Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
De sauna stond de vorige keer niet aan in Mystique, hij kon en mocht wel gewoon aan hoor.

Wij zijn wel liefhebbers maar zijn er niet aan toegekomen.

Het is geen hele grote sauna maar iets wat je thuis zou kunnen plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik zit net dit forum te lezen en ergens rond juli/augustus las ik het volgende.

Een dame vroeg of het mogelijk was om inde fun4two met haar vriend een man alleen erbij te betrekken. Een van de mensen raadde haar aan om dan naar gigolo night in fun4two te gaan.

Nu voelen jullie het aankomen (hoop ik)! Mijn man en ik willen de wereld van de PClubs ontdekken en obv verhalen etc is dit uiteindelijk fun4two geworden. Wat ik ontzettend graag wil en wat mijn man geil lijkt is een trio, en dus een man alleen erbij betrekken voor een vrouw gerichte trio. En die tip om dan naar de gigolo night te gaan vond ik geweldig. Alleen in kan geen info vinden op de viva forum.



Zijn er mensen met ervaringen met gigolo night in de fun4two?



Tnx!
Gigolo night fun4two



http://www.fun4two.nl/friday.htm



Kostte ongeveer 0,2 seconden googelen.
Alle reacties Link kopieren
isse moeilijk, ghoeguluh...
Ik snap het best als je als nieuwkomer vragen stelt, maar het is wel handig om eerst even moeite te nemen om zelf te googelen, zeker bij zo'n duidelijke vraag waarvan het antwoord simpel te vinden is. Het was niet mijn bedoeling om bot over te komen, maar ik zou het wel op prijs stellen als je eerst zelf even energie steekt in het opzoeken van informatie voor je hier de vraag stelt.



Waarvan akte. (heb ik mijn karmapunten nu weer veiliggesteld?)
Alle reacties Link kopieren
De website heb ik natuurlijk al gevonden en fotos etc al bekeken.



Maar mijn vragen gaan over ervaringen MET gigolo night. Wellicht komt mijn post vaag over, maar ik was niet opzoek naar de website maar inhoudelijke antwoorden...



Zo vroeg ik me eigenlijk af of er los van de gigolo's ook single mannen mogen komen? Daarnaast vroeg ik me dus af of er stellen ZIJN mét ervaring met een gigolo erbij in de fun?
Er mogen in de Fun geen single mannen komen. Onze ervaring vorige keer op een bi-avond dat er wel ineens een man spontaan met ons trio kwam meedoen. Geen idee waar diens vrouw was. (Of het was een bi-man die als 'extra' was meegekomen, maar ik weet niet of dat in de Fun heel vaak voorkomt.) Misschien kan je dan een all-in night proberen? Hoewel dat als beginner weer niet kan bedenk ik me net, want sexpert is ook tijdens de all-in.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt jean_grey! Wij willen een vrouw gerichte trio. Mijn man is hetero dus wij zoeken geen bi man.



Ik heb een oude forum erover gelezen (2010) die ook hierboven wordt aangegeven maar die bestaat uit twee pagina's en deze uit ruim 40. Daarom hoopte ik hier meer informatie te kunnen krijgen.



Wij gaan gewoon een keer op gigolo night kijken, uiteindelijk moet je het toch zelf ervaren!
Ik denk dat dat maar net is wat je met elkaar afspreekt. Waarom zou een bi-man niet kunnen deelnemen aan een vrouwgerichte trio?

Het was meer een idee waarom hij er alleen was. Bij ons was de betreffende man in ieder geval vrouwgericht. Of zijn vrouw had elders groener gras gevonden. Kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Daarom is het wel goed dat er specifieke thema-avonden zijn, want alleen rondcruisende mannen boven worden op de "normale" avonden door het grootste deel van de aanwezigen niet echt gewaardeerd. Niet dat het echt tot problemen leidt overigens, het gebeurt slechts sporadisch en zolang de man in kwestie zich netjes en terughoudend gedraagt is er meestal weinig aan de hand. Heb wel ooit jaren geleden meegemaakt dat een vrouw door het pand aan het gillen was omdat ze haar partner kwijt was, dat vond ik wel heel pijnlijk en sfeer verlagend om van dichtbij mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook wel eens gezien dat de dame onder aan de bar zat en manlief boven aan het rondstruinen was! Er wordt niet overal goed opgelet in clubs, vind ik.

Eigenlijk is Bornedries de enige club waar ik verschillende keren gezien heb dat mannen hier op aangesproken werden. Maar goed, dat zijn ook momentopname.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 22 januari 2015 @ 23:14:

Heb ook wel eens gezien dat de dame onder aan de bar zat en manlief boven aan het rondstruinen was! Er wordt niet overal goed opgelet in clubs, vind ik.

Eigenlijk is Bornedries de enige club waar ik verschillende keren gezien heb dat mannen hier op aangesproken werden. Maar goed, dat zijn ook momentopname.Inderdaad, zijn denk ik eerder incidentjes dan regel. De laatste keer was mijn vrouw zo assertief om een cruiser (die zich zonder signaal van ons met ons spel wilde bemoeien) 'subtiel doch duidelijk' te zeggen dat ie zonder zijn vrouw/vriendin geen enkele kans maakte boven. Hij droop meteen af richting bar....
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

Wij gaan vanavond naar de SDC meet and greet Avond in de fun4two.

Zijn er mensen die kunnen zeggen hoe druk deze avondjes zijn?

Ze komen alleen voor in maanden met 5 vrijdagen.

Extra opmerking: ik vind het altijd zo spijtig dat mensen uit België elk apart rijden en niet car poolen (ecologische swingers hier :-D) , Maar dat is maar zijdelingse opmerking.

Wij hebben firmawagen dus 2 mensen die mee willen , kunnen iets laten weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:otherdouble schreef op 23 januari 2015 @ 06:15:

Hoi.

Wij gaan vanavond naar de SDC meet and greet Avond in de fun4two.

Zijn er mensen die kunnen zeggen hoe druk deze avondjes zijn?

Zelf geen ervaring met SDC meet and greet avonden, maar ik zag op de website dat aanmelden noodzakelijk is en op Twitter hebben ze vanochtend zelf gezet dat het een bomvolle avond wordt. Wellicht is dat een uitspraak met een kleine commerciële ondertoon, maar vol in de Fun betekent volgens mij iets van maximaal 200 stellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariedirk schreef op 21 januari 2015 @ 19:50:

De website heb ik natuurlijk al gevonden en fotos etc al bekeken.



Maar mijn vragen gaan over ervaringen MET gigolo night. Wellicht komt mijn post vaag over, maar ik was niet opzoek naar de website maar inhoudelijke antwoorden...



Zo vroeg ik me eigenlijk af of er los van de gigolo's ook single mannen mogen komen? Daarnaast vroeg ik me dus af of er stellen ZIJN mét ervaring met een gigolo erbij in de fun?Wij zijn een paar keer naar de gigolonights in de fun geweest, wat wil je precies weten?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt simpelll



Vroeg me sws af wat gem. leeftijd is op zo n avond?! Wij zijn beide begin dertigers... Zullen wij dan de jongere garde zijn in de fun??

Bovendien vroeg ik me af, hoe zijn de gigolo's? Zijn het "normale aantrekkelijke" mannen of praktisch modellen etc? (deze vraag kan een ieder wel beantwoorden denk ik, er is toch zoiets als een universele standaard wat betreft uiterlijk?) ...dus wat moet ik mij bij zo n man voorstellen? En wat ik eerder zei, mijn man is totaal niet bi of iets dergelijks neem aan dat niemand ongevraagd tijdens het spel aan mijn man zal zitten? (Hij is daar het meest zenuwachtig over)...
Mariedirk: gigoloavond zou heel geschikt voor jullie zijn, er lopen wat vrijgezelle mannen rond, die uitgenodigd zijn door Fun, ze zien er best leuk uit, en zijn erg actief. Je kan ook naar zo'n avond dat ze alle thema's door elkaar doen, daar zijn wij wel eens geweest en dan zijn er ook een paar. Wij zoeken dit niet, maar voor jullie wel goed, lijkt me.

Als begin dertigers ben je inderdaad de jongere groep, op iedere avond. Al is er ook wel een groep twintigers, maar die is klein, en dat reken ik tot dezelfde groep. Zaterdagavond is het leukst, vrijdagavond toch iets ouder publiek, zondag nog nooit geweest, maar trekt me niet aan. Wij zijn halverwege 30-ers trouwens.
En wat betreft de bi-mannen: dit zal je niet zo snel tegenkomen in Fun. Al zijn ze er natuurlijk wel. Als bi man probeer je gewoon even of de andere man bi is, door even te strelen of wat dan ook, en kijkt of er een reactie is. Gewoon niet reageren of nee zeggen is genoeg, zelfde als bij vrouwen eigenlijk. Ik ben zelf niet zo bi, en ik weet zeker dat de bi-vrouwen dit snel merken en dan me heus niet toch gaan bespringen, waarom zou een biman dit dan wel doen bij jouw vriend?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben redelijk nieuw op het forum, mijn vrouw zit er al langer op. Misschien is het al eerder voorbij gekomen, maar kon het niet vinden.



Wij willen ook graag eens naar een parenclub, in eerste instantie niet om direct met anderen aan de slag te gaan, maar om sfeer te proeven( en mijn vrouw en ik vinden het bekeken worden ook wel spannend).



Nu hebben we op een ander forum over Club 78 in België gehoord, die hebben ook speciale avonden voor beginners als wij.



Heeft iemand ervaring met Club 78?
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring. Ik ken de club niet. Wel heb ik even gekeken op de site maar mijn eerste indruk is dat dit niet zo mijn ding is. Dit onder meer door aanwezigheid van single heren maar ook het publiek is erg van de doeners. Dat kan als beginner overweldigend zijn. Zeker in een kleine club.

Ik zag ook dat bijvoorbeeld Eroxx maar 9 kilometer verderop ligt. Is duurder maar ook groter. Een mooie club waar je wat meer in de menigte opgaat. Op zaterdag zijn er alleen stellen en als je aangeeft beginner te zijn nemen ze zeker de tijd om uitleg te geven en rondleiding. Dat zou mijn keuze zijn maar goed. Het is net wat jullie zoeken natuurlijk.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Het idee erachter om dit hier te vragen is omdat wij in de pc ontzettend mooie en spannende pakjes hebben gezien en ook willen uitbreiden van onze partygardarobe.





Na een paar teleurstellende bestellingen van lingerie bij pabo(te groot te klein) of gewoon andere kwaliteit dan we verwacht hadden, zijn wij opzoek naar leuke fysieke winkels waar ze veel verschillende lingerie hebben.

Liefst een ruim en verschillend assortiment we willen wel eens wat kinky's passen en als dat toch niet bevalt past oid dan willen we altijd nog lekker tussen andere setjes kunnen kiezen.



we zijn al eens naar een christine le duc winkel geweest.

Hier vonden we wel wat lingerie maar alles wat ze daar verkochten was vergelijkbaar met wat we bij pabo ondervonden.



We hebben lady marmalade in breda ontdekt via internet wie kent deze winkel?



Dus wie weet er een leuke winkel met mooie pakjes laarzen jurkjes enz in de buurt van breda?



Xxx

pami
Misschien Miranda in Breda of Utrecht?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariedirk schreef op 23 januari 2015 @ 20:50:

Bedankt simpelll



Vroeg me sws af wat gem. leeftijd is op zo n avond?! Wij zijn beide begin dertigers... Zullen wij dan de jongere garde zijn in de fun??

Bovendien vroeg ik me af, hoe zijn de gigolo's? Zijn het "normale aantrekkelijke" mannen of praktisch modellen etc? (deze vraag kan een ieder wel beantwoorden denk ik, er is toch zoiets als een universele standaard wat betreft uiterlijk?) ...dus wat moet ik mij bij zo n man voorstellen? En wat ik eerder zei, mijn man is totaal niet bi of iets dergelijks neem aan dat niemand ongevraagd tijdens het spel aan mijn man zal zitten? (Hij is daar het meest zenuwachtig over)... Giglo's zijn over het algemeen " gewoon" aantrekkelijke mannen, model is een uitzondering. Nog nooit eentje ongevraagd aan mijn man gezeten, wel eentje die meldde dat hij mijn man wel zag zitten, maar een nee keurig geaccepteerd door hem. Op zaterdag zijn er zeker meer jongeren, maar op vrijdag ook wel heterogene groep qua leeftijd vind ik. Wij gaan alleen op gigolonight omdat mijn man geen behoefte heeft aan andere vrouwen (beetje kieskeurig), dus gigolonight perfect voor ons. Voordeel van de gigolo's vind ik ook dat ze wat relaxter zijn dan de andere mannen, wat meer ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
Wat we zoeken weten we eerlijk gezegd ook nog niet helemaal... Het is vooral de eerste keer/keren aftasten denk ik... Mijn vrouw houdt van af en toe een extra vrouw erbij, extra mannen zijn niet aan de orde...



We gaan niet naar een parenclub om te seksen met anderen erbij, of dat ooit komt weet ik niet, zal de tijd en ervaringen moeten leren. Denk het niet eigenlijk.



Voor een extra vrouw erbij hoeven we ook niet echt naar een parenclub, als we dat willen gaan we gewoon ergens anders stappen.



Maar wat we wel leuk en spannend vinden is het kijken en bekeken worden tijdens de seks. Een leuke relaxte sfeer om wat te dansen, drinken en tussendoor seksen en naar seksende mensen kijken. Of die Club78 daar de juiste plek voor is, weet ik niet eerlijk gezegd. Anders dan dat ze er op vrijdagavonden speciale 'beginnersavonden' hebben. Vandaar de vraag.



De Eroxx ken ik niet, ga ik zo eens Googlen.
Alle reacties Link kopieren
Johan, bedenk wel dat jullie benaderd kunnen gaan worden door andere stellen. Dat zal in een kleine club met actieve bezoekers zich zeker voor doen. Over het algemeen gebeurt dit natuurlijk met respect en zal een tactvolle afwijzing ook geaccepteerd worden. Maar het kan voor een eerste keer wel overweldigend zijn. Eroxx is een veel grotere club en heeft veel mooie ruimtes. Je kunt hier wat anoniemer zijn, lijkt me en je beter afzijdig houden zonder meteen stellen die naast je komen liggen en contact zoeken. Of single heren die je achterna lopen. Daarnaast heb je in de kleinere clubs veel meer de stamgasten en het ons kent ons gebeuren. Persoonlijk vind ik dat minder uitnodigend. Naast Eroxx ligt er ook nog Cercellinos in Balen. Bij st truiden ligt Hoeve Bornedries, ook een mooie, grote club. En ook geen single heren op de zaterdag.

Mijn advies, zoek een meer bekende club waar je voldoende reviews over vindt en een club die ook avonden zonder single heren heeft. Op die avonden worden dan single dames gewoon wel binnen gelaten.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven