Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
dat is toeval, die site ook deze week tegengekomen. Is pas nieuw, stel dat die site onderhoud stuurde link door.
love life
Alle reacties Link kopieren
Ja, hele goede link. Hebben samen net het een en ander zitten lezen.
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 07 december 2014 @ 21:47:

[...]



Bij andere clubs (zoals Mystique en Showboat) is het echter helemaal armoe troef.



Wat hebben ze jou daar toch aangedaan dat je steeds van die verzuurde reacties blijft geven.

En nogmaals wat mij betreft is de showboat een prima club.
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 09 december 2014 @ 21:20:

Ziet er wel goed uit deze site. Voor de beginnende swinger staat er alle informatie op en dat is best handig.Vond ik ook Leen. Heb hier niet zoveel te melden, kom niet meer in clubs, maar vond dit een duidelijke site!
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal met willem eens. De fun4two is na de overname op de weg terug en dat is jammer. Er wordt weinig op de kleding gelet van de bezoekers. Veel mannen alleen boven. De nwe eigenaar verre van gezellige gastheer. Ja er is een nwe ruimte gemaakt een aantal maanden terug maar verder is er niets gedaan om het geheel een beetje te moderniseren en dat is jammer. Ik denk dat als ze de gastvrijheid verhogen, de ruimtes een beetje opfrissen en meer op de kleding letten van mensen welke een avondje uitkomen dan kan het best nog allemaal goedkomen..... Ik denk dat er voor de mensen in het oosten van het land een goede concurrent is gekomen net over de grens, Club Life in Gescher. Maar op dit moment is de fun4two nog wel het beste wat NL te bieden heeft.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een hele stomme vraag



Maar loop je in een pc op blote voeten. ......
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Ik niet maar mannen vaak wel en vrouwen soms ook.



Edit, aan het eind van de avond ben ik mijn paaltjes wel zat en dan zet ik ze op het trappetje, dan ga ik ook even barrevoets verder!



Geen gekke vraag hoor.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de man van een stel en voor de parenclub heb ik speciaal een paar leren slippers gekocht. De eerste keer had ik een soort van lage allstars aan maar dat is toch erg onhandig met uit en aan doen (doe je al snel 10 keer op een avond).



Gewone bad of kunststof teenslippers ziet er niet uit. De meeste vrouwen hebben wel mooie hakjes aan of zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Helaas vlg week niet naar Bornedries. De B&B Metsermolen (en niet watermolen) was volgeboekt. We gaan naar Eroxx waar je sinds kort in de club kunt blijven slapen. Lijkt me wel leuk. Is bij Acanthus ook goed bevallen.



Oh, ik draag vaak mijn zwarte, nogal hooggehakte laarzen. Of hooggehakte pumps
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk dat blijven slapen in de club zelf.

Misschien deze vakantie ook weer tijd voor een PC bezoekje, alweer even geleden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog nooit geweest maar door een collega erg geïnteresseerd geraakt in PC. Ik ben als man alleen en zou dus naar een pc waar je als man alleen heen kan.



Maar goe gaat het dan verder? Gewoon een avondje uit?



En ik begreep dat er ook sites waren waar dames een partner zoeken om mee te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Zeker leuk om te blijven slapen. Van slapen komt dan meestal niet veelteveel afleiding
It's never too late start living!
Pjotr: er zijn clubs waar je als man alleen naar binnen mag, ja. Hou er dan wel rekening mee dat je niet de enige bent. Er zullen over het algemeen meer single mannen dan vrouwen zijn.



En verder is het wel iets meer dan een gewoon avondje uit... Je komt aan in gewone uitgaanskleding, maar na het ingaan van de dresscode is het de bedoeling dat iedereen zich omkleedt in lingerie. Een mooi setje of jurkje voor de dames, een nette boxer voor de heren. Google anders even op 'clubwear mannen' om een indruk te krijgen. Je kunt er een shirt bij aantrekken, maar dat hoeft niet per se.



Behalve de bar en de dansvloer zijn er ook eroruimtes voor de actie. Bij sommige clubs mag je als single man zo'n eroruimte niet betreden, bij andere clubs weer wel. Dat staat op hun eigen website beschreven. Sommige clubs hebben ook een pagina op hun site waarop oproepjes staan, inderdaad.



Had je al een idee naar welke club je wilt gaan?
Alle reacties Link kopieren
Nou daar komt ie...

Onze eerste pc bezoek, allebei een tikje zenuwachtig, daar aan gekomen blijkt dat je er niet kan pinnen dus opzoek naar een pinautomaat .

Afijn we zijn binnen, uitgelegd dat het onze eerste keer ooit was en tegen de eigenaresse gezegd dat we ( vooral mijn vrouw ) best wel zenuwachtig waren, een rondleiding gehad en daarna omgekleed, mijn vrouw helpt nog even een andere vrouw met haar outfit . daarna lekker aan de bar gezeten.

We vonden allebei dat de aanspraak wat stroef was naar de andere gasten, veel clubjes bij elkaar die daar vaker kwamen, ook een paar stellen die er ook voor het eerst waren en die erg op zich zelf waren en bleven, we merkten wel dat het er allemaal heel gemoedelijk aan toe ging, eigenaresse kwam nog even aan me vrouw vragen hoe het met de zenuwen ging. vrouw was blij dat ze niet de enigste gezette vrouw was.

rond een uur of 11 zijn we voor de eerste keer naar boven gegaan en een beetje rond gekeken, we zijn bij een stel op een bank gaan zitten en hebben daar lekker gevreeën, ( Ik zelf had wel even moeite met het presteren ). We hebben daarna nog een borreltje gedaan aan de bar en zijn nog een keer naar boven geweest en in een kamer met meerder stellen geweest. rond half 2 zijn we richting huis gegaan.

Na wat gepraat en evalueren zijn we er achter gekomen dat het allemaal best is mee gevallen, het zal geen wekelijks uitstapje worden maar we gaan zeker nog wel een keer heen
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de ervaring over-all positief was 2stel. Dat ge-onskentons is ontzettend noordhollands, ik heb er een hekel aan, die kliekjes en dat onbenaderbare. Wellicht scheer ik over één kam maar ik woon in de buurt van Monique dus ik mag dat voor deze keer best doen Ik vind het niet bepaald de leukste pc van nederland. Wat vonden jullie ervan dat je met je jas naar de lockers moest lopen dwars over de dansvloer en langs de bar waren mensen in lingerie zitten?



De enige club waar ik dit kliekjesgedrag ook trof was "amourette" in eeeeh Utrecht geloof ik? (correct me if....) Volgende keer een ander clubje proberen?
...
Alle reacties Link kopieren
We komen zelf ook uit de buurt van monique ( slechts 25 rijden ) .

Het was de eerste keer dus dat gedoe over dansvloer naar locker is ons niet e ht opgevallen.

We zijn zelf echte mensen uit die streek, maar houden zelf niet van kliekjes gedrag.



En wie weet een andere club, even lezen en orienteren wat een leuke is
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Grappig. Ik ben er maar één keer geweest en het viel mij juist meteen op! Zo let iedereen weer op andere dingen schijnbaar.



Succes met inlezen!
...
Alle reacties Link kopieren
Bij ons eerste bezoek viel dat ook op hoor, voelt een beetje raar inderdaad.
Ons viel de leeftijd van de mensen in de Fun me vooral mee. Het ware vooral 30-ers en 40-ers volgens mij. Nou vind ik leeftijd schatten een lastige hoor.

Verder vond ik het wel erg druk. Tantratempel bv 3x geprobeerd, maar lag iedere keer helemaal vol. Jacuzzi viel me juist weer mee. Ik kan me voorstellen dat er stellen bij zijn die daarom liever naar privefeestje oid gaan. In eerste instantie leek me wat drukte juist een voordeel, maar door mijn eigen verlegenheid leidde het niet naar meer mogelijkheid tot contact. Dus wie er iemand zag met een "konijn-in-de-koplamp-effect": dat was ik waarschijnlijk.

Ook geleerd, dat ik het niet echt opwindend vind om bekeken te worden tijdens het vrijen met elkaar. Maar ik kon me er redelijk voor afsluiten dus het hield me ook niet tegen. Wel leuk om achteraf van mijn man te horen dat er een vrouw aan het masturberen was terwijl ze naar ons stond te kijken. Dat dan weer wel.



Overigens een grote fout gemaakt door niet goed uitgerust er naar toe te gaan. Ik had iets teveel boodschappen nog overdag gedaan. Dat en hoofdpijn na 3 rose al hielp het libido niet echt. Wie weet wat voor goedkope wijn het was dus de volgende keer maar een baco ofzo.

Er gaat dus denk ik wel een volgende keer komen. De eerste keer naaktstrand voelde ik me ook niet helemaal jofel, maar daar draai ik nu ook mijn hand niet meer voor om. Zoiets zal het met dit ook wel zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 15 december 2014 @ 12:05:

Er gaat dus denk ik wel een volgende keer komen. De eerste keer naaktstrand voelde ik me ook niet helemaal jofel, maar daar draai ik nu ook mijn hand niet meer voor om. Zoiets zal het met dit ook wel zijn.



Leuk dat jullie ook genoten hebben.

En het zelfde hier, wij gaan regelmatig naar de sauna, dat was de eerste keren ook wennen en dat zal met dit ook zo zijn
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 09 december 2014 @ 11:14:

[...]





Als je goed zou lezen zou je zien dat het niet over hygiëne gaat, of dat het niet netjes opgeruimd zou zijn.

Het gaat over 'vergane glorie'

Mystique behoeft gewoon een opknapbeurt. Wat modernisering. Het donkerbruine decor is erg gedateerd en sommige zaken zijn gewoon versleten.

Ook het restaurantgedeelte (inclusief het eten) zouden wel iets meer van deze tijd mogen zijn.Je krijgt eel wat over je heen lees ik, ach wij herkennen het en merkten keer op keer dat je schijnbaar niet aan "Brabants" bruine kroeg mag komen. Inderdaaduit de jaren tachtig/negentig qua interieur. Hun rdding is deels denk ik dat ze redelijk wat thema dagen hebben waar ook de "niets" ontziende single man zijn gang(bang) mag gaan!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Wij vinden thuis date's nog steeds erg leuk, al moeten we zeggen dat er weinig stellen te vinden zijn die geen pillen of poeders gebruiken.

Het liefst zouden we een leuk stel ( of een bisexuele vrouw) uit onze eigen omgeving vinden want om lang in de auto te zitten vinden we maar niets.

Ook zou het leuk zijn als zij bisexueel is, ik heb hier al goede ervaringen mee en klink gek misschien maar vind het heerlijk.

Mijn vraag weet iemand een leuke site waar geen neppers op zitten, het gebeurd nogal eens dat het op het laatste moment een man alleen blijkt te zijn.



Groetjes Kim
Lekker leven en genieten
Alle reacties Link kopieren
quote:kim64 schreef op 16 december 2014 @ 11:43:

Hallo allemaal



Wij vinden thuis date's nog steeds erg leuk, al moeten we zeggen dat er weinig stellen te vinden zijn die geen pillen of poeders gebruiken.

Het liefst zouden we een leuk stel ( of een bisexuele vrouw) uit onze eigen omgeving vinden want om lang in de auto te zitten vinden we maar niets.

Ook zou het leuk zijn als zij bisexueel is, ik heb hier al goede ervaringen mee en klink gek misschien maar vind het heerlijk.

Mijn vraag weet iemand een leuke site waar geen neppers op zitten, het gebeurd nogal eens dat het op het laatste moment een man alleen blijkt te zijn.



Groetjes Kimjazeker. wij staan op SDC.com. dat is wel een betaalde site, maar de kans op grappenmakers is een stuk kleiner (en de keus erg groot...)
Alle reacties Link kopieren
jean_grey, wij waren er ook afgelopen zaterdag. Het was idd erg druk vooral op de dansvloer in het begin. Rond elf uur zijn we boven wat gaan kijken en eerst was er daar nog weinig te beleven. Vooral stelletjes die rondliepen om te kijken waar de actie was We hebben eerst nog even gezeten bij de bankjes op de 1e verdieping met uitzicht boven de dansvloer. Toen zijn we naar de orgiezolder gegaan en daar bleek het al wat drukker geworden.



We hebben daar eerst wat met elkaar sex gehad en er kwam al snel een stel uit Frankrijk bij ons liggen met wie we orale seks hadden en wat voelden etc (neuken met anderen doen we niet). Hij wilde eigenlijk mijn vriendin neuken maar toen we zeiden dat dat niet ging, neukte hij zijn eigen vrouw, en kwam snel klaar . Vervolgens zijn we naar de andere kant van de orgiezolder verhuisd, waar ook een stel van onze leeftijd (rond de 40) met ons kwam spelen.



Daarna was het tijd voor even pauze aan de bar en vervolgens de jacuzzi in. Was spannend maar behalve een paar strelingen met anderen bleven we voornamelijk met elkaar bezig. Ik (de man dus) was op de orgiezolder aan een keer klaargekomen en werd nog niet direct hard voor een 2e ronde, maar vriendin genoot van mijn vingers en de bubbels van de jacuzzi. Viel verder op dat er een aantal aziatische jonge vrouwen waren met blanke partners.



Toen waren we wel toe aan een volgende ronde, in verschillende kamertjes geweest en lang met elkaar geneukt terwijl andere stelletjes dicht naast ons ook bezig waren. Erg geil allemaal. Rond twee uur gingen we naar de tantra ruimte die was bijna leeg. We gingen naast een stel liggen, een donkere man was zijn blanke vriendin langdurig en zachtjes aan het beffen. Op het matras naast hun masseerde ik mijn vriendin, eerst haar rug en schouders, daarna lekker haar zachtjes anaal gevingerd met de olie erbij wat daar aanwezig was. Alhoewel ik zelf al twee keer was klaargekomen die nacht werd ik toen weer zo hard dat we weer naar een kamertje gegaan zijn voor een derde en laastste ronde samen. Het was een hokje waarbij "girls room" stond.



Moe maar voldaan en lichamelijk ook wel een beetje kapot zijn we naar huis gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 15 december 2014 @ 22:01:

[...]





Je krijgt eel wat over je heen lees ik, ach wij herkennen het en merkten keer op keer dat je schijnbaar niet aan "Brabants" bruine kroeg mag komen.

Waar slaat dit nou weer op?

Van mij mag je overal aankomen maar schijnbaar is het voor de heren pc bezoekers nogal lastig te vatten dat smaken nu eenmaal verschillen en het niet noodzakelijk is om steeds maar weer te laten weten dat een bepaalde plek je niet aanstaat. Leven en laten leven weetjewel.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven