Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Nou ik heb gisteren in de fun wel meer wat gezette mensen gezien. Dat is dus echt geen uitzondering.



Het viel me op dat deze vrijdag het wel erg rustig was. Vorig keer op zaterdag struikelde je haast over de mensen, maar nu konden we later op de avond zowat een kanon in de disco afvuren. Gaf wel betere kansen op een plekje in de tantratempel en andere kamertjes.



Moosecanoe, mocht je dit nog lezen, het was
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 10 januari 2015 @ 19:33:

De Fun zit in Moordrecht. In Muiden zit de Fata Morgana.Oh sh*t ja. Foutje......sorry!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:janssen29 schreef op 10 januari 2015 @ 21:11:

Dank jullie wel voor de reacties. Het ziet er inderdaad goed uit! En couplegooi dat zijn hele fijne tips! Thx! Vind het er al heel spannend uit zien, maar ben bang voor schaamte. Heb toch wel wat overgewicht namelijk!



Hoi stel.

Wees over je gewicht maar niet ongerust, ook hier waren we daar bang voor maar dat bleek niet nodig, de avond dat wij voor de eerste keer gingen was meer dan de helft met een of meerdere maatjes meer. Mijn vrouw vond dat erg prettig, en ik ook ( hou namelijk wel van wat hou vast ) .

Koop en mooie babydoll, of iets waar je je zelf prettig in voelt, en geniet.
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te lezen, dat er meer zijn met een maatje meer ik heb ook een maatje meer Mijn man is slank en heeft ook t liefst een beetje hou vast.

Wij willen de 23e naar Paryplayers. Ben benieuwd hoe het daar gaat. We hebben overigens gezellig een hoteletje geboekt.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben al weer wat wijzer geworden. Iemand ervaring met club inn joy in budel?

Is het bij de meeste clubs zo dat je eerst kleding aan mag houden en op een bepaalde tkjd lingerie aan moet? Het lijkt me wel echt super!
pluk de dag!
Alle reacties Link kopieren
Oei, club Inn joy zou ik jullie echt afraden. Heel erg het kroegidee, erg klein en het ons kent ons gebeuren. Ook single heren die je acherna lopen. Wij zijn er dus geweest en het viel echt tegen. Ik zou echt voor een van de grotere clubs gaan.

Niet iedere club heeft een dresscode. Bij sommige is het meteen in lingerie, bij andere gaat er op bepaalde tijd de dresscode in(lingerie). Het is dan ook weer niet gewone kleren maar echt sexy. Je leest op de site of er wel of niet een dresscode is en hoe laat.

Nogmaals, kies in godsnaam niet voor Innjoy als eerste club.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Mijn tip. Kies voor de Fun of Eroxx. De fun is echt practig en relaxed. Eroxx is ook een mooie club en je kunt het combineren met de B&B (zie site) die hier ook voor bestemd is.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Heeft de fun nog steeds dat melige omkleedmuziekje of is dat afgeschaft?
...
Alle reacties Link kopieren
Ja, toen wij er waren wel. Eerste keer dacht ik..was dit ?
It's never too late start living!
quote:Rooss4.0 schreef op 11 januari 2015 @ 15:53:

Heeft de fun nog steeds dat melige omkleedmuziekje of is dat afgeschaft?Eergisteren nog wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 11 januari 2015 @ 15:53:

Heeft de fun nog steeds dat melige omkleedmuziekje of is dat afgeschaft?Een hel dat muziekje...
Alle reacties Link kopieren
Ok dankjewel, dan gaan we toch voor een grotere club! Fijn dat er hier al mensen met meer ervaring zitten!
pluk de dag!
Alle reacties Link kopieren
Het is ook maar net wat je zoekt hè. Wij hebben helemaal niets met alleen paren en stellen aanwezigheid van een mannenoverschot wel op prijs. Dat "gelijk oversteken" en klik met vier kan ons gestolen worden.
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad net wat je zoekt. Maar voor de meesten geldt meen ik wel dat bij een eerste clubbezoek aanwezige single mannen net iets te overweldigend is. Ik zou het een beginnerspaar niet willen aanraden tenzij ze heel duidelijk op zoek zijn naar een extra man.

Anderzijds ben jij dan misschien wel een welkome afwisseling hier omdat je net een andere invulling geeft aan het swingen. Benieuwd naar jouw of naar jullie verhalen
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Even voorstellen,wij zijn Pami zij is 30 en hij is 27.

We zijn nieuw in het "wereldje"en hebben een thuisdate gehad en een clubbezoek aan Mystique.



Omdat we veel aan dit forum hebben gehad qua tips etc zullen we later vandaag hier een verslag uitbrengen hoe Mystique is bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Verslagje zaterdag 10 januari.



Om 21 uur zijn we gaan rijden naar club mystique te rucphen.

Dit is 10 minuutjes met de auto rijden voor ons.

Helemaal ideaal omdat we het gevoel hadden moe te zijn na al die indrukken en ervaringen.



In een keer gevonden offcourse en al snel bereikte we het landweggetje waar de club aan grenst.



We hadden thuis al het een en ander voorbereid en een tas met spulletjes gevuld met o.a. deo make up extra lingerie en een lekker geurtje.



Vanaf de parking moesten we (hoe kan het dan ook)"op zijn Brabants"achterom.



Eenmaal op de deurbel gedrukt werd er opengedaan door een vriendelijke portier en we liepen vanuit het halletje naar de inkomst balie.



Hier werden we super lief en vriendelijk begroet en mochten we naar beneden waar een hele grote kleedruimte is met 3 make-up spiegels en ontelbaar veel ruime kluisjes.

We mochten onze kleren aanhouden en terug naar boven en vervolgens kregen we een rondleiding van een hele lieve trouwe bezoekster gekleed in een sexy kort latexjurkje.

Ze stelde zich heel netjes voor met drie kussen en voelden ons eigenlijk erg op ons gemak.



Ze heeft ons eerst beneden het super grote kingsize bubbelbad laten zien (daar over later meer 😉),de darkroom en de relaxe ruimte met groot rond bed en spiegelkamer waar je heerlijk op de matrasjes elkaar kan verwennen en vanuit alle hoeken kan bekijken.



Hierna zijn we via de trap naar boven gegaan en wat een uitzicht zeg! Ik (Stefan) keek naar het prachtige kontje wat onder het korte latex jurkje uitkwam op de trap.

En knipoogde meteen naar Elize(mijn vrouw) die het allemaal aanzag komen en er wel stiekem om kon lachen.



Als eerst kwamen we langs de sauna,en vervolgens langs het hans en grietje huisje waar je onder een laag deurtje moest kruipen om vervolgens in een redelijk grote ruimte met matrassen kwamen.



Deze ruimte was vanaf binnen afsluitbaar en kon je vanuit buiten door een raampje naar binnen gluren.



Hiernaast waren nog 2 ruimtes, 1 hele grote ruimte waar je met vele stellen kon liggen en een ruimte met een bed om af te sluiten om je terug te trekken.



Op elke verdieping had je ruime douches om je lekker af te spoelen met shampoo en bij iedere ruimte waren volop condooms, doekjes en veel handdoeken.



Na de rondleiding kregen we de mogelijkheid om vragen te stellen en onder het mom van er zijn geen stomme vragen vroeg ik of de dames met schoenen op de matrassen mochten komen 😂.

Uiteraard was dit geen probleem.



Hierna mochten we "los" lopen en zijn lekker wat gaan drinken aan de gezellige bar die als middelpunt van de hele club is. Na een gezellig praatje met een aardig stel ruim in de 40 zijn we met zijn 2en gaan eten in het restaurantje.

Hier kon je onbeperkt (overigens is alles onbeperkt) vlees grillen of van het Indische buffet eten.

De salades en toetjes zijn er ook super lekker!



Nadat we lekker gegeten hadden zijn we terug de bar in gegaan en hebben hier nog wat gedronken tot aan een uur of half elf en ging de dresscode in.

We zijn samen naar beneden gegaan naar de kluisjes en hebben ons omgekleed in mooie lingerie die we die dag nog hadden aangeschaft Elize had een prachtige rode bh en bijpassende string met kant en diamantjes aan met daar overheen een zwart kanten jurkje wat haar erg goed stond.

Ik had een boxer van HOM met witte en zwarte strikjes motief.



Hierna zijn we lekker even gaan relaxen in een van de lekkere banken die rond de bar en dansvloer staan.

Ondertussen draaide de dj super lekkere platen en samen hadden we besloten om als eerste lekker te gaan bubbelen(dag foundation en make up)😂.



We kwamen bij het bad aan en trokken alles uit.

Bij het bad waren vakken waarin je je spulletjes in kon leggen.

We liepen lekker naakt het bubbelbad in en wat was dat een warm bad... bijna heet!

Door de ontspannende uitstraling van de club en de prachtige lingerie en sfeer waren we al snel super opgewonden en hebben lekker zitten friemelen in het bubbelbad en ach een"stiekem" nummertje onder water kon er ook nog wel vanaf terwijl sommige mannen op de rand heerlijk gepijpt werden.

In en om het werd heerlijk geknuffeld gevreeën of er werd een lekkere massage gegeven.



Nadat we uit het bad waren gegaan zijn we nadat we nog een biertje en een safari met ijs gedronken te hebben op ontdekkingstocht naar boven gegaan en zijn boven aan de trap naar rechts gegaan naar de grootste ruimte met matrassen. Hier lag een koppel om de hoek in een nisje te vrijen wij kozen om achterin lekker samen te gaan spelen met elkaar en vergaten bijna waar we waren zo gingen we in elkaar op.

Tot er een stel van ongeveer onze leeftijd op de grote matrassen kwam liggen en ook heerlijk begonnen te spelen.

We hadden onze handen vol aan elkaar en besteden geen aandacht aan hun.



Op een gegeven moment kwam er een ander koppel eind 30 bij en kwamen aardig dicht bij ons liggen.

Zo naïef dat we waren gingen we verder heerlijk door met zijn 2en tot we opeens een "vreemde"hand op Elize's arm en later haar borst zagen en voelde.



Heel even keek Elize mij aan en zag aan mij dat ik er van genoot en wel zin had in deze aanbieding.

Elize twijfelde geen moment wie of wat er toen gebeurde was vuurwerk... spontaan lagen we in eens met zijn 4en door elkaar te zoenen voelen en blijkbaar stonden er 6 a 8personen te kijken hoe we aan het feesten waren op de matrassen.

De mannen hebben de dames lekker verwend en de dames hebben elkaar lekker gestreeld gezoend en lekker gevingerd.

Achteraf voor de dame de eerste keer met een vrouw en dat terwijl ze al vaker een club hadden bezocht en dertig was.

Een mooi compliment vond Elize en erg speciaal.

Als kers op de taart vonden wij beide het speciaal dat ze een klitpiercing had en vonden dit erg geil.

Toen de dames lekker waren gekomen zijn we lekker gaan douchen en naar de bar gegaan voor een lekkere borrel.



Hierna zijn we met zijn vieren naar het bubbelbad gegaan en hebben daar lekker verder gespeeld het stel was erg lief en lekker knuffelbaar wat we erg fijn vonden.

De mannen werden op de rand gezet en kregen een heerlijke pijpbeurt van de dames.

Na nog wat over en weer gespeeld te hebben zijn we gaan afdrogen en de spiegelkamer in gedoken.



Hier hebben we weer geruild en later is Elize de dame gaan likken terwijl de mannen om de beurt werden gepijpt en tegelijk werden afgetrokken. Ze werd er zo geil en gulzig van dat ze beide pikken tegelijk in haar mond wilde en heeft gekregen.

Nadat Elize even stopte met likken heeft de andere vrouw het overgenomen en begon Elize te likken terwijl Elize de mannen overnam en begon te pijpen en te trekken.



Nadat we allemaal voldaan waren zijn we nog heerlijk gaan douchen en was het einde van de nacht in zicht. We hebben hierna nog heerlijk geborreld en lekker zitten kletsen tot het tijd was om te vertrekken.



We zijn naar beneden gegaan en hebben ons aangekleed en met zijn vieren naar de auto's gelopen elkaar een goede reis gewenst en toen lekker naar huis.



Hier hebben we nog een vluggertje gedaan en zijn voldaan gaan slapen.



Nu zitten we met een lach van oor tot oor,en hebben weer een hele leuke nacht gehad.



Wat kan het leven toch een feest zijn,we hangen samen lekker de slingers op, houden van elkaar en het leuke was dat we samen met een voldaan gevoel naar huis konden gaan.



Volgende keer gaan we de rest ontdekken want zoals je leest hebben we nog lang niet alles gezien.



*Onze namen zijn verzonnen*

Xxx
Alle reacties Link kopieren
@pami87 mooi verslag.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een heerlijke avond
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 10 januari 2015 @ 19:24:

Hallo Janssen29



Jullie zitten in dezelfde regio als ons. Eigenlijk best lastig omdat een echt goeie en grote club niet echt dichtbij ligt. Dat betekend dat je of rekening moet houden met een reistijd van minimaal 5 kwartier of met een overnachting.

Wij hebben toen gekozen voor het laatste. We hebben als eerste club Hoeve Bornedries (St. Truiden Belgie) gekozen en dat is ons goed bevallen. Achteraf denk ik dat de Fun een nog betere keuze is maar dat is heel persoonlijk. Goede clubs om te starten zijn de Fun (Muiden NL), Eroxx (balen Belgie), Bornedries dus. Wij zijn nog nooit geweest in de Fata maar volgens mij kun je die wel in dit rijtje zetten.

Wil je overnachten in de buurt van de Fun dan kun je het beste zoeken op hotels of B&B in Gouda. In Eroxx kun je tegenwoordig in de club overnachten maar voor een eerste bezoek zou ik kiezen voor de B&B die ze op de site hebben staan. Van daaruit heb je ook gratis vervoer heen en terug. Het stel dat deze B&B runt is erg gastvrij en ik denk dat zij jullie zeker op weg willen helpen. Zij hebben beiden bij de club achter de bar gestaan en zijn zelf ook swingers. Tegenwoordig verhuren ze hun B&B ook voor dates. Het is daar ook erg geschikt voor! Dat betekend dat je dus wel op tijd moet reserveren.

Wil je niet zo ver rijden dan zou je nog sevensins in Maaseik kunnen overwegen maar dan op de zaterdag. Dat geldt trouwens voor meerdere clubs omdat dan geen single heren aanwezig zijn De Fun en Fata echter is uitsluitend voor stellen.

Je kunt eventueel ook lid worden van SDC (swinger date club) of B4 dating (voornamelijk belgische leden). Hier vind je heel veel informatie maar leg je ook contacten met andere swingers.



Verder kun je in de openingpost de link naar deel 15 aanklikken. IN deel 15 klink je in de OP weer de link aan naar deel 14. Dit deel begint met allemaal verslagjes over verschillende clubs en info.



Er is ook nog een site met informatie voor swingers maar ik weet niet meer hoe die heet. Staat hier ergens een paar bladzijden terug.Kort geleden ook naar Bornedries geweest, is ons ook heel goede bevallen(thanks voor de antwoorden op onze vragen in priveberichtjes Leen). We vinden trouwens Devils&Angels ook wel een noemenswaardige club als het over Limburg/Brabant gaat. Zeker niet de grootste maar wel iedere zaterdag druk bezocht door leuke stellen, gezellige bar/dancing, vriendelijk personeel en mooie ruimtes.
love life
Alle reacties Link kopieren
Wow pami87 dat klinkt als een heerlijke avond. We vinden het steeds spannender maar willen het zeker uitproberen! Devils en angels had ik ook gevonden idd. Dankje
pluk de dag!
Alle reacties Link kopieren
Pami87 dat klinkt heerlijk naar meer.

Super verslag.
Alle reacties Link kopieren
quote:LBstel schreef op 13 januari 2015 @ 16:25:

[...]





Kort geleden ook naar Bornedries geweest, is ons ook heel goede bevallen(thanks voor de antwoorden op onze vragen in priveberichtjes Leen). We vinden trouwens Devils&Angels ook wel een noemenswaardige club als het over Limburg/Brabant gaat. Zeker niet de grootste maar wel iedere zaterdag druk bezocht door leuke stellen, gezellige bar/dancing, vriendelijk personeel en mooie ruimtes.D&A zijn wij ook geweest maar dat is toch niet echt iets voor ons o.a. omdat er single mannen komen. Fijn dat Bornedries goed bevallen is. Wij zijn laatst weer bij Eroxx geweest en dat is echt ook een mooie club!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een heerlijke avond Pami87!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de complimenten, de avond was super heerlijk.

Voor ons een hele fijne ervaring.



Wat ons erg opviel is dat iedereen zo lief was.

Nergens gemopper of dronken gelal.



Veel respect voor elkaar en af en toe een knipoog of lach van een leuke dame wat erg fijn voelt voor je zelfvertrouwen.



Wij hebben ons volgende bezoek al gepland.

Over twee weken gaan we met een leuk stel die al vaker is geweest in Mystique.
Alle reacties Link kopieren
Erg goed geschreven verslag, zeer leuk /opwindend om te lezen.



Gr woman

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven