist fijn ….: dan kan je voor je gevoel wat anoniemer observeren en relaxter in het “PC gevoel” komen. Onze eerste keer was op een zondag, maar daar was het toen zo rustig dat ik me (was natuurlijk al doodnerveus) veel opgelatener voelde en veel meer 'bekeken'. Dat laatste vind ik nu wel leuk maar toen nog niet zo…

Dus… juist gaan op zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Dank couplegooi en kikism69 voor jullie reactie ! We gaan het binnenkort dan meemaken. Spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Een vraag van de vrouw hier.



Wat was jullie beweegreden om voor de eerste keer naar een parenclub te gaan, en wat was jullie voorstelling daar van?
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Onze beweegredenen waren het swingerswereldje te gaan ontdekken. Net ontdekt dat we elkaars fantasieën deelden. Ook nieuwsgierig door de verhalen hier op viva-forum die ook meteen vooroordelen weghaalden.

Ik weet trouwens niet meer precies hoe ik mij zo'n club voorstelde. Ik weet wel dat het geweldig was te ontdekken dat het allemaal zo relaxt was. Ben blij dat we die stap genomen hebben.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
wij zagen een programma op tv over parenclubs. heb er met mijn man over gesproken en het leek ons wel interessant. we hebben toen uitgezocht welke we wel eens wilden bezoeken en zijn bij de Fun4two uitgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een pc bezocht als onderdeel van onze zoektocht naar een vorm van intimiteit delen die bij ons kon passen. Het leek ons minder dwingend als een tantracursus. Ook minder eng als een date met een single of stel, of als een thuisfeestje. Leek ons. Dus daarom hebben we een bezoek aan een pc ook geprobeerd. Als antwoord op je tweede vraag: onze voorstelling klopte in hoge mate met wat we in de pc aantroffen, en dat kwam voor een groot deel door dit draadje (en zijn voorgangers) hier op het forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:kikism69 schreef op 01 december 2014 @ 22:34:

@ CWDD,



Dit jaar zijn mijn partner en ik (44-49) ook voor het eerst naar een PC gegaan. En op de een of andere manier maakten wij ook overal uit op dat je dan juist niet op de zaterdag moest gaan, want iedereen zou te jong /te mooi etc etc zijn voor onze leeftijds categorie. Nou hebben we inmiddels de vijdag, zaterdag en zondagen gedaan in zowel de Fun als Fata Morgane en conclusie is dat juist de zaterdag het leukst is. Meestal is het dan het drukst met vele (alle) verschilende leeftijden: 20-55+ en hebben wij ons nog nooit te oud gevoeld. En helemaal omdat het de eerste keer zal zijn is dat drukke juist fijn ….: dan kan je voor je gevoel wat anoniemer observeren en relaxter in het “PC gevoel” komen. Onze eerste keer was op een zondag, maar daar was het toen zo rustig dat ik me (was natuurlijk al doodnerveus) veel opgelatener voelde en veel meer 'bekeken'. Dat laatste vind ik nu wel leuk maar toen nog niet zo…

Dus… juist gaan op zaterdag!Helemaal mee eens!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Ik wilde graag een keer op vrijdag naar parenclub. Nu wilde ik mystique uitproberen. Maar las ook iets dat single mannen dan welkom zijn? Kan iemand me daar iets over vertellen? Of er dan veel single mannen zijn enz. Ik ga met een vriend samen. Of evt tips waar het leuk is op vrijdag. Thx!
Ha Hint, nee op vrijdag zijn er geen single mannen, of je moet de Gigolo-avond kiezen. Veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
De avond waar ik oppas heb geregeld is toevallig non stop sex party met singles bij mystique. En de fun heeft sexpert night, niet geschikt voor beginners staat op hun site. Haha. Fata heeft extreme darkroom night. Hoor graag ervaringen wat jullie denken van deze thema avonden voor (semi)beginner.
Hint: ik kom regelmatig in de Fun en sexpertnight stelt echt niet zoveel voor, niet heel veel anders dan andere avonden. Ik weet alleen niet of je dan naar binnen mag zonder pasje. De andere thema-avonden die jij noemt heb ik geen ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
FUN V.S MYSTIQUE..??



Beste lezers,



A.s Zaterdag staat er voor ons een avondje club in de planning. We zijn zowel bekend met de Mystique als met de Fun. Echter is het voor ons alweer een tijdje geleden. Wat ons opviel aan Mystique is dat het een beetje een "kroeg" idee had. Super gezellig en laagdrempelig. De Fun vonden we echt meer een "club". We kregen het idee dat er bij de Fun ook wat meer trendy stellen liepen. Iemand tips of ervaringen. Voor ons is Mystique dichterbij maar de Fun is misschien wat uitdagender..



Groet,



K & L
Alle reacties Link kopieren
Hint, ik heb geen idee wat de non-stop-seksparty inhoudt maar je hoeft daar natuurlijk ook helemaal niks mee. Als jij lekker wil genieten met je vriend zonder handen overal kan je dat gewoon duidelijk maken. Misschien is er iets meer actie op zo'n avond en valt er dus gewoon ook meer te zien.



Je kan ook die maandag daarop gaan, wie weet kom je bekenden tegen!



Kicks, ik ben het met je eens. Mystique is wat kroegerig en Fun straalt meer club uit.

Het is dus maar net waar je zin in hebt. Voor mij is mystique ook laagdrempeliger.
...
Alle reacties Link kopieren
Fun4Two is vergane glorie.
Alle reacties Link kopieren
Welke club?

Komend weekend gaan we hoogst waarschijnlijk ook weer naar een club. We twijfelen, of naar de fun, of iets anders leuks?

Misschien de fata, maar daar stond de keer dat we er waren de muziek zo hard en was het niet zo druk.

Iemand een suggestie?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 07 december 2014 @ 17:20:

Fun4Two is vergane glorie.

Dat de club hier en daar een likje verf nodig heeft, en dat er her en der wat gemoderniseerd mag worden, dat vinden wij ook.

Maar daar is een begin mee gemaakt.

Nieuwe ruimte bijgebouwd, en nog wat zaken.

Bij andere clubs (zoals Mystique en Showboat) is het echter helemaal armoe troef.

Fata heeft vorig jaar al wat leuke veranderingen aangebracht.



"vergane glorie" zou ook in kunnen houden dat het ook gedaan is met drukte en publiek.

En dat is pertinent niet waar.

In alle langer-bestaande clubs is het aantal bezoekers afgenomen de laatste jaren (door internet-daten, erotische parties, etc) dus daar ontkomt ook Fun4Two niet aan.

Maar de club staat nog steeds (in onze ogen) in de Top 3.



Misschien kun je het ook wat toelichten, Willem?

Of was je opmerking er eentje van "knuppel in het hoenderhok" ?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan 20 december weer eens naar Hoeve Bornedries. Erg veel zin in. Het blijft voor ons een mooie club. En dan lekker overnachten bij B&B De watermolen.



Aupont, de belgische clubs zijn ook goed vinden wij. Tegenwoordig kun je voor 30 euro overnachten in Eroxx maar mijn voorkeur zou nog altijd zijn om in de B&B die op de website van de club staat (bij Hans en Sonja) te overnachten. Is wel iets duurder maar je hebt wel vervoer naar de club.

Hoeve Bornedries is ook een mooie club. Acanthus eveneens maar trekt ook veel danspubliek.

De Fun blijft een klasse apart, vind ik zelf. Onzin dat dit vergane glorie is. De sfeer vind ik juist erg bijzonder daar.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
ging mis....sorry
It's never too late start living!
quote:keesadam schreef op 07 december 2014 @ 21:47:

[...]



Bij andere clubs (zoals Mystique en Showboat) is het echter helemaal armoe troef.



We weten nu wel hoe je over Mystique denkt, hoor...



Het is er netjes en schoon, niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Komende zaterdag gaan wij naar fr Fun4Two.... is alweer een tijdje geleden dat we voor het laatst in een parenclub geweest zijn. Kortom we hebben er echt zin in!
Wij hebben eindelijk de knoop doorgehakt en gaan ook zaterdag naar de Fun. Voor ons wordt het dan de eerste keer. Spannend.
Alle reacties Link kopieren
Jullie,ook vel plezier
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 08 december 2014 @ 13:22:

[...]



We weten nu wel hoe je over Mystique denkt, hoor...



Het is er netjes en schoon, niets mis mee.



Als je goed zou lezen zou je zien dat het niet over hygiëne gaat, of dat het niet netjes opgeruimd zou zijn.

Het gaat over 'vergane glorie'

Mystique behoeft gewoon een opknapbeurt. Wat modernisering. Het donkerbruine decor is erg gedateerd en sommige zaken zijn gewoon versleten.

Ook het restaurantgedeelte (inclusief het eten) zouden wel iets meer van deze tijd mogen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom vandaag toevallig op een site... en prachtig leesboek voor de beginnende swinger... (ennuh nee ik heb geen aandelen ) ...



samenswingen.nl
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Ziet er wel goed uit deze site. Voor de beginnende swinger staat er alle informatie op en dat is best handig.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven