Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 13 januari 2015 @ 23:25:

[...]





D&A zijn wij ook geweest maar dat is toch niet echt iets voor ons o.a. omdat er single mannen komen. Fijn dat Bornedries goed bevallen is. Wij zijn laatst weer bij Eroxx geweest en dat is echt ook een mooie club!!



Toen wij in D&A waren maar heel weinig single mannen en die mogen zo wie zo niet op bovenste etage komen, dus was totaal niet storend. Gaan binnenkort denk ik nog wel een keer voor de second opinion



Eroxx willen we ook zeker nog een keer naar toe dit jaar, maar ook Bornedries zeker voor herhaling vatbaar.
love life
Alle reacties Link kopieren
Beetje rustig hier



Na een paar keer naar Life in Duitsland te zijn geweest, zoeken we zaterdag Monique maar weer eens op.



Verder nog mensen met stoute plannen komend weekend?
Alle reacties Link kopieren
Helaas wij wachten nog een week. En dan naar party Players.
Alle reacties Link kopieren
Buiten het gewone niks de komende weken, 14 feb gaan we weer naar moniqeu
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan 1 feb met een stel naar club mystique.



we wilden eerst naar de kamasutrabeurs maar we kregen bij mystique bij het lidmaatschapspasje een vrije toegang op vrijdag of zondag.



Waarschijnlijk zijn de bezoekers iets ouder dan ons.



Eens kijken of ze ons nog wat kunnen leren😂
Alle reacties Link kopieren
quote:LBstel schreef op 13 januari 2015 @ 16:25:

[...]





Kort geleden ook naar Bornedries geweest, is ons ook heel goede bevallen(thanks voor de antwoorden op onze vragen in priveberichtjes Leen). We vinden trouwens Devils&Angels ook wel een noemenswaardige club als het over Limburg/Brabant gaat. Zeker niet de grootste maar wel iedere zaterdag druk bezocht door leuke stellen, gezellige bar/dancing, vriendelijk personeel en mooie ruimtes.D&A was vrijdag in het RTL programma Hoe Schoon Is Jouw Huis. Wat een bende zeg. Overal condooms, gore handdoeken en een ondergepist laken. Hoe smerig wil je het hebben zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 17 januari 2015 @ 14:11:

[...]



D&A was vrijdag in het RTL programma Hoe Schoon Is Jouw Huis. Wat een bende zeg. Overal condooms, gore handdoeken en een ondergepist laken. Hoe smerig wil je het hebben zeg.





Wat ik me dan afvraag, (ik heb de aflevering niet gezien) als eigenaar laat je toch geen cameraploeg binnen als je tent zo'n klerezooi is?

Of is het erg overdreven?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 17 januari 2015 @ 14:11:

[...]



D&A was vrijdag in het RTL programma Hoe Schoon Is Jouw Huis. Wat een bende zeg. Overal condooms, gore handdoeken en een ondergepist laken. Hoe smerig wil je het hebben zeg.oh gaan we toch maar eens terugkijken dan. verbaast ons heel erg, want vonden het juist veel schoner en verzorgder overkomen dan andere clubs. maar bedankt voor de tip
love life
Alle reacties Link kopieren
We zijn weer eens bij Fun4Two geweest.

En alhoewel dit nog steeds onze favoriete club is, zien we hier toch ook wel een aantal mindere punten.

Je zou verwachten dat nieuwe eigenaren de hele boel flink onder handen gaan nemen.

Maar nog steeds zien we plekken waar al jaren lang geen verf meer zit en handdoeken die flink rafelen.

De keuken gaat steeds vroeger dicht (op de zaterdag dat wij er waren al 3 kwartier voor sluitingstijd) waardoor je gasten het restaurant gedeelte in ziet komen en teleurgesteld weer vertrekken.

Sowieso begint de schoonmaak al als de club nog open is. Ziet er niet echt gezellig uit als de vuilniszakken met wasgoed al in de gangen staan.

De website is zelden meer up to date, en een lichtkrant in de club geeft aan dat je snel moet zijn voor kaartjes voor een feest dat inmiddels al maanden achter de rug is.

Personeel van de keuken is superonvriendelijk, en de portier - ook geen feestnummer - kan ook beter met pensioen.

Dresscode wordt niet meer streng op gelet, en de wijze waarop sommige gasten gekleed zijn, laat ook te wensen over.

Tekenend en illustratief voor de lakse houding van de nieuwe eigenaren vinden wij dat dat verschrikkelijke oubollige *%#&- nummer waarmee het omkleedmoment wordt aangegeven nog steeds datzelfde treurige zelf-ingezongen deuntje is.

Je zou denken dat er een nieuwe wind zou waaien, een fris elan.

Goed op je klanten-nivo letten kost geen geld, en een pot verf bij de Praxis ook niet, dus financieen zouden geen excuus mogen zijn.



Desalniettemin vinden we het nog steeds de beste club, maar dat zegt meer over de andere clubs die wij bezocht hebben, dan over Fun4Two.

Binnenkort toch maar weer eens Fata Morgana in Muiden gaan bezoeken.
Alle reacties Link kopieren
Heb je dit alles ook gemeld Kees?
...
Niet het hele topic en niet alle delen doorgelezen, dus misschien vraag ik naar de bekende weg, maar iemand ervaring met de Showboat in Zaandijk?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor.
...
Leuk?
Alle reacties Link kopieren
Mja, wat zal ik ervan zeggen...



Ik heb me prima vermaakt maar ik kan niet zeggen dat het een hoogstaand kwaliteitsgebeuren is. Zowel qua inrichting en publiek. Maar goed, ik was met mijn vriendje en ik heb lekker gedanst en gesjanst en geflirt en gesekst.

Wat ik daar wel leuk vind is de sauna. Die mist in Mystique.
...
Mystique heeft wel een sauna, hoor! Onze laatste date daar had er de hele middag gezeten, zei hij nog. Ik heb alleen nog niet gemerkt dat die sauna aanstaat, misschien alleen op bepaalde dagen?
Alle reacties Link kopieren
Fun4Two is vergane glorie.

Hier een artikel waarin iemand (nee, niet ik) over de Fata Morgana schrijft. Komt er goed uit. Ik denk dat de Fun nog teert op vroeger.
Alle reacties Link kopieren
Echt?? Waar is die sauna dan? Ik heb 'm serieus nog nooit gezien.



I wanna have seks in da saunaaaaa!!!!
...
Onder de trap!
Alle reacties Link kopieren
Yeah Ik wil ook. ik wil ook.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 januari 2015 @ 19:20:

Heb je dit alles ook gemeld Kees?



We hebben een aantal dingen wel gemeld of aangegeven.

Niet zo van "Hallo, hier is een klacht!"

Maar in een gewoon gesprek.

Maar hebben niet de indruk dat er iets aan gedaan wordt.

Ze zijn drukker met nieuwe dingen organiseren, dan de "kapotte" dingen te repareren.

Zo lijkt het tenminste.



En of de Fun meer vergane glorie is dan andere clubs....

Dat denken wij niet.

Fata moeten we weer eens gaan bekijken.

Die nieuwe club in Duitsland nog niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
Heel jammer. Ik ben van mening dat het goed is om eerst de toko voor elkaar te maken en dan vanuit een goede basis gaan organiseren. Dat betekent niet dat een maand dicht moeten maar overdag klussen en s avonds feesten lijkt me een plan. Het onbeschofte personeel vind ik gewoon een afknapper. Zoals je dat beschrijft dan want ik heb er niet zoveel herinneringen meer aan.quote:vincedexa schreef op 18 januari 2015 @ 21:02:

Yeah Ik wil ook. ik wil ook.



Dan gaan we maar eens voelen of ie een beetje warm wil worden, die sauna!
...
Alle reacties Link kopieren
Goed plan.

Laat die opgietingen maar zitten, daar heb ik dan toch geen aandacht voor.
Trahit sua quemque voluptas
quote:keesadam schreef op 18 januari 2015 @ 18:27:

We zijn weer eens bij Fun4Two geweest.

En alhoewel dit nog steeds onze favoriete club is, zien we hier toch ook wel een aantal mindere punten.

Je zou verwachten dat nieuwe eigenaren de hele boel flink onder handen gaan nemen.

Maar nog steeds zien we plekken waar al jaren lang geen verf meer zit en handdoeken die flink rafelen.

De keuken gaat steeds vroeger dicht (op de zaterdag dat wij er waren al 3 kwartier voor sluitingstijd) waardoor je gasten het restaurant gedeelte in ziet komen en teleurgesteld weer vertrekken.

Sowieso begint de schoonmaak al als de club nog open is. Ziet er niet echt gezellig uit als de vuilniszakken met wasgoed al in de gangen staan.

De website is zelden meer up to date, en een lichtkrant in de club geeft aan dat je snel moet zijn voor kaartjes voor een feest dat inmiddels al maanden achter de rug is.

Personeel van de keuken is superonvriendelijk, en de portier - ook geen feestnummer - kan ook beter met pensioen.

Dresscode wordt niet meer streng op gelet, en de wijze waarop sommige gasten gekleed zijn, laat ook te wensen over.

Tekenend en illustratief voor de lakse houding van de nieuwe eigenaren vinden wij dat dat verschrikkelijke oubollige *%#&- nummer waarmee het omkleedmoment wordt aangegeven nog steeds datzelfde treurige zelf-ingezongen deuntje is.

Je zou denken dat er een nieuwe wind zou waaien, een fris elan.

Goed op je klanten-nivo letten kost geen geld, en een pot verf bij de Praxis ook niet, dus financieen zouden geen excuus mogen zijn.



Desalniettemin vinden we het nog steeds de beste club, maar dat zegt meer over de andere clubs die wij bezocht hebben, dan over Fun4Two.

Binnenkort toch maar weer eens Fata Morgana in Muiden gaan bezoeken.



Persoonlijk moet ik er niet aan denken om kwart over 2 's nachts nog wat te eten dus daar hadden wij geen last van.

Die lichtkrant heb ik me ook over verbaasd ja. Jeetje wat slordig.

De portier (wat oudere man) die er in december was was inderdaad geen feestnummer, maar 9 januari stond er een andere portier waar ik heel gezellig mee heb staan kletsen.

Waar ik op zaterdag in december qua kleding me er helemaal bij voelde passen voelde ik me op een vrijdag echt overdressed. Ik weet dat er op vrijdag een gemiddeld iets ouder publiek komt, maar had niet verwacht dat dat in kleding zoveel zou kunnen schelen.

Maar ja ik heb verder nog geen vergelijkingsmateriaal. Ik zou graag eens de Fata Morgana willen uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik vind het juist niet fijn om met een volle buik los te gaan, dus meestal wordt het voor ons een licht hapje vooraf aan het begin van de avond en een licht hapje voordat we naar huis gaan omdat ik dan meestal wel weer trek heb. Wij waren al jarenlang niet meer geweest maar nu recentelijk hebben we de fun weer gevonden (op de kinky-at-the-fun avonden in augustus en november) en die waren meer dan geslaagd. Ik moet zeggen dat ik weinig van de kritiek herken, personeel in de keuken en portier waren op die avonden hardstikke vriendelijk. En ook van opruimactiviteiten niets gemerkt, maar wellicht komt dat omdat die kinky-at-the-fun avonden tot 4:00 uur duren. Ik meen me te herinneren dat we wel rond 3:00 uur weg waren. Bijkomend voordeel van deze thema-avonden: meteen in kinky dresscode, dus geen omkleed moment met bijbehorend muziekje !
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 18 januari 2015 @ 18:27:

We zijn weer eens bij Fun4Two geweest.

En alhoewel dit nog steeds onze favoriete club is, zien we hier toch ook wel een aantal mindere punten.

Je zou verwachten dat nieuwe eigenaren de hele boel flink onder handen gaan nemen.

Maar nog steeds zien we plekken waar al jaren lang geen verf meer zit en handdoeken die flink rafelen.

De keuken gaat steeds vroeger dicht (op de zaterdag dat wij er waren al 3 kwartier voor sluitingstijd) waardoor je gasten het restaurant gedeelte in ziet komen en teleurgesteld weer vertrekken.

Sowieso begint de schoonmaak al als de club nog open is. Ziet er niet echt gezellig uit als de vuilniszakken met wasgoed al in de gangen staan.

De website is zelden meer up to date, en een lichtkrant in de club geeft aan dat je snel moet zijn voor kaartjes voor een feest dat inmiddels al maanden achter de rug is.

Personeel van de keuken is superonvriendelijk, en de portier - ook geen feestnummer - kan ook beter met pensioen.

Dresscode wordt niet meer streng op gelet, en de wijze waarop sommige gasten gekleed zijn, laat ook te wensen over.

Tekenend en illustratief voor de lakse houding van de nieuwe eigenaren vinden wij dat dat verschrikkelijke oubollige *%#&- nummer waarmee het omkleedmoment wordt aangegeven nog steeds datzelfde treurige zelf-ingezongen deuntje is.

Je zou denken dat er een nieuwe wind zou waaien, een fris elan.

Goed op je klanten-nivo letten kost geen geld, en een pot verf bij de Praxis ook niet, dus financieen zouden geen excuus mogen zijn.



Desalniettemin vinden we het nog steeds de beste club, maar dat zegt meer over de andere clubs die wij bezocht hebben, dan over Fun4Two.

Binnenkort toch maar weer eens Fata Morgana in Muiden gaan bezoeken.+1
Delen doe je samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven