Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Dat kom je op meer plaatsen tegen en als je dan ook nog te maken hebt met mannen die echt niet willen luisteren gaan ze maar "zeggen/schrijven" dat jij maar andere club op moet zoeken en/of toleranter zou moeten worden/zijn. Ze vergallen de lol voor stellen én single mannen die wel gewoon op iets leuks uit zijn.



@leen dus wij snappen je helemaal, soms een leuke vent erbij prima maar wel op onze voorwaarden.



Wij gaan maar weer eens de ons bekende plek bezoeken... Zonder carnavalsdrukte hopen we...
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Tja, dat is nu eenmaal de ervaring die wij met single mannen hebben. Natuurlijk vind ik het heerlijk een extra man maar een avond met single mannen betekend wel voor ons net een beetje te veel. En er zijn er altijd een paar die de grens niet kennen.



Jammer Roos dat je dit ook mee maakt. Het kan nog altijd dat wij het net teveel bekijken vanuit ons beginpunt. Wij kijken gewoon anders tegen het gebeuren aan als een single vrouw. Dus laat je niet uit het lood slaan. Je hebt ook goeie ervaringen toch?



Het is en blijft Bornedries vlg week!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ik laat me zeker niet uit het lood slaan hoor en ik heb zeker ook goede ervaringen. Het is natuurlijk ook nogal een verschil of ik met mijn vriendinnetje naar een club ga of met mijn verse lief.

En dat wij het enige stel waren speelde ook niet mee.

Zo'n club zou op dit soort avonden 2 single mannen binnen moeten laten, ze hebben die mannen niks te bieden, slaat nergens op. Maar goed, dan lopen ze poen mis natuurlijk.



Ik ben voorlopig wel even klaar met Amourette. Gelukkig binnenkort weer lekker naar Mystique met zijn viertjes. Zin in.
...
Alle reacties Link kopieren
De verhouding bij amourette was compleet zoek.

vorige keer in Mystique waren er ook single mannen, maar die waren niet storend wanhopig.

Dat scheelt nog al.

*Ha Lieffie!*
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
*dag kanjer*



Er waren wel meer dingen die ik redelijk storend vond in Amourette, de muziek stond te hard en het bubbelbad is zo klein dat je er bijna niet in kan zitten zonder met alle aanwezigen lichamelijk contact te hebben. Ze zaten zo dichtbij dat ik me constant bekeken, opgelaten voelde. En nu ben ik toch best heel ruimdenkend en niet preuts maar dit voelde niet fijn. En zodra we eruit gingen kwam het hele bubsje erachteraan. Naar. Ik vond het personeel (1 meisje) ook niet bijzonder attent en vriendelijk ofzo. En het lidmaatschap, dat bij de entreeprijs kwam beviel me ook niet. Nou ja, dikke streep door Amourette dus.



Volgende keer slaan we Maarssen over en rijden we door naar Rucphen. Thats my club.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij de vorige spreekster.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Terug van valentijns pc bezoek, moe maar voldaan
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 februari 2015 @ 22:18:

*dag kanjer*



Er waren wel meer dingen die ik redelijk storend vond in Amourette, de muziek stond te hard en het bubbelbad is zo klein dat je er bijna niet in kan zitten zonder met alle aanwezigen lichamelijk contact te hebben. Ze zaten zo dichtbij dat ik me constant bekeken, opgelaten voelde. En nu ben ik toch best heel ruimdenkend en niet preuts maar dit voelde niet fijn. En zodra we eruit gingen kwam het hele bubsje erachteraan. Naar. Ik vond het personeel (1 meisje) ook niet bijzonder attent en vriendelijk ofzo. En het lidmaatschap, dat bij de entreeprijs kwam beviel me ook niet. Nou ja, dikke streep door Amourette dus.



Volgende keer slaan we Maarssen over en rijden we door naar Rucphen. Thats my club.



Typisch,



Toen wij begonnen met swingen had Mystique een zodanige reputatie dat we er nooit zijn geweest.

Niet helemaal negatief maar toch beduidend minder dan andere clubs.

Als ik jullie verhalen lees is het er nu toch anders.

We gaan in elk geval een bezoekje overwegen.



En die single heren, tja, daar heb je heel veel soorten van.

Niet allemaal vervelend maar een paar rotte appels kunnen het flink verstieren.



Laatst op een grote privé party waren er enkele single heren (ook dames overigens).

Die mannen gedroegen zich perfect en reageerden alleen op uitnodiging.

In een gemengde club maakten we eens mee dat een man op afstand onze massage-sessie gadesloeg en slechts een complimentje maakte dat hij het mooi uit vond zien. Niets opdringerigs, zo kan het dus ook.

In de Eroxx zagen we ooit een jonge dame die 2 mannen bij zich had op een stellen-avond.

Die bleven angstvallig aan haar zijde, met name in de speelruimtes.

Het leek erop dat ze dat met de clubleiding hadden afgesproken. Ze durfden niet eens te reageren op avances van anderen, heel aandoenlijk.



Maar hoe groter het mannenoverschot, hoe groter de kans dat dat het sfeerbepalend wordt.

Voor stellen en dames die daar geen probleem mee hebben, prima. Dat drukt voor hun ook nog eens de entreeprijs.

Ik kan me dat van die single heren wel voorstellen. Ik zou ook liever naar zo'n club gaan dan naar de hoeren.

Sex met een opgewonden vrouw is toch veel leuker dan afgewerkt worden en dan weer op de stoep staan.

Gemengde clubs met vrouwen/stellen die dat ook zoeken zijn dan een prima oplossing.



Wij kiezen liever voor stellen-avonden. Als er hier of daar een extra manneke of vrouwtje rondloopt is geen enkel probleem.

Die snappen meestal wel wat de bedoeling is.

Extra storend is als een man op een stellenavond zijn vrouw aan de bar parkeert en dan in zijn eentje op jacht gaat.

Die losers mogen ze van mij buiten zetten.



En nu even naar de site van Mystique. Fijne zondag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Leenman, ik denk wel dat het mystiquepubliek daadwerkelijk anders is dan het fun publiek, ik kan het niet heel goed vergelijken want ik ben maar één keer in de fun geweest. Ik heb mystique op parendagen ervaren als laagdrempelig, gezellig, openminded (waarmee ik bedoel dat je makkelijk contact maakt) en vriendelijk.



Wij gingen doordeweeks, juist omdat er dan single mannen aanwezig zijn en omdat het tijdstechnisch meestal beter uitkwam. Al zal waarschijnlijk het eerstvolgende bezoek wél in het weekend zijn omdat "onze" heren het ook (even) fijner vinden dat er geen singles zijn.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
...
Alle reacties Link kopieren
Lange tijd niet meer hier geweest,toch maar weer even kijken.

Leuk om over mystique te lezen is en blijft echt voor ons de leukste club,je maakt makkelijk contact t is laagdrempelig wij vinden het super leuk daar, gaan af en toe ook naar andere clubs maar komen altijd weer in mystique terug.

Wij gaan alleen in het weekend t is toch stukje rijden voor ons.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 15 februari 2015 @ 11:18:

Leenman, ik denk wel dat het mystiquepubliek daadwerkelijk anders is dan het fun publiek, ik kan het niet heel goed vergelijken want ik ben maar één keer in de fun geweest. Ik heb mystique op parendagen ervaren als laagdrempelig, gezellig, openminded (waarmee ik bedoel dat je makkelijk contact maakt) en vriendelijk.



Wij gingen doordeweeks, juist omdat er dan single mannen aanwezig zijn en omdat het tijdstechnisch meestal beter uitkwam. Al zal waarschijnlijk het eerstvolgende bezoek wél in het weekend zijn omdat "onze" heren het ook (even) fijner vinden dat er geen singles zijn.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



Wat bedoel je met "onze heren" ?

Zijn jullie met meerder stellen
Alle reacties Link kopieren
Ja, ondertussen hebben theemok en ik beiden een vriend. We gaan dus met zijn viertjes.
...
Alle reacties Link kopieren
Na lange tijd alleen maar rondgekeken te hebben, toch ook gauw even enkele indrukken van ons geven.

We zijn een koppel (she: vooraan 30, he: achteraan 30), intussen zo'n 8 jaar gehuwd (en nog een paar jaar langer samen) dat sinds een goed jaartje wel door heeft dat er ruimte is voor wat spannende extra'tjes. Vandaar dat we in de loop van het afgelopen jaar ook al wat PCs hebben bezocht, te weten: Acanthus (3x), Eroxx (2x) en Circle O Club (1x).

Hoewel het wat onze ogen heeft geopend en enkele leuke contacten heeft opgeleverd, denk ik dat we intussen beslist hebben dat het in z'n totaliteit niet écht ons ding is. Ik zeg niet dat we nooit nog een PC zullen bezoeken, maar ik denk dat het nog max 1 per jaar zal zijn (als zelfs dat).

Hoewel de genoemde Clubs pretenderen om bij de betere te behoren, 'exclusief' te zijn, en een jong, classy publiek aan te spreken, is dat toch waar we op onze honger zijn blijven zitten. Buiten 1 event waar het wat beter was dan de andere (dat was trouwens een Eyes Wide Shut party in Acanthus) vonden we toch dat het geheel telkens een minimum aan klasse mist. 'Spannend/pittig' is voor ons iets heel anders dan 'sletterig/plat'. Misschien hebben wij telkens pech gehad, maar doorgaans lag de gemiddelde leeftijd in de clubs toch wel erg hoog. Bovendien was het publiek vooral altijd erg stijlloos. Vóór dresscode-time lopen de heren in schreeuwerige hemden en de dames in te kleine jurkjes van de markt. Na dresscode-time In plaats van klassevolle lingerie zag je doorgaans enkel en alleen goedkoop, trashy ondergoed (type 15 euro in de sexshop), ook liefst 2 maatjes te klein, op het marginale af. Het leek er meer en meer op dat niemand zijn best deed om er verzorgd en verleidelijk uit te zien. Doe daar dan nog een hoop dronken toestanden bij, en het feit dat de erotische ruimtes toch vaak onverzorgd (geurtje, plakkerig, ...) overkomen, en dan gaat de zin vanzelf wel over.

Ik vrees dat we nu misschien wat élitair overkomen, of dat we de indruk geven ons 'te goed' te voelen, maar dit is onze eerlijke ervaring. Volgens ons is er een gat in de markt wat betreft erotische bijeenkomsten met niveau, klasse, stijl ... (ofwel blijven die juist té goed verborgen? ;) )

Zo zijn we bv. wel benieuwd naar Port des Sens waar we hier al links en rechts een woordje over gelezen hebben. Een dergelijk concept lijkt ons perfect, maar het voordeel van de exclusiviteit, is natuurlijk ook het nadeel van het moeilijk binnen raken: we kennen persoonlijk geen leden die ons kunnen uitnodigen (en het is invitation-only). Hebben jullie kennis van nog dergelijke initiatieven? Tips zijn welkom. Zouden het graag horen, want anders denk ik toch dat voor ons het PC-verhaal hier stilletjesaan ten einde loopt ...

(Heb je vragen over de clubs waar wij geweest zijn, mag je ze zeker ook stellen...)
Tempus fugit ... Carpe diem!
Livethedream, mag ik vragen wat je van de Circle O Club vond? Vriend en ik willen daar misschien binnenkort naartoe.
Alle reacties Link kopieren
Neuken op sjiek dus.

Sorry, ik moet er een beetje om grijnzen.
...
Alle reacties Link kopieren
pinkje omhoog?
Trahit sua quemque voluptas
Livethedream: zo te lezen hoog tijd voor een bezoekje aan Fun4 two op zaterdagavond. Wij zijn ook van jullie leeftijd en vermaken ons er zeer goed. Veel leuke knappe stellen, twintigers, dertigers en veertigers.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat de Fun wat voor Livethedream is.

Het "klasse gevoel" ontbreekt bij de Fun ook op zaterdag.

Daar heeft leeftijd niks mee te maken.



Op SDC kun je jezelf aanmelden voor bepaalde feesten.

Madame Homard staat bij ons op de verlanglijst, ziet er erg goed verzorgd uit en de dress code zorgt hopelijk voor een extra tintje.
Alle reacties Link kopieren
Wij willen deze week weer eens gaan kijken in een erotic cinema (Hilversum of Amersfoort), hopelijk zijn er nog meer stellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:senna30 schreef op 18 februari 2015 @ 10:15:

Ik denk niet dat de Fun wat voor Livethedream is.

Het "klasse gevoel" ontbreekt bij de Fun ook op zaterdag.

Daar heeft leeftijd niks mee te maken.



Op SDC kun je jezelf aanmelden voor bepaalde feesten.

Madame Homard staat bij ons op de verlanglijst, ziet er erg goed verzorgd uit en de dress code zorgt hopelijk voor een extra tintje.



Is maar net wat je onder "klasse gevoel" verstaat, dat is heel persoonlijk en dan zit in mijn optiek de Fun op zaterdag helemaal niet "aan de onderkant", integendeel. Maar je hebt gelijk dat er ook een hoop mensen aardig casual bij kunnen lopen, het is een gevarieerd publiek.



Een dress code is inderdaad een extra leuk tintje, daarom gaan we over 1,5 week weer naar de kinky-at-the-fun; dresscode direct na binnenkomst dus geen spijkerbroeken, sneakers of witte Hema-onderbroeken !
Alle reacties Link kopieren
Oei, swingen op sjiek! Tja, het wordt zoeken naar een club die alleen jouw soort binnenlaat. 't Is maar wat je klasse noemt natuurlijk. Ik vind de reactie van Livethedream ook overtrokken. Een deel van het publiek zal niet jouw smaak zijn, dat ervaren wij ook wel. Daar kun je je een hele avond aan gaan storen, wij zien er genoeg mensen rondlopen die wel veel aandacht aan uiterlijk besteden, mooi zijn en sexy. Maar goed, wij horen tot de ouwetjes dus jong en classy daar zoeken wij ook niet naar. Stijlvol zit voor ons ook niet in dure lingerie maar in uitstraling. Klasse betekend voor ons sociaal, respectvol en omgangsvormen.

Dronken toestanden hebben wij zelden meegemaakt. Een keer bij de Eroxx en daar werd ook meteen op ingegrepen.

Livethedream, je klinkt inderdaad iets elitair. Wanneer je een heel strak beeld hebt van niveau, klasse en stijl en het klinkt voor mij heel duur dan is een PC ook niets, denk ik. Maar er zal wel een prijskaartje aan hangen, denk ik. Je hebt dan die clubs waar je dus inderdaad alleen binnenkomt via invitation-only.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hm, ook wel een beetje voorzichtig zijn met die invitation-only parties. Laatst hoorde ik van zo'n feestje in in Tilburg en vandaag zag ik dit bericht langskomen:

http://www.bd.nl/regio/tilburg-en-omgev ... -1.4772918
Alle reacties Link kopieren
Port des Sens? Klinkt leuk. Ben al een aantal keren in de Fun geweest. Leuke avondjes gehad, maar zo 'prive' feest nooit geweest en eigenlijk nooit iets over gehoord. (Ben al heel de avond aan het lezen, dus even geen energie meer om verder te zoeken met info over dit soort feesten)

Is dit grootschalig of in een klein gezelschap? In een club of bij mensen thuis? Wie kan mij hier iets meer over vertellen?
Love life and live with love
Alle reacties Link kopieren
hoi iedereen,



gister weer met mijn vriend naar de fata geweest voor de derde keer en was weer een heerlijk avondje/nachtje.

ik merk zelf ook dat ik het elke keer weer steeds leuk en spannender begin te vinden en ook veel losser en ontspannender ben.

ik vraag mij af hoe vaak gaan jullie zo gemiddeld naar een parenclub is dat wekelijks, maandelijks of een keer in de paar maanden?

groetjes woman1977

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven