Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan enkele keren per jaar naar de parenclub. Toen we net begonnen vonden we het zo geil en spannend dat we enkele keren kort achter elkaar geweest zijn, maar dat vonden we toen achteraf te vaak.



Ik zou gewoon doen wat goed voelt.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn nu voor de tweede keer geweest, en daar zaten twee maanden tussen. Dat vinden we te lang, dus hebben we besloten om 1x in de maand te gaan
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de reacties, denk dat het voor ons met zo 1 keer in de maand ook nog erg leuk blijft
Alle reacties Link kopieren
Gisteren weer eens naar Bornedries gegaan. In het begin van de avond vond ik het enigszins tegenvallen. Met name de bezoekers. Al gauw besloten vanavond maar niet de dark room in te gaan. Hierdoor kon ik mijn draai niet echt vinden tot later op de avond. Het valt mij wel op dat ik met name in de Bornedries vaak verleid wordt door vrouwen. Ook deze keer weer. Dat maakte de avond wel spannend. Van de heren heb ik ook genoten hoor! Het eindigde dus met best wel vuurwerk Een leuke avond dus.



Kregen ook te horen dat er in de middag opnames zijn gemaakt voor de serie Penosa. Ben benieuwd!
It's never too late start living!
Fijn te lezen dat je een lekkere avond had.

Wij gaan de volgende week er ook maar weer eens .........

Daar nog nooit in de darkroom geweest, weet ook niet of dat iets voor ons is.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dedoper.



Bedoel je dat jullie ook naar de Bornedries gaan? ben weer eens nieuwsgierig.

Wij gaan steeds minder snel de darkroom in. Deze keer niet omdat wij in eerste instantie niet veel aantrekkelijke mensen zagen. Dan bedoelen we met aantrekkelijk niet meteen heel knap maar meer leuke mensen met een uitstraling. Die waren er gelukkig uiteindelijk wel.

Darkroom vond ik in het begin spannend maar nu vind ik het leuker om met mensen op een matrasje te belanden en dan lekker sex te hebben, lekker te kletsen en lachen en ook vooral lekker te knuffelen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
In geen 20 jaar dat ik de darkroom in ga. Naar mijn idee bivakkeren juist mensen daar die in daglicht niet vertoont kunnen worden. In elk geval zou dat in mijn kop zo werken. *ril*.



Grappig Leen, dat jij dat nou juist weer leuk en spannend vindt. Meen ik hoor, ik vind die verschillen leuk te lezen.
...
Alle reacties Link kopieren
Nou, leuk en spannend vond...echt niet meer. Voor mij hoeft het ook niet meer.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
De darkroom trekt mij ook niet zo, juist omdat ik toch graag iets zie van waar ik mee bezig ben.
@Leen65, Ja ik bedoel dat wij ook naar de Bornedries gaan, zijn er een tijdje niet geweest omdat het Franstalige de laatste tijd een beetje veel was. Seks is universeel maar toch....
Alle reacties Link kopieren
quote:woman1977 schreef op 22 februari 2015 @ 16:12:

bedankt voor de reacties, denk dat het voor ons met zo 1 keer in de maand ook nog erg leuk blijftIk herken het gevoel na een geslaagde avond en dat je dan de volgende ochtend al denkt: "volgend weekend weer ?!" Maar wij gaan de laatste tijd zo ongeveer één keer in de 2 tot 3 maanden; zo blijft het een beetje exclusief, iets speciaals.
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal.



Nog even wat vraagjes mbt SDC, heb ons weer lid gemaakt



Reageren jullie ook op berichtjes van stellen, die jullie toch niet zo aantrekkelijk vinden? En zo ja, hoe benader je zo'n stel? Of reageren jullie niet op de mail?



Als je wel graag zou willen afspreken, zouden jullie dan eerst wat gaan eten of drinken in een restaurant/café om kennis te maken? Of is dit niet gebruikelijk en spreek je dan meteen af bij iemand thuis?



Hoe laat je het weten als de 'klik' er niet is?



Nog meer tips om het maximale uit sdc te krijgen? Let me know!



Xxx Stefanie
Love life and live with love
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen SDC-er maar ik denk niet dat je vragen lastig te beantwoorden zijn.



Een onaantrekkelijk stel is gewoon een nee:

"Bedankt voor de interesse maar we kijken toch nog even verder, succes!"



Ik zou inderdaad eerst wat gaan drinken in een kroegje of een andere neutrale locatie al weet ik niet hoe dat met een "speeddate" werkt. Ik neem aan dat je dan thuis afspreekt.

Ik zou het stel vertellen dat ze binnen 2 dagen (ofzo) iets horen, even thuis overleggen wat de ander ervan vond. Als je meteen weet dat het niet aan je wensen voldoet zou je het ook meteen kunnen zeggen natuurlijk, risico van het vak.
...
Alle reacties Link kopieren
Thanxxx Roos
Love life and live with love
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 23 februari 2015 @ 08:16:

@Leen65, Ja ik bedoel dat wij ook naar de Bornedries gaan, zijn er een tijdje niet geweest omdat het Franstalige de laatste tijd een beetje veel was. Seks is universeel maar toch....O ja, dat heb je eerder verteld over die franstalige. Nu weet ik het weer. Ik vond het zaterdag meevallen. De tegenvaller voor ons was dat er toch een aantal mensen waren die geen moeite gestoken hadden in zich op tutten. Maar goed, dat werd later ruimschoots gecompenseerd. Gaan jullie nooit naar Eroxx?
It's never too late start living!
Dat optutten was de laatste keer dat wij er waren ook minder, vooral de mannen deden niets aan hun outfit. Wij gaan voor de seks maar willen wel dat het er allemaal een beetje leuk uitziet. Wij doen zelf ook moeite. Natuurlijk hoeft het allemaal niet op en top te zijn maar de laatste keer dat wij er waren was het allemaal wel slecht gesteld. Het blijft een leuke top club en we kunnen ook niet verwachten dat het altijd super is. De club blijft ons wel trekken.



De Eroxx zijn wij nog nooit geweest, ook maar eens in verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
De doper, Je moet wel van thema's houden als je naar de Eroxx gaat.
Gezelligkletsen...leuk dat jullie (weer) op SDC staan, welkom



Het reageren op mailtjes is heel wisselend, wij reageren altijd maar merken dat er ook stellen zijn die daar de moeite niet voor nemen. Ik persoonlijk vind dat direct een aanwijzing met wie je van doen hebt.

Wij vinden het wel zo netjes dat, ook als er geen klik is, je netjes terug reageert.



Afspreken doen wij eigenlijk nooit in een restaurantje/barretje...wij kletsen veel dmv mail & skype en zien daar ook elkaars koppies en horen elkaars stem, dat is voor ons voldoende om een evt. verdere stap te zetten.

Het leukst vinden wij om mensen tegen te komen op een feestje... (horizontaal/verticaal)



Afwijzen blijft lastig maar je moet eerlijk voor jezelf zijn. Bedenk een zin die je goed kan inzetten en waarmee je bij jezelf blijft. Bijv 'ik merk dat mijn gevoel....'' Als je begint met 'ik vind je niet zo aantrekkelijk' kwets je iemand onnodig vind ik zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:jajaneenee schreef op 25 februari 2015 @ 00:32:

De doper, Je moet wel van thema's houden als je naar de Eroxx gaat.Mwah, valt wel mee. Niet ieder thema is zo uitgebreid dat je er niet omheen komt. Ik vind het een mooie club in ieder geval, ook qua publiek.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn wel benieuwd naar Eroxx, wellicht een eerste bezoek in April op een niet erg thema avond.

Inderdaad erg veel thema's op de agenda, iets moeilijker om als beginner je weg te vinden.



BD was leuk dankzij een erg gevarieerd publiek (idd onverzorgde tot erg verzorgde personen) en leuke (avontuurlijke) ruimten.



Gezien onze beperkte ervaring zullen we ontdekken in hoeverre deze clubs "ons ding" zijn...
anoniem_216433 wijzigde dit bericht op 26-02-2015 20:22
Reden: edit
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bestaat er hier eigenlijk een overzicht van de diverse clubs? De meeste waar jullie het over hebben zitten volgens mij in het zuiden van het land. Weten jullie ook een fijne club in het noorden? Pakweg Utrecht en hoger?
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Monique en showboat zitten in het noorden. Amourette zit rond Utrecht en fata morgana zit in het midden van het land.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:yesyes123 schreef op 26 februari 2015 @ 20:39:

Bestaat er hier eigenlijk een overzicht van de diverse clubs? De meeste waar jullie het over hebben zitten volgens mij in het zuiden van het land. Weten jullie ook een fijne club in het noorden? Pakweg Utrecht en hoger?Ik had na een paar seconden googlen dit overzicht van allerlei clubs in heel Nederland gevonden:

http://www.parenclubs.org/



en dit is ook wel een aardig overzichtje: http://www.swingersnederland.nl/sn-extra/parenclubs/
Alle reacties Link kopieren
quote:Jerry_B schreef op 26 februari 2015 @ 21:58:

[...]





Ik had na een paar seconden googlen dit overzicht van allerlei clubs in heel Nederland gevonden:

http://www.parenclubs.org/



en dit is ook wel een aardig overzichtje: http://www.swingersnederland.nl/sn-extr ... lubs/Jerry, dat had ik ook al gezien, maar ik bedoel echt hier, zodat ik kan ontdekken wat jullie ervaringen zijn. Daar was ik naar opzoek. Maar ik ga hier wel per club zoeken of er iets over geschreven is.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Yes,yes, ik vrees inderdaad dat je je door de hoop tekst moet ploegen mn in de vorige draadjes (zie link topic). Mocht ik ooit de moed vinden dan wil ik ze nog wel eens op een rijtje zetten maar ...... Is nogal veel werk!



Wij gaan in ieder geval nog eens Mystique ontdekken maar wellicht eerst nog een thuisdate.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven