Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie complimenten opmijn stukje. Het is goed bevallen en dit ga ik meer doen.

Die hele hoge drempel die ik over moest is het wel waard geweest.



Tinkelbel, het is even eng maar oh zo spannend en leuk.
quote:Tinkerbell69 schreef op 24 maart 2015 @ 22:37:

[...]



Ja Enjoy...ik zie jou toch echt als iemand met lef! Haha..



Lef in de zin van 'op iemand afstappen' vind ik soms een lastige

Als er eenmaal contact is en ik voel mij veilig, dan durf ik best wat lef te tonen idd.



Dus tja... moet wel bekennen dat ik met mijn ogen menigeen gek weet te maken, ook vreemden, in die zin heb ik wel lef. Maar gewoon op iemand afstappen...dat is soms een lastige.
Dat heb ik net zo, bij stellen dan. Gek genoeg weer geen probleem als het om single mannen gaat. Ik wil liever geen onrust bij een stel veroorzaken, ik weet dat niet iedereen op een extra dame zit te wachten. Vandaar dat ik daar afwachtend ben. Op een avond met single heren sleur ik ze zo mee de zolder op, hoor.
Grand_finale....Er is ook wel een duidelijk verschil tussen een Pc als Fun4two en Be Priveleged



Om een feestje van Be Priveleged bij te wonen, moet je eerst je foto's opsturen voordat je welkom bent, een club is voor iedereen toegankelijk.

Ik denk dat het een kwestie is van verwachtingen bijstellen.



En idd als jij voor enkel voor partnerruil naar de Fun gaat kan het lastig zijn, dat is ook onze ervaring.

Wij gaan er heen voor een leuke avond samen en heel misschien met anderen.

Leuke gesprekken hebben wij er altijd wel, maar een seksuele klik blijkt voor ons lastig...iets te selectief denk ik.

9 vd 10 x blijft het samen, iets dat wij trouwens onwijs lekker vinden daar.



Fijn dat jullie toch dat ene stel hebben gevonden voor een geslaagde avond!

Was er misschien een thema avond? In vakanties is het meestal ook bagger in de Fun...komt er weer zo'n bus met chinezen voorrijden...witte grote hema onderbroeken aan...pfff

Onze ervaring is dan ook; niet in vakanties!
Ik denk, Mok, dat ik het dan ook makkelijker zou vinden als ik in jouw schoenen zou staan.... je weet beiden waarom je er bent en hebt niet iemand om rekening mee te houden.

Kijk een ja/nee kan, niet altijd leuk, maar dat calculeer je in.
Alle reacties Link kopieren
vraag voor de ervaren fun4two- gangers;

Wat is in de praktijk het verschil tussen de vrijdagavond en de zaterdag?

Zoals ik eerder schreef willen we binnenkort voor de eerste keer gaan maar agendatechnisch lukt t de eerste tijd (lees maanden) gewoon echt niet op de zaterdag maar wel op vrijdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Curious74 schreef op 25 maart 2015 @ 19:57:

vraag voor de ervaren fun4two- gangers;

Wat is in de praktijk het verschil tussen de vrijdagavond en de zaterdag?

Zoals ik eerder schreef willen we binnenkort voor de eerste keer gaan maar agendatechnisch lukt t de eerste tijd (lees maanden) gewoon echt niet op de zaterdag maar wel op vrijdag.Wij gaan eigenlijk altijd op de zaterdagavond omdat ons dat het beste uitkomt, dus echt vergelijken kan ik niet. Op vrijdagavond zijn de vaste thema avonden, dus dat is iets om rekening mee te houden. Maar van wat wij horen is dat - afgezien van de laatste vrijdag van de maand, (S)expert night - het verschil met een gemiddelde zaterdagavond niet zo heel erg groot is.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je antwoord Jerry_B!



Zie dat wat zou uitkomen een gigolonight is... mmm... Best grappig misschien

Maar er staat zelfs bij (op site) dat t niet zo heel veel anders is dan een gewone avond.

(Haha, 'gewone' avond... Noem t maar gewoon denk ik bij mezelf terwijl ik dit schrijf)



Gaat het waarschijnlijk toch een vrijdag worden. Ik had gehoord dat het wb leeftijd wel kon verschillen.

Misschien is dit ook niet zo kort door de bocht aan te geven en per keer verschillend?!



Lijkt me niet fijn als er echt heel veel jonkies zijn...maar met 40 zijn wij natuurlijk ook nog lekker jong (lees superjong) en val je er denk ik een beetje tussenin wat betreft leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Met eind 30 - begin 40 voel je je over het algemeen bij de Fun altijd wel thuis, wij tenminste wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 25 maart 2015 @ 11:08:

[...]





Lef in de zin van 'op iemand afstappen' vind ik soms een lastige

Als er eenmaal contact is en ik voel mij veilig, dan durf ik best wat lef te tonen idd.



Dus tja... moet wel bekennen dat ik met mijn ogen menigeen gek weet te maken, ook vreemden, in die zin heb ik wel lef. Maar gewoon op iemand afstappen...dat is soms een lastige.dan zou je eigenlijk een avatar van je ogen neer moeten zetten ipv je mond.....:-)
Alle reacties Link kopieren
Tsja dat afstappen gaat vaak heel relaxed vind ik hoor in de PC. Bijv in het bubbelbad schuif je zo 'aan' bij een ander stel en in die orgiekamers ook. Gewoon wat voelen bij degene naast je en je weet zo of zij met jullie willen spelen...
Op de vrijdagavond is er idd altijd een thema avond, ik heb ze ook allemaal al een keertje bezocht.



Ik vind een sexpertnight wel grappig, je mag dan overal seksen (behalve in restaurant volgens mij). Ik vind het wel grappig maar niet wow!

De keer dat ik gebeft werd op de dansvloer door een dame is wel iets dat mij is blijven hangen....dat was echt enorm geil!



De gigolonight...ik vind de stellen dan een stukje minder interessant. Er zijn veel stellen die er niet makkelijk een man bijkrijgen is mijn indruk. Ik ga liever thuis aan de slag met een man extra.

De gigolo's vind ik over het algmeen netjes en verzorgd, prima. Wel een leuke kans om het een keertje te proberen met een man extra.



Beetje Bi-night...een normale avond met misschien iets meer bi-mannen/vrouwen. Weinig verschil met de zaterdag is mijn ervaring.



Dan heb je ook weleens de all in 1night...ik weet niet hoe ze het noemen trouwens. Gigolo, sexpert & bi...nooit geweest en wel nieuwsgierig naar eigenlijk. Misschien een keer tijd voor maken om dit te beleven.



Wij hebben nu 1x de zondag bezocht, was afgelopen zomer. Dat was verrassend leuk eigenlijk.

Wij waren in verhouding jong maar dat voelde niet vervelend. De sfeer is open en gezellig, totaal anders dan de vrijdag en zaterdag.

Met een ander jonger stel hebben wij het erg leuk gehad die dag! Wij gaan zeker nog een keertje.
quote:couplegooi schreef op 26 maart 2015 @ 09:00:

Tsja dat afstappen gaat vaak heel relaxed vind ik hoor in de PC. Bijv in het bubbelbad schuif je zo 'aan' bij een ander stel en in die orgiekamers ook. Gewoon wat voelen bij degene naast je en je weet zo of zij met jullie willen spelen...



In het bubbelbad is dat idd niet heel erg ingewikkeld, al worden wij daar vaak zelf benaderd...erg handig

In de orgiekamer komen wij dan weer niet, voelt niet fijn voor ons. Wij willen meer dan enkel wat handen of geslachtsdelen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik zijn weer terug bij elkaar dus misschien gaan we in het Paasweekend de Fun4Two weer eens opzoeken ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 26 maart 2015 @ 14:39:

Mijn vriendin en ik zijn weer terug bij elkaar dus misschien gaan we in het Paasweekend de Fun4Two weer eens opzoeken ;)

Knipperlicht relatie?

Een aantal dagen vroeg je mij, in een prive bericht, om mee te gaan omdat je de parenclub zo miste? Maar omdat ik daar niet op in ben gegaan maar weer goed gemaakt met je oude vriendin? Gaat wel snel allemaal.

Ik denk er zo het mijne van ha, ha. Volgens mij bestaat couplegooi uit 1 persoon.
anoniem_218875 wijzigde dit bericht op 26-03-2015 15:12
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee dat was niet de reden en ik ben gewoon blij dat we weer samen zijn. In de tussentijd heb ik wel rondgekeken ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het erg leuk om je verhaal te lezen Sproetenmeisje! Vorig jaar heb ik ook in dit topic om raad gevraagd en ben ik alleen naar een gigolo-avond geweest in de Fun. Super! Ik heb daar ook contact gehad met een stel en de avond afgesloten met één van de gigolo's *bloost*



Jammergenoeg is het er daarna nog niet van gekomen, maar ik hoop toch nog wel een keertje te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Sproetenmeisje.



Wat een leuk verhaal zeg,en ik vind het geweldig dat je de stoute schoenen heb aan getrokken.

En gewoon ben gegaan !!

En ..... eenmaal een ex,altijd een ex.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 26 maart 2015 @ 09:16:

Op de vrijdagavond is er idd altijd een thema avond, ik heb ze ook allemaal al een keertje bezocht.

<--->

Dan heb je ook weleens de all in 1night...ik weet niet hoe ze het noemen trouwens. Gigolo, sexpert & bi...nooit geweest en wel nieuwsgierig naar eigenlijk. Misschien een keer tijd voor maken om dit te beleven.

Klinkt een beetje alsof ze nog een gaatje in de agenda over hadden maar daar geen thema bij konden verzinnen, vandaar maar een beetje van alles wat (of van alles niks ?). Leuke opsomming zo, misschien moeten we toch maar eens een keer van de zaterdag afstappen en de agenda een keer vrijmaken voor een sexpert avond
Op de sexpert night kan je trouwens ook iets winnen...daar zijn wij Hollanders uiteraard gek op!



Als jij als een van de eersten (ik dacht de eerste 10 stellen) seks hebt op de benedenverdieping krijg je een gratis entree....nou dat is toch mooi meegenomen, toch?

Je hebt wat gewonnen als hij op zijn scheidsrechtersfluitje blaast....hoe sexy!



Ik zit altijd heerlijk aan een tafeltje vanuit het restaurantgedeelte mee te kijken....niets voor mij om aan mee te doen.
@ Enjoy: oh mijn God! De dingen die jij omschrijft! Ik wordt er warm van...maar meer van de stress,haha.Je zegt dat er op zondag vaak ouderen zijn...hoe oud ben jij zelf? Of is deze vraag tè intiem? Haha.



Oh ja..bedankt! Kan nu alinea's maken!!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik een gokje wagen Tinkerbell[69?

Enjoy73 is +/- 4 jaar jonger dan jj bent.
Alle reacties Link kopieren
Een scheidsrechtersfluitje ? Hilarisch !



Je maakt me wel nieuwsgierig, verplaatsen alle activiteiten zich dan naar beneden of is er boven ook gewoon genoeg te beleven ?
quote:Sunshiner schreef op 26 maart 2015 @ 20:38:

Mag ik een gokje wagen Tinkerbell[69?

Enjoy73 is +/- 4 jaar jonger dan jj bent.Oké....ik ben blond....
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 26 maart 2015 @ 21:05:

[...]



Oké....ik ben blond.... Nah, gewoon een gok, die 69 hoeft toch niet per definitie je geboortejaar te betekenen ?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven